Jump to content

KOSTASAG

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    210
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

KOSTASAG last won the day on Απρίλιος 16 2015

KOSTASAG had the most liked content!

Πόντοι

193 Excellent

Σχετικά με το μέλος KOSTASAG

  • Κλάση
    Γκρου, γκρου ο Ντιγρης

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    Tiger+Xciting
  • myBike: Κυβισμός
    1100

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    MV Agusta
  • dreamBike: Μοντέλο
    Tourismo Veloce
  • dreamBike: Κυβισμός
    800cc

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

732 προβολές προφίλ
  1. Το κλέψιμο που κάνουν οι Βενζινάδες (πολλοι περισσότεροι απο το 1/3) αποσκοπεί πολλές φορές στον ανταγωνισμό. Σκοπός είναι η τιμή ταμπέλας να είναι φθηνότερη απο του απέναντι ή του προηγούμενου ή του επόμενου στην ίδια "πιάτσα" (δρόμο , περιοχή κ.λ.π.). Οπότε δείχνοντας ακόμα και 2 λεπτα του ευρω χαμηλότερη τιμη ΄- και σε περιπτώσεις λεπτα του λεπτού -, θα τραβήξει ως πιο φθηνός τον πολύ κόσμο, ενω στην πραγματικότητα μπορεί να πουλάει το ίδο ή ακριβότερα απο άλλους. Η διαφορά -το κλέψιμο αν θέλετε- των 2 λεπτών στο λίτρο είναι της τάξης των 15 ml. σε ποσότητα βενζίνης (ίσα που τραβάει μια συρριγγα σαν να λέμε), δηλαδή υπερβολικά μικρή για να την καταλάβουμε, πολλές φορές και με μετρητές. Μιλάμε για περίπου 30 λεπτά σε ενα γέμισμα 20 ευρω! Πιστέψτε με ακόμα και σε μπετόνι, ή στο ρεζερβουαρ της πάπιας,η ποσότητα είναι πολύ μικρη για την εντοπίσουμε. Η "κοροϊδία" αυτή όμως φέρνει πακέτο στον βενζινά εξαιτίας της μεγάλης κατανάλωσης που φέρνει , καθώς παίρνει τους περισσότερους πελάτες της "πιάτσας". Αντίστοιχα μετά, οι υπόλοιποι της "πιάτσας", για να πιάσουν σε τιμές τον πονηρό, κάνουν το ίδιο, και φαίνονται οτι πουλάνε και αυτοί ακόμα φθηνότερα, αλλά μέσα σε ένα στενό όριο, καθώς δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να πουλήσουν χαμηλότερα απο την ημερήσια τιμή διηλυστηρίων http://oil.gge.gov.gr/?cat=3 . Κάπως έτσι φθάνουν στο Minimum του "φανερού" (ελάχιστη τιμή πώλησης στην ταμπέλα) κέρδους τους, και μετά οτι κλέψει ο καθένας παραπάνω στην αντλία (ή στο ζύγι για τους παλαιότερους) Έχετε υπόψιν οτι κατα 70 % την επόμενη φορά που θα βάλετε βενζίνη σε έναν κεντρικό δρόμο, υπάρχει πιθανότητα να βάζετε τελικά απο 2 λεπτά και πάνω ακριβότερα απο όσο νομίζετε. Οι μέτρησεις του ελέγχου του Υπουργείου, εδείξαν απο 7 λεπτα και πάνω ανα λίτρο κλέψιμο στο 1/3 των βενζινάδικων. Το κλέψιμο απο 2 - 7 λεπτα στο λίτρο ???
  2. KOSTASAG

    YAMAHA MT-09 Tracer (2015)

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΦΙΛΕ? Γιατί το λες αυτό??? Είσαι αναγωγος, παλιοχαρακτήρας και...αντιπρόσωπος. Τελοσπάντων, δίνω τόπο στην οργή και φεύγω, γιατί έχω αργήσει... εχω μανικιούρ, κομμωτήριο και να κλείσω εισητήρια για ταξίδι στην αποικία στην Ινδία.
  3. KOSTASAG

    Honda Crossrunner ή Triumph 800 XC???

    Καλώς τον! Καλορίζικο...αντε μια Αμφισσα και πίσω τώρα να το ξεμπουκώσεις... (Ωραια σέλα!)
  4. Σούπερ Ελπίζω στην συνηθισμένη πολύ αναλυτική περιγραφή, θέλω να κάνω του χρόνου σχεδόν πανομοιότυπη διαδρομή(λίγο πιο βόρεια μέχρι το Manheim και λίγο πιο ανατολικά μέχρι τη Βιένη!)
  5. Το ύψος της θέσης οδήγηση δημιουργεί σίιιιγουρα αίσθηση ανασφάλειας. Θέλει συνήθεια η αλήθεια είναι
  6. Η δική μου εμπειρία τη νύχτα με δεδομένο την καλή κατάσταση εξοπλισμού και καλών φώτων (στον Ντίγρη, μου κάνουν καμια φορά σήμα να χαμηλώσω τα φώτα ενώ πάω με τα μικρά (!)) + Υπερβολικά καλύτερο ταξίδι/διαδρομή το καλοκαίρι λόγω ζέστης - ήλιου την ημέρα + Λιγότερη κίνηση + Προσπεράσεις σε επαρχιακό λόγω φώτων του διερχόμενου (καλα δεν κοιτάω το σενάριο να βγεί κανάς φονιάς χωρίς φώτα) και... - Τα φώτα των απέναντι...Προσπαθώ να εστιάζω στις γραμμές του δρόμου και ελαττώνω ταχύτητα - Βγαίνουν παγανιά οι μεθυσμένοι πιο αργά, το καλοκαίρι ΣΕ ΟΛΑ τα οδικά δίκτυα - Γενικότερα χαμηλότερες ταχύτητες, σε συνάρτηση βέβαια με το πόσο μακριά πέφτουν τα φώτα της μηχανής - ΠΟΛΥ περισσότερη προσοχή στις διασταυρώσεις του επαρχιακού, κυρίως οταν είναι και φωτισμένες! Το βράδι, ακόμα και αν βλέπουν τα φωτα του διερχόμενου απο μακριά, είναι πιο δύσκολο να υπολογίσουν την ταχύτητα και την απόσταση του , άρα και τον χρόνο μέχρι να φτάσει στην διαστάυρωση, με αποτέλεσμα να πετάγονται απο τις διασταυρώσεις σαν σφηνό...βουρτσες
  7. Αγορά σακιδια πλαϊνά Colorακια μαζί με πλαϊνές βάσεις, δίχτυ για τεπόζιτο και επίσκεψη στον σελά για γέμισμα (μάλλον...παραγέμισμα τελικά ) Α....και σχεδιασμός googloδιαδρομών Καστοριά και πέριξ και Κέρκυρα
  8. Γενικά, ο 21ας απο μόνος του δεν κάνει τόσο τραγική διαφορά...Σίγουρα με μεγάλη διάμετρο μπροστά, θες άλλα σεταρισματα/στήσιμο πίσω, κυρίως στην ανάρτηση, επειδή λογικά θα έχεις 17αρι, αντε 18αρι πίσω, οπότε είναι θέμα κατανομής βάρους... Αναλόγως και τα ελαστικά, καθώς υπάρχουν αξιολογότατα ασφάλτινα ελαστικά σε 90/90 21, με λιγότερο πλάτος βέβαια απο ένα 110-120, αλλά και πάλι η διαφορά αν είναι καλό το λάστιχο δεν είναι τραγική... Εκεί που υπάρχει τραγική διαφορά είναι στην δύναμη/προσπάθεια που χρειάζεται για να "πέσει" στην στροφή το μηχανάκι (να πλαγιάσει, οχι να πέσει κάτω ) ...Χρειάζεται πολύ περισσότερη δύναμη προς την αντίστροφη κατεύθυνση της στροφής (αυτο το...counter steering που λένε και οι επιστήμονες) Και κυρίως αν έχεις συνηθίσει σε 17 ή έστω 19...σου δίνει την αίσθηση οτι κάτι εμποδίζει την ρόδα να στρίψει και τη μηχανή να "πέσει..." Κι όμως τελικά θα πέσει, αλλά θέλει "αφύσικα" περισσότερη δύναμη και απότομη κίνηση σε σχέση με τις μικρότερες διαστάσεις
  9. Αναλόγως τι θέλεις να βάλεις μέσα, να ξέρεις οτι μπορεί να σε βολέψει περισσότερο ένα δίχτυ πρόσδεσης 7-8 €...
  10. Να συμπληρώσω κι εγω την σφήνα-εμπειρια μεταξυ 2 και 4 κυλιδρων, με μικρές διαφοροποιήσεις, απο τον συναδελφο πιο πάνω... (τρικύλινδορς αλλα 800αρης, πιο αδύναμος, αλλα με λίγο περισσότερο τραβηγμα χαμηλότερα) Αστικές μετακινήσεις - οικονομική οδήγηση, αλλάζω ταχύτητα στις 4.000, ανηφόρα - κατηφόρα, δικαβαλος-3κάβαλος :P Απο 4.000 και μετα, αλλάζει ο ήχος του μοτερ, γίνεται τραχύς και τραβάει μέχρι τις 10.000. Γενικά απο 4 μέχρι 10 κάνεις οτι θες... Mιλάμε για το F που είναι και κουκλί? Το πιο σχιστομάτικο ντε!!
  11. KOSTASAG

    Windows 10

    Βασικά, θα είναι το λειτουργικό δωρεάν για έναXδιάστημα, και μετά θα σου βγάλει μήνυμα ότι τώρα πρέπει να τα σκάσεις, αλλιώς Format! Αν κάαααποιος τωρα, κάαααποιος απο εκεινους τους παράνομους θέλει, θα κατεβάσει εξαρχής έκδοση του Θείου εξ αμερικής και δεν θα πρέπει να κάνει αναγκαστικό Format....(η τελοσπάντων να χακάρει τότε τα γνήσια ή whatever...)
  12. Λίγα λόγια για τις βενζίνες της Shell, σε σχέση και με τα promotion της. (μιλάμε για 5-6 χρόνια πίσω και πριν την απόσυρση της shell και την αγορά απο την Coral Hellas που κράτησε και τα σήματα...τώρα δεν ξέρω τι γίνεται) Η racing έλεγαν επίσημα οτι είναι η μοναδική εισαγόμενη βενζίνη που δεν φτιάχνεται εδω, γι αυτο και δικαιολογουνταν (?) η πολύ ψηλή τιμή της. Τωρα αν τα αξιζει? Καλή ερώτηση... Ηταν πάντως η πρώτη 100αρα που ήρθε (99+ την έλεγαν) Πολύ Marketing και διαφημίσεις με τον Schumi. Η V-power δεν είχε αρχικά παραπάνω οκτάνια, αλλά ενα "ειδικό καθαριστικό πρόσθετο" το οποίο καταλάβαινες την διαφορά και καλά μετα απο αρκετά γεμίσματα γιατι καθάριζε τα πάντα... (μια εύλογη απορία - δηλαδή σε καινούριο αμάξι ΔΕΝ είχε επίσημα διαφορά???) Αργότερα ακολούθησαν κ άλλες εταιρίες με "καθαριστικά" σε ίδια τιμή με την απλή, άρα χάθηκε το επιχείρημα.... Αργότερα λανσαρίστηκε η V - power με 97 οκτάνια, αλλά εφαγε άκυρο και μηνύσεις γιατί δεν αναγνωρίζονταν σαν προίον στην ελληνική αγορά (γι αυτο και εξαφανίστηκαν και οι πρώτες Super Unleaded με 98), οπότε επανήλθε σε V Power 95 εμπορικά. Τώρα απο την Shell (coral) λένε άτυπα οτι όντως είναι 97(αμφιβάλω πολύ), και γι αυτό έχουν και το promotion τις Τετάρτες Ή Τρίτες, και καλά για να την δοκιμάσουμε. Επίσης η εταιρεία έδινε τα μαγαζιά σε διαχειρστές (υπαλλήλους - "αφεντικά" οι οποίοι πληρώνονταν-νται απο ποσοστά επι της V Power και Racing αποκλειστικά! Οπότε αν έσπρωχναν αρκετή V και Racing πληρωνόντουσαν κιόλας, γεγονός που δείχνει οτι βγάζει αρκετά παρπάνω κέρδος απο αυτες, )άρα γιατί να υπερέχουν και ποιοτικά? χμμμ) Ρεαλιστικά τώρα? Η αλήθεια είναι πραγματικά άγνωστη για την ποιότητα, και κυκλοφορούν μόνο φήμες και διαδόσεις...Έιτε υπέρ είτε κατά...Γενικά τελευταία δεν την πολυεμπιστεύομαι την εταιρία σε μόνιμη βάση,γιατί πολύ marketing ρε αδερφέ...η αλήθεια ποιά είναι...? Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που βρεθώ ξέμπαρκος, θα προτιμήσω ένα εταιρικό της Shell (Coral) Η καλύτερη βενζίνη και πιο σπάνια, είναι ΚΑΘΑΡΑ θέμα βενζινά και όχι εταιρίας, (αλλά αν σου φάει και κανα δυο λεπτά στο λίτρο, θα πείς και ευχαριστώ τουλάχιστον που δεν είναι νοθευμένη....) Κατα τα άλλα? όλες απο το ίδιο καζάνι βγαίνουν...
  13. Αν δεν ξερουμε το πρατηριο αν ειναι εταιρικο, ή να βαζουμε χρονια, θελει αντιστροφη προσοχη στην τιμη... Καποιος με πειραγμενη βενζινη θα κοιταξει να ειναι και ανταγωνιστικος στην τιμη. Προσοχη λοιπον σε αγνωστη περιοχη στα πολυ φθηνα βενζιναδικα...
  14. KOSTASAG

    Honda CRF1000L Africa Twin (2015)

    Μου θυμίζει εμφανισιακά λίγο Varaτερας με 21 ομπρός...
×
×
  • Create New...