Jump to content

anothercbrowner

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.319
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

Πόντοι

81 Excellent

Σχετικά με το μέλος anothercbrowner

  • Κλάση
    Αγοραστής οικοπέδων
  • Γενέθλια 28/06/1986

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR 600 RR 2005

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shark RSI

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.356 προβολές προφίλ
  1. Φιλε μου εχεις ενα τηλεφωνο να μου στηλης να σε παρω χριαζομαι πληροφοριες cbr 600rr 2003 το imail μου ειναι mixanikos1982@hotmail.com ευχαριστο

  2. zw ! sorry gia tin super apoxi, liwnw spiti se prassina sunnefa O YE BABY

  3. zw ! sorry gia tin super apoxi, liwnw spiti se prassina sunnefa O YE BABY

  4. ρεεεεεεεεεεε εισαι καλα???????????

  5. ρεεεεεεεεεεε εισαι καλα???????????

  6. Που εισαι ρεεεεεεεεεεε!!!!!!!φαντομααααα!!!!!

  7. anothercbrowner

    Διαβάζει το μυαλό σου

    φαντάζομαι την οδήγηση με την σκέψη που θα κάνουμε όταν καταφέρουνε να το υλοποιήσουνε πρώτη, γκάζι, δευτέρα, γκάζι, τρίτη, γκάζι, φρένο,δευτέρα, γκάζι, τρίτη,γκάζι , ΦΡΕΝΟΟΟ ΦΡΕΝΟΟΟ,δευτέρα, πρώτη, %$#^@$%@! , μούτζα , γκάζι, δευτέρα γκάζι...
  8. έχει μερικές έξτρα πληροφορίες και ΕΔΩ
  9. anothercbrowner

    Καμερα κράνους

    Nαί το ξέρω ,μόνο έτσι έσβηνε., αν την ξανα-άναβες κόλλαγε ανοιχτή . Δυστυχώς αν τα πάρει , πάει. Μία όντος ξεκόλησε για 2-3 μέρες αλλά μετά μία απο τα ίδια. Πάντος έτσι και παίξει καλά απο την αρχή πιστεύω οτι είναι αθάνατες! ότι βιντεάκι έχω στο youtube είναι απο μια που μου βγήκε καλή
  10. Ένα quickshifter για να προλαβαίνω τα πορτοκαλί!
  11. To κοσκίνισμα γίνετε γιατί χάνει την επαφή το μπροστινό με το έδαφος και παίρνει λίγη κλίση, προς τα δεξιά/αριστερά. Αυτό γίνεται ακούσια ,πολλές φορές προκαλείτε επειδή κρατάμε το τιμόνι σφιχτά σε συνδιασμό με ότι είπε παραπάνω ο φίλος Blackadder. Τα συγκεκριμένα λάστιχα μπορεί να έχουν πιο γρήγορη κορώνα απο τα προηγούμενα, σίγουρα θα έχουν και πιο πολύ κράτημα απο τα προηγούμενα, έτσι το πίσω γραπώνει πιο καλά και σηκώνει το μπροστά, και γενικώς με την πιο πολύ εμπιστοσύνη που σου δίνουν παίζει να χουφτώνεις το γκάζι πιο πολύ. ΄Τεράστιο ρόλο στην επαφή του ελαστικού με τον δρόμο , έχει να κάνει και η απόσβεση επαναφοράς. Αν είναι πολύ σφιχτή το μηχανάκι εκτονώνει το μπροστινό του σε πιο αργό ρυθμό και έτσι είναι πολύ πιο εύκολο να χάσεις το μπροστινό ή να το νιώθεις οτι δεν πατάει όταν είσαι με ανοιχτό γκάζι. Το καλύτερο θα ήταν να βάλεις σταμπιλιζατέρ. Για τώρα το πιο σίγουρο που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις ένα τέταρτο της στροφής προς το μαλακό στην βίδα τις απόσβεσης επαναφοράς του μπροστινού σου. Μετά το πάς μια βόλτα και βλέπεις διαφορές. Με προσοχή πάντα!
  12. παίζει να περάσω και εγώ! μάλλον με βλέπω για καρφί στην καφετέρια ! είναι επάνω σε ένα πέταλο η καφετέρια ε;
×
×
  • Create New...