Jump to content

Recommended Posts

καλησπέρα σας, τα πλαστικά μου ήταν ηδη σε απαραδεκτη κατασταση η οποια με σπρευ σιλικονης μπαλωνόταν. μετά την σούπα η ουρά έγινε λίγο αίσχος οπότε πάρθηκε η απόφαση για ολοκληρωτική βαφή, πλαστικά και ζάντες να ξανανιώσει το μηχανάκι.

εχω δει τεχνικούς οδηγούς κλπ κλπ, με τα υλικά έχω ένα θεματάκι εδώ που είμαι, να δω τι έχω και τι μπορώ να χρησιμοποιήσω σε κάθε τι.

για τους λασπωτήρες μπρος και πίσω λέω να ξεμπερδεύω εύκολα με plastidip (η οπως το λένε).

για τις ζάντες ξύσιμο, (να φανεί το αλουμίνο?), αστάρωμα με βερνίκι δύο συστατικών για αλουμίνια, σπρέυ (νομιζω αυτα που κυκλοφορούν στην αγορά θα είναι οκ?) και τέλος.

και για τα πλαστικά..χμμμμ. αυτα ξεκίνησα οπότε ας επικεντρωθούμε εδώ. ξεκίνησα με την ουρά, την έξυσα, την κόλησα σε κατι ρωγμές που είχε, και περνάμε στο στοκάρισμα.

δοκίμασα ένα μικρό κομμάτι με πολυεστερικό στόκο με σκληρηντή, συγκεκριμένα αυτόν.

http://modawood.gr/product_detail.php?id_product=942&product_detail_title=MERCOLA

κάνει για τη δουλειά? πρέπει να περάσω όλο το κομμάτι ή μονο τα σημεία που έχω κενα? γράφει πως κάνει για πλαστικά.

ερώτηση 2η, αστάρι για τα πλαστικά κάνουν τα κοινά αστάρια που πουλάνε σε χρωματοπωλεία?

ερώτηση τρίτη, το χρώμα? προφανώς κάποιο κοινό σπρέυ δεν κάνει, θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι πιο συγκεκριμένο, κάποιο λινκ θα βοηθούσε.

ερώτηση 4η το βερνίκι είναι απαρέτητο? και πιο βερνίκι να χρησιμοποιήσω? χρειάζεται πάλι αστάρωμα πριν το βερνίκι?

όλα αυτά γιατί τα είχα ξύσει/ασταρώσει/βερνικώσει (με ειδικα χρωματα κλπ) και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό, αλλά κράτησε λίγο. λίγο να εκανε καμπυλη καποιο πλαστικο, ξεκολαγε το βερνίκι με αποτελεσμα να εχω φουσκαλες πανω στα πλαστικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

για τις ζάντες ξύσιμο, (να φανεί το αλουμίνο?), αστάρωμα με βερνίκι δύο συστατικών για αλουμίνια, σπρέυ (νομιζω αυτα που κυκλοφορούν στην αγορά θα είναι οκ?) και τέλος.

 

ερώτηση 2η, αστάρι για τα πλαστικά κάνουν τα κοινά αστάρια που πουλάνε σε χρωματοπωλεία?

ερώτηση τρίτη, το χρώμα? προφανώς κάποιο κοινό σπρέυ δεν κάνει, θα ήθελα να μου προτείνετε κάτι πιο συγκεκριμένο, κάποιο λινκ θα βοηθούσε.

ερώτηση 4η το βερνίκι είναι απαρέτητο? και πιο βερνίκι να χρησιμοποιήσω? χρειάζεται πάλι αστάρωμα πριν το βερνίκι?

Καλησπερα.σου απανταω μεμονωμενα σε αυτα που εχω προσωπικη αποψη κι εχω δουλεψει.

Για τις ζαντες η καλυτερη λυση ειναι ηλεκτροστατικη βαφη(κοστος απο 80-120)Αψογο αποτελεσμα κλεινουν και διαφορες εκδορες μικροχτυπηματα κτλ.Αν αποφασισεις να τις στειλεις,να αφαιρεσεις εντελως συνεμπλοκ κτλ γιατι οτι μπει στο φουρνο θα καταστραφει.Παντως και με Diy λυσεις αν γινει καλη δουλεια κραταει χρονια και δεν εχει καποιο προβλημα.Το ιδανικο θα ηταν να εχεις και φουρνο ομως.Η ορθη διαδικασια ειναι γνωστη λιγο πολυ.Καλο τριψιμο με ντουκοχαρτα απο 900~ και ανεβαινεις για το τελικο αποτελεσμα λιγο σε 1200 πχ αν εισαι ψειρας.Μετα περασμα με πραιμερ για υποστρωμα 2 χερια με αρκετο χρονο αναμεταξυ τους και τελος πεφτει το χρωμα.Αν εχεις πιστολι βαφης ειναι πολυ καλυτερα απο τα σπρευ,(υποψιν παιζουν και ηλεκτρικα γυρω στο 100ρικο για κατι καλο).Εδω απαραιτητα 2 ισως και 3 χερια.Τα χρωματα,εφοσων τα παρεις απο εξειδικευμενο μαγαζι υπαρχουν ετοιμα με σκληρυντη οπου δεν χρειαζεται βερνικι μετα.

Στα πλαστικα τωρα,ειναι πανω κατω η ιδια διαδικασια αλλα με πιο τραβηγμενες καποιες λεπτομερειες αν υποθεσουμε οτι εισαι "ψειρας" με το μηχανακι.Το τριψιμο θελει πολυ λεπτομερεια με περασματα απο αρκετα ντουκοχαρτα πχ 1000,1200,1400 ωστε να γινει πολυ απαλο το τελικο αποτελεσμα.Τα ασταρια του χρωματοπωλειου ειναι οκ,(να τους διευκρινιζεις καθε φορα για τη χρηση τα θες).Χρωμα για τα πλαστικα θα σου δωσει και ο χρωματοπωλης λογικα ακρυλικο διπλης με ενσωματωμενο σκλυρυντη.Γνωμη μου καλο ειναι να βαλεις βερνικι αν κι αυτοι συνηθως λενε οτι δεν χρειαζεται.Δεν χρειαζεται ασταρωμα πριν το βερνικι.Ειναι το τελευταιο πλεον σταδιο οπου τα πλαστικα σου ειναι ηδη βαμμενα.

Ειναι και καποιες λεπτομερειες πχ το χρωμα τι κωδικο θα ζητησεις,αλλα και σε σχεση με το τι υποστρωμα θα ριξεις,μπορει να δωσουν ενα διαφορετικο αποτελεσμα ανα περιπτωση.Ειναι πιο εγγυημενο το αποτελεσμα εντελει να πας σε επαγγελματια και σιγουρα θα ειναι καλυτερο.Το κοστος δεν ειναι επισης κατι τραγικο για κουστουμι μοτοσυκλετας.Αν παρολα αυτα για τη χαρα του diy συνεχιζεις να θες να το κανεις μαζι σου:biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για τις ζάντες το χρώμα μπορεί να είναι αυτό και μπορω να το χρωματισω σε οποιαδηποτε αποχρωση (κανει σωστά?)

http://www.vitex.gr/Product/35/43/HEAVY-METAL-SILICON/

και το υπόστρωμα (σε vernilac αλλα δε μπορω να το βρω στο νετ)

http://www.vechro.gr/el/product/details/wash-primer

για τις ζαντες πάλι, να βγάλω εντελώς την παλιά μπογιά της μανας του η δεν χρειάζεται?

---------------

αστάρι για πλαστικα υπάρχει οπότε εδώ είμαστε οκ. ακρυλικό διπλής φαντάζομαι είανι αυτά με τα 25-30€ το λίτρο?

πχ

http://www.4umarket.gr/p-243859/xroma-akruliko-diplis-epistrosis-body-1lt-gia-amaksi-fortigo-skafos.html

----------

χρωματοπωλειο έχω αλλά εδώ που είμαι δεν εχει φαρνατζηδες κλπ, ειναι υλικα που δε δουλεύονται και δε τα έχω (και αυτα που εχω μενουν στο ραφι) οπότε θα τα πάρω από αλλού. τα χρωματα που θα χρησιμοποιήσω είναι εύκολα, οι ζάντες ήταν μαύρες και θα βαφτούν μαύρες τα πλαστικά ήταν κόκκινα και θα μείνουν κόκκινα, restoring το λες αν θες.

πιστόλι υπάρχει και ηλεκτρικό και με αέρα, το ηλεκτρικο που εχω μου φαινεται καλυτερο ποιοτικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα! Σήμερα αγόρασα αστάρι και 2 χρώματα για να βάψω ένα ποδήλατο. Φωτό απο αύριο.

Αν θες τη γνώμη μου όλα τα μεταλλικά κάνε τα με ηλεκτροστατική. Τέλειο αποτέλεσμα και πολύ ανθεκτικό. Έκανα κέντρα, ψαλίδι και μαρσπιέδες και μετανιώνω που δεν το έλυσα όλο τα κάνω και σκελετό.

Για πλαστικά που έχω βάψει, κάνε ότι κολλήματα θέλεις. Μετά πέρνα στόκο στα σημεία που κάνει βαθουλώματα. Έπειτα τρίψε για να το φέρεις πρόσωπο με το υπόλοιπο κομμάτι. Για βάψιμο κάνε ένα τρίψιμο με 1000 νερόχαρτο και μετά με 1200 να γίνει λείο. Χρώμα ασταριού παίζει ρόλο πχ μην πάρεις άσπρο αστάρι και μετά βάψεις μάυρο.

Αυτά από εμένα. Καλή επιτυχία!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστηχως απο αποψη προιοντων δεν εχω ιδεα.Πανε χρονια απο το τελευταιο εγχειρημα μου.ουτε τιμες δεν θυμαμαι καν

Ζαντες πλαστικα οτιδηποτε βαψεις πρεπει να αφαιρεθει εντελως το παλιο χρωμα.ειναι λιγο μανικι δυστηχως.Το ντουκοχρωμα που εβαλες δεν ειμαι σιγουρος αν κανει για τις ζαντες.Αλουμινιο ειναι η εχει κανα περιεργο κραμα?Σε αυτο το σημειο ρωτα οπωςδηποτε επαγγελματια.Στην χειροτερη παρε τηλ εναν φανοποιο,μια γνωμη θα στη δωσει.

Αν μπορεσεις παρε τα χρωματα απο μαγαζι που ασχολειται ωστε να παρεις την ποσοτητα που θες ακριβως,αντε λιγο παραπανω ,αλλα και γιατι θα ειναι ετοιμο χωρις διαλυτικα απο σενα.

Κανε οπωςδηποτε δοκιμη πριν ξεκινησεις σε κατι που δεν χρειαζεσαι να βρεις τις γραμμες σου.οριζοντια περασματα καθετα κοκ

Γυαλια μασκα τα θεωρω αυτονοητα.Καλη επιτυχια.βαζε και καμια φωτο αν θες απο το εγχειρημα,πιστευω ειμαστε πολυ που αρεσκουμε τετοια θεματα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

επιασα και στοκαρα με σιδηρόστοκο (πολυεστερικος στοκος) την ουρα και κατι δε μο υαρεσε κατα το ξησιμο. εκανα μια πεταχτη σε εναν με χρωματα αυτοκινητων να παρω τα καθέκαστα. για αρχη πηρα στοκο για πλαστικα, πρεπει να ξυσω ολο τον παλιο στοκο και να τα περασω με αυτόν. μετά κάποιο αστάρι άσπρου χρώματος, χρωμα διπλής σε δύο στρώσεις, μετα αυτοκολητα και τελος 2 χερια βερνικι. αα, και καποιο καθαριστικό μυστήριο δε θυμάμαι πως το λένε, μαζί με διαλυτικά σκληρυντές και κάτι άλλα διάφορα που ούτε ξέρω τι είναι (απλα αναμιξη θα κανω εγω να εχω το κεφαλι μου ησυχο), όλα μαζί 50€. 1/4 όλα (χρωμα, βερνικι, αστάρι), μικρές συσκευασίες δηλαδή.

θα ανεβάσω φωτογραφικό υλικό καθώς θα προχωράνε οι εργασίες, με ρυθμό λαγού δηλαδή λόγω έλειψης χρόνου.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1)Να χρησησιμοποιησεις οσο γινεται λιγοτερο στοκο..

2)Καλη προετοιμασια και οχι βιαστικες δουλειες

3)Βαψε σε χωρο κλειστο εννοειται,με τα πλαστικα σε επιπεδο(πχ τραπεζι) 

4)Πριν τη διαδικασια να εχεις βρεξει καλα το πατωμα και να εχεις περασει και με ενα υγρο πανακι τους τοιχους

5)Βαλε εναν ανεμιστηρα,να βαραει αντιθετα απο το χωρο που βαφεις ωστε να τραβαει τα πολλα ντουμανια και τις σκονες

 

Στη θεση σου δε θα δοκιμαζα καν να βαψω με σπρει....Παρολλα αυτα,φτιαξε χρωματα διπλης εννοειται.

Να ξερεις η σκονη ειναι ο χειροτερος σου εχθρος κατα τη διαδικασια βαψιματος-στεγνωματο

 

 

Στην περιπτωση που σου σταξει ή που κολλησουν σκουπιδακια που φαινονται πανω,ΠΡΙΝ προχωρησεις στο επομενο βημα/χερι θα περασεις το πλαστικο 1-2 χερια με αλοιφαδορο και κρεμα για γρατσουνιες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με σπρει μηχανακι δε βαφεις, τελος.

 

το βαψιμο δε ειναι απλο πραγμα και η δυσκολια ειναι στο να γινει σωστα και να κρατησει. 

αν δεν εχεις τις γνωσεις και τα καταλληλα εργαλεια καλυτερα να μη το κανεις. 

πχ αν εχεις πιστολι των 15ευρω χρησιμοποιημενο 50 φορες, μη προσπαθησεις καν...

 

1/4 χρωμα σου εδωσε για ολο το μηχανακι? χαζουλης ειναι ο υπαλληλος η νομισε οτι θα βαψεις ποδηλατο?

 

με τα χρωματα και τα στοκαρισματα ασε να ασχοληθει καποιος εμπειρος φανοποιος αν θες να γινει σωστη δουλεια.

εσυ το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τριψεις τα πλαστικα με γυαλοχαρτο νερου και να του τα πας ετοιμα. ρωτησε τον πως ακριβως τα θελει. 

αν το κοκκινο που θα βαψεις ειναι απλο χωρις περλες και βλακειες, η το μηχανακι ειναι εχει 10 χρωματα πανω, δε θα στοιχισει πολυ. :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και για μενα,αν δεν εχεις καλη εμπειρια,κομπρεσερ,πιστολι καλο,κλειστο χωρο και τα συνναφη,μη ξεκινας να βαψεις μηχανακι.ειδικα το r1 που φανταζομαι οτι εχεις.

τα σπρευ κανουν για κανα πλαστικουλι και καμια μικρη επιφανεια.δεν ειναι για τπτ παραπανω.πασαλιματα δλδ.θα απογοητευτεις κ εσυ και κριμα το μηχανακι.

οπως αναφερθηκε απο πανω,καλυτερα να τα λυσεις,να τα τριψεις και να τα πας ετοιμα σ εναν φανοποιο να σου κανει τη δουλεια σωστα και δε θα σε γδυσει κιολας.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πρώτα ερωτηση και μετά ακολουθεί το υπόλοιπο. λοιπόν, έχω τις ζάντες, με το χρώμα της μάνας τους, αλουμινένιες ή κάποιο άλλο κράμα δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. αυτό που έχει σημασία είναι το εξής, κάνει το wash primer (είναι μίνιο υψηλών αντοχών για κράματα μετάλων όπως ορείχαλκος, αλουμίνιο και λοιπά) να περαστεί πάνω από τη μαμίσια ηλεκτροστατική πιθανότατα βαφή ή να βάλω chassicoat (αντισκωριακό μίνιο για σασί αυτοκινήτων το οποίο έχω και σε μαύρο χρώμα). το να ξύσω όλη την εργοστασιακή βαφή από τις ζάντες μου φαίνεται ακατόρθωτο. το τελικό χρώμμα που θα μπει στις ζάντες είναι το "heavy metal silicon" της Vitex πάλι σε μαύρο, όπως ήταν δηλαδή οι ζάντες απλά φρεσκάρισμα.

αυτα περί ερώτησης. πάμε σε απαντήσεις, επιλέχθηκε χρώμα διπλής μαζί με το αντίστοιχο βερνίκι & αστάρι,  και τα όποια συστατικά τους για τα πλαστικά. ο στόκος είναι μαλακός προφυλακτήρων, φοβερά ελαστικός και δε βγαίνει με τίποτα το ρημάδι. όλες οι βαφές θα γίνουν με πιστόλι αέρα και όλα τα εξαρτήματα καθώς και το κομπρεσέρ θα είναι καινουργιέ (με γεια μου!) . το μόνο πρόβλημα είναι πως όλα τα χρώματα των πλαστικών μου είπαν να τα περάσω με μπεκ 1.3 οπότε μάλλον θα κάνω υπομονή μεχρι την πέμπτη που θα μπορώ να το έχω αυτό το μπεκ στα χέρια μου ώστε να ξεκινήσω τα βαψίματα την παρασκευή. Α, και πιστόλι μάλλον θα τσιμπήσω κάνα dewalt ή B&D, ότι βρω μαζί με μια απαρέτητη υδατοπαγίδα και το πιεστικό είναι 50λτ.

με τα παλστικά έχω σχεδόν τελειώσει τριψίματα, στοκαρίσματα, μένει να πλυθούν με αβα, μετά με διαλυτικό σιλικόνης και μετά ξανά με άβα, να στεγνώσουν και είναι έτοιμα για βαφή. αύριο μετά τη δουλειά θα κάτσω να τα τελειώσω και να τρίψω τις ζάντες (όλο το τρίψιμο με το χέρι. . .) το βραδάκι με το καλό θα σας ανεβάσω φωτογραφίες (δεν έχω κινητο με καμερα και πρεπει να βασιστω στην sj, sorry).

αυτά, πα να τρίψω τώρα που εχω λιγο κενό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κολήσαμε με αυτά (μολις προσεξα πως δε φαινεται το καλαι, χρησιμοποιηθηκε και καλαι λοιπον)

6ae8c4e454094aafa93c4e7ed1b23345.png

στοκαραμε με αυτό

baae9a3663ff4934816e8ad3fed91d76.png

τριψαμε, πληναμε καθαρισαμε χρησιμοποιόντας και αυτό

f42683f7c5ed4371ad6054fe462bf7ee.png

και καταληξαμε κάπως έτσι (βοηθησε και το κλαρκ για να τα κρεμάσουμε)

20614a16c9e24cc1b30d5bd32418c5b0.png

0dd4bf9545d940669ff12d05841d6748.png

 

αγοράσαμε καινούργια παιχνιδια (και ενα πιστολι αμμοβολης που τελικα δεν πρεπει να κανει για τοσο μικρο μοτερ (50λτ χωρητικοτητα και πιεση 130-140 μαξ)

d368f4d3bd244fa0a8bb2b8c25dfbbba.png

1134d88db58d4932a0d8594ff87fa79b.png

67131c2c5e4f4d52856c992508745877.png

και καταληξαμε καπως ετσι (τα τρεξιματα στο ασταρι δε τα γλιτωσαμε αλλα μικρο το κακο, εχουμε ξυσιμο-πλυσιμο παλι οποτε θα φυγουν. Η μαλακια εγινε γιατι δεν ειχα καλο φωτισμό, οπότε το παράτησα για σήμερα και θα συνεχίσω αύριο μέρα για να κάνω σωστή δουλειά, πιστύω στο χρώμα να μην έχω θέμα)

fef54232891f40f9a4337938d176b8a4.png

0658b786f9a244f7bfd765a8a2f751fd.png

bef3101918234f27a6f09716ae4e9859.png

και κάτι τελευταίο που δεν υπολόγισα, αφου τελείωσα το ασταρωμα, είδα πως είχε πιτσιλιστεί εσωτερικά. . . τι μαλακας είμαι. . . βγαίνει? με κανα ελαφρυ ξυσιματακι ε? η μασκα με ενδιαφέρει βασικά. η να την περάσω κατευθίαν χρώμα και όπως κάτσει?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το τρέξιμο που βλέπουμε στην τελευταία φωτογραφία δείχνει πως το χέρι σου χρειάζεται περισσότερη εκπαίδευση στο πιστόλι, ή πως η αναλογία των υλικών δεν είναι σωστή, ή το πιστόλι δεν είναι καλής ποιότητας.

Σε κάθε περίπτωση, αφού αποφάσισες να το βάψεις μόνος σου, δοκίμασε λίγο ακόμα πριν το χρώμα, για να πετύχεις καλύτερο αποτέλεσμα.

Καλή επιτυχία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν σου ετρεξε το ασταρι που ειναι χοντρο,τοτε το χρωμα θα σταζει στο πατωμα.

Επισης σου εδωσα καποιες συμβουλες περι προετοιμασιας χωρου πριν τη βαφη,εσυ ομως επελεξες να ασχοληθεις με antisil και λοιπες μαλακοδουλειες και να βαφεις σε χωρο με τσουβαλια με μπετα και ασβεστες? Αληθεια τωρα? Νομιζεις οτι ειναι αστειο το βαψιμο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το τρέξιμο που βλέπουμε στην τελευταία φωτογραφία δείχνει πως το χέρι σου χρειάζεται περισσότερη εκπαίδευση στο πιστόλι, ή πως η αναλογία των υλικών δεν είναι σωστή, ή το πιστόλι δεν είναι καλής ποιότητας.

Σε κάθε περίπτωση, αφού αποφάσισες να το βάψεις μόνος σου, δοκίμασε λίγο ακόμα πριν το χρώμα, για να πετύχεις καλύτερο αποτέλεσμα.

Καλή επιτυχία.

θεμα χεριού/ματιου είναι μαλλον, το πιστόλι είναι made in italy και οι αναλογίες μπήκαν ζυγιασμένες από το κατάστημα που τα αγόρασα. χωρις πλακα, δεν εβλεπα καλα, μια λαμαρίνα που εβαψα δοκιμαστικά πιο πριν για να ρυθμισω και το πιστόλι βγηκε υπέροχη, αλλά ήταν μέρα . . .

δεν περιμένω να κανω την  τέλεια δουλειά, προφανώς, δε μπορώ, μπουρδελα δε θελω να ειναι οπως ήτανε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι φωτογραφιες ειναι πολυ σκοτεινες δυστυχως. Οχι οτι θα βοηθουσα ιδιαιτερα, δεν εχω καμια απολυτως εμπειρια στο θεμα και ειναι μια δουλεια που γενικως σιχαινομαι.

 

Απο τα πολυ λιγα που ξερω σου λεω οτι χρησιμοποιουν αεροφυλακια μεγαλυτερης χωρητικοτητας σε συνδυασμο με ξηραντηρα γιατι η παραμικρη υποψια υγρασιας κανει ζημια.

 

εν παση περιπτωσει, καλη επιτυχια στο εγχειρημα σου. Βαζε φωτο (καλυτερες απο αυτες! :tooth:) να βλεπουμε κι εμεις οι αδαεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι φωτογραφιες ειναι πολυ σκοτεινες δυστυχως. Οχι οτι θα βοηθουσα ιδιαιτερα, δεν εχω καμια απολυτως εμπειρια στο θεμα και ειναι μια δουλεια που γενικως σιχαινομαι.

 

Απο τα πολυ λιγα που ξερω σου λεω οτι χρησιμοποιουν αεροφυλακια μεγαλυτερης χωρητικοτητας σε συνδυασμο με ξηραντηρα γιατι η παραμικρη υποψια υγρασιας κανει ζημια.

 

εν παση περιπτωσει, καλη επιτυχια στο εγχειρημα σου. Βαζε φωτο (καλυτερες απο αυτες! :tooth:) να βλεπουμε κι εμεις οι αδαεις. 

ξερω τι θεμα ηθελες εσυ, τοτε στο γενικό σερβις ενα φουλ με απολα που εκανα να σηκώσω θέμα! μονο το μηχανημα για να συγχρονίσω τα καρμπυρατερια δεν είχα, όλα τα αλλα έγιναν, δισκακια, βαλβιδες, λαδια,μπουζια, φιλτρα, μπροστινα αμορτισερ, καθαρισμα γρασσαρισμα αλυσιδας. . . δε θυμαμαι τι αλλο ειχα κανει... καθαρισμα καρμπυρατερ, επισκευη μιας φυσας, αλλαγη αισθητηρα ταχυτητας,, ναι νομιζα αυτα εγιναν, ολα σχεδον ταυτοχρονα, κυριακες φροντιζα μονο να το εχω δεμενο για τις βόλτες :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εδώ βλεπετε πως εκατσε το χρώμα. δυστυχώς τα νερά από το αστάρι δεν κατάφερα να τα καλύψω εντελώς, παρόλα αυτά μικρό το κακό. περιμένω να στεγνώσει το βερνίκι και θα σας δώσω φωτογραφίες όπως είναι τελειωμένα..

αα, μην ξεχάσω, βερνίκι και αστάρι δε μου έσταξαν καθόλου (ακους γιωργο?)

Το τρέξιμο που βλέπουμε στην τελευταία φωτογραφία δείχνει πως το χέρι σου χρειάζεται περισσότερη εκπαίδευση στο πιστόλι, ή πως η αναλογία των υλικών δεν είναι σωστή, ή το πιστόλι δεν είναι καλής ποιότητας.

ηθελε ρύθμισμα η πίεση του αερα από το κομπρεσέρ και η ποσότητα χρωματος που άφηνε το πιστόλι να περάσει (τελικα). χρησιμοποιησα διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε στρώση χρωματος/βερνικιου και δεν ειχα το παραμικρο τρέξιμο.

για πρωτη φορα που ποιανω πιστολι στη ζωή μου είμαι αρκετά ικανοποιημένος και τα πλαστικα σε σχεση με αυτο που ήταν βγήκαν πολυ μα πολυ καλυτερα.

f508d322f63044469a78c405bcba64a3.png

816e78019fe448d4b67f50e68dd3f790.png

8b9d7b14f5d24cd4a5229d72316ed240.png

7922751f4cad436996b96a4c187a1b9f.png

να οριστε και ενα στάξιμο από το βερνίκι πως καλύφθηκε (τα αλλα δε φαίνονται στις φωτογραφίες, και ελπίζω να μη φαίνονται καθόλου μετά το βερνίκι.

a7c60b9d195a4075aceadc5cd9202488.png

μενει να δουμε απο αντοχή στο χρόνο τι κάνουμε.

στην αναμονη για περισσοτερες φωτογραφίες μόλις στεγνωσουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επρεπε να το βαψεις μπλε....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

το αγαπημενο μου χρωμα σε R1.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επρεπε να το βαψεις μπλε..

το αγαπημενο μου χρωμα σε R1.

το αγαπάω το μπλε!! σε ολα τα χονδα!!

ορίστε και φωτό από τη μάσκα, οι φωτογραφίες αδικούν πολύ το πως φαίνεται στην πραγματικότητα. το αποτέλεσμα μετά και το βερνίκωμα είναι εντυπωσιακό από κοντά. αν δεν ειχα κανει τη μαλακία στο αστάρωμα. .

6ecb4749487847cc94c7429b5c2c7cc0.png

eb65fa38735f4ac7a5ea42191b2218d0.png

8854eb9c838d4adc91155b1e5774f97a.png

πωωω, βλεπω τις φωτογραφιες και εκνευριζομαι, δεν εχουν καμμίαεπαφή με την πραγματικότητα. τελος με αυτά, μεσα στην εβδομάδα θα βάψω τις ζάντες και ελπίζω και τα μαύρα πλαστικά. α και να τριψω τους προβολείς με 3000 γυαλόχαρτο γιατι έβγαλα το παλιό βερνικι από πάνω και είναι αστα να παν στο διαολο. αν δε μου αρέσουν οπως θα γινουν με το 3000 σκεφτομαι να τα περάσω και αυτά ενα βερνίκι με το πιστόλι τώρα που πήρα το κολάι. θα δούμε

Τροποποιήθηκε από τον pavlosR1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χαιρομαι που σου αρεσει Παυλε το αποτελεσμα.

 

Περι ορεξεως που λενε, προσωπικα δε μου αρεσουν τα μηχανακια που τα στουμπωνουν στα αυτοκολλητα, λες και θα παρουν 15 αλογα με οσα περισσοτερα βανουν. Ειπαμε βεβαια, περι ορεξεως.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χαιρομαι που σου αρεσει Παυλε το αποτελεσμα.

 

Περι ορεξεως που λενε, προσωπικα δε μου αρεσουν τα μηχανακια που τα στουμπωνουν στα αυτοκολλητα, λες και θα παρουν 15 αλογα με οσα περισσοτερα βανουν. Ειπαμε βεβαια, περι ορεξεως.....

την ιδια γνώμη έχω, μαμίσιο το ήθελα, ΑΛΛΑ για να πετύχω τις μαύρες ριγες που είχε χωρίς να μου φύγει χρώμα αλλού.... τα αυτοκολητα τα εβαλα απλα για να μην εχω μια σκετη κοκκινη μασκα, δε μου αρεσε καθολου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπραβο σου για το αποτελεσμα

Τα σταξιματα του ασταριου επρεπε να τα τριψεις πριν ριξεις χρωμα.Το ασταρι πριν βαφτει θελει μια προεργασια,ριχνεις 2-3 χερια με τριψιμο ενδιαμεσα.

Τα νερα που σου εκανε μπορουσες να τα αποφυγεις με αλλες ρυθμισεις στο πιστολι.

 

Γενικα καλο αποτελεσμα,αλλα ηθελε κιαλλο τριψιμο απο φαινεται.

Οπως σου ειπα,η προετοιμασια πριν το βαψιμο ειναι το παν.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το αποτέλεσμα δεν είναι «γενικά καλό», αλλά χάλια. Ειμαι ο μόνος που βλεπω «πορτοκαλι» στο βαψιμο; Αν φαίνεται έτσι στις 3 τελευταίες φωτογραφίες, φαντάσου πως θα φαίνεται από κοντά. Τρίψιμο και βάψιμο πάλι. Επειγόντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το αποτέλεσμα δεν είναι «γενικά καλό», αλλά χάλια. Ειμαι ο μόνος που βλεπω «πορτοκαλι» στο βαψιμο; Αν φαίνεται έτσι στις 3 τελευταίες φωτογραφίες, φαντάσου πως θα φαίνεται από κοντά. Τρίψιμο και βάψιμο πάλι. Επειγόντως.

ειπες τη μαγικη λεξη, οποτε κρατα μια πισινη...:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπραβο σου για το αποτελεσμα

Τα σταξιματα του ασταριου επρεπε να τα τριψεις πριν ριξεις χρωμα.Το ασταρι πριν βαφτει θελει μια προεργασια,ριχνεις 2-3 χερια με τριψιμο ενδιαμεσα.

Τα νερα που σου εκανε μπορουσες να τα αποφυγεις με αλλες ρυθμισεις στο πιστολι. (το έμαθα με το δύσκολο τρόπο, δε βρηκα πουθενα οδηγίες για πιστόλι και κανεις δε μου ανεφερε το πόσο σημαντικό ήταν κάτι τέτοιο μέχρι που πειραματίστηκα στο χρώμα.. . )

 

Γενικα καλο αποτελεσμα,αλλα ηθελε κιαλλο τριψιμο απο φαινεται.

Οπως σου ειπα,η προετοιμασια πριν το βαψιμο ειναι το παν.

 

σε γενικές γραμμές ακολούθησα την παρακάτω διαδικασία

1. κοληματα - τριψιμο - αφαιρεση αυτοκόλητων κλπ- με 320

2. στοκάρισμα

3. τρίψιμο με 400

4. πλύσιμο με αβα και στεγνωμα

5. πλυσιμο με το σιλικονετ (πως το λενε)

6. πλύσιμο με αβα και στεγνωμα

η διαδικασία αυτή μεχρι εδώ μου πήρε 3-4 μέρες για να πάρω το αποτέλεσμα που ήθελα

7, ασταρι 2 χέρια (120psi, εδω που εκανα τη μαλακια)

8. τρίψιμο με 1000 η 800 δε θυμαμαι

9. 2 χερια χρώμα ίσα να πιάσει να μη φαινεται το ασταρι (20-30psi)

10. τελικό χέρι χρώματος πιο πλούσιο (80 psi)

11. 2 χέρια βερνίκι (40psi & 80psi)

το μπεκ που χρησιμοποίησα ηταν 1.4

Το αποτέλεσμα δεν είναι «γενικά καλό», αλλά χάλια. Ειμαι ο μόνος που βλεπω «πορτοκαλι» στο βαψιμο; Αν φαίνεται έτσι στις 3 τελευταίες φωτογραφίες, φαντάσου πως θα φαίνεται από κοντά. Τρίψιμο και βάψιμο πάλι. Επειγόντως.

δεν υπαρχει περίπτωση να τα ξαναβάψω από τη στιγμή που είμαι ικανοποιημένος. στις φωτογραφιες φαίνεται χαλια ισχύει και το πορτοκαλι που λες φαίνεται να υπάρχει. Αλλά δεν υπάρχει, με γυμνό μάτι χωρίς κάμερα δηλαδή, τωρα που στεγνωσε μου φαινεται εξαιρετικό το αποτέλεσμα χωρίς ίχνος πορτοκαλιού και η επιφάνεια στην αφή είναι εντελώς λεία.

αν βρω άλλη καμερα θα βάλω καινούργιες φωτογραφιες

για την ώρα ξήλωσα όλο το χρωμα από την πίσω ζαντα και έμεινε το μεταλο μόνο, εριξα διαλυτικό νίτρου με το πιστόλι να φύγουν τυχόν υπολοίματα μετά την ετριψα με 220 και 400. αύριο θα καθαρίσω και την μπροστινή από την εργοστασιακή βαφή και θα κανω την αντιστοιχη διαδικασία (θα την εκανα τωρα αλλα ειανι πανω στο μηχανακι ακομα). στο τέλος πλύσιμο με αβα και στέγνωμα. μετα πέρασμα με wash primer 2 χέρια, τρίψιμο με 800 και πέρασμα πρώτο χέρι με σιλικονούχο ντουκόχρωμα και μετά από 24 ώρες το δεύτερο χέρι (ετσι γραφει στις οδηγίες)

αν παω να κανω μαλακία και το ξέρετε ενημερωστε. αυτα βρήκα από την ψαχτική που έκανα

Τροποποιήθηκε από τον pavlosR1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...