Jump to content
john1993

οι Ευρωπαιοι τη γνωμη σας !! ΚΤΜ 690 SMC

Recommended Posts

Γεια χαρα σε ολους .. καθως οπως εχετε δει το xtx ειναι για πουλημα εχω αρχισει και ψαχνω για το επομενο amore .. Μια απο τις πιο προσγειωμενες και εφικτες επιλογες που καλυπτουν ολα αυτα που θελω απο το μηχανακι (να ειναι στριφτερο ,ευελικτο, οικονομικο στα σερβις και βενζινες ,αλλα να μπορει να παει και λιγο πιο εξω απο αθηνα βρε αδερφε ) πιστευω πως η καλυτερη επιλογη ειναι απο την Αυστριακη Κ@υλο-εταιρεια ..... ποια αλλη την ΚΤΜ

Το λοιπον θελω γνωμες κ εμπειριες απο το μηχανακι αυτο ... Στριβει πραγματικα καλα οπως εχω ακουσει ? Ειναι οντος οικονομικο σε ολα του οπως λεγεται ? ΕΙναι αξιοπιστο ? Εχει τσαμπουκα οπως αρμοζει σε ενα 1κυλινδρο της κατηγοριας αυτης με 65 αλογα σχεδον η λογο ηλεκτρογκαζου-ψεκασμου ειναι πιο ομαλο και γραμμικο ?

edit :παρακαλω αν δεν θεωρειτε σωστη κατηγορια εδω να μετακινιθει απο τους admins ...

Τροποποιήθηκε από τον john1993

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

o devilking ειναι ο ανθρωπος σου εχει το μηχανακι που θελεις,ελαφρως κατσαβιδιασμενος.

εχω συνυπαρξει με τον ιδιο ακριβως κινητηρα και μπορω αν θελεις να σου πω μερικα λογια για αυτον καθ αυτον καθως ο δουκας που ειχα ειναι σιγουρα λιγοτερο παιχνιδιαρικος απο το απολυτο, smc.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Του DevilKing που είχα πάρει "βόλτα", μου φάνηκε εξαίσιο.

Στην υψηλών προδιαγραφών άσφαλτο της Λούτσας, ξεκινούσα με κρινοδάχτυλα στο γκάζι, τα οποία διατηρούσα μέχρι και την αλλαγή σε 3η, όπου δοκίμασα αν σηκώνεται σούζα. Και σηκώθηκε συγκαταβατικά και πήγαινε, πήγαινε, πήγαινε... Ούτε να γείρει δεξά-ζερβά ούτε τίποτα.

Στο ελάχιστο στροφιλίκι που το δοκίμασα, φαινόταν αρκετά βιδωμένο κάτω, αν και το αδικούσε η άσφλατρος. Σου δίνει εν τω μεταξύ την αίσθηση ότι είναι 130 κιλά, ενώ δεν ξέρω πόσα είναι, οπότε σου λέω ότι είναι 130 κιλά :mB_kalo_e:

Φρένα άγκυρες, κάποια στιγμή που ξεχάστηκα στην ευθεία του Μουσείου Αρτέμιδας προς Χαμολιά (ανηφορικό) είδα 140 χαλαρότατα, και είχε ακόμα (λίγο μακρύ γρανάζωμα)

Αν είχα το κασέρι και κλειστό χώρο για να το μαντρώσω, θα το χτύπαγα προχθές (επειδή εχθές δούλευα :crazy: )

EDIT: Να προσθέσω πως εκδρομή δεν με άφησε να κάνω, αλλά είχε πολύ σκληρή και στενή σέλα (SM είναι, τι περιμένεις, πολυθρόνα;) οπότε μάλλον θα κουράζει μετά από κάμποση ώρα...

Συμπέρασμα;

Σαν το ΑΧ-1 δεν είναι :grin:

Τροποποιήθηκε από τον ax_ena_honda

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

o devilking ειναι ο ανθρωπος σου εχει το μηχανακι που θελεις,ελαφρως κατσαβιδιασμενος.

εχω συνυπαρξει με τον ιδιο ακριβως κινητηρα και μπορω αν θελεις να σου πω μερικα λογια για αυτον καθ αυτον καθως ο δουκας που ειχα ειναι σιγουρα λιγοτερο παιχνιδιαρικος απο το απολυτο, smc.

για πες ο κινητηρας ειναι οντος οικονομικος και στα σερβις και στα καυσιμα(κατι εχω ακουσει για καταναλωσεις στα 5 .. τα σερβις δε απο οτι ρωτησα σε σερβις της κτμ λενε καθε 5.000 λαδια (50 ευρα) και καθε 10.000 λαδια φιλτρα βαλβιδες (150) ? η παρουσια 6ης σχεσης το κανει να πηγενει εκτος αθηνας για καμια εξορμηση ανετα ? η θα ταλαιπωρηθει ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παρτο με κλειστα ματια!

το εχω βολταρει πανω απο 6-7 φορες

Το μηχανακι στριβει, φρενάρει, σουζαρει , ανεβαζει κατεβαζει ,μπαντάρει ασυστολα, ειναι αξιοπιστο και δε καιει τιποτα για αυτα που σου δινει.

4,5 /100 ειχαμε βγαλει μια καταναλωση και εβρυζα 2 ωρες τον μλκ με το κατασκευασμα που με εδωκε για βολτα, για να με βαλει φυλακα.

το μηχανακι παει εκτος πολης ΑΝΕΤΑ ισως πολυ καλυτερα απο το χτ

τελικη βλεπεις και 200+ (εγω μεχρι 165 το χω παει)

σερβις μικρο 60-70 και μεγαλο 160 κατι αν θυμαμαι καλα σε εξουσιοδωτημενο!

Υ.Γ

οποιο και να παρεις μη το συγκρινεις με του μητσου .

γιατι....

10609001_815240748510173_1301845231_n.jpg?oh=6893faaf5afd7772f25c80097438c603&oe=53F8039C&__gda__=1408770252_a8bb0a0dcde919a526252bdb153213ec

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τα σερβις δεν μπορω να σου απαντησω εγω, γιατι ειμαι και λιγακι ψειρας και εκανα νωριτερα-ακριβοτερα κλπ...

Σε γενικες γραμμες δεν θα το θεωρουσα ακριβο στη συντηρηση του παντως αλλα ουτε και οικονομικο για μονοκυλινδρο.

5 με 5,5 στα 100 ειχα σε αστικο περιβαλον οπου του επινα και το αιμα καμια φορα.Εκτος αθηνας για πλακα πηγαινε το μοτερ βεβαια ο δουκας εχει καλυτερη σελα οποτε στο smc χρειαζεσαι πυρεξ οπισθια φανταζομαι και σιγουρα να εισαι υπομονετικος με τον αερα...

Αναλογα με τις παραχωρησεις που θα κανεις φτανεις και βουλγαρια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για τα σερβις δεν μπορω να σου απαντησω εγω, γιατι ειμαι και λιγακι ψειρας και εκανα νωριτερα-ακριβοτερα κλπ...

Σε γενικες γραμμες δεν θα το θεωρουσα ακριβο στη συντηρηση του παντως αλλα ουτε και οικονομικο για μονοκυλινδρο.

5 με 5,5 στα 100 ειχα σε αστικο περιβαλον οπου του επινα και το αιμα καμια φορα.Εκτος αθηνας για πλακα πηγαινε το μοτερ βεβαια ο δουκας εχει καλυτερη σελα οποτε στο smc χρειαζεσαι πυρεξ οπισθια φανταζομαι και σιγουρα να εισαι υπομονετικος με τον αερα...

Αναλογα με τις παραχωρησεις που θα κανεις φτανεις και βουλγαρια...

σχετικα με το ηλεκτρογκαζο ? εγω που ειχα οδηγησει το δουκα του 14 λιγο δν μ παλυαρεσε η αισθηση .. βεβαια και η συνηθεια παιζει ρολο .. ακομα μου ειχε φανει οτι το μοτερ παραανοιγε γραμικα με δυσκολια για παντες απο 2α και πανω .... ισως να το ειχαν σε κανενα low profile mode ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

στο δικο μου ειχε κοφτη 2ρα 3τη με 2 μαλακιοκαλωδιακια. εν παση περιπτωση μπαντες παιζει απλως εγω το ειχα κυπρο και επιανε το λαστιχο και αντι για μπαντες μου εσκαγε σουζες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν το έχω οδηγήσει, αλλά αν μπορούσα θα το αγόραζα αμέσως. Η γενική γνώμη που παίζει είναι ότι σου είπαν και οι προηγούμενοι, ένα αξιολογότατο πολιτικό motard που τα κάνει όλα και συμφέρει (με μερικές παραχωρήσεις σε θέμα άνεσης). Ούτε καθαρά αγωνιστικό είναι ούτε τουριστικό, αλλά και ταξίδι θα σε πάει (έχει 6η) και σε πίστα θα μπει (έχει δύναμη και στήσιμο). Τελική κοντερίσια πρέπει να παίζει κάπου στα 180, αλλά λόγω μικρού βάρους (αστάθεια στα πολλά) στο manual λέει να μη περνάς τα 140 όταν είσαι δικάβαλος ή φορτωμένος.

Αυτό που λέει ο ax-ena ισχύει, βάρος επίσημα η ΚΤΜ νομίζω ότι δίνει 140 κιλά. Μάλλον αυτός είναι και ένας από τους λόγους για τις χαμηλές καταναλώσεις του (δυνατό μοτέρ σε ελαφρύ μηχανάκι). Έχει 3 μνήμες για χαρτογραφήσεις και έρχεται από την αντιπροσωπεία με οικονομική/για βροχή/βουνό (καμιά 40+ άλογα, τη χρησιμοποιούν αρκετά στο enduro μοντέλο γιατί αλλιώς σπινιάρει πολύ στο χώμα) κανονική με τα 60+ και μια ακόμα για κακής ποιότητας βενζίνη. Τις επιλέγεις με κουμπάκι κάτω από τη σέλα. Μπορείς επίσης να πας να σου τις αλλάξουν αν θες (πχ αν αλλάξεις εξατμίσεις/φίλτρα κλπ και θέλει αλλαγή στα μείγματα), όπως επίσης και να βάλεις aftermarket κουμπάκι στο τιμόνι για να τις επιλέγεις από εκεί.

Όσον αφορά τον τομέα αξιοπιστίας, υπάρχει ένας τύπος που με το enduro (ίδιο μοτέρ) κάνει γύρο του κόσμου εδώ και καναδυο χρόνια. Το blog του είναι εδώ: http://rtwwithnoah.blogspot.gr/

και το thread στο advrider είναι εδώ: http://advrider.com/...ad.php?t=781893

Επίσης, είναι ανθεκτικό στην κακομεταχείριση, όπως μπορείς να δεις εδώ:

Να σημειώσουμε ότι στο παραπάνω βίντεο το παλικάρι έχει Α2 δίπλωμα και το μηχανάκι είναι με περιοριστή ιπποδύναμης, οπότε σε αυτό που βλέπεις υπολόγιζε καμιά 20αριά άλογα επιπλέον αν έχεις απεριόριστο δίπλωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βασικα για να μην πολυλογουμε.παιδι που πηγε απο εξτι σε smc ειχε καραφλιασει στην αρχη και ακομα λεει οτι εχει την τριπλασια δυναμη.τον βλεπω ακομη μερικες φορες και ανεβαινει δρομους με τριτες ολομπαντιλικωτος οποτε μην κολλας σε αυτα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

στο δικο μου ειχε κοφτη 2ρα 3τη με 2 μαλακιοκαλωδιακια. εν παση περιπτωση μπαντες παιζει απλως εγω το ειχα κυπρο και επιανε το λαστιχο και αντι για μπαντες μου εσκαγε σουζες...

τι καλωδιακια δλδ .. δεν σε πολυεπιασα ... επισεις ισχυει οτι εχει 2 μπουζι το μοτερ αυτο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βασικα για να μην πολυλογουμε.παιδι που πηγε απο εξτι σε smc έχουμε 5 μήνες να τον δούμε, χώρισε, παραιτήθηκε από τη δουλειά του και όλη μέρα κόβει βόλτες και σπέρνει τον όλεθρο

Μίλα, μην ντρέπεσαι :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τι καλωδιακια δλδ .. δεν σε πολυεπιασα ... επισεις ισχυει οτι εχει 2 μπουζι το μοτερ αυτο ?

ασε τα καλωδιακια ειναι για πιο προχωρημενο σταδιο :P

μετα το 12 νομιζω βγαινει με 2 μπουζι.εμενα παντως ειχε ενα,ηταν του 2009.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ασε τα καλωδιακια ειναι για πιο προχωρημενο σταδιο :P

μετα το 12 νομιζω βγαινει με 2 μπουζι.εμενα παντως ειχε ενα,ηταν του 2009.

ρε δε πα να ειναι και σταδιο ειρηνης και φιλιας ..... ξερασε τα ολα ... αφου το ανεφερες οφειλεις να μη με αφησεις με την απορια ........... :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να περναει εγκριση τυπου το 690 ειχαν βαλει κοφτες σε 2ρα και 3τη ωστε να μη σουζαρει ανελεητα.Αυτος ο κοφτης εκοβε ή 20 ή 30% της ισχυος σε ορισμενα ανοιγματα του γκαζιου σε αυτες τις ταχυτητες.Ειναι λοιπον 2 καλωδιακια αριστερα απο το μοτερ τα αποσυνδεεις και τελος.Οταν με το καλο το παρεις θα σου παραθεσουμε και σχετικο λινκ με αναλυτικες οδηγιες.Μην κολλας σε αυτο,ειναι το τελευταιο που πρεπει να σε απασχολει αυτη τη στιγμη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

περι αναρτησεων ??? στριβει τρενο οπως μ εχει πει φιλος η ειναι λιγο μαλακες ωστε να ανταπεξερχοντε και στην καθημερινη χρηση ??? φρενα με abs εχουν ολα η απο καποια χρονολογια κ μετα ? αν ναι απενεργοποιειτε ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

περι αναρτησεων ??? στριβει τρενο οπως μ εχει πει φιλος η ειναι λιγο μαλακες ωστε να ανταπεξερχοντε και στην καθημερινη χρηση ??? φρενα με abs εχουν ολα η απο καποια χρονολογια κ μετα ? αν ναι απενεργοποιειτε ?

ναι απο το 14 κ μετα εχει αβσ..

Supermoto θες η κατι λοοκ σμ με τριβαλιτσο, σελα 2 επιπεδων τουριστικες αναρτησεις αβς 10 σημειων κλπ?

σε ρωταω γιατι βλεπω δινεις βαση σε αρκετα πραγματα που τΑ SM δε κανουν καλα, αλλο αν καποια τα κανουν.

Αν ειναι να εχει αβσ βαλε και ενα αντι γουλι κοντρολ :crazy:

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

κοιτα βσκ varadero θελω αλλα λεω για smc ετσι για χαρη γουστου ... το abs που ρωταω ειναι επιδη δεν το θελω αλλα ηξερα οτι καποιο το εχει αλλα δν ηξερα πιο ... περι αναρτησεων ρωταω γ μπορει να ειναι πιο πολυτισμενες απο τα αλλα smc λογο του οτι δεν ειναι καθαρα πισταδικο και ακομα δεν γνωριζω τι ρυθμισεις εχουν .

ααα και αν το παρω σκοπευω να βαλω και βοηθητικες γτ τωρα μαθαινω ισορροπία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αχαχα δε στη λεω ρε συ, απλα σου εξηγω οτι αλλο ενα ολ αραουντ μηχανακι με ανταλλακτικα στα περιπτερα οπως το χτ,

και αλλο ενα Supermoto οπως το 690 . :_thumbsup:

ANW Μακαρι να το παρεις και θα καταλαβεις τι θελω να πω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παρε το και μη το ψαχνεις.

Στο ειπα και στο αλλο θεμα

υποσχεσου μου ομως οτι θα παμε μαζι να αγορασουμε κανενα χωραφι παλι ..... :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αισθηση εχει πιο τουμπανη απο το xtx. Σου ξανα λεω ΜΗΝ το συγκρινεις με το δουκα που οδηγησες..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αισθηση εχει πιο τουμπανη απο το xtx. Σου ξανα λεω ΜΗΝ το συγκρινεις με το δουκα που οδηγησες..

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ ΑΥΤΟ γτ αν ηταν η αισθηση παρομοια με το δουκα θα ξενερωνα ασχημα ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν διαθετεις τα χρηματα και εχεις βρει καποιο καλο παρτο χωρις δευτερη σκεψη.

-συντηρηση σαν ΧΤ. καθε 3000-3500 λαδια αν και η ΚΤΜ λεει 5000.

-αξιοπιστα μηχανακια σε γενικο συνολο

-λογικες τιμες σε ανταλλακτικα.

-παρα πολυ καλα περιφαριακα και πολυ καλο εξοπλισμο.

-Δυναμη 65 αλογων.....οτι και τα υπολοιπα δλδ DUKE/SM αλλα λογο διαφορετικης γεωμετριας και κατανομης βαρους στα δινει πολυ διαφορετικα ποιο νευρικα. παντος δεν εχει καμια σχεση με τα SM που διαθετουν καρμπιρατερ. Γνωμη μου δεν μου αρεσει καθολου το ψεκαστο γιατι ειναι πιο ομαλο.

-Τρομερο στισημο τρομερες αναρτησεις. WP.....Δεν εχω κατι αλλο να σου πω.

-Τρομεροτερα φρενα. Βrembo συστημα μπρος-πισω. Αγκυρες. Στο μπροστινο γνωμη μου θα επρεπε να ειχε ακτινικη τρομπα.

- Στριβει .....οχι κατω.....ΤΕΛΙΩΣ ΚΑΤΩ

-Καταναλωση πολυ λογικη. οτι σου ειπαν και ποιο πανω.

-Ταξιδακια πας δεν εχεις προβλημα. Η σελα μπορει να ειναι λεπτη αλλα παλευεται.

Θα το ευχαριστηθεις παρα πολυ. Σου δινει πολυ καλη αισθηση οδήγησης-πληροφοριση δρομου.

Κανει σουζες - μπαντες- εντο τα καλυπτει ολα.

Πιστευω να σε καλυψα σε οτι ρωτησες. ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ.

Τροποποιήθηκε από τον loykas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...