Jump to content
Dennis_K

FCR 41/ 41MX για το ΚουLoύRι

Recommended Posts

Καλησπέρα παίδες,

 

Μιας και τον τελευταίο καιρό έχω δεθεί πολύ με το καβασάκι λόγω του ότι δε με έχει αφήσει ποτέ και πουθενά (πέραν μιας κακής περιόδου που σπούδαζα και το έλιωνε ο αδερφός μου παγωμένο σε σημείο να καίει ένα λίτρο λάδι ανα 200χλμ.) αποφάσισα να πετάξω μερικά λεφτά και να του κάνω μια αναβάθμιση.

Φορώντας πλέον ήδη ένα σφυρήλατο wossner 102.5 χιλιοστών (με το οποίο η μοτό άλλαξε κυριολεκτικά χαρακτήρα - και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι Δόξα τον Ύψιστο) στα 685 κυβικά, είπα να κάνω την επένδυση να του φορέσω ένα Fcr41 (τo μαμίσιο του είναι το Cvk 40). Το πρόβλημά μου ωστόσο είναι ότι δε γνωρίζω αν ο συγκεκριμένος τύπος καρμπιτατέρ (ή το MX μοντέλο) αν έχει τσοκ. Το μοτόρι έχει μόνο μίζα και όταν είναι κρύο είναι αδύνατον να πάρει μπρος αν δεν έχω το τσοκ μισάνοιχτο, εκτός αν είναι κατακαλόκαιρο, οπότε έχει τεράστια σημασία. Κάπου διάβασα ότι και καλά μόνο το MX που είναι πιο καινούριο έχει τσοκ αλλά είναι λίγο πιο ογκώδες σε βαθμό που να χρειάζεται πολύ στρίμωγμα για να χωρέσει ή που να μη χωράει καθόλου.

 

Όποιος σκαμπάζει γενικά από τέτοια μπιχλιμπίδια ας καταθέσει καμιά πληροφορία! Ευχαριστώ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και να μην έχει τσοκ μη μασας, τράβα μια ξερογκαζιά πριν μιζάρεις και παίρνει τσακμάκι.

Θα ζοριστείς λίγο να το ρυθμίσεις βέβαια αν δεν το έχει κάνει κάποιος άλλος. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μην σκέφτεσαι και συγκρίνεις πως δουλεύει το μηχανάκι με το CVK. Αν βάλεις FCR θα έχεις ενα άλλο μηχανάκι.

Περίεργο έως αδύνατο μου φαίνεται μηχανικό καρμπυρατέρ να μην έχει τσοκ. Μάλλον το μπερδεύεις με το Hot Start (Δεν έχουν όλα).

Αν πας σε μεταχειρισμένο, μπορεί να χρειαστεί να βγάλεις το μηχανισμό του TPS για να χωρέσει. Υπόψιν οτι σαν διάμετρος σου κάνει και το FCR 39, μπορεί να το βρεις φτηνότερο.

Το πιο χρονοβόρο δεν ειναι να χωρέσει, είναι η διαδικασία βγάλε-ζικγλέρωσε/ρύθμισε βίδα μίγματος-ξαναβάλε-δοκίμασε. Θα το βρεις με λίγη υπομονή.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάνε για αρχή μια έρευνα σε ξένα φόρουμ να δεις εάν υπάρχουν πληροφορίες, πχ πιο μπαίνει πιο εύκολα το "απλό" ή το ΜΧ.

Εννοείται μεγάλη προσοχή εάν πας σε μεταχειρισμένο, να προτιμήσεις Fcr/FcrMX που θα έχει αφαιρούμενο αντάπτορα ώστε να να πάρεις τον κατάλληλο (από την Sudco)για να έχει καλή εφαρμογή με το φίλτροκουτί.

Για κανένα λόγο με φιλτροχοάνη, κανονικά να το βάλεις στο φίλτροκουτί σου, θέλεις να το κάνεις πιο γρήγορο και σωστό όχι πιο αργό..

Εγκυκλοπαιδικά, τα "απλά" Fcr τα φόραγαν μηχανάκια από το εργοστάσιο(αυτά είχαν τσοκ, τα αφτερ ΔΕΝ είχαν τσοκ ως επιλογή!) από το 1998 έως και το 2002, μετά τα  FcrMX τα φόρεσαν μηχανάκια από το 200 έως και το 2006.

Συγκεκριμένα για το 41με αφαιρούμενο αντάπτορα , σπάνιο κομμάτι, το φόρεσαν τα KTM exc525, SX450/525, LC4 sxc/smc625 , LC4smc660.

Husqvarna 450/510/610.

Husaberg 450  650(τα εντούρο της στα 450 είχαν 39άρι, τα ΜΧ της είχαν 41χιλ από 450 έως όλα τα κυβικά).

Δε πάντως σε Kawasaki Forums, ThumperTalk κα Αμερικανικά φόρουμ, συνήθως εάν βρεις κάποιο θέμα θα συνοδεύεται και από φωτογραφίες κι αν όχι σίγουρα θα έχει μερικά τιπς όσον αφορά την τοποθέτηση κτλ κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To cvk θα μπει στο αντιστοιχο κουτάκι του και θα μείνει στο τελάρο με τα ανταλλακτικά που έχω για κάθε περίπτωση..

 

Αναφορικά με το fcr θα πάω 100% σε καινούριο μιας και λόγω δουλειάς δε με παίρνει απο άποψη χρόνου να δώσω 300 για κάτι μεταχειρισμένο και να καθομαι να ψάχνω τι πάει λάθος και που θα βρω το τάδε τσουτσουνάκι ανταλλακτικό..είμαι της άποψης "τα σκάω μια και καλή και έχω το κεφάλι μου - και εγώ και ο μάστορας - ήσυχο". 

 

Σχετικά με τα φόρουμ της καβασάκι, αυτά είναι κατα κύριο λόγο αμερικάνικα, στην αμερική πλέον κυκλοφορούν καινούρια κουλουράκια με το ίδιο μεν μοτέρ. Πολλοί λένε ότι έχουν χωρέσει το κανονικό 41 χωρίς κάποια τρελή μετατροπή, αλλά δεν ξέρω πως είναι κατανεμημένο το αμερικάνικο κουλούρι τύπου adventure και αν έχει περισσότερο-λιγότερο χώρο από το ευρωπαϊκό. 

 

Έχουμε οικογενειακό φίλο μηχανικό που θα το φορέσει και θα το ρυθμίσει, ο ίδιος έκανε και την αλλαγή πιστονιού.. το όλο θέμα γίνεται γιατί ο πατέρας μου (μηχ. αυτοκινήτων) για κάποιο λόγο είναι πεπεισμένος πως τα fcr δεν έχουν τσοκ αέρα και εγώ ψαχνοντας δεν έχω βρει μια αγγελία κάτι που να λέει ξεκάθαρα αν έχει ή αν δεν έχει...το μόνο που λένε είναι για χοτ σταρτ και τι πι ες που ενταξει το tps δε μου χρειάζεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος Dennis_K έγραψε:

To cvk θα μπει στο αντιστοιχο κουτάκι του και θα μείνει στο τελάρο με τα ανταλλακτικά που έχω για κάθε περίπτωση..

 

Αναφορικά με το fcr θα πάω 100% σε καινούριο μιας και λόγω δουλειάς δε με παίρνει απο άποψη χρόνου να δώσω 300 για κάτι μεταχειρισμένο και να καθομαι να ψάχνω τι πάει λάθος και που θα βρω το τάδε τσουτσουνάκι ανταλλακτικό..είμαι της άποψης "τα σκάω μια και καλή και έχω το κεφάλι μου - και εγώ και ο μάστορας - ήσυχο". 

 

Σχετικά με τα φόρουμ της καβασάκι, αυτά είναι κατα κύριο λόγο αμερικάνικα, στην αμερική πλέον κυκλοφορούν καινούρια κουλουράκια με το ίδιο μεν μοτέρ. Πολλοί λένε ότι έχουν χωρέσει το κανονικό 41 χωρίς κάποια τρελή μετατροπή, αλλά δεν ξέρω πως είναι κατανεμημένο το αμερικάνικο κουλούρι τύπου adventure και αν έχει περισσότερο-λιγότερο χώρο από το ευρωπαϊκό. 

 

Έχουμε οικογενειακό φίλο μηχανικό που θα το φορέσει και θα το ρυθμίσει, ο ίδιος έκανε και την αλλαγή πιστονιού.. το όλο θέμα γίνεται γιατί ο πατέρας μου (μηχ. αυτοκινήτων) για κάποιο λόγο είναι πεπεισμένος πως τα fcr δεν έχουν τσοκ αέρα και εγώ ψαχνοντας δεν έχω βρει μια αγγελία κάτι που να λέει ξεκάθαρα αν έχει ή αν δεν έχει...το μόνο που λένε είναι για χοτ σταρτ και τι πι ες που ενταξει το tps δε μου χρειάζεται.

Αμα δε σε παίρνει από άποψη χρόνου άστο... Δες αυτά που έγραψα παραπάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τώρα δα, το μέλος costikos έγραψε:

Αμα δε σε παίρνει από άποψη χρόνου άστο... Δες αυτά που έγραψα παραπάνω.

Φίλε Costico από άποψη χρόνου εννοώντας από τη δουλειά μου και τον ελεύθερο χρόνο μου για να ψάχνω πιο είναι το καλύτερο και λιγότερο διαλυμένο μεταχειρισμένο. Εγώ απλά θα αγοράσω το καρμπυρατέρ και ο,τι άλλο χρειαστεί ο μηχανικός. Απο' κει και πέρα η μηχανή θα μείνει στο συνεργείο για όσο χρειαστεί μέχρι να ρυθμιστεί και εγώ θα κυκλοφοράω με άλλη μηχανή για αυτό το διάστημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα αφτερμάρκετ "απλά" Fcr είχαν βερσιόν: με ή χωρίς τσοκ.

Τα α"απλά" είχαν βγάλει κουλούρι, έχουν καταγραφεί αρκετά περιστατικά που έσπαγε το πλακάκι του slide..:cry:

Τα FcrMX είχαν τσοκ με το καλημέρα και από εκεί και πέρα τα έξτρα τους ήταν +Hot Start +Tps.

FcrMX οι 3 παραλλαγές που μπορεί κάποιος να αγοράσει από την Keihin/Sudco.

 

Ψηφίζω ξεκάθαρα FcrMX, είναι και πιο εύκολο στην πρόσβαση όταν θέλεις να αλλάξεις κάποιο ζιγκλέρ και έχει καλύτερη αντλία ψεκασμού που την ρυθμίζεις κιόλας σε σχέση με το "απλό".

FcrMX41 είχα στο bb-stroker drz465sm μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κουσούρι ήθελα να γράψω πιο πάνω.

Έχω και φίλο που του είχε σπάσει 2 φορές.. Ευτυχώς δεν του έκανε ζημιά στις βαλβίδες του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κάτι άλλο..To κουλούρι μου κοντερίσια είτε το λιώσεις είτε το πας σα γιαγιά θα κάνει με ένα γέμισμα 15 ευρώ περίπου 210 χιλιόμετρα (δηλαδή 195-200 κανονικά). Οπότε με το fcr να υπολογίζω ότι θα έχω αυτονομία περίπου 150 χιλιόμετρα ή δε θα καίει πολύ παραπάνω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα δεις μια διαφορά στην κατανάλωση σίγουρα, όχι μεγάλη πάντως εάν είναι σωστά ρυθμισμένο.

Σίγουρα τον πρώτο καιρό θα είναι πολύ αυξημένη γιατί θα σε τρώει ευχάριστα ο δεξιός καρπός με το νέο παιχνίδι!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

*Update*

Λοιπόν παιδιά πήρα τη μεγάλη απόφαση και τα έσκασα. Παρηγγειλα το mx41 καινουριο το οποιο ο έμπορος λεει οτι ειναι ετοιμο για να κουμπωσει σε KLX650 (και οχι σε klr650). Δεν έχω βρει τιποτα απολύτως ουτε σε ελλάδα ούτε σε εξωτερικο που να αναφέρει τη συγκεκριμένη μόντα για κλρ650 (οι αμερικανοι προτιμουν τα μικουνι για καποιο λογο) οποτε και θα το παμε λίγο στα τυφλά με το μαστορα.

 

Ο πατέρας μου ωστόσο έχει λυσάξει οτι πεταω τα λεφτά μου στη σημαδουρα (το ξερω) και οτι δε θα ρυθμιστει σωστά και οτι μπορει η ταδε πίπα να μην ταιριάζει και να βγει άχρηστο..με λιγα λόγια εχω αρχίσει να το πιστευω οτι μπορει και να εκανα μαλακια. 

 

Εγω οκεύ δε σκαμπάζω και πολλα απο μετατροπές, αλλά είναι ρε παιδια τόσο περιπλοκη διαδικασία να κουμπώσει το fcr και να ρυθμιστεί σωστά? Θα ποσταρω και λινκ με φωτογραφιες σύντομα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΟΧΙ δεν ειναι. Λιγο υπομονη θελει, και να εχεις καποιο καταστημα με διαθεσιμα ζιγκλερ για αυτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μεγειές!

Θέλω να πιστεύω ότι ο ανταπτορας για το φίλτροκουτί των klx650 θα είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις και για το klr650, εάν δεν, φτιάξε ή μεταποίησε σε μηχανουργείο, μην το βάλεις με καμιά χοάνη κα τέτοιες βλακείες, θα χάσεις δύναμη κτλ κτλ..

Εάν μέχρι εκεί(να κουμπώσει σωστά σε κεφαλή και φίλτροκουτί) είσαι κομπλέ μετά εάν έχεις χωροταξικό πρόβλημα πχ βρίσκει σε ρεζερβουάρ και δεν ξέρω κι εγώ τι, δες μήπως παίξεις με λαμάκια, μήπως το βάλεις με λίγη κλίση κοκ.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Βαλε κι ενα πιο ελευθερο φιλτρο αερα οπωσδηποτε (Κ&Ν)

Αξίζει λες? Πιστεύω η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη για αυτό το μηχανάκι..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ασχολησου πρώτα με το να μπει και να ρυθμιστεί σωστά το FcrMX και μετά αλλάζεις και το φίλτρο.

Σε πολλά μηχανάκια το πιο συνηθισμένο είναι να ανοίγεις το φίλτροκουτί λίγο παραπάνω, πχ στα drz400 το ανοίγαμε (βάση οδηγιών και άπειρων δυναμομετρήσεων που υπάρχουν σε αμερικανικά φόρουμ, όχι έτσι στα κουτρουλου..) 3Χ3in.

Το ίδιο (σε άλλες διαστάσεις) στα Klx250/300 κ.α μοτό.

Όχι αναγκαίο αλλά σου δίνει λίγο καλύτερο "άρπαγμα", φυσικά θέλει και την ανάλογη επέμβαση στο καρμπυρατέρ, εάν ανοίξει λίγο παραπάνω με 1-3 νούμερα μεγαλύτερο κυρ ζιγκλέρ είσαι οκ, δοκιμάζεις και βλέπεις.

 

Το φίλτρο είναι συνήθως το τελευταίο κερασάκι στην τούρτα της "κρυμμένης δύναμης", με την προσθήκη ενός φίλτρου αέρα δεν αλλάζεις κάτι στις ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ/ψεκασμού.

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Dennis_K έγραψε:

Αξίζει λες? Πιστεύω η διαφορά θα είναι ανεπαίσθητη για αυτό το μηχανάκι..

Μαλλον τρολλαρεις, αλλα θα απαντησω κανονικα.

Πληρωσες τοσα για να παρεις φσρ και θα το πνιξεις με το μαμα φιλτρο;

ΕπισηΕπισης αυτα ειναι πλενομενα, θα το χεις για παντα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν το μηχανακι θα παταει χωμα τοτε μονο σφουγγαρενιο, αν οχι τοτε πανε σε αυτο που σου προταθηκε παραπανω απο τον Costikos.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν παιδιά σήμερα παρέλαβα το καρμπ. Για κάποιο λόγο δε βρισκω πως μπορώ να ανεβάσω φωτό οπότε ποστάρω λινκ με τις φωτο από το ιντερνετ.

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

αυτό ακριβώς είναι το καρμπυρατέρ. Αύριο θα πάω να ψωνίσω και k&n φίλτρο που βρήκα για το κλρ και μεθαύριο θα πάει στο μάστορα..

 

Σχετικά με το φιλτροκούτι, οι αμερικάνοι έχουν καταλλήξει σε αυτό εδώ KLR650+airbox+mod+(4).jpg

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 29 λεπτά, το μέλος Dennis_K έγραψε:

Λοιπόν παιδιά σήμερα παρέλαβα το καρμπ. Για κάποιο λόγο δε βρισκω πως μπορώ να ανεβάσω φωτό οπότε ποστάρω λινκ με τις φωτο από το ιντερνετ.

 

αυτό ακριβώς είναι το καρμπυρατέρ. Αύριο θα πάω να ψωνίσω και k&n φίλτρο που βρήκα για το κλρ και μεθαύριο θα πάει στο μάστορα..

 

Να πας κι εσυ μαζί, να δεις πώς μπαίνει και πως βγαίνει. Θα σου χρειαστεί για να αλλάζεις ζιγκλέρ μεχρι να το βρεις. Γιατί άμα ασχοληθεί ο μάστορας μια εβδομάδα μέχρι να το φέρει, πόσα θα σου πάρει;

Α και πες του να σου εξηγησει πώς ρυθμιζεται η βιδα του αέρα. Κι αυτό σημαντικό.

Επίσης πες του μπαμπά οτι τα μηχανακια πουλιουνται, αλλα τα φσρ μένουν προίκα για το επόμενο,

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η αληθεια ειναι οτι δε θα μου κοστισει κατι. Η φαση ειναι οτι ο μηχανικος ειναι παιδικος φιλος του πατερα μου, εκεινος ασχολειται με τις μηχανες της οικογενειας, ενω οταν εκεινος χρειαστει κατι για το αμαξι παει στον πατερα μου και τα βρισκουν ετσι χρονια τωρα (ειμαι τυχερος σε αυτο).

Αλλα ναι πρεπει να μαθω κανα δυο πραγματα για αυτο γιατι και οι γεροι μας δε θα ειναι εδω για παντα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...