Jump to content
Mindattack21

Yamaha Exciter 150

Recommended Posts

Το Yamaha Exciter 150 θυμίζει έντονα μικρή sport μοτοσικλέτα

Παρουσιάστηκε στο Βιετνάμ το νέο υπέρ-παπί Yamaha Exciter 150, με απίθανο πλαίσιο, μονό πίσω αμορτισέρ και 15 άλογα, θυμίζοντας έντονα μικρή sport μοτοσικλέτα. Δυστυχώς προς το παρόν αφορά μόνο στην Ασία.

Το υπέροχο Yamaha Exciter 150 έρχεται να αντικαταστήσει το Exciter 135 που ως βάση θύμιζε το ευρωπαϊκό Crypton X 135.

Φυσικά η παρουσίαση της Yamaha -που έχε πάρει φόρα με τα νέα μοντέλα, σε όλες τις ηπείρους του πλανήτη- για το νέο υπέρ-παπί της έγινε στην Ασία, όπου πωλούνται και τα περισσότερα παπιά του κόσμου, και συγκεκριμένα στο Βιετνάμ.

Το νέο Exciter 150 φοράει ένα υγρόψυκτο και ψεκαστό κινητήρα 150 κ.εκ., με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, και κύλινδρο με αντιτριβική επίστρωση DiASil, ενώ και τα κοκοράκια εδράζονται σε ρουλεμάν για επιπλέον μείωση των τριβών. Το μοτέρ αυτό θεωρείται ο αντικαταστάτης του κινητήρα του Exciter 135 (γνωστό και ως 135LC στη Μαλαισία, Jupiter MX στην Ινδονησία, και T135 σε διάφορες άλλες χώρες).

exciter6.jpg

Για να αυξηθούν με εύκολο τρόπο τα άλογα, η Yamaha ανέβασε τον κυβισμό κατά 15 κ.εκ., με το νέο Exciter 150 να παράγει -επίσημα- 15,4 PS / 8.500 σαλ. (δηλαδή 15,2Hp) και 1.42 Kgm / 7.000 σαλ., αντί για τα 12,5PS του 135. Σημειώστε πως το ανακοινώσιμο βάρος του παπιού, στα 115 κιλά είναι ίδιο με του προκάτοχου Exciter 135.

Το πλαίσιο είναι βελτιωμένο για μεγαλύτερη ακαμψία, και δείχνει ιδιαίτερα εντυπωσιακό στη φωτογραφία. Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο από του 135, και τώρα βρίσκεται στα 1290 χλστ., αντί για τα προηγούμενα 1255.

exciter3.jpg

Εντυπωσιακά είναι τα φώτα μπροστά, που θυμίζουν R25, ή ακόμα και το νέο R1! Το πίσω φωτιστικό σώμα είναι LED, ενώ η γενικότερη εμφάνιση του Exciter 150, με το συγκεκριμένο κοστούμι θυμίζει πολύ μικρή μοτοσικλέτα. Τα όργανα είναι επίσης προσεγμένα, με συνδυασμό αναλογικών ενδείξεων για το στροφόμετρο, και ψηφιακής οθόνης για κοντέρ, δείκτη βενζίνης, δείκτη ταχύτητας κιβωτίου (σημειώστε πως το κιβώτιο είναι 5 σχέσεων), μερικού χιλιομετρητή, κλπ.

exciter4.jpg

«Αντίο» μάς είπε η διπίστονη δαγκάνα στο μπροστινό μέρος του 135, για μια μονού εμβόλου (άγνωστο γιατί), ενώ μεγαλύτερος σε διάμετρο είναι ο δίσκος μπροστά, από 220 χλστ. στα 245. Ευτυχώς διατηρήθηκε το μονό, κεντρικά τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ του 135, ενώ τώρα το πίσω ελαστικό είναι φαρδύτερο, στα 120/70-17, από 100/70-17.

Οι χρωματικοί συνδυασμοί θα είναι λευκό-μπλε για τη Special έκδοση Exciter GP 150, και κόκκινο-μαύρο, κόκκινο-σκούρο πορτοκαλί και κίτρινο-μαύρο για την «απλή» έκδοση.

Η τιμή του Exciter 150 στο Βιετνάμ ανακοινώθηκε στα 44.990 βιετναμέζικα Dong, ήτοι 1714 ευρώ, και για την λευκή-μπλε έκδοση GP στα 45.450 Dong, δηλαδή 1.732 ευρώ, πάντα για το Βιετνάμ.

exciter2.jpg

exciter5.jpg

exciter7.jpg

exciter1.jpg

Πηγή : Newsbeast.gr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενα αναβαθμισμενο κρυπτονακι είναι. Πολυ ομορφο και αυτό επίσης, θα κανει πάταγο και θα πουληθει μαζικά όπως και το κρυπτον χ όσο και να κανει. Γιατί και το χ το 135 τόσο δεν το έδιναν? Όμως και παλι το περνάνε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να και κατι που πιστευω θα αξιζε να πουλαγα το αστρα για να παρω :grin:

(Αν ποτε βγει εδω περα)

εμφανησιακα τζαμι,μοτερικα υπερ ικανοποιητικο και απο αντωχη θα δειξει αν και αν κρινω απο τον προκατοχο του δεν θα εχει κανενα απολυτως θεμα μιας και μοιραζεται ιδια πραγματα.

Εδω να συμπληρωσω οτι και το crypton x μιας και ετυχε να δω ολο το λυσιμο σε κυλινδροκεφαλη,εχει επισης κοκορακια με ρουλεμαν η αλλιως ρολλερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν δεν ειναι 125 δε νομιζω οτι θα παει καλα

Γιατί το λες αυτό? Δεν θα καιεί όσο ενα 250 η 200, είναι υγρόψυκτο, είναι ψεκαστο, 5 ταχυτο, μουρατο, κλπ... Εμένα προσωπικα μου αρέσει πολύ. Ασε που για την πόλη θα είναι οοοοτι πρεπει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιατί το λες αυτό? Δεν θα καιεί όσο ενα 250 η 200, είναι υγρόψυκτο, είναι ψεκαστο, 5 ταχυτο, μουρατο, κλπ... Εμένα προσωπικα μου αρέσει πολύ. Ασε που για την πόλη θα είναι οοοοτι πρεπει.

Μαλλον για το διπλωμα θα λεει. Αλλα και το Χ ξεπερνουσε το οριο για 10 κυβικα, αυτο θα το ξεπερναει για 30 ομως.

Οσο για την τιμη, προσωπικα δεν θα το αγοραζα. Αν ειμουν κανας καπιταλας καγκουρας δεν θα ειχα θεμα ομως. Παντως τη δουλεια μας την κανουμε και με τα παλια σκυλια που εχουμε πιστευω.

Τροποποιήθηκε από τον Neku

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαλλον για το διπλωμα θα λεει. Αλλα και το Χ ξεπερνουσε το οριο για 10 κυβικα, αυτο θα το ξεπερναει για 30 ομως.

Οσο για την τιμη, προσωπικα δεν θα το αγοραζα. Αν ειμουν κανας καπιταλας καγκουρας δεν θα ειχα θεμα ομως. Παντως τη δουλεια μας την κανουμε και με τα παλια σκυλια που εχουμε πιστευω.

+1000

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

σφηγκα θα ειναι αλλα σιγουρα η yamaha θα πιασει κωλαρακια αμα τελικα τα φερει και στην χωρα μας :unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Yamaha Exciter 155 2021 με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VVA.
Άγνωστο ακόμα αν θα εισαχθεί στην Ελλάδα.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Ισχύς: 17,7 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή 1,5 kgm στις 8.000 σ.α.λ. Ο κύλινδρος φέρει αντιτριβική επίστρωση DiAsil και σφυρήλατο έμβολο, χαρακτηριστικά που κάνουν τον κινητήρα πιο ανθεκτικό και ελαφρύ. Για την εκκίνηση εκτός από μίζα υπάρχει και μανιβέλα. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και ο συμπλέκτης είναι ολίσθησης.

Νέο, ατσάλινο πλαίσιο και ψαλίδι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Βελτιωμένες είναι οι αναρτήσεις που αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό χωρίς ABS. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 795 χλστ. και το βάρος του είναι 121 κιλά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 5,4 λίτρα.

Διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις Η στάνταρ είναι δύο κιλά ελαφρύτερη και θα κυκλοφορήσει σε τρία χρώματα (κόκκινο, μαύρο και λευκό) όπως και η Premium. H έκδοση GP, που διαθέτει καλύτερα φρένα μπροστά θα είναι διαθέσιμη μόνο στο κλασσικό μπλε της Yamaha.

yamaha-exciter-155-2021-1.jpg

yamaha-exciter-155-2021-2.jpg

yamaha-exciter-155-2021-3.jpg

yamaha-exciter-155-2021-4.jpg

yamaha exciter 155 2021 8

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι διμούτσουνη μιζέρια είναι αυτή; 😁

Τουλάχιστον αλλάξανε λίγο την πάνω μουτσούνα μην τους τρέχει στα δικαστήρια η polisport.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τώρα με το Euro 5, λίγο δύσκολο το κόβω να έρθει Ελλάδα, τόσο το Yamaha όσο και το αντίστοιχο Satria FU150 της Suzuki.

Το VVA πάντως το θεωρώ λίγο υπερβολή σε παπί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Το VVA πάντως το θεωρώ λίγο υπερβολή σε παπί.

Είναι μια εξέλιξη, αυτού του είδους παπιά είναι πιο κοντά στη μοτοσικλέτα παρά στο κλασικό παπί που όλοι ξέρουμε, επίσης η Yamaha ήταν και είναι ένα βήμα μπροστα στην κατηγορία, βλέπουμε ότι στα 155cc έχει τα ίδια άλογα με το αντίστοιχο VF185.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν αντιλέγω, είναι πράγματι μια εξέλιξη, αλλά ίσως εγω δεν έθεσα σωστά την άποψη μου.

Υπερβολή εννοώ οτι φαίνεται πολύπλοκο (τουλάχιστον για εμένα) σε παπί να υπάρχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού. Γενικά το παπί στο μυαλό μου πρέπει να είναι απλοϊκό, δεν είναι οτι αδυνατώ να καταλάβω τι είναι ο μεταβλητός χρονισμός και τα οφέλη που έχει στην απόδοση.

Σίγουρα φτάσαμε στην εποχή που τα παπιά παίρνουν γνωρίσματα μοτοσυκλετών όπως μοτέρ μικρής μηχανής (150cc-185cc κλπ) απλά θεωρώ οτι όσο πιο απλό είναι ένα παπί τόσο πιο αξιόπιστο είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα πει κάποτε σε γειτονικό φόρουμ την γνώμη μου για αυτά τα μηχανάκια, θα την πω και εδω.

Αυτά τα μηχανάκια είναι ότι πρέπει σε χώρες της ΝΑ Ασίας γιατί οι νομοθεσίες εκεί είναι τέτοιες που το να έχεις 125,150,250 ή 300 κυβικά είναι αρκετά βολικό όσον αφορά τα έξοδα, την ασφάλιση, τέλη κλπ. Ο μέσος οικογενειάρχης πχ στην Ινδονησία με ένα 150αρι πάει την γυναίκα στην δουλειά, τα παιδιά στο σχολείο, το χρησιμοποιεί στην δουλειά του, κάνει κάνα ταξιδάκι κλπ.

Στην Ελλάδα όμως ένα απο αυτά τα μηχανάκια θα τραβήξει υπερβολικά τον 17χρονο-18χρονο παπόβιο και είναι λογικό. Έλα όμως που θέλει Α2 δίπλωμα για να το οδηγήσεις άρα πρέπει να κλείσεις τα 20. Μετά στα λεφτά που βρίσκεις το VF (2800€) και το GTR (4000€ σχεδόν) μπορείς να βγάλεις το Α2 και να βρεις άνετα μια μηχανή που είναι σαφώς πολύ καλύτερη σε γκάζι, στήσιμο, φρένα κλπ. Στα 4000€ πχ η Honda δίνει το GTR150 και στην ίδια τιμή περίπου η Kawasaki δίνει το Z250 SL που μεταχειρισμένα βρίσκεις με 3000€.

Δεν λέω είναι ωραία φάση τα μηχανάκια αυτά, αλλά στις τιμές αυτές θα έκανα υπομονή 1μιση χρόνο μέχρι τα 24 να βγάλω το Α και θα έπαιρνα μηχανή...

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτού του είδους τα μηχανάκια δεν είναι παπιά και κακώς τα χαρακτηρίζουν έτσι, είναι μοτοσικλετάκια, παπιά βγάζουν οι εταιρίες, δεν έχουν καταργηθεί ή αντικατασταθεί από αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 30/12/2020 at 2:52 ΠΜ, το μέλος efkola έγραψε:

Άγνωστο ακόμα αν θα εισαχθεί στην Ελλάδα

= Ποτέ. Ωραίες οι αναλύσεις σας πάντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και το ίδιο το παπί σαν κατηγορία οχήματος μοτοσυκλέτα θεωρείται ουσιαστικά. Τα σκούτερ απο την άλλη δεν θεωρούνται μοτοσυκλέτες αν δεν κάνω λάθος.

Ασχέτως αν τα αμερικανάκια βλέπουν πχ το Super Cub, Innova, Address και λένε "ah it's a scooter"...άντε εσυ να εξηγήσεις οτι δεν είναι σκούτερ ακριβώς αλλά δεν είναι και 100% μοτοσυκλέτα 😁

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

= Ποτέ. Ωραίες οι αναλύσεις σας πάντως.

Και για το GTR ειπώθηκε εδώ στο φόρουμ ότι δεν θα έρθει αλλά τελικά ήρθε, όχι ότι με νοιάζει αν έρθει ή όχι, κουβέντα να γίνεται..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλήθεια πως σας φαίνεται αυτό;

5JqrbMW.png

CpA8KsG.jpg

Suzuki Raider J 115. Ένα  crossover μεταξύ παπί και on-off

https://www.bikeit.gr/nea-montela-suzuki/item/23025-suzuki-raider-j-crossover-115-kai-papi-kai-on-off

Παρουσιάστηκε πριν έναν χρόνο σε Φιλιππίνες και ακόμα τα τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν άγνωστα απο οτι φαίνεται. Πάντως το μοτέρ είναι 115αρι αερόψυκτο..ενδιαφέρον.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κρίμα που δεν ζούμε στο Texas να'χουμε από 15 στρέματα ο καθένας και να κάνουμε βόλτες με τα pitbikes μας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 22 λεπτά, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Κρίμα που δεν ζούμε στο Texas να'χουμε από 15 στρέματα ο καθένας και να κάνουμε βόλτες με τα pitbikes μας. 

Χίλιες φορές τα βουνά και οι παραλίες μας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...