Jump to content

loykas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    458
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

122 Excellent

Σχετικά με το μέλος loykas

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά
  • Γενέθλια 19/03/1992

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.370 προβολές προφίλ
  1. οποτε περιμενουμε κανα track day.... στα τηλεφωνα ακομα τιποτα. μας βλεπω για το κλασσικο ΤΤ μανδρα-θηβα
  2. Ειχαν πει οτι ανοιξε για το κοινο και το μονο που αναρτηθηκε ηταν καποιο προγραμμα για ιουνιο. Τι γινετε τελικα;; Ειναι ανοιχτη καθε μερα ή γενικα θα ειναι ανοιχτη τον δεκεμβρη;; Ασχετα αν θα γινει καποιο trackday. Ψαχνω να βρω καποιο τηλεφωνο να ρωτησω και απο τα οσα κυκλοφορουν ενα μονο λειτουργει και δεν απαντανε κιολας.
  3. loykas

    sxv 550-duke iii 690-gsxr 600

    Για το κουλος.....μιλαμε για εναν νεο οδηγο αρα οχι και το πρωτο τιμονι και οσο για το ανεγκεφαλος.....εεε δεν σου δινει και την καλυτερη εντυπωση απο τον τιτλο του θεματος. Τι το διαφορετικο και το πιο επικινδυνο εχει ενα smc 690 που το ξεχωριζεις απο τα αλλα??? Το αν ενα ΧΤ ειναι ιδανικο για μια τετοια περιπτωση φαινεται απο ολους οσους περασαν απο εκει και εμαθαν αλλα και απο τα περισσοτερα θεματα του φορουμ που προτινουν xt και παλι xt. Bεβαια πλεον υπαρχουν ενα σορο αξιολογα μηχανακια για ξεκινημα απλα θεωρουνται μικρα ενω το xt η παρεα το λεει μηχανη. (ktm duke 390 vs xt600) Σε φρεναρισμα πανικου χιλιες φορες να εισαι με 690....Ναι αλλα για καποιον που ξερει να διαχειρηστει αυτο το φρενο. Στον νεο οδηγο ειτε του 690 του δωσεις ειτε του ΧΤ στο φρεναρισμα πανικου θα κλειδωσει το χερι και θα πεσει. Για εναν νεο οδηγο τα φρενα του ΧΤ του ειναι αρκετα και θα αργησει να του φανουν λιγα. Με δισκοπλακα 320 , σωληνακι υψηλης και ενα πολυ καλο τακακι δεν θα εχει παραπονο. Ναι το 690 παει σταθερα εξω απο την πολη ομως. Με 6η στο σασμαν περιπου 4,500 στροφες και γυρω στα 120 χιλιομετρα. Ετσι παει. Ο φιλος ομως θελει για πολη και στην πολη οχι δεν παει με χαλαρη οδηγηση. Σε τραβαει να το ανοιξεις το γκαζι σε προκαλει το ιδιο το μηχανακι να ανεβοκατεβαζεις συνεχεια ταχυτητες. Αν το κρατας σταθερο τοτε εχουμε το κλασσικο σκορταρισμα , αρχιζει ανεβαινει η θερμοκρασια του κινητηρα, ακουγετε πιο εντονα ο κινητηρας και σιγα σιγα χαλαει. Εφοσον εχεις 640 νομιζω το καταλαβαινεις αυτο που λεω. Για τις αναρτησεις.....Ναι δεν θα καταλαβει τπτ σε μια βολτα. Μια πιο βαρια αισθηση στο μπροστινο και μεχρι εκει. Αν του σφιξεις την συμπιεση τερμα σε εναν 690 η αναρτηση θα ειναι χαλια παρολαυτα θα γυρισει με το χαμογελου οτι καβαλησε κατι τρομερο θα πει τα καλυτερα για τις μπουκαλες WP χωρις να ισχυει τιποτα. Αυτα για εναν νεο οδηγο και οχι μονο καθως ξανα λεω πολλοι ειναι αυτοι που οδηγανε χρονια και δεν γνωριζουν. Παρολαυτα εσυ μαλλον γραφεις με βαση τις δικιες σου ικανοτητες και την πειρα που εχεις και οχι βαση ενος νεου οδηγου. Επεισης μας εχει ο τυπος και γραφουμε κειμενα εδω περα και ακομα δεν εχουμε μαθει την ηλικια του.
  4. loykas

    sxv 550-duke iii 690-gsxr 600

    duke για πρωτη μηχανη?? το πρωτο που θα τον ριξει εαν τυχει και πεσει ειναι τα φρενα και οσο για το γκαζι δεν ειναι μοτερ που μπορεις να πας ηρεμα και σταθερα...εκτος και αν το κρεμαει συνεχεια και τοτε απλα θα το χαλασει! οσο για γεωμετριες και αναρτησεις δεν θα καταλαβει τιποτα εφοσον τωρα θα ασχοληθει με μηχανη. Αλλοι οδηγανε χρονια και δεν ξερουνε τι ειναι αυτα. Νομιζω οτι μια σωστη λυση ειναι ενα xt. Μπορει να ειναι πολυ μακρια απο τις προτιμησεις σου αλλα νομιζω οτι κατι τετοιο χρειαζεσαι. Τι ηλικια εχεις?
  5. loykas

    xt 600 η ttr?

    με 1500 ευρο Χτ600 μοντελο του 2001 με 70.000 πραγματικά μοταρντ χωρις καγκουροπατεντες και χωρις πτωση αμα μ βρεις θελω 2
  6. loykas

    xt 600 η ttr?

    Καθολου υπερβολικό. Το μηχανακι αν δεν ειναι αλλαγμενο το κοντερ εχει 170.000 ή να εχει γυρισει και δευτερη φορα δλδ 270.000 Χτ με 5000 χλμ το χρονο και γενικα με 70.000 ...μηχανακι 16 χρονών δεν γινετε. οπως και η ατάκα ότι δεν εχει πεσει!
  7. loykas

    xt 600 η ttr?

    xt 600 του 00-01-02 με 70.000 δεν υπαρχει. σιγουρα εχει ξανα μηδενίσει ή ειναι αλλαγμενο. Κοιτα για XT που θα ακούγετε το μοτερακι του σωστα και μην σε απασχολουν τα χιλιομετρα.
  8. loykas

    Αγώνας Αθήνα – Γιβραλτάρ

    Αν στα 1900 ευρο δεν ειναι μεσα βενζινες διαμονη και φαγητο....τι ακριβως πληρωνεις σε αυτα τα λεφτα?
  9. loykas

    mugello 2016

    και εγω μιζανο περισυ οχι με το ταξιδιωτικο γραφειο αλλα μονοι μας. αμα κατσεις σε λοφο θα χρειαστεις σιγουρα μια ομπρελα ,κατι για να καθεσαι και πολυ υπομονη γιατι ολος ο κοσμος μαζευται εκει λογο οικονομικου εισητηριου και ειναι σαν σαββατο βραδυ στο μπουρναζι. εμεις το μετανιωσαμε και με την νεα σεζον θα κλεισουμε σε κερκιδες με την θεση μας,σκεπαστρο και οθονη. σε σχεση με ταξιδιωτικο γραφειο ή μονος.....θεωρω καλυτερα μονος με την παρεα σου για να ειστε πιο ανετοι και να κανετε και μια βολτα λιγο πιο περα.
  10. τα bridgestone s20 δεν ειναι για motard εχουν δεικτη W. να κοιτας με Η. παντος σαν ελαστικο τρομερο. το diablo rosso 2 ειναι πολυ καλο ελαστικο διγομο αλλα σχετικα παλιο. τα mt60 εχω ακουσει πολυ καλα λογια αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζονται για καποιον που θα παει μερικες φορες σε χωμα. τα dunlop mutand ειναι μια σχετικα καλη επιλογη απλα ελαστικα ιδια σαν τα michelin pilot power και bridgeston bt090 οτι πιο καινουργιο διγομο και πολυ καλο ειναι το dunlop sportsmart 2 με δεικτη Η. πολυ καλο κρατημα σε χρηση δρομου και πιστας. το εχω οδηγησει σε 3 διαφορετικα μηχανακια. περιπου 12.000 χλμ ζωη. 200-230 ευρο θα τα βρεις. για πιο racing καταστασεις με μικρη διαρκεια ζωης πας σε continental conti attack sm. στα αρχικα σταδια κορυφη αλλα απο τα μεσα και μετα δεν λεει και πολλα. γενικα στο κομματι motard σε δεικτη Η, δεν εχει και τρομερη γκαμα...μας εχουν αδικησει εγω θα προτεινα ενα απο τα 2 διγομα........ακομα καλυτερα το dunlop sportsmart 2.
  11. cptangel το μηχανακι φοραει στεφανια excel. ο τυπος το γραφει κιολας αντι να σβησει τα κιτρινα γραμματακια excel tagasako rims. ποιος ο λογος να αλλαξει στεφενια?? enduro ηταν. dream_rider. το κοντερ δεν ειναι θεμα πες οτι το αλλαξε στην ktm με εγγυηση. Αυτο το βλεπεις βεβαια μεσα απο την ktm. στο μηχανακι πανω εχει πεσει μπογιά. κουστουμι ψαλιδι πατακια συνοδηγού, κεντρά. τα κέντρα επίσης τα δηλωνει ktm...οχι οτι ειναι βαμμένα. ο δισκος μπροστα οπως και ο πισω αλλαγμενος. πισω οκ. αλλα μπροστά μεγαλυτερο + αποστάτες να παει πιο πισω η διαφγκανα. αχρηστο και επικνδυνο. nikolakiss. οι τρομπες δεν ειναι απο R. οι τρομπες δεν ειναι καν brembo. 150ευρο σετακι απο ebay. θα βρω και φωτο να ανεβασω. αρκετοί τις γνωρίζουν. for the καδο.
  12. για αρχη το προβλημα δεν ειναι η εξατμιση. το προβλημα ειναι οτι στο πρωτο link βλεπουμε ενα 690 enduro μετατροπη. καλυτερα κοιτα για το δευτερο που ειναι και γνησιο. οσο για τα πηνια πρωτη φορα το ακουω. απο μαλακια μηχανικου ή ετυχε; jorge58 σου εχω στειλει πμ.
  13. παιδια νομιζω οτι κατι τέτοιο υπαρχει ηδη. αποκλείεται να μην το ξερει κανεις... αυτος ειναι ο συνδεσμος στο fb. εκτός και αν ψάχνετε κατι καινούριο https://www.facebook.com/pages/Athens-Supermoto-Club/468281736612320?refid=18
  14. Οχι ρωταω εντελως πληροφοριακα ειναι κατι που δεν γνωριζα και θελω να μαθω δεν ψαχνομαι για βελτιωσεις. συγκεκριμενα για τις monobloc δαγκανες διαβασα στις εκδοσεις hypermotard 1100 και 1100s οπου η 1100s διαθετει monobloc δαγκανες και ολοι γραφουν οτι η διαφορα ειναι πολυ αισθητη και ειδικα σε οσους οδηγουν πιο extreme οπως ειπατε και εσεις. εγω υπεθεσα οτι υπαρχει και διαφορα στην ροη του υγρου φρενου μεσα στην δαγκανα και κυκλοφορει πιο αμεσα και πιο αποτομα στο πατημα της μανετας. ειναι σωστη μια τετοια σκεψη;
  15. loykas

    monobloc δαγκανες

    Καλησπερα. Ψαχνω να βρω την διαφορα της monobloc δαγκανας απο τiς ακτινικες δαγκανες 2 τεμαχιων και πουθενα δεν εχω βρει μια αξιολογη απαντηση. παντου γραφουνε οτι ειναι πολυ καλυτερες και οτι με monobloc εχεις αισθητη διαφορα στο φρεναρισμα. τι ειναι αυτο που την κανει καλυτερη; ξερει καποιος να μου απαντησει;
×
×
  • Create New...