Jump to content

konkost

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    31
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

7 Neutral

Σχετικά με το μέλος konkost

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 04/07/1966

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθηνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Transalp
  1. Και γαμω τα ντριφτ ηταν Το τιμονι χτυπησε στοπ! Οχι δεν τσακιστηκα τοτε Μετα ομως επεσα τρεις φορες Κουραση, λασπη και λιωμενο πισω λαστιχο τελικα ειναι κακος συνδοιασμος
  2. Eιχε θολωσει η μασκα απο τξν υγρασια οποτε εβλεπα στο περιπου Ημουν και κουρασμενος Στο σημειο της φωτο που φαινονται τα ξερα φυλα απο κατω ειχε λουκι Δεν την ψιλιαστηκα και μπηκε ο μπροστα τροχος μεσα Καθοτι δεν εβλεπα καλα πανικοβληθηκα και εκλεισα το γκαζι αντι να το ανοιξω οπως επρεπε Μπαμ παρτον κατω! Το δεξι μου ποδι βρεθηκε κατω απο την μηχανη σφηνωμενο Η μποτα την εκανε την δουλεια της ομως Αν ημουν μονος μου ακομα εκει θα ημουν προσπαθωντας να ξεσφηνωθω κατω απο τα διακοσια κιλα του ΤΑ
  3. Kαι πριν ξεκινησεις το σαφαρι ριξε ενα διαβασμα εδω: http://www.michelin....ndling-problems νομιζω θα σε βοηθησει
  4. Και δε μου λετε ρε παιδια Και με το μπαρδον δηλαδης Να ρωτησω μια μ@λ@κια? Αν εμπαινα με το ΤΑ θα την εβγαζα την διαδρομη ή εστω (μεγαλο) μερος της? :tomato:
  5. Ηλιας, απο Βασιλοπουλο motoris, απο Βασιλοπουλο Ποκας, στο event ΚΤΜΑΚΙΑΣ, στο event (με το τρέυλερ του Γατου) BILLANTI, στο event (με το τρέυλερ του Γατου) El-Gatto, στο event john620, στο event koumparos, στο event fotis1908, στο event virus, στο event Βρωμοκόριτσο, στο event Vaelsod, στο event Al_Bandy στο event TC-Drift στο event Konkost απο Βασιλοπουλο
  6. Aαα! Eχεις αποκτησει χουι εσυ μου φαινεται! "Κακοπερνατε" βλεπω μικροι μου ΠΟΥΡΟduroi
  7. Ενταξει εχει περασει καιρος απο τοτε που γραφτηκε αυτος ο οδηγος αλλα εγω τωρα το ειδα Μερικες παρατηρησεις λοιπον: -Δεν ανοιγουμε το δοχειο των υγρων οταν υπαρχει αυξημενη υγρασια στην ατμοσφαιρα Τα υγρα των φρενων ειναι ιδιαιτερα υγροσκοπικα! Για τον ιδιο λογο παντα χρησιμοποιουμε υγρα απο σφραγισμενο μπουκαλι που μολις ανοιχτηκε! -Δεν συμπληρωνουμε υγρο με αλλη προδιαγραφη απο αυτη που ηδη υπαρχει στο κυκλωμα Η οποια φυσικα ειναι αυτη που προτεινει ο κατασκευαστης (πχ DOT4) Η αναμειξη με αλλη μαρκα αλλα της ιδιας προδιαγραφης δεν μας πειραζει -Οταν αφου γινει η εξαερωση συμπληρωσουμε υγρα και εφοσον τα τακακια μας ΔΕΝ ειναι καινουρια πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι μην γεμισουμε το δοχειο με μεγαλυτερη ποσοτητα απο οσο πρεπει Και αυτο γιατι στην επομενη αλλαγη τακακιων οταν πιεστει η δαγκανα προκειμενου να υποχωρησουν το/τα εμβολατης τοτε υπαρχει κινδυνος -αν εχει ανοιχτει το καπακι του δοχειου υγρων (οπως κανονικα πρεπει)- να ξεχειλισει το υγρο των φρενων! Αν παλι δεν εχει ανοιχτει το καπακι του δοχειου -οπως πολλες φορες γινεται απο τα συνεργεια τοτε το/τα εμβολατης δαγκανας δεν μπορουν να υποχωρησουν τελειως μεσα στην δαγκανα και αν πιεστουν ιδιαιτερα μπορει να προκληθει ζημια!! -Αν βαλουμε περισσοτερο υγρο στο δοχειο μπορουμε να απομακρυνουμε την περισσια ποσοτητα βυθιζοντας μεσα σε αυτο λιγο χαρτι κουζινας -Ακομα καλυτερα αντι να σκουπισουμε με βρεγμενο πανι -αν τυχον πεσει υγρο σε βαμενη επιφανεια- ειναι να σαπουνισουμε τοπικα την περιοχη ή/και να ξεπλυνουμε με αφθονο νερο Και επειδη λοιπον τα υγρα των φρενων ειναι ιδιαιτερα καυστικα αποφευγουμε την επαφη με το δερμα Για τα ματια μας δεν το συζηταμε καν! Πολυ προσοχη!! -Αντι του αδειου δοχειου οπου θα συλλεξουμε το υγρο που βγαινει απο τον εξαερωτηρα της δαγκανας καλυτερα ειναι να τοποθετησουμε ενα δοχειο που περιεχει ηδη υγρο φρενων Κατα αυτον τον τροπο και βυθιζοντας το σωληνακι μεσα στο υγρο δεν υπαρχει καμια περιπτωση να γινει επιστροφη αερα στο κυκλωμα -Η καλυτερη εξαερωση γινεται οταν αντικαθιστουμε τα υγρα Απο την μια βαζουμε απο την αλλη βγαζουμε! Καλα μαστορεματα!
  8. Μερικες διευκρινησεις: Διευκρινηση α: Οταν προφορτιζουμε ενα ελατηριο αυτο ΔΕΝ σκληρενει! Η σκληροτητα του ελλατηριου εξαρταται μονο απο δεδομενα στοιχεια της κατασκευης του (αριθμος σπειρων, υλικο κατασκευης, διαμετρος βεργας σπειρων κλπ κλπ κλπ) Διευκρινηση βου: Η αποσβεση επαναφορας γινεται πιο γρηγορη οσο προφορτιζουμε το ελλατηριο της αναρτησης Η δε αποσβεση συμπιεσης επηρεαζει εμεσα μεχρι πιο σημειο θα συμπιεστει το ελλατηριο της αναρτησης Διευκρινηση γαμα: Για να ρυθμισει καποιος μια αναρτηση -αν ρυθμιζεται για τα κιλα του και αν ειναι σε καλη κατασταση- ο σωστος τροπος ειναι μετρωντας αυτα τα σαγκ, σουγκ "ακαταλαβιστικα" πραγματα Ομως αυτο απο μονο του δεν αρκει Θα πρεπει να μπορει και να "ακουει" τις πληροφοριες που του στελνουν οι τροχοι Αυτο ειναι και το δυσκολο! Ειδικα οταν οι συνθηκες οδηγησης τεινουν να χαρακτηριστουν οριακες
  9. konkost

    λαστιχα enduro σε on-off

    Το περιεργο ειναι οτι το βολευτηκα περισσοτερο απο το ΜΤ21 σε ξερο και ειδικα σε πετρωδες εδαφος ενω στην αρχη δεν μου γεμιζε το ματι λογω των πυκνων και ρηχων συγκριτικα με το ΜΤ21 τακουνιων του Τα οποια ΜΤ21 στην στεγνη ασφαλτο και σε στροφες δεν παιζονται! Επειδη ομως εχω γραψει μερικες δεκαδες χιλ. χλμ με αυτα (με το LC4 και το TA) επιμενω πως τα θεωρω επικινδυνα στη βροχη Και ειδικα στην πολη Αλλα ενταξει οχι τοσο οσο MX λαστιχο! Για το Michelin T63 πια ειναι η αποψη σου? (Ισως ειναι το επομενο στο ΤΑ Τωρα εχω παλι ΜΤ21)
  10. konkost

    λαστιχα enduro σε on-off

    Φιλε μου χωματοβολτες με το KLE ναι Εντουραδες ομως ΟΧΙ!! Και οχι γιατι δεν μπορεις εσυ (δεν σε γνωριζω εξαλου) αλλα γιατι εκεινο αρνειται! Τα shahara που αναφερεις θεωρω οτι ειναι απαραδεκτα λαστιχα ειδικα το μπροστα που γλυστραει αποτομα στην ασφαλτο! Για χωμα δε κανουν παρα μονο για καμια απλη διελευση απο ΣΤΕΓΝΟ δασικο δρομο Την γνωμη μου για το τι λαστιχα να βαλεις την εγραψα παραπανω Εδω να σου τονισω μονο την αντιθεση μου στην προθεση σου να βαλεις μπροστα το αμιγως χωματινο και πισω καποιο αλλο (ον οφφ?) λαστιχο Κατα αυτον τον τροπο αυξανεις κατακορυφα τον κινδυνο της σαβουρας!! Α! Και υπολογισε οτι βαζοντας το 90/80/21 λαστιχο θα αλλαξεις και προς το πιο γρηγορο την γεωμετρια της μοτο σου αφου η διαφορα στο υψος με το 90/90/21 που -αν δεν κανω λαθος- φοραει το KLE ειναι 9χιλ Eiναι λοιπον σαν να κατεβαζεις την τιμονοπλακα κατα σχεδον 1 εκατοστο Και μην υποτιμας το περπατημα στην ασφαλτο μεχρι την χωματοδιαδρομη εκτος κι αν αυτη η χωματοδιαδρομη βρισκεται ακριβως διπλα στο σπιτι σου!
  11. konkost

    λαστιχα enduro σε on-off

    Καταρχην θεωρω λαθος να βαλεις καθαρα χωματινα λαστιχα σε ον οφ μηχανη εφοσον αυτη θα κυκλοφορει και ασφαλτο Περαν οτι στην ασφαλτο θα σκορπισουν λιαν συντομως, ειναι και επικινδυνα ειδικα στο βρεγμενο Επισης επικινδυνα στη βρεγμενη ασφαλτο θα χαρακτηριζα τα ΜΤ21 που προτεινει ο TC-drift (τα Michelin T63 δεν τα εχω δοκιμασει) Εγω θα σου προτεινα εφοσον θελεις να πατας χωμα με το KLE να χαρισεις με την σειρα σου τα λαστιχα που σου δωρησαν σε καποιον που θα τα αξιοποιησει και να τοποθετησεις τα Continental TCK 80 Προκειτε για λαστιχο που δεν θα σε απογοητευσει οπου μπορει να κινηθει το KLE To πισω βγαζει απο 5000-8000 χλμ (αναλογως ποσο βαρυ χερι εχεις) ενω το μπροστα πανω απο 20000 χλμ Αρα για 2-3 χρονια μπορεις να εχεις μονιμα πανω τακουνατα λαστιχα που δεν θα σε προδωσουν (υπο προυποθεσεις) πουθενα Καλες ονοφαδες!!
  12. konkost

    φιλτρο αερος

    Σε μερικα θεματα απλη κοινη λογικη χρειαζεται! Ενα φιλτρο τετοιου τυπου οπως ειναι τα Κ&Ν ΔΕΝ καθαριζεται με πιεση αερα Κατι τετοιο ειναι καταστροφικο για το φιλτρο! Ακομα και αν δεν φαινεται δια γυμνου οφθαλμου Αντε να δεχτω οτι με παραμυθιαζει η Κ&Ν και θελει να μου πουλησει το δικο της κιτ καθαρισμου! ΟΚ ας το καθαρισω τοτε με ενα ουδετερο υγρο σαπουνι και ας το λαδωσω μετα με διχρονολαδο Αυτο ειναι πολυ καλυτερο (αν και οχι απαραιτητα καλο!) απο το να χρησιμοποιησω πεπιεσμενο αερα! Μην ξεχασουμε δηλαδη και αυτα που ξερουμε!!
×
×
  • Create New...