Jump to content

Typhoon

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    334
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

47 Excellent

Σχετικά με το μέλος Typhoon

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FZ1
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei XR 1100

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    KTM
  • dreamBike: Μοντέλο
    SuperDuke
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

853 προβολές προφίλ
  1. Theoritically οι αναγραφόμενες καταναλώσεις των συναγερμών είναι πολύ μικρές. Απο κει και πέρα ρόλο παίζει αφενός η κατάσταση της μπαταρίας του παπιού, αν μπορεί δηλαδή να κρατάει το φορτίο που της δίνει το δυναμό, αφετέρου πόσο συχνά το κινείς. Αν κινείται καθημερινά για κάνα μισάωρο τουλάχιστον συνεχόμενα, προλαβαίνει η μπαταρία να φορτώνει οπότε δεν θα έχεις πρόβλημα. Απο την άλλη τα παπάκια έχουν και μανιβέλα οπότε και να μείνεις κάποια στιγμή με 2 μανιβελιές έφυγες
  2. Είχα καθρέπτη και έχω φιμέ. Φωτοχρωματική δεν είχα ποτέ,αλλά ούτε και το σκέπτομαι, ένεκα της μετριότητας που προανεφέρεται. Δεν είναι εντελώς διάφανη κι όταν γίνεται φιμέ δεν είναι αρκετά σκούρα.Ίσως για άλλες χώρες να είναι ιδανική, στην Ελλάδα δεν κάνει δουλειά. Μεταξύ των 2 αν ξαναέπαιρνα θα πήγαινα κατευθείαν στον καθρέπτη. Καλή η φιμέ και φθηνότερη. Στον πολύ ήλιο κάνει εξαιρετική δουλειά. Απλά ο καθρέπτης έχει έναν τόνο ανοιχτότερο φιμέ και με βολεύει καλύτερα, ενώ ταυτόχρονα ο καθρέπτης βοηθά πολύ στον κόντρα ήλιο. Απο θέμα φθορών δεν αντιμετώπισα ζήτημα με τον καθρέπτη, τον προσέχεις όσο και μια κανονική ζελατίνα
  3. Συγνώμη που δε θα σου απαντήσω επι θέματος, δλδ 016vsS20evo. Απλα να καταθέσω my 2 cents όσον αφορά τα S21 που φοράω. Μοτοσυκλέτα ΚΤΜ950SM , ίδιες διαστάσεις που φοράς κι εσύ και τρόπος οδήγησης προς το επιθετικό. Η πρώτη μου εντύπωση όταν τα φόρεσα ήταν η ευκολία στο παίξιμο δεξια αριστερά στην οδήγηση.Σβέλτη κορώνα αλλά και επαρκώς σταθερή στα πολλά. Δεν είναι τουριστάδικο δηλαδή θέλει να έχεις λίγο το νου σου στις ευθείες. Σε πρόσφυση όμως πραγαματικά με εντυπωσίασε και δεν ξαναψάχνω για ελαστικά πλέον! Το μηχανάκι σουζάρει ανελέητα, βάζει όλη την δύναμη κάτω ακόμη και σε πλαγιολισθήσεις ισχύος εκ προθέσεως. Ενεκα βάρους ζεστένεται σύντομα και γενικά μου εμπνέει εμπιστοσύνη.Κι απο θέμα αντοχής περι τις 10.000χλμ το υπολογίζω το πίσω προτού τετραγωνίσει σε ενοχλητικά επίπεδα, έχει τώρα 8 και είναι αποδεκτό.Χρήση κυρίως εντός πόλεως, αλλά και ταξίδι με φορτίο(σχεδόν 3000χλμ το καλοκαίρι) και 2 track days εντελώς βολτάδικα όμως ανευ αξιώσεων και χρόνων. Αν οδηγάς σαν ανθρωπος θα κρατήσει αρκετά περισσότερο.
  4. Typhoon

    Χαμηλού budget On-Off.

    Προσωπικα θα σου πω για το freewind που το ειχα 2 χρονια. Απλα τιμιο. Ιδιαιτερως αξιόπιστο,καλο γκάζι ακόμη κ με σημερινά δεδομένα , κατανάλωση τσιμπημενη για την εποχή (5,5-6λιτρα),ακλεφτο κ παμφθηνο πλέον. Σχετικά ελαφρύ, πάει κ χώμα αλλά με 19αρι μπροστινό δε μπορεί να βάλει χωμάτινα λάστιχα κ να δώσει το παραπάνω. Με 1200-1300 βρίσκεις πολύ καλό
  5. Typhoon

    Adv990 vs ολα τα γυμνά!!

    Επιτρεψέ μου να διαφωνήσω κι εγώ με την σειρά μου. Ειδικά για τον lc8 να λες ότι είναι επίπεδος (προφανώς σε απόδοση εννοείς). Να μου λεγες για τον V2 του Varadero ή του Caponord να πω ναι.Που κι εκείνοι αξιολογότατοι κινητήρες είναι απλά πνίγονται ένεκα βάρους. Ο ΚΤΜ με το ξηρό κάρτερ ακόμη και στα 950 καρμπυρατεράτα στροφάρει σαν δίχρονος. Τι επίπεδος λες. Καλό και χρυσό το 3κυλινδρο της Γιαμάχα και όντως συγχρονος και δυνατός κινητήρας. Αλλά απο μόνος του δεν μπορεί να σώσει το σύνολο. Για τα λεφτά που κοστίζει καινούργιο το ΜΤ-09 αξίζει να το σκεφτείς.Αλλά στη σύγκριση με ADV990, Τuono, SD και SM άσε το ΜΤ-09 στην απέξω. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η επιλογή κυβικών του έγινε για να μην υπάρχει άμεση συγκριση με τα προηγούμενα. Τοποθετήθηκε σκόπιμα πιο κάτω σε κατηγορία με τονισμένη την fun πλευρά του και την χαμηλή τιμή του. Τέλος όσον αφορά την ιαπωνική αξιοπιστία θα πω περσινά ξινά σταφύλια.Ειδικά η Γιαμάχα έχει χάσει πολλούς πόντους ως ιάπωνας με όλη την σειρα των fazer1000 και 800 και R1 εφτάρια... Απο πολλαπλασιαστές, σε προβληματικά ABS, σε προβληματικά πλαίσια (έκοβαν τα 07 fz1000)σε προβληματικά βολάν (R1 και FZ1).Tα οποία παρεπιμπτόντως ποτέ δεν αναγνώρισε η Γιαμάχα και δεν ανακάλεσε μοτοσυκλετές.Ρώτα κατόχους αν τύχει, ειδικά για βολάν.Ζημιά 600€ μινιμουμ ΑΝ το προλάβαινες και δεν διέλυε πηνία οπότε έφευγε 1000+ , χωρίς να φταίει ο κάτοχος, χωρίς να είναι θέμα ελειπούς συντήρησης και φυσικά μπορουσε να σε αφήσει άνευ προειδοποίησης...Οπότε για την αξιοπιστία των Γιαπωνέζων γενικά, αλλά της Γιαμάχα ΕΙΔΙΚΑ επέτρεψε μου να έχω τις αμφιβολίες μου Οχι οτι ο αυστριακός είνα άσπαστος ή ο ιταλικός, αλλά τουλάχιστον επειδή έχουν δουλευτεί πολύ έχουν αντιμετωπιστεί όλα τα προβλήματα τους και ξέρεις τι να περιμένεις και πως να το αντιμετωπίσεις
  6. Όσο τα αφήνουμε εργοστασιακά συμφωνώ. Επειδή αυτές τις μέρες που έκανα κάτι εργασίες στη μοτό μου , δουλεψα κάμποσο το πολύμετρο, παρατήρησα κάτι που δεν το είχα υπόψη. Το μηχανάκι φοράει λάμπα ξένον. Η λάμπα ανάβει κατευθείαν μόλις γυρίσεις το κλειδί στο ον προτού πατήσεις μίζα. Η μπαταρία μου είναι ολοκαίνουργια yuasa (made in taiwan καθότι japan δεν στάθηκε δυνατό να βρω) και την έχω και σε φορτιστή - συντηρητή μόνιμα. Η τάση της απ τα 12,8 που ήταν πριν γυρίσω διακόπτη με το που άναβαν τα φώτα γονάτιζε στα 11,8-12,00 για λίγο μέχρι το ballast να σταθεροποιήσει τη φωτεινότητα της λάμπας ξένον.Μιλάμε για καμιά 10αριά δευτερόλεπτα και μετά επανερχόταν στα 12,8. Αλλά εγώ προσωπικά μέχρι τώρα ποτέ δε περίμενα 10δευτ. να ανάψουν τα φώτα καλά και μετά να μιζάρω, πράγμα που σημαίνει ότι εκείνη τη χρονική στιγμή που τραβάει η μίζα και ταυτόχρονα το ballast απαιτεί πάρα πολύ ρεύμα την μπαταρία την πεθαίνω κυριολεκτικά.
  7. Ίσως μια θέση έξω από το αεροπλάνο για τον κάθε επιβάτη που έρχεται με το όχημα του καθώς κ παρκαδορους να παίζουν μπάλα άμα κάνει κρύο, βαριέσαι κλπ κ φυσικά όλα αυτά δωρεάν αλά σούπερ μάρκετ φάση Οποίος θέλει στεγασμένους κ φυλασσομενους έχει ιδιωτικά πάρκινγκ στη γύρω περιοχή με πολύ καλές τιμές κ δωρεάν μεταφορά από κ προς το αεροδρόμιο.
  8. Typhoon

    Αγορα suzuki freewind 650

    Καλό μηχανάκι , αν και αρχαίο πλέον. Το πρόβλημα της 3ης στο κιβώτιο δεν παίζει να είναι λόγω χλμ(αν είναι πραγματικά 40.000)οπότε κάπου κάποιος κάποτε βίαζε κατ εξακολούθηση το κιβώτιο. Κι αν υπολογίσεις τέλη (πρέπει λεει να είναι πληρωμένα των προηγουμένων ετών , αν δεν είναι κατατεθημένες πινακίδες) μεταβίβαση, ΚΤΕΟ και ασφάλεια δεν συμφέρει με την καμία ούτε και τα 300
  9. Και για τέλος. Βέβαια η μαγκιά είναι να την έχεις βραχυκυκλωμένη απο πρίν και να την βάλεις αφού έχει πάρει μπρος ο κινητήρας και δίνει ρεύμα το δυναμό...
  10. Χααλαρωση τιμονιου, το θεωρω εντελως λαθος Κι όμως αυτό είναι το σωστό. Χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι να δουλεύει το πιρούνι ελεύθερα. Σφίξιμο τεποζιτο με προσαγωγους, φρενάρισμα σταδιακό ΠΡΙΝ κ σταθερό κατά το δυνατόν γκάζι στο πέρασμα για να σταθεροποιειται η μότο.
  11. Μην τρελενεσαι δεν θα πάθει τίποτα η τρομπα έχει φίλτρο. Περισσότερο κινδυνεύει όταν αφήνεις την στάθμη κ μπαίνει στη ρεζέρβα. Επίσης η αντλία είναι ας πούμε χοντροκοπια. Από τη σκουριά κινδυνεύει το ή τα μπεκ ψεκασμού. Οπότε παρεμβαλε ένα απλό φιλτρακι στο σωληνάκι τροφοδοσίας από ρεζερβουαρ προς σώμα ψεκασμου.
  12. Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε. Οπως γράφω και παραπάνω , τα παλιά παπάκια δεν εχουν σταθερή τάση ρεύματος, οπότε τα xenon πιθανότατα θα σβήνουν κάθε φορά που οι στροφές θα πέφτουν κάτω απο ένα ορισμένο σημείο.Για αυτο και σκέφτομαι για led με απευθείας συνδεση στη μπαταρία...
  13. Πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η λάμπα. Έχω την εντύπωση όμως ότι στις χαμηλές στροφές ίσως να μην ανάβει,μέχρι να ανεβάσει την ταση της η γεννήτρια
  14. Οι λαμπες led δεν βγάζουν αρκετό φως κ συνήθως καταλήγεις με εντυπωσιακά δεν βλέπω μπροστά μου φώτα
  15. Έχω ένα fx125. Ο φωτισμός του το βράδυ είναι για να σε βλέπουν κι όχι για να βλέπεις. Ψαχνωντας έπεσα πάνω σ αυτό m.banggood.com/7_5-inch-36W-12-Cree-LED-Off-Road-Bar-Working-Light-LML-BC236-p-84969.html (Αν μπορεί κάποιος διαχειριστής να κάνει το λινκ ενεργό γιατί από το κινητό μου δε μπόρεσα να το κάνω) Ερώτηση 1η, είναι 36w οσα σχεδόν κ η λάμπα που φοράει . Αν το συνδέσω απ ευθειας με καλωδίωση στη μπαταρία του 12ν/4amph θα ζήσει για κάνα μισαωρο? Θα κάνω ζημιά στο ηλεκτρικό κύκλωμα της παπιας δεδομένου ότι η μπαταρία δε θα φορτίζει καθόλου όταν είναι αναμμένη η συστοιχία led? Αν το συνδέσω να ανάβει με την μεγάλη σκάλα κινδυνεύω να λιώσω τα υπάρχοντα καλώδια, αφού από 35w που είναι σχεδιασμένο θα του περάσω 70? Σ αυτή τη περίπτωση η γεννήτρια θα ανανταποκριθει ή όταν ανάψει (αν δεν πάρουν φωτιά οι καλωδιωσεις) σβησουν όλα τ αλλά (φλας κόρνα κοντέρ) Από τιμή πως το βλέπετε? Είναι ακριβό, αλλά λεει αδιαβροχο. Οποιαδήποτε άλλη πρόταση για βελτίωση του υπάρχοντος φωτισμού ευπροσδεκτη. Για xenon δεν νομίζω ότι θα λειτουργήσει γιατί η γεννήτρια δεν παράγει αρκετό ρεύμα στο ρελαντί (έτσι ήταν στα παλιά παπια προ ψεκασμού) κ θα σβήνουν. Παίζει να τα συνδέσω άραγε απ ευθείας στη μπαταρία χωρίς να προξένησω ζημιά?
×
×
  • Create New...