Jump to content

Bart Allen

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    254
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

264 Excellent

Σχετικά με το μέλος Bart Allen

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Cbf
  • myBike: Κυβισμός
    250

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    TDM
  • dreamBike: Κυβισμός
    900

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.586 προβολές προφίλ
  1. Κοίτα απο πρώτη σε δευτέρα και μένα μου το κάνει αυτό αν αλλάξω άψυχα την σχέση στο κιβώτιο (αν εννοείς αυτό) Τώρα αν σου αλλάζει δύσκολα όλες τις σχέσεις μήπως πρεπει να αλλάξεις λάδια??
  2. Έχω την εντυπωση πς γίνεται σε ολα τα μηχανάκια αυτό αλλα καλό είναι να πατάς τον συμπλέκτη κάθε φορα!!!
  3. Ναι φιλε μου εκει γυρω εχω παρατηρησει το λαδακι!!! Απλως μου κανει εντυπωση γιατι στα 3 χρονια που το εχω πρωτη φορα μου βγαζει λαδι και το εχω ζορισει αρκετα μπορω να πω!!! Απο λάδια βαζω Motul 15-50 και τα 3 χρονια που το εχω και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος !!
  4. Καλησπέρα, Είμαι κάτοχος ενος CBF 250 του 06' μόντελο και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Έκανα το μικρό προβλεπόμενο σερβις (λαδια,μπουζι και φιλτρο λαδιου) τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αποφάσισα να πάω ένα μικρό ταξιδακι απο Αθήνα - Αμφιλοχία που είναι γύρω στα 330χλμ. Όταν φτάνω λοιπόν παρατηρώ ότι έχανε αρκετό λάδάκι απο τον κύλινδρο και είχε γεμίσει εξωτερίκα το μοτερ... Το πάω εκεί σε έναν τοπικό μάστορα και μου είπε ότι λογικά κάηκε η φλάτζα και θα θέλει αλλάγη. Του εξηγω ότι θα καθομουν πολυ λίγες μερες και θα έπρεπε να επιστρέψω Αθήνα και μου είπε παρατήρησε το αυτές τις μέρες αν χάνει πολύ κάλεσε οδική αλλίως αν δεν το ζορίσεις μπορείς να το πάς και μόνος σου. Πράγματι το παρατηρούσα όσο ήμουν κάτω και έχανε ελαχιστα στις βολτες που έκανα εκει όποτε και συμπλήρωσα λιγο και το ξανα ανέβασα ωστε να το πάω στον δικό μου μάστορα. ΤΟ πηγαίνω λοιπόν και μου λεει αυτό που περίμενα να ακουσω οτι θελει αλλαγη φλατζας δηλαδη και θα πάει γυρω στα 110 ευρώ μαζι με την αλλαγη 2 τσιμουχων και εργατικα. Παω να το παραλάβω και στην πρώτη βόλτα παρατηρώ στο φανάρι οτι βγάζει λευκό καπνό απο το μοτερ και ότι εστάξε κι αλλο λάδι με αποτέλεσμα να του το ξανα πάω πίσω και να το δει. Όταν μου είπε οτι έιναι έτοιμο πάλι δεν πολυ κατάλαβα απο που προέκυψε παλι η διαρροή και ο λευκός καπνός αλλά μου είπε οτι παρατήρησε κάποια υγρασια σε μερικα σημέια του μότερ και το ξανα άνοιξε για να κολλήσει ίσως τυχον διαρροές (χώρις επιπλέον χρέωση). Λέω εντάξει τέλος καλό όλα καλά αφου έχω και πάλι την μηχανή μου πίσω ας μην ασχολήθω παραπάνω όποτε λέω να πάω μια βόλτα Πειραια απο την σχολή μου οπου θα μπορουσα να ανεβασω και λιγο στροφες για να δω αν εξακολουθει να υπαρχει καποιο προβλημα και παρατηρώ παλι να έχει λάδια στο μοτερ. Σκέφτομαι ισως να πέσανε κατα την τοποθετηση του οποτε τα σκουπιζω και σε δεύτερη βόλτα ξανα παρατηρώ οτι βγήκε πάλι λάδακι πολύ λίγο βεβαια αλλα σιγουρα υποδηλωνει οτι υπαρχει καποιο θεμα παλι. Όπου και του το ξανα πήγα και περιμένω να με ενημερώσει. Οι προβληματισμοι μου λοιπον κλείνοντας είναι οι εξής: 1) Το μηχανάκι έχει πάνω του 50Κ χιλιόμετρα και λογικά ο προηγούμενος δεν ειχε ξανα αλλάξει φλατζα όποτε ήταν η ώρα του ή το ζόρισα πολύ εγώ στο ταξίδι που του έκανα?? Πράγμα που μου φαίνεται απίθανο διοτι πήγαινα σταθερά με 80-100 χλμ αντε σε καμια προσπεραση να πηγα 120 και απο στάσεις εκανα 2 μια στο υψος του κιατου περιπου για 5 λεπτα και μια στο καραβακι ριου - αντιρριου περίπου ενα μισαωρο και ταξίδεψα νωρις το πρωι με χαμηλή θερμοκρασία. 2) Υπάρχει ενας μικρος εκνευρισμος γιατι εδω και 15 μέρες είμαι αμηχανος με ολη αυτη την ιστορια και δεν μπορω να εξηγήσω την προχειροτητα του μαστορα την πρώτη φορα που μου εδωσε ανετοιμο μηχανακι που με μια μικρη δοκιμη θα καταλαβαινε οτι υπαρχει ακομη προβλημα και μιλω για την φορα που την πηρα πισω που εβγαλε και τον λευκο καπνο. Σύνηθως ήταν σχολαστικός στην μεχρι τωρα συνεργασία μας. Το θέμα είναι όμως οτι δεν μπορω να καταλαβω γιατι συνεχιζει να βγαζει λαδακι απο την στιγμη που και η φλατζα αλλαχτηκε αλλα και το τσεκαρε για τυχον διαρροες??
  5. Εγώ παιδιά εδώ και δυο χρόνια έχω τα Bridgestone Battlax BT-45 και ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος!!!απο κριτικές που είχα διαβάσει παλαιότερα κατάλαβα ότι Είναι η καλύτερη επιλογή για την μηχανή μας και από λτι φαίνεται όταν έρθει η ώρα για την αλλαγή τους πάλι τα ίδια θα βάλω..!!!
  6. Και γω το έχω αυτο το πρόβλημα με το που το πατήσω λίγο το μπροστινό ακούγεται κάτι σαν σύρσιμο πιο πολύ...βεβαια είναι λίγο δύσκολο να αποτυπώσεις έναν ήχο σε γραπτό λόγο αλλα το παρατήρησα απο τότε που άλλαξα τακάκια...!!
  7. Κώστα στάζει η βρύση,θα καλέσω υδραυλικό... - Μαρία άσε τις μαλακίες,θα τη φτιάξω...Έχω δει τι γίνεται εκεί στο youporn με τους υδραυλικούς!!!
  8. Καλησπέρα παιδιά, μια απο τις ερχόμενες μέρες σκεφτόμουν να ακολουθήσω την συγκεκριμένη διαδρομή. Λοιπόν το πλάνο έχει ως εξής: Ξεκινάμε αρκετά νωρίς από Αθήνα και πάμε Ραφήνα. Από εκεί παίρνουμε το πλοίο με προορισμό ( 10,5 ευρω φοιτητικό εισιτήριο μαζί με μηχανή) το Μαρμάρι απέναντι. Εκεί μου έχουνε πει ότι έχει κάτι απίστευτες παραλίες και αράζουμε για μπανάκι και chilling..!!! Η βοήθεια που θα ήθελα είναι από αυτό το σημείο μέχρι το πάνω πάνω αστεράκι που είναι ο Αι Γιαννης με τους απίστευτους λουκουμάδες που συζητάνε όλοι εδώ μέσα και εννοείται οτι θα τον επισκεφθούμε!!Το ερώτημα είναι απο το μαρμάρι ποια διαδρομή να ακολουθήσουμε που θα έχει οδηγικό ενδιαφέρον και που να σταματήσουμε για να ντερλικώσουμε..??? :popcorn: Μέτα τον Αι Γιάννη λοιπόν για να συνεχίσω το πλάνο σκέφτηκα να κατηφορίσουμε για καφεδάκι στην χαλκίδα και άραγμα μιας και δεν έχω πάει ποτέ και μου έχει κολλήσει στο μυαλό ότι είναι από τα πρώτα μέρη που πάνε οι μοτοσυκλετιστές στις πρώτες τους εξορμήσεις!!! Τέλος όταν αρχίσει να σουρουπώνει λέω να ξεκινήσω από Χαλκίδα κατηφορίζοντας προς Αθήνα γεμάτοι αναμνήσεις και όμορφες εικόνες!!! Υ.Γ. Πρόκειται για μια καταδρομική μονοήμερη εκδρομή, από 2-3 μικρές μοτοσυκλέτες από 250cc και κάτω!!!Από ότι είδα στον χάρτη είναι 200 χλμ η διαδρομή χωρίς το καράβι και υπολόγισα μαζί με βενζίνες και λοιπά έξοδα το εγχείρημα θα πάει γύρω στο 30-35 αρι ευρώπουλα!!! Κάθε γνώμη δεκτή εννοείται και περιμένω τις προτάσεις σας, ευχαριστώ εκ των προτέρων..!!!!! :D :D
  9. Όχι τίποτα άλλο. Θα βγαίνουν τώρα όλοι στους δρόμους, θα φωνάζουν Σαμαράς! και θα αγχωθεί ο Τσίπρας...
  10. Εγώ πάντα το κράνος το δένω πάνω στην μηχανή και προσπαθώ να βρω κανένα σκιερό μέρος να την βαλω απο κάτω αλλα και να μην βρω για 4-5 ώρες που θα μείνει στον ήλιο δεν πιστεύω ότι θα πάθει την τρελη ζημια... Όταν πάμε μεγάλη παρέα τους βουτάμε με βάρδιες. Το πρόβλημα είναι όταν πας με το έτερον ήμισυ που είστε μόνο 2 αλλα και εκεί βουτάς γρήγορα και μετά κάθεσαι έξω έξω στην αμμουδιά αν θέλετε να αραξετε και πάντα οπτική γωνία στα πράγματα!!!! Μια λύση είναι βέβαια να κόψεις τους διπλανούς αιυ και αν δεις καμια οικογένεια π.χ να τους πεις να ρίχνουν μια ματια..το ξέρω εχει χαθεί η ανθρωπια γύρω μας αλλα ενα βλεφαρο μπορούν να το ρίξουν πιστεύω... Όσο για τα οφέλη της μηχανής στο μπάνιο πιστεύω τα βλέπετε κάθε φορά πόση κίνηση και ταλαιπωρία τραβανε οι οδηγοί κουτιών κολλημένοι μέσα στην κίνηση και τον καύσωνα!!!
  11. Έχω: CBF 250 Πραγματικά χρειάζομαι (στα ίδια χρήματα) : Το ίδιο τα κάνει όλα και συμφέρει. Θα ήθελα να έχω: TDM 900,fazer 600 Αν δεν είχα μία, θα είχα: ένα crypton 110!!
  12. Bart Allen

    sym sr 150 syphony

    Το έχουν δυο φίλοι μου ένας το πήρε το '11 και ο άλλος φέτος...δεν τους έχουν βγάλει κάποιο μεγάλο πρόβλημα μόνο στον φίλο μου που το πήρε '11 του έβγαλα ένα πρόβλημα στις ενδείξεις των οργάνων και μάλιστα 2 φορές αλλα ήταν μέσα στην εγγύηση. Ίσως ο φίλος παραπάνω να λέει μακρυα απο το συγκεκριμένο σκουτερακι γιατί και του δυο φίλους μου έχω ρωτήσει κατανάλωση μου έχουν πει ομόφωνα απο 4-5 και για ένα μηχανάκι 150κυβικων ίσως είναι μεγάλη κατανάλωση για αυτά που προσφέρει!!!!
  13. Bart Allen

    Καταστροφή χαρτιών

    Υπουργείο;;;; Γιατί όχι από τα ΚΕΠ που βολεύει πιο πολύ;;; 10λεπτη υπόθεση είναι!!! Κάτι δεν μου κολλάει και εμένα με όλη την ιστορία...
  14. Σκέφτομαι και γω τον ερχόμενο χειμώνα να αλλάξω το κρανακι μου με ένα καλύτερο,όχι επειδή έχω τόσο θέμα με το εσωτερικό δεν έχουν μαλακώσει τόσο πολύ τα μαξιλαράκια και η ζελατίνα του είναι εξαιρετικη και αυτός είναι και ο λόγος που θα ξανά ςπιλεξω Shark,αλλα επειδή μου εχει πέσει 5-6 φορές απο 1,5 μετρο και εχει αρκετές φθορές στα χρωματα και πλέον δεν μου εμπνέει τόσο εμπιστοσύνη άσε που είναι και από θερμοπλαστικο υλικό και έχω διαβάσει τόσα συ φορούν για το πόσο υποδεέστερο είναι σαν υλικό!!! Κάτι λιγότερο από 2 χρόνια το έχω και γω και σκέφτομαι αν το κρατήσω σαν δεύτερο για τους συνεπιβάτες και το επόμενο που θα πάρω θα το κρατήσω τουλάχιστον 5+ χρόνια!!!
  15. Bart Allen

    Αλλαγή γούστων....

    Ένας φίλος μου εχει το 300αρι nexus και είναι πολύ ευχαριστημένος!!μου εχει πει ότι εχει πολύ καλή ανεμοκαλυψη,εχει πολύ σπορτιφ χαρακτήρα και μάλιστα εχει κάνει πολλά ταξιδάκια στην Ελλάδα.Τωρα σχεδιάζει για το καλοκαιράκι να πάει θταλια μαζί με την κοπέλα του!!!!Αυτός βέβαια είναι και τάπας και χωράει κάτω απο το φαιρινγκ του νεξιυς εσύ δεν μας είπες αναλογίες σώματος!! Εγώ πάντως αν έκλεινα σε σκουτερακι θα κοιτούσα πρώτα αυτο και ίσως κανένα Beverly,αλλα με τέτοιο ιστορικό που διαθέτεις μάλλον θα ξενερώνεις κάθε φορά που θα ανεβαίνεις στο σκουτερακι!!!
×
×
  • Create New...