
sifisk
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
68 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
75 ExcellentΣχετικά με το μέλος sifisk
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
KTM
-
myBike: Μοντέλο
SUPER ADVENTURE
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
SHOEI XR 1100
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
971 προβολές προφίλ
-
YAMAHA MT 09 TRACER vs HONDA VFR800X CROSSRUNNER
Ο sifisk δημοσίευσε στο Θέμα του maxim46
Χ vs Ψ [vs Ω]...Αφου ο καημος ειναι το 1190 δεν κοιτας και το 1050; 13.000 καινουργο αλλα εχουν εμφανιστει μτχ στο δεκαρικο. Μεταξυ των δυο που ρωτας εγω θα προτιμουσα το Honda, θα με κερδιζε η ποιοτητα κατασκευης και κυλισης/χρησης, με τα μυαλα που ειχα νεοτερος βεβαια θα προτιμουσα το yamaha για το γκαζι του, οτι και να σου πουμε εδω μεσα αν τα κανεις και δυο μια βολτα θα ξερεις ποιο σου ταιριαζει -
θελω και εγω να χαζεψω την κουκλα σου και να σου σφιξω το χερι, θα περιμενω το parr2! Καλη βολτα και να εισαι καλα να την χαιρεσαι
-
ελεύθερη πρόσβαση στην πίστα των Μεγάρων
Ο sifisk δημοσίευσε στο Θέμα του ghostkon
Track Days / ΠίσταΔεν ειναι λιγο τα 20 λεπτα πιστα εκτος απο την πρωτη φορα που θα κανεις 4-5 αναγνωριστικους γυρους, αν εισαι 20 λεπτα στην επιθεση δεν σου φαινονται λιγα. Οχι οτι θα πας Μεγαρα για ενα 20 λεπτο -
Τα dual κρανη ειναι για dual χρηση, δηλαδη ξεκινας για γραμμο και εισαι στην εθνικη με τη ζελατινα και οταν μπεις στη βουνο τη σηκωνεις η καλυτερα την αφαιρεις και βαζεις την μασκα. Υστερουν στην ασφαλτο απο τα foul face και στο χωμα απο τα mx/enduro αλλα ειναι μονοδρομος αν θελεις ενα κρανος για δυο δουλειες κατι σαν και τις dual μηχανες δηλαδη. Εγω παλι προτημουσα να εχω δυο κρανη και στις on/of βολτες φορουσα το mx. Ετσι και αλλιως με τα τρακτερωτα στην εθνικη πας με 120, αντε 140 σε κανα προσπερασμα, αν θες να εχεις τακουνι οταν μπεις χωμα Με λιγα λογια δεν ειναι για αυτο που θες
-
Για δες και το shark row δεν ειναι εντουραδικο για να εχεις θεμα με το γεισο και ειναι ενα αρκετα κακο και μουρατο κρανος πολης, ειδικα στα ματ χρωματα
-
Καλοταξιδο! Παντα μου αρεσε συτη η μοτοσυκλετα, εκτος απο κουκλα, εχει ενα μοτερ χαμηλοροπο και με πολλα κυβικα απο τσοπεροειδες, ιδανικο για βολτες, χωρις να πρεπει να συμβιβαστεις με τις αναρτησεις, τη θεση οδηγησης και γενικα την οδικη συμπεριφορα που εχουν αυτα.
-
Και εγω το απλο ψηφιζω, ακομα και στο χωμα, προτιμω μια πιο ελαφρια πιο μαζεμενη και πιο χαμηλη μοτο παρα τους δυο ποντους μεγαλυτερες διαδρομες στις αναρτησεις, τι να τους κανω να μην τερματιζουν στα ..αλματα; για την ασφαλτο δεν το συζηταμαι, μονο παρκαρισμενο εξω απο την καφετερια υπερτερει το adventure. Gouky καλοταξιδο! Πολυ μου αρεσει το καινουργιο το mts, το σκεφτομουν πολυ σοβαρα αλλα δεν χαλαει να παρω γερμανικο ducati, εχω τα κοληματα μου..
-
Αν θελεις οπωσδοποτε να συγκρίνεις το crosstourer με καποιο ktm αυτο ειναι το super adventure 1290, λεμε τωρα... Africa και 1190r ειναι άμεσα συγκρίσιμα, ζυγιζουν σχεδόν το ιδιο, κοστιζουν σχεδόν το ιδιο, εχουν σχεδόν τις ιδιες διαδρομές αναρτήσεων, και στο χωμα βγαζουν σχεδόν τα ίδια άλογα (100 ανακοινώνει η ktm στο of road mode). Μη κολλάς στις ταμπέλες που βάζουν οι εταιρείες. Αυτοι που θα τα παρουν ξέρουν τι θα τα κανουν αν οχι ολοι αρκετοι ελπίζω. Και παρεπιμπτοντος το 1190r ειναι πολυ πιο εύκολο και τουλάχιστον εξίσου ικανο στο χώμα με 990r
-
και έβγαινε και αυτόματο.... τι να μας πει και η honda με το dct..
-
πολυ ακριβο; 300 ευρω πανω απο το africa πολυ βαρυ; 5 κιλα ελαφρυτερο απο το afrika πολυ λιγο σε τι; πολυ πολυ σε γκαζι αλλα αυτο δεν το λες κακο... Ακριβως, δυο εξαιρετικες μοτοσυκλετες με τελειως διαφορετικο κοινο
-
το 900 ειχε ο tom αλλα κοντα επεσες
-
Το 2008 ειχα ενα busa και ενα exc250f. Νόμιζα οτι ζούσα τη ..μοτοσυκλετιστικη νιρβάνα! Το ενα σκ στα πιστακια της Πάρνηθας το αλλο ταξιδι αστραπη στις Σέρρες για track day. Το καλοκαιρι βέβαια που ηθελα να παω δικαβαλος και φορτωμένος στο νησι ειχα ενα θεμα.. Το αποκορύφωμα ηταν οταν διαβασα για μια εκδρομή 7ημερη Αθήνα- Πρέσπες απο χωμα! Με τι θα πηγαινα; χωρις να το πολυκαταλαβω βρέθηκα με ενα gs 1200 και έκτοτε μαζι γραψαμε πολλα χωμάτινα χλμ και τις Δευτέρες μια χαρα με πήγαινε στη δουλεια μου, πολλες φορες απλυτο με τα τρακτερωτα χωρις ζελατινα και σέλα συνεπιβάτη αλλα παντα με ασφάλεια
-
Πάντως, στα χαρτιά, αν το συγκρίνεις με το f800gs φαίνεται βαρύ και ακριβό αν το συγκρίνεις με το 1190r φαίνεται αδύναμο και του ρίχνει και 5 κιλακια.. Βέβαια τα νούμερα λένε την μιση αλήθεια, οποιος δεν θελει οπωσδήποτε DCT και θέλει να ψωνίσει στη κατηγορία πρέπει να τα κανει και τα τρια απο μια καλη βόλτα, κατα προτίμηση το ενα μετα το αλλο για να αποφασίσει. Καλες οι παρουσιάσεις αλλα παντα καλα γραφουν για τα καινούργια μηχανάκια
-
Για να κρίνουμε το νέο Africa πρεπει καταρχήν να το τοποθετήσουμε. Ειναι σαφές οτι δεν απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα sport touring με όρθια θέση οδήγησης για να εκμηδενίζουν αποστάσεις. Αυτοί θα διαλέξουν μεταξύ xr 1000s, ms 1200 η 1290 sa. Το Africa αφορά εκείνους που θέλουν μια on-of με σοβαρές εκτός δρόμου ικανότητες. Λόγω κυβικών τοποθετείται ανάμεσα στα "μικρά " gs 800 και tiger xc 800 και τα "μεγάλα" 1190 r και gs 1200 (ναι το bmw ειναι ικανότατο στο χώμα και το λέω εκ πείρας ). Θα πρεπει λοιπόν να εινα όσο το δυνατόν πιο κοντά στα "μικρά " σε βάρος και τιμή και όσο το δυνατόν πιο κοντά στα "μεγάλα" σε ιπποδύναμη. Με τιμή 16.300, βάρος 222 και ιπποδυναμη 95 θα έλεγα οτι με τα νούμερα δεν τα πήγε καλα, θα πρεπει να πείσει οτι αξίζει να δώσει κανείς τα 4 περίπου παραπάνω χιλιάρικα απο τα παραπλησιων επιδόσεων, ικανότατατα, ελαφρύτερα και υπέρεξοπλισμένα μικρά η να μην προτιμήσει το 1190 r, με τις κορυφαίες αναρτήσεις , τις φρενάρες με cornering abs, το κορυφαίο traction control με αισθητήρα κλισης 150 άλογα και ελαφρύτερο στα 217 κιλά . Και μπορει τα 95 άλογα να ειναι πολλα για το χώμα και να κανεις μια χαρά τη δουλειά σου και στην άσφαλτο αλλα ειναι πολύ πιο διασκεδαστικό να χουφτωνεις το γκάζι με 150 είτε στην εθνική είτε στις εξόδους των στροφών είτε ακόμα και στο φανάρι μιας λεωφόρου. Ο μόνος ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ λόγος να το προτιμήσει κάποιος ειναι το dct το οποίο ειναι μοναδικό και απο οτι λένε εξαιρετικό. Φυσικα μοτοσικλέτες αγοράζουμε για τους δικούς μας υποκειμενικούς λόγους. Μπορει να τη πάρει κάποιος γιατι ειναι κούκλα, γιατι θέλει το τελευταίο μοντέλο, η ειναι χοντακιας η αντιπαθεί τους ευρωπαίους η την είχε αποθυμενο και παει λέγοντας. Πάντως δεν νομίζω να υπάρχει θέμα για άλλη μοτοσυκλέτα που να εχει φτάσει τις 49 σελίδες πριν ακόμα αρχίσει να πωλείται και αυτό απο μόνο του ειναι μια επιτυχία ...
-
Καλοτάξιδο και αγρατζουνιστο! Το συναισθημα οταν πατας πρωτη φορά τη μίζα στη καινούρια σου μοτοσυκλέτα ειναι μοναδικό, ειδικά αν ειναι και η πρωτη σου! Κατάφερες να μας το περάσεις. Να εισαι γερος και να τη λιωσεις στα χλμ την κουκλα σου!