-
Δημοσιεύσεις
284 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
95 ExcellentΣχετικά με το μέλος maiko
-
Κλάση
Honda να ΄ναι και ότι να ΄ναι.
- Γενέθλια 18/11/1996
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Γρεβενα
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
XR400R + GLX
-
myBike: Κυβισμός
397
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Triumph
-
dreamBike: Μοντέλο
Scrambler1200XE
-
dreamBike: Κυβισμός
1200
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
1.854 προβολές προφίλ
-
Δεν είναι κακό το vfr. Απλά θα ήθελα να δω και από κοντά. Τα κλιπ ονς με προβληματίζουν είναι η αλήθεια. Όσο για το cbr600f μου φαίνεται η θέση οδήγησης του κάπως μη συμβατή στα θέλω μου . Παρεμπιπτόντως είμαι 1.84 84 κιλά. Στο vfr βλέπω υπάρχουν και Κιτ για τιμονόμπαρα
-
Πολύ καλή μηχανή η 1100xx αλλά σίγουρα δεν είναι μέσα στις επιλογές μου. Όπως είπε και παραπάνω ο costikos είναι εξτριμ επιλογή για εμένα. Το έψαξα λίγο παραπάνω για το crossrunner πρώτης γενιάς. Πέρα από τη κατανάλωση , αλλά αρνητικά που αναφέρουν αφορούν τη θέση οδήγησης και τη θέση του ντεπόζιτου. Τα τελευταία διορθώθηκαν με την έλευση της β γενιάς αλλά η τιμή ανεβαίνει σημαντικά .
-
Καλησπέρα σε όλους σας. Κάτοχος ενός XR400 εδώ και 6 έτη, το χρησιμοποιώ για εξορμήσεις στα κοντινά βουνά των Γρεβενών κυρίως και για καμία ψευτοεντουράδα του ΣΚ. Κατέχω επίσης και το GLX μου που το έχω από το λύκειο για μικρομετακινήσεις και χρήση πόλεως. Πλέον έχει προκύψει η ανάγκη αγοράς μεγάλης μοτοσυκλέτας για εξορμήσεις πέρα των κοντινών επαρχιακών δρόμων αλλά και για το ψυχολογικό κομμάτι. Εφόσον δε σκοπεύω να αποχωριστώ κάποιο από τα μηχανάκια που ήδη έχω και να κατευθυνθώ σε μηχανές σαν το f800gs,tenere 700-660 κτλ, προσανατολίζομαι σε μοτοσυκλέτες με σαφή ασφάλτινο χαρακτήρα. Δεν έχω ξεκαθαρίσει αν θέλω naked, sport touring, on/off. Το μόνο σίγουρο είναι πως για πόλη θα χρησιμοποιώ το παπί και για χώμα το xr. Ο ρόλος επομένως της υποψήφιας σίγουρα δεν έχει αυτά στο πλάνο. Είμαι hονδακιας, δε το κρύβω. διαθέτω κατά συνθήκη έως και 5-6 χιλιάρικα. Σίγουρα θέλω μηχανή με abs και injection, να εκσυγχρονιστώ κι εγώ επιτέλους. Yποψήφιες που έχουν προταθεί έως τώρα: CBF600, Hornet 600, To πρώτο Crossrunner, Transalp 700, Nc750. H προτίμηση μου είναι με τη honda αλλά δεν είναι λιγες οι φορές που κλείνω το μάτι και σε άλλες εταιρίες. Περιμένω τη βοήθειά σας
-
Επιλογή εξάτμισης για Honda GLX
Ο maiko δημοσίευσε στο Θέμα του maiko
Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσειςΦίλε VaG3,θα συμφωνήσω μαζί σου για την round gp,είναι όντως πανέμορφη,αν και αυτή με το carbon καπελάκι είναι η ομορφότερη,κατά τη γνώμη μου,απλά η τιμή ανεβαίνει +50 ευρώ.Ο ήχος της είναι φοβερός,αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου για τον ήχο της με σιγαστήρα.Και σε καρμπυρατεράτο innova και σε modenas kriss που την ακούω καθημερινά(με τον κλειστό λαιμό τους και οι δύο,όχι τον high up δηλαδή),σαν μπρίκι ακούγονται.Αυτό που θέλω να πω είναι πως αν επιλέξω vpr δε θα είναι λόγω του σιγαστήρα της αλλά λόγω της ποιότητας της και επειδή και σε τιμή και σε θέμα ποιότητας είναι κοντά στην Dragon,που ακουστικά είναι κάτι το διαφορετικό,γεννάται το δίλημμα.Από την άλλη, αν είναι να πάρω μια ανοιχτή εξάτμιση,όποια κι αν είναι αυτή, και να την έχω με τον σιγαστήρα της, μπορώ να μείνω και με την δική μου χωρίς να μου κοστίσει το παραμικρό. Taso η gl είναι όμορφες και ποιοτικές εξατμίσεις από αυτά που έχω δει και ακούσει,αλλά με προβληματίζει ο ανοιχτός λαιμός της.Το βρίσκω υπερβολικό για παπί στα 115cc ,τόσο θα φτάσει με τα νέα πράγματα,να έχει τόσο ανοιχτό λαιμό. Παρεμπιπτόντως,πολύ ωραίο το towny σου.Σχεδόν το ζήλεψα. -
maiko changed their profile photo
-
Επιλογή εξάτμισης για Honda GLX
Το μέλος maiko πρόσθεσε ένα θέμα στο Aftermarket, αξεσουάρ και βελτιώσεις
Συμφορουμίτες σας χαιρετώ,μετά από αρκετά χρόνια απουσίας μου από το φόρουμ. Ο λόγος που επιστρέφω δεν είναι άλλος από το παπάκι μου. Έξι χρόνια πέρασαν από τότε που το παπί αγοράστηκε και ανακατασκευάστηκε(από 50cc σε 97cc).Ο χρόνος πέρασε,τα χιλιόμετρα έγραφαν και ήρθε το πλήρωμα του χρόνου.Μπιέλα και κυλινδροπίστονο άρχισαν να παραπονιούνται.Μόλις εντοπίστηκαν και τα πρώτα γρεζάκια στα λάδια η απόφαση πάρθηκε. Ολική ανακατασκευή κινητήρα. Το μοτέρ ανοίχτηκε ,κυλινδροπίστονα νικασίλ στα 54 χιλιοστά αγοράστηκαν ,ο στρόφαλος έμεινε ο ίδιος (90άρης),η μπιέλα αντικαταστάθηκε,έγινε και μια αλλαγή εκκεντροφόρου (3ο στάδιο),ροΪκή κεφαλής (astrea) και το 16άρι καρμπυρατέρ του astrea αντικαταστάθηκε με ένα ολοκαίνουριο mikuni 24άρι. Εξάτμιση υπολόγιζα να βάλω αυτή που ήδη είχα, μία motosport με μεσαία μπούκα.Ωστόσο ,η αρχική αυτή σκέψη άλλαξε όταν ο μηχανικός μου με είπε πως λόγω αύξησης της συμπίεσης θα χρειαστεί είτε αλλαγή εξάτμισης με μία πιο ανοιχτή ,είτε άνοιγμα της υπάρχουσας.Το τελευταίο δε με βρίσκει και τόσο σύμφωνο,αλλά δεν παύει να είναι η πιο προσιτή λύση. Από μια έρευνα αγοράς ,κατέληξα σε δύο-τρεις επιλογές.Επικρατέστερη ,σε μεγάλο ποσοστό, η Dragon,ακολουθούν οι διάφοροι τύποι των VPR,βλ. trioval,oval,round gp,round mt,όχι όμως με high-up λαιμό. Θέλω τη γνώμη σας για τις εξατμίσεις αυτές καθώς και το εάν συμφωνείται με την αγορά νέας,πιο ανοιχτής εξάτμισης ή με το άνοιγμα της motosport.Aν έχετε να προτείνεται κάτι άλλο δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα,είμαι όλος αυτιά. Αποκλείω φθηνές ποιοτικά εξατμίσεις. (Έψαξα και εγώ να βρω protech και κατάλαβα πως έμεινα πίσω στις εξελίξεις.Πώς αλλάζουν τα πράγματα;) -
Ωραίες αγγελίες (μοτοσυκλετών) που πετυχαίνουμε
Ο maiko δημοσίευσε στο Θέμα του g1ann1s
Καταστήματα / Υπηρεσίεςhttps://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/17296207/ Δυστυχώς δε μπορώ να βάλω και φωτογραφία. -
Κι εγω απο site εβλεπα τα τεχνικα χαρακτηριστικα και θα επερνα ορκο για τα 34 αλογα στο ΣΤΡΟΦΑΛΟ του XR400R.34 αλογα τροχο δε τα λες και λιγα,αλλαζει το πραγμα αν ειναι ετσι.
-
Σαν πολλα δεν ειναι τα 15 περισσοτερα αγολα τροχο που λες φιλε Τασο;
-
Μετα απο εναν και πλεον μηνα επανερχομαι στο θεμα καπως πιο κατασταλλαγμενος. https://www.car.gr/9357627-honda-xr-400-r-xr400r https://www.car.gr/8971799-honda-xr-250 https://www.car.gr/9221355-yamaha-ttr-ttr250efkeria https://www.car.gr/9080055-suzuki-dr-250-s https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/9349761/ Ακουω τις αποψεις σας.
-
Σχετικα με ένα drz δηλαδή σε τι ύστερει;
-
Υπάρχει και ειναι και αρκετα ελκυστικο: https://www.car.gr/7710858-kawasaki-klx-450-r Άλλα μάλλον θα είναι κάτι σαν crf450x.
-
Το klx450r λέει κάτι ή είναι too much;
-
-
Χειμερινός καύσωνας;
-
Το klx το 300αρι ίσως να είναι καλή περίπτωση,το είχα ξεχάσει,αλλά είναι δυσέβρετο,όπως και το klx250r.Το κοινο klx είναι κάτι σαν το xr250l,on-off δηλαδή και όχι enduro.Νομίζω πως έχω δίκιο.Μπορεί να κάνω και λάθος.