-
Δημοσιεύσεις
84 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
2
keleki last won the day on Απρίλιος 27 2018
keleki had the most liked content!
Πόντοι
216 ExcellentΣχετικά με το μέλος keleki
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
- Γενέθλια 25/07/1994
Άλλα Στοιχεία
-
Τόπος
Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
MΤ-09 Tracer
-
myBike: Κυβισμός
847
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
AGV Gt-Veloce
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Ducati
-
dreamBike: Μοντέλο
Multistrada S
-
dreamBike: Κυβισμός
1200
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
1.414 προβολές προφίλ
-
Έξω από τη Νέα Κοτύλη , αγναντεύοντας τα βουνά .
-
Καλές βόλτες από εδώ και πέρα Χρειάστηκε να κόψεις το πλαστικό ή την έβαλες με το δοχείο από κάτω ?
-
ρίξε μια ματιά και σε αυτό : https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/10111407/
-
Χρειάζεται ρύθμιση με βάση τα κιλά του εκάστοτε αναβάτη , εάν και εξίσου σημαντική είναι η σωστή ρύθμιση του rebound . Επίσης πολύ σπορ ελαστικά , όπως "γόμες" με απότομη κορώνα , το κάνουν πιο επιρρεπή σε κούνημα , παρόλα αυτά με fine tuning της ανάρτησης στρώνει . ( δοκιμασμένο στο δικό μου μηχανάκι , με μαμά αναρτήσεις )
-
Η λογική μου δεν είναι αυτή , δεν την κατάλαβες μάλλον αλλά τέλος πάντων . Το πρόβλημα λύνεται με μία ρύθμιση . Η ρύθμιση αυτή όμως πρέπει να γίνει από κάποιον που γνωρίζει , δεν φτάνει μόνο το sag , πρέπει να ασχοληθείς και με το rebound . Για αυτό έχει γίνει θέμα από τους κατόχους , διότι οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν να το κάνουν μόνοι τους ( δεν τους κατακρίνω ) από την άλλη όμως δεν απευθύνονται σε κάποιον ειδικό να τους το κάνει . Ούτε εγώ είμαι οπαδός , παρόλα αυτά δεν μπορώ να δεχτώ "αμάσητους" κάποιους χαρακτηρισμούς .
-
Και εγώ για το κούνημα του τιμονιού αναφέρθηκα και σου αναφέρω ως κάτοχος ότι εάν ρυθμίσεις την ανάρτηση σταματάει το φαινόμενο . Δεν θεωρώ φυσιολογικό να κουνάει το τιμόνι σε καμία μηχανή . Ούτε το κούνημα συμβαίνει επειδή έχει περισσότερες ρυθμίσεις η ανάρτηση . Συμβαίνει για άλλους λόγους και ακριβώς για αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσεις την ανάρτηση . Ακόμη και aftermarket ανάρτηση να βάλεις , όπως αναφέρουν κάποιοι ως λύση , εάν δεν ρυθμιστεί σωστά πάλι θα έχεις wobble . Παρόλα αυτά , πάλι ως κάτοχος , σου αναφέρω ότι ακόμη και όταν δεν κουνάει το τιμόνι , δεν είναι ότι πιο σταθερό έχεις οδηγήσει . Έχει ελαφριά αίσθηση . Είδατε που προξένησε αντιδράσεις η πρόταση με την μηχανή των 1000cc και πάει λέγοντας . Το έγραψα γιατί δεν μου άρεσε ο όρος "τραγικό" , πόσο μάλλον όταν αναφέρεται από μέλη τα οποία ενδεχομένως να μην έχουν ανέβει ούτε σε σταματημένο tracer . Δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά ( δεν ξέρω εάν έτυχε να το οδηγήσεις ) , αλλά γενικά το φόρουμ δίνει τη δυνατότητα σε όλους να εκφέρουν άποψη για κάτι , απλά έχοντας διαβάσει κάποια πράγματα που γράφονται σε άλλα φόρουμ, επιλεκτικά κάποιες φορές , χωρίς να έχουν προσωπική άποψη . Όπως ακριβώς έδωσε τη δυνατότητα σε εμένα να χαρακτηρίσω "τραγικά" κάποια από τα χαρακτηριστικά της παραπάνω μηχανής , χωρίς καν να έχω καθίσει στη σέλα της . Τώρα, αν αυτή η μηχανή πάει μέχρι την τελική της χωρίς προβλήματα , μπράβο της . Κερδίζει εκεί , κάπου αλλού χάνει σίγουρα .
-
Και το γεγονός ότι μία μηχανή 1000cc αποδίδει 102 άλογα , έχει συμβατικό πιρούνι , αξονικά φρένα και ψαλίδι παπιού είναι τραγικό . Από τη στιγμή που η κατασκευάστρια εταιρία σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσεις την ανάρτηση , πρέπει να το κάνεις . Άλλο βάρος έχω εγώ άλλο εσύ και πάει λέγοντας . Αλλιώς θα το έδινε όπως το fazer 600 που ρυθμίζεις μόνο προφόρτιση πίσω και θα ήταν όλα μέλι γάλα . Ασχολείσαι μία φορά , τις κάνεις σωστά και τέλος . Τώρα εάν είναι τόσο τραγικό αυτό , στην αγορά υπάρχουν πολλές αντιπροτάσεις , επιλέξτε κάτι άλλο . Για τα multistrada dvt και τα ktm 1190 που κουνάνε δεν είδα να γράφετε " είναι τραγικό " , αλλά εκεί στοιχίζουν τα 2πλα οπότε το καταπίνουμε ...
-
Δεν διαβάζει ταχύτητα από τη δευτερεύοντα μετάδοση το ωραιότατο MT 09 . Διαβάζει από τον αισθητήρα του πίσω τροχού , ως επακόλουθο δεν μεταβάλλεται η τιμή του κοντέρ αλλάζοντας το γρανάζωμα .
-
Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone
Ο keleki δημοσίευσε στο Θέμα του Jeronimo.G
Ελαστικά μοτοσικλέταςΠάλι τα ίδια . -
Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone
Ο keleki δημοσίευσε στο Θέμα του Jeronimo.G
Ελαστικά μοτοσικλέταςΔεν μου επιτρέπει να δω τις φωτογραφίες . Θέλει upgrade το account λέει και κάτι τέτοια ... -
Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone
Ο keleki δημοσίευσε στο Θέμα του Jeronimo.G
Ελαστικά μοτοσικλέταςΝα ζήσεις να το θυμάσαι το λάστιχο !! Μια χαρά άντεξε πιστεύω για τη χρήση που κάνεις . Βάλε μία και το μπροστά αν δεν βαριέσαι , τελευταία φορά που το είχαμε δει είχε φτάσει στο πλάι στους δείκτες φθοράς . -
Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone
Ο keleki δημοσίευσε στο Θέμα του Jeronimo.G
Ελαστικά μοτοσικλέταςΑυτό το πισινό έχει 10.000 χιλιόμετρα ?? -
Μικρή βόλτα στα περίχωρα της πόλης μετά από σχεδόν 2 μήνες !!
-
Νέο Battlax "S21" από την Bridgestone
Ο keleki δημοσίευσε στο Θέμα του Jeronimo.G
Ελαστικά μοτοσικλέταςΔεν είναι γραμμή αλλαγής γόμας. Η γραμμή αυτή είναι στο κέντρο , μέσα στα όρια μίας γόμας . Ή υπάρχει για κάποιο λόγο ή είναι κάποιο κατασκευαστικό λάθος . Οι γραμμές που λες , φαίνονται από την διαφορά χρώματος και φθοράς στο λάστιχο . -
Τελικά δεν κουνάνε , μάλλον είναι προβληματικά τα δικά μας !!!