Jump to content

Multijohn

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    5.586
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    9

Πόντοι

880 Excellent

Σχετικά με το μέλος Multijohn

  • Κλάση
    Nowhere to roam
  • Γενέθλια 19/09/1978

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    FZS 1000 Fazer
  • myBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

3.533 προβολές προφίλ
  1. Multijohn

    Benelli TRK 502

    Οι καιροί αλλάζουν, με επιταγές των σύγχρονων αναγκών. Τι θέλω να πώ: Υπάρχουν κάποια πράματα υποκειμενικά, και κάποια αντικειμενικά, μετρήσιμα και κυρίως θέματα που μπορούν να ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΎΝ σε αντίθεση με υποκειμενικές αποψεις. Στα υποκειμενικά είναι θέματα όπως η εμφάνιση, ακόμη και η πρακτικότητα, ο τρόπος απόδοσης ενός μοτέρ (αλλους τους βολεύει πχ να κρεμάει ψηλά) και άλλα παρόμοια. Στα αντικειμενικά, είναι τα κυβικά, η ιπποδύναμη, τα κιλά η αυτονομία, το κόστος συντήρησης η τιμή κτλ. Ο καθένας κάνει το συνδιασμό που θέλει, και με αυτά τα δεδομένα, θέτει το υποψήφιο μηχανάκι που θέλει να αγοράσει απέναντι στον ανταγωνισμό. Βάζει τα ΄΄αντιβαρά΄΄ του και... τσούπ καταλήγει. Το που θα καταλήξει είναι θεμα προτεραιοτήτων. Αλλος απολαμβάνει ταξίδι στα 120 χλμ/ωρα, κι άλλο τον πιάνει νύστα! Υποκειμενικό! Ελπίζω να εξέφρασα σωστά την σκέψη μου και να καταλάβατε τι θέλω να πώ. Το TRK σε νούμερα, είναι μια μοτα με... συμβιβασμούς σε όλα κατά την γνώμη μου. Ούτε μπορεί να ταξιδέψει άνετα κι εύκολα σύμφωνα με τα νούμερα, (ξέρω οτι μπορεί να διαφωνεί πολύς κοσμος) ούτε μέσα στη πόλη είναι μανιτζίβελο. Ούτε να συντηρηθεί μπορεί εύκολα (πολλά ανταλλακτικά, στα εσώψυχα οπως πχ τα δισκάκια συμπλέκτη που θέλουν αλλαγη σε...35000 χλμ...είναι noname, χωρίς κάν κωδικούς ώστε να ψάξεις να πάρεις κάτι μη εργοστασιακό), ούτε να είναι οικονομικό στη χρήση του ωστε να ΜΗ χρειαστεί κάτι. Περί αξιοπιστίας κτλ, είναι κάτι το οποίο δεν έχει αποδειχθεί ακόμη κατά την γνώμη μου αλλά όπως το βλέπω, είμαι πολύ περίεργος να δώ ένα TRK όταν θα έχει κλείσει 10ετια. Δεν είμαι αρνητικός. Είμαι όμως περίεργος! Με αλλα λόγια, προσωπικά, ενδιαφερόμενος για την ουσία μιας μοτας και όχι για το εφέ με προβολάκια, multistradες των φτωχών κτλ θα προτιμούσα (και το κάνω πράξη έχωντας παρει πρόσφατα μια tdm850 για τις καθημερινές μετακινησεις εντος) μια παλαιότερη μοτα με πολύ λιγότερα χρήματα, και να την κάνω λουλούδι και να έχω μηχανακι που ξέρω τι έχω κάτω απ τα πόδια μου,παρά να δώσω 6500€ για να πάρω ένα μηχανάκι που κάνει τα ίδια αλλά με πιο συγχρονο look. Γιατί, κατά την γνώμη μου πάντα, αυτό είναι το TRK. Μια παλαιάς κοπής, ξεπερασμένη μοτα με συγχρονο κουστούμι, κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακο! Και παλιότερα, τα μηχανάκια τέτοια χαρακτηριστικά είχαν. Αρκεί κάποιος που το παίρνει να ξέρει τι παίρνει! Υ.Γ. Θα πω και την μ@λακία μου: Οδηγικά, το TRK μου είχε αρέσει περισσότερο απο... το ψευτένιο tracer 900 υπο κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες και απαιτήσεις τότε που το οδήγησα!!! Moνο που αυτό φυσικά δεν κάνει το TRK καλύτερη μοτα! Μη τρελάθούμε!
  2. Σε ότι αφορά το επάνω κομμάτι της παράθεσης, να επισημάνω οτι ούτε εγώ έχω μοτοσυκλετιστική παιδεία μιας κι εγώ μηχανάκια τα λέω μετά απο 20 χρόνια αλλά και να είχα, δεν νομίζω οτι κάποιος σε κάποιο φόρουμ θα το κρίνει απο ένα πόστ. Εγώ απλώς μηχανόβιος (όχι ... ΄΄μοτοσυκλετιστής΄΄) με μηχανάκια είμαι και τσουλάω που και που Σε ότι αφορά το δεύτερο κομμάτι της παράθεσης, αν έχει πάψει ο λόγος ύπαρξης του ΧΤ 500Ε, γιατί γίνεται ΧΑΜΟΣ απο καινούρια μοντέλα στα 300 με 500cc?! Μήπως διατυπώνεις λάθος αυτό που θες να πείς? Τέλος, το παλικάρι έκανε μια ερώτηση. Αν έχουμε κάτι να απαντήσουμε επι του θέματος, το απαντάμε. Ενήλικος είναι ότι γουστάρει θα κάνει και δε θα ζητήσει έγκριση απο κανέναν τυχάρπαστο όπως εμένα πχ για το τι θα κάνει με το δίπλωμα. Και κακώς αναφέρθηκα κι εγώ...Το πολύ πολύ αν πέσει πάνω μου να τον βάλω να πληρώνει μια ζωή (γιατί αυτό θα συμβεί φίλε don αν χτυπήσεις κανέναν χωρίς να έχεις δίπλωμα...)
  3. Καλό σχολείο το συγκεκριμένο αλλά ώς εκει. Οικονομικό, μανιτζιβελο μέσα στη κίνηση, βρίσκεις ανταλλακτικά ακομη και σε περιπτερο, και...Αυτά. Καμμία σχέση με το βαραντέρο του πατέρα σου, ούτε σε γκάζια, αλλά ούτε και σε κατανάλωση και σπιρτάδα. Για να έχει ο πατέρας σου και να χρησιμοποιεί μότα, άρα είναι μοτοσυκλετιστής και είναι μεγάλες οι πιθανότητες όντως να έχεις κυκλοφοριακή παιδεία. Προσωπικά, χωρίς να σε ξέρω, σε πιστεύω. Το μοτάρντ να ξέρεις είναι λιγο πιο ακριβό σε συντήρηση μιας και τα λάστιχα για μοταρντ είναι ακριβότερο (καμποσο) και γενικά η μηχανή σε προδιαθέτει να το μαστιγώνεις λίγο περισσότερο (και άρα ανεβαίνουν καταναλώσεις, γρηγορότερη φθορά σε όλα τα αναλώσιμα κτλ). Είναι σχεδόν απίθανο να βρείς motard σε καλή κατάσταση και όχι πιωμένο/έτοιμο να πει το ποιημα και προσωπικά δε θα το προτιμούσα σε σχέση με ένα μαμα με κανονικές ρόδες. Αν δεν το ξέρεις, ολα τα ΧΤ πρό του ΧΤ660 motard, και άρα το μοντέλο που συζητάμε, δεν έβγαινε ποτέ εργοστασιακά με στρητ λάστιχα. Αρα κάποιος κάγκουρας το έκανε μοταρντ και άρχισε να το πριονίζει. Σκέψου και επέλεξε οτι θές με το καλό, και γρήγορα δίπλωμα με το που το πάρεις γιατί πλέον τα πράγματα έχουν αγριέψει πολύ και τα προστιμα έχουν πάει στο θεο για να μη πω αλλα πολύ χειρότερα σε περίπτωση ατυχήματος κτλ.
  4. Liberty 200. Δυνατες εκκινησεις, ροπατο, μεγαλη ροδα αλλα καιει καμποσο για 200cc
  5. Multijohn

    YAMAHA MT-07 (2014)

    Χρησιμοποιώντας mt7 φιλης, διπλος και με βαλιτσα, μαμα κατα τα αλλα η μηχανη, γεμισα ντεποζιτο και παιδια εκανα 98 χιλομετρα με... 3,6 λιτρα! Τοσα χρειαστηκε για να γεμιαει παλι! Ανοιχτος επαρχιακος και 90 με 120 το πολυ!
  6. Up μετά απο 7 χρονια ? Ο πιο απλος τροπος να καταλαβει καποιος τον ρολο του αντιβαρου, ειναι να βαλει στην μια μερια πχ στην αριστερη, αντιβαρο και στην αλλη να μην εχει καθολου. Με προσοχη, βγαινει να κανει πορεια με 100 - 140 και θα καταλαβει τον ρολο του αντιβαρου. Μονο προσοχη γιατι υπο συνθηκες ειναι επικυνδινο. Μεχρι και tank slapping μπορει να γινει ?
  7. XT 500E εντος 5,5/100 εκτος 4,5 με 5,0/100 αναλογα την ταχύτητα FZS 1000 εντός 8,0/100 εκτός, ανάλογα τις στροφές. Στις 5000 καίει 5,0/100 στις 6000 καίει περίπου 6,3 στις 7000 καίει 7,0. Όλες οι μετρήσεις γίνονται 2πλός και συνήθως με μπαγαζιέρα γεμάτη. Μόνος μου, καίει παραπανω εντός εκτός γιατί είμαι κάγκουρας :p
  8. Multijohn

    Suzuki SV650 2016

    2 sv 650 και 1 1000ρι περασαν απ τα χερια μου, δεν "περασαν" και πολυ καλα μια και ειχαν καθε ειδους χρηση παραυτα αυτα που λετε με πορους στα καλαμια και γςνικα περι αξιοπιστιας, απλα εγω δεν τα ειδα. Ειδα ομως αυτο το θεμα με τον κυλινδρο ψηλα στο λαιμο σε εντονη βροχοπτωση. Απλα λιγο εκανε μπερδεμα ο ενας κυλινδρος, ξεκινουσα κανονικα και σε 300-500 μετρα "ερχοταν" η λειτουργια του κανονικα.
  9. Multijohn

    Yamaha TDM 900 '05

    Αλυσίδα γραναζια έβαλες μαμα ή άλλα? Φόρουμ λέγανε οτι τα μαμά μπροστινά γρανάζια έχουν λέει ένα τσιμουχάκι που μαλακώνει πολύ τις αλλαγές (όσο μπορεί να μαλακώσει ένα κιβώτιο yamaha ...) και... είναι αλήθεια! Είδα διαφορά!
  10. 1)Captain Slow 2)ΑΛΛΟΣ+ΑΛΛΗ 3) Fournaris+ΘΑΛΕΙΑ 4) Mythic37 5) Schumi+Βάλια 6) Multijohn - Ελένη
  11. Καλή χρονιά σε όλους! Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα έρθουμε με την Ελενίτσα στο κοπή! Το μέρος ελάχιστα μας ενδιαφέρει όπως και ο καιρός ή η θερμοκρασία (αρκεί να μη βρέχει) όμως έτσι για να πω το μακρύ μου, προτείνω Πευκοχώρι Χαλκιδικής και γιατί όχι να το συνδυάσουμε με γύρο πρώτου ποδιου αν θέλουμε. Οχι οτι είναι τίποτα ιδιαίτερο οδηγικά απλά... να λέω. Οπου και να γίνει όμως, θα ρθουμε!
  12. To πρόβλημα στα συνεργεία στην Ελλάδα, είτε αυτοκινητου είτε μηχανής, δεν είναι οι καλοί και κακοι μάστορες. Ούτε οι ακριβοι ή φθηνοι μάστορες. Το πρόβλημα είναι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Είναι το οτι θα πάς για μια δουλειά, θα σου βγάλουν άλλες 3 την στιγμή που εσύ δεν μπορείς να τσεκάρεις να επιβεβαιώσεις ή να απορρίψεις τα δεδομένα που σου δίνονται. Καλοί μάστορες υπάρχουν πολλοί και πολύ. Και φθηνοί μάστορες υπάρχουν πολλοί και πολύ. Το θέμα είναι αν είναι αξιόπιστοι ομως. Αν ξέρεις οτι όταν θα σου πεί κάτι, είναι ΕΤΣΙ και όχι κάπως διαφορετικά. Εκεί είναι που κάνει την διαφορά ο Μερεμετσάκης και μερικοί άλλοι που έχω υπόψιν. Έχει έναν πολύ επικοινωνιακό Δημήτρη στο συνεργείο, και έναν συνεργάσιμο Μένιο στη διαχείριση και δουλεύουν σωστά. Κατά τα υπόλοιπα, το οτι βάλαν μές την ανάκληση το ανταλλακτικό, είναι απλά θέμα σωστής και ορθολογικής διαχείρισης. Χωρίς να χάσουν τιποτα απολύτως (ενδεχομένος να έχουν και επιπλέον κέρδος απο την ανάκληση) κερδίσαν εσένα τον πελάτη, καλά σχόλια στο ιντερνετ, και καλή φήμη απο στόμα σε στόμα. Προσωπικά, τα 2 yamaha μου δεν τα εμπιστεύομαι σε αυτούς, ομως όχι επειδή δεν είναι καλοί μάστορες. Άλλωστε... αλίμονο αν δεν ξέραν τα πάντα γύρω απο τα yamaha ή τις ανακλήσεις του εκάστοτε μοντέλου. Τους έχω σε καλή υπόληψη παρόλο που τις ... 10 στις 10 φορές που έχω πάρει τηλέφωνο για ανταλλακτικό ασχέτως διαθεσιμότητας, είναι πάντα πιο ακριβοί απο άλλη yamaha στη Θεσσαλονίκη. Βασικά ... είναι πιο ακριβοί απο άλλες 2 yamaha στη Θεσσαλονίκη. Να λέμε τα καλά, να λέμε και τα κακα ;)
  13. Update Τελικά, οι φόβοι μου μήπως και βγάζει προσβλήματα λόγω ακινησίας, δεν επιβεβαιώθηκαν. Πλήρη κύκλο χρήσης έχω κάνει πλέον με 2000 χλμ. και το 80% εντός πόλης. Πέραν των αρχικών απαραίτητων εργασιών ώστε να ... επανέλθει σε ενεργό κατάσταση επειτά απο τόσο καθισιο, η ΧΤούρα δεν χρειάστηκε τίποτα άλλο. Η ντίζα του στροφομέτρου μόνο τα παιξε, με...3€ λύθηκε το θέμα κι όλα καλα. Φορ δε ρεκορντ που λένε και στο χωριό μου, η κατανάλωση του πάει στα 5,5λ/100χλμ εντός πόλης με τον κανονικό μου τρόπο οδήγησης ενώ όταν δοκίμασα να πηγαίνω με μισό γκάζι και πολύ πολύ ήρεμα, πήγαινε στα 5,1/100. Εκτός πόλης, ακριβώς 102 χιλιομετρα με 5 λίτρα με ταχύτητες 100 - 120 με 2 άτομα και βαλιτσα και αλυσίδα εντελώς στεγνή (ξέχασα να λαδώσω). Και τα διευκρινίζω, όχι για καναν άλλο λόγο αλλά επειδή... 500ράκι είναι, και ακόμη κι ένας παράγοντας όπως αλάδωτη αλυσιδα, έχει εμφανη αντίκτυπο στις επιδόσεις και γενικά στην απόδοσή του! Αν κάποιος διαβάσει μελλοντικά το τόπικ αυτό, λέω οτι το ΧΤάκι αξίζει μέγιστα, και είναι ένα μεγάλο ποδήλατο ουσιαστικά, οικονομικότατο αρκεί να ξέρει κανείς γιατί το παίρνει και να μη του ζητάει παράλογα πράματα. Το συγκεκριμένο (500ρι) δεν αξίζει λεφτά για να γίνει μοτάρντ (κόστος μετατροπής περί το 500ρικο για να γίνει σωστό) κατά τη γνώμη μου, και γενικά δεν αξίζει να το πειράξεις. Μια εξατμισούλα μόνο και μόνο για το γαργαλητό στο αυτί ΙΣΩΣ (προσωπικά θα αργήσω πολύ να την βάλω) αξίζει, ομως μην περιμένει κάποιος διαφορά στην απόδοση. Τέλος, αν έχει συχνή χρήση πόλης, ένα δοντάκι πιο κοντό γρανάζωμα θα το ξυπνήσει αρκετά στις χαμηλές. Προσωπικά είχα αρκετά σκορτσαρίσματα στην αρχή στις χαμηλές ταχύτητες όμως απο ότι αποδείχθηκε, μετα απο κανα δυο ΄΄μαστιγώματα΄΄ ξεμπούκωσε το μοτέρ (είπαμε, είχε πολύ καθισιο πάνω του!) και πλέον όλα καλά ακόμη και με το μαμα γρανάζωμα.
  14. Το γνωστό σεναριο του κακου νομοθετη - καλου νομοθετη και λυπάμαι αλλά το παίζεται... Πιο είναι το σενάριο?! Μα φυσικά ''διαρρέω'' κάτι εξωφρενικό, να δώ αντιδράσεις,και στο ζενιθ των αντιδράσεων, ανακοινώνω ΄΄ελαφρότερα΄΄ μέτρα και ... νταξ... δεν μπαίνει ΟΛΗ η πο@τσα, απλά βάζω την μιση και... ολοι είναι χαρούμενοι! Δε θα έπρεπε να ανιδρούμε σε τέτοια. Άστους, να πουν τι θέλουν, και την κατάλληλη στιγμή, ΄΄σηκω΄΄. Φανταστείτε το σαν πχ.... έναν σκύλο που τον προβοκαρεις, του πετάς πράματα, προσπαθείς να το τρομάξεις, και εκείνος δεν αντιδρά. Απλά σε κοιτάζει! Και σε κάνει και αισθάνεσαι ηλίθιος. Και να πάρεις΄΄δραστικά΄΄ μέτρα για να φοβηθεί. Και τον πλησιάζεις για να τον χτυπήσει. Ακριβώς τότε, ορμάει, σου μαγκώνει το καλάμι και το παίρνει μαζί του. Ενώ αν σου γαύγιζε, ήξερες οτι τουλάχιστον τον έχεις εκνευρίσει και οι αντιδράσεις του είναι αναμενόμενες και φυσικά δεν πλησιαζες.
  15. Multijohn

    MITAS SPORT FORCE

    Οχι. δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο μοντέλο. Για μένα, οποιαδήποτε εταιρεια και να ήταν, αν έβλεπα τέτοιο πράμα, θα έτρωγε άκυρο. Πόσο μάλλον μια εταιρία που πουλάει φθηνά...!
×
×
  • Create New...