Jump to content

KaTaNaS

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    112
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

35 Excellent

Σχετικά με το μέλος KaTaNaS

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

869 προβολές προφίλ
  1. Kάηκαν όμορφια κομμάτια της Σκάριλαντ, προς Θρακομακεδόνες μεριά.
  2. Είναι μια πολύ όμορφη εκδρομή, που έγινε για ακόμη μια φορά φέτος. Όλοι μας μπορούμε να την επαναλάβουμε όποτε θέλουμε. Υπάρχει το ρόαντ μπούκ και είμαι σίγουρος πως ο Χελιώτης θα σας το δώσει να το φωτοτυπήσετε. Το συγκεκριμένο ηβέντ είναι χρήσιμο διότη βοηθά τους νέους να ξεπορτήσουν με "πλάτες" απο τον παλιό εντουρά Χελιώτη σε κάθε ατυχία ή περίεργο περιστατικό. Είναι ένα ηβεντ για όλα τα μηχανακια, δίχως ιδιάιτερες δυσκολίες. Ανεφοδιασμός δυναται να γίνει και στο πιό σπάταλο δίχρονο που μπορείτε να φανταστείτε! Καλές βόλτες σε όλους.
  3. Το HELIOTIS ENDURO SCHOOL διοργανώνει για 5η συνεχή φορά το γνωστό πλέον διήμερο ταξιδιωτικό,με ονομασία ADVENTURE TOUR ΛΑΔΩΝΑΣ 2013. Συγκεκριμένα η εκκίνηση θα δοθεί από το τουριστικό περίπερο Χαιδαρίου και η χωμάτινη διαδρομή θα ακολουθήσει την πορεία Μάνδρα,Μαγούλα,Μέγαρα,Άγιοι Θεόδωροι,Λουτράκι (ΣΕΧ 1).Η ασφάλτινη παράλληλη διαδρομή θα ακολουθήσει την πορεία Ελευσίνα,Μεγάλο Πεύκο,Μέγαρα.Αλεποχώρι,Σχίνο,Πίσσια,Λουτράκι (ΣΕΧ 1). Για την συνέχεια οι χωμάτινοι θα κινηθούν προς ορεινή Κορινθία διαμέσου Βραχατίου,Πουλίτσας,Βασιλικού,Λέχοβας, με τερματισμό το Καίσαρι όπου είναι και το ΣΕΧ 2 ενώ οι ασφάλτινοι θα κινηθούν με προορισμό την παλαιά εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών και στο ύψος του Κιάτου θα ανηφορίσουν προς ορεινή κορινθία με τερματισμό επίσης στο Καίσαρι. Η συνέχεια αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον με τους χωμάτινους να ακολουθούν την διαδρομή Καίσαρι,Βελίνα,Μάνα,Άνω Τρίκαλα,Ζήρεια,Γκούρα,Μεσσινό,Πανόραμα,Φράγμα Δόξης όπως είναι και το ΣΕΧ 3,και οι ασφάλτινοι τη διαδρομή Καίσαρι,Καλιάνοι,Στυμφαλία,Καρτέρι,Καστανιά,Μεσσινό,Πανόραμα,Φράγμα Δόξης (ΣΕΧ 3). Το τελευταίο κομμάτι της πρώτης μέρας για τους χωμάτινους συνεχίζει από Πανόραμα,Ανάβαση Χελμού,Πλανητέρο,Κλειτορία, με τερματισμό το CAMPING ECO ACTION στη λίμνη Λάδωνα,ενώ οι ασφάλτινοι ακολουθούν την πορεία Πανόραμα ,Λυκούργια,Σπηλιά και τερματισμό επίσης στο CAMPING ECO ACTION.Το σύνολο των χιλιομέτρων της πρώτης ημέρας είναι περί τα 250 χιλιόμετρα. Το βράδυ θα ακολουθήσει RIVER PARTY με πολλές εκπλήξεις ενώ υπάρχει και η δυνατότητα παράπλευρων δραστηριοτήτων όπως τοξοβολία,διάσχυση ποταμού,rafting,κτλ που παρέχει ο οργανωμένος χώρος του CAMPING. Την Κυριακή λίγο πριν το μεσημέρι,αφού έχουμε απολαύσει το πλούσιο πρωινό δίπλα ακριβώς από τος όχθες του ποταμού Λάδωνα,θα ξεκινήσουμε για το δεύτερο σκέλος όπου γίνεται γύρος της λίμνης από OFF ROAD διαδρομή για τους χωμάτινους και ασφάλτινο επαρχιακό δίκτυο για τους λοιπούς με ανασυγκρότηση έπειτα σπό 50 περίπου χιλιόμετρα στο όμορφο Λεβίδι όπου θα μας υποδεχτεί για μεσημεριανό με τις γνωστές σε όλους λιχουδιές του. Η συνέχεια για τους χωμάτινους περιλαμβάνει για την χώνεψη την διαδρομή Λεβίδι,Κανδήλα,Λαύκα,Στυμφαλία,Καίσαρι και το υπόλοιπο της διαδρομής με ανάποδη φορά,εως την Αθήνα,ενώ για τους ασφάλτινους την διαδρομή Λεβίδι,Τρίπολη,Αχλαδόκαμπος,Ναύπλιο (καφέ),Άργος,Κόρινθος,Αθήνα. Θα υπάρχουν προπομποί,ενδιάμεσοι και σκούπες και για τις δυο διαδρομές(χωμάτινη,ασφάλτινη),καθώς επίσης και Van υποστήριξης όπου θα μεταφέρει και όλα τα προσωπικά αντικείμενα προς από και από τον χώρο της εκδήλωσης. Η δήλωση συμμετοχής κρίνεται απαραίτητη για εύλογους λόγους (κράτηση θέσεων κλπ) ενώ το κόστος δεν θα ξεπεράσει τα 45 € όπου μέσα σε αυτό περιλαμβάνεται το φαγητό (βραδυνό) στο CAMPING,ο ύπνος,καθώς επίσης και το πρωινό της επόμενης μέρας. Για δήλωση συμμετοχής,κρατήσεις θέσεων, πληροφορίες,επικοινωνήστε με το 210-9210933(απογευματινές ώρες) και στο 6972-325244 (Χελιώτης Δημήτριος). Λήξη συμμετοχών Πέμπτη 31/7/2013.
  4. Στα εντουράκια των 250/300 συνήθως κάθε 200 ώρες, άρα σε ένα ΜΧ 125 κάθε 100 ωρίτσες λογικά! Κόστος: 170 πιστονάκι ελατήρια + 100 μηχανικός = 270 χοντρα χοντρα.
  5. Για Μέγαρα, Κυπελλάκι εντούρο Νοτίου Ελλάδος στις 24 του Φλεβαρη το σκέφτεστε;
  6. Πάρε μια εντούρο, να κάνεις βόλτα μόνο σε χώμα με φούλ εξάρτηση. Θα ξεδώσεις ακίνδυνα και θα φθάσεις 18 ετών ενω θα έχεις αναπτύξει πολυ καλή τεχνική.
  7. Εντουράς ειναι ο καταδρομέας των μοτοσυκλετιστών, είναι αυτός που περνάει απο απίθανα σημεία, και συνεχίζει... Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση μιζέρια! Το εντούρο είναι αυτο που ζήσατε σήμερα, μην το μπερδεύουμε με τις βόλτες στους χωματόδρομους. Οπότε όσο "αθλητικά" ή "ερασιτεχνικά" (αδόκιμος όρος, αφού δεν υπαρχει επαγγελματισμός στη χωρα μας, πόσο μάλλον το αναλόγο επίπεδο) κι αν το δεί κανείς το εντούρο θα παραμέινει αυτο που είναι, περάσματα απο δυσπρόσιτα μέρη και μονοπάτια, πείσμα και αντοχή. Οποιοδήποτε εντούρο φέστιβαλ, θα περιλαμβάνει διαδρομή εντούρο. Αυτή επιλέγεται ανάλογα με τα μέρη της καθε περιοχής, και την ιδιοσυγκρασία της κάθε λέσχης. Έτσι γίνεται και στους αγώνες, ο κάθε διοργανωτής αφήνει αποτύπωμα της ιδεολογίας του σε κάθε αγώνα, για αυτό και κάθε αγωνας είναι διαφορετικός. Δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να συγκρίνουμε την διαδρομή του 1ου μητινγκ με το φεστιβαλ των μεγαρων. Μή ξεχναμε πως δεν ονομάστηκε "βόλτα για νεοεισερχόμενους στο χωμα" όπως για παράδειγμα δεν εξυπακούεται πως ενας φιλικός αγωνας δεν θα είναι σκληρός. Και τέλος για το θέμα την καβάτζας, και της εναλλακτικής, υπήρξε στο σημείο με τις κορδέλες στο φλαταδούρι. Στα λοιπά σημεία προφανώς και η μορφολογία του εδάφους δεν επέτρεψε τις παράλληλες διαδρομές. Όποιος χαλάστηκε λοιπόν, ας κοιταχτεί κι ας προσπαθήσει να καταλάβει γιατί συνέβει αυτό. Δεν είναι έτοιμος για αυτο το επίπεδο; Κι αν δεν είναι, γιατί πρέπει να κατεβάσει το επίπεδο και να μην ζοριστεί να ανέβει αυτός σε εκείνο; Όσο περίεργο κι αν σας φάινεται, το ελληνικό εντούρο είμαστε εμέις, η ποιότητα του, το επίπεδο του, η ταχύτητα του είμαστε εμείς όλοι. Η κορδελιασμένη πάνω στην πλαγιά πώς σας φάνηκε; Χαράχτηκε για να καταλάβετε τον χαρακτήρα των αγώνων, μετα απο δύσκολα περάσματα και μια απαιτητική διαδρομή που πρέπει να διανύσεις σε συγκεκριμένο χρόνο πρέπει να διαγωνισθείς στην ταχύτητα με χρονομέτρηση στην κορδελιασμένη.
  8. όλα πήγαν καλά, αυτο είναι το πραγματικό εντούρο παιδιά, και όπου δυσκολευόμαστε πρέπει να βοηθάμε τον εοπόμενο,έτσι όλοι μας θα έχουμε βοήθεια. Όταν όμως είμαστε φούλ απροπόνητοι και σε κάθε ουρά βρίσκουμε ευκαιρία να χαλαρώσουμε, ουτε οι δυσκολίες ούτε οι ουρές μειώνονται. Χρειάζεται βοήθεια απο τον έναν στον άλλον. Δε μπορούμε να ζητάμε κάθε φορά έναν απομηχανής Θεό. Η διοργάνωση ήταν καλή, μπορεί να βελτιωθεί σε πολλά ακομα σημεία βέβαια. Η διαδρομή περιείχε τα πάντα, και ήταν πιο σκληρή απο εναν κύκλο πανελληνιου πρωταθλήματος, αυτό για να καταλάβετε πως όσοι τερματίσατε κάνατε εναν μικρό άθλο. Το επίπεδο μας σνα αναβατες είναι σε γενικες γραμμές χαμηλό, εξού και η ταλαιπωρία, αλλά αυτο αλλάζει με ημερες σαν την σημερινή, γιατι όσο κι αν δεν το καταλάβατε όσοι ζοριστήκατε ανεβήκατε σκαλοπάτι σε επίπεδο. Το νερό πράγματι ήταν πρόβλημα, αλλά συνήθως στις βόλτες μας (ακομα και στους αγωνες) ο καθένας είναι υπέυθυνος για την ενυδάτωση και διατροφη του. Τουλάχιστον μας μοίρασαν νερά στα μεσα της διαδρομής και μάλιστα δροσερά. Στο επόμενο λοιπόν στη Ζήρεια, τέλος Οκτωβρη.
  9. +1, με ον οφφ νομιζω πως δεν θα σας επιτραπει η συμμετοχή στο εντουρο, αν και όλα εξαρτώνται απο τον αναβάτη... Πάντως θα είναι real enduro, ενα βαρύ μηχανακι, προϋποθέτει εμπειρία.
  10. osoi θέλουν να κανουν εντουρο σε σηματοδοτημένη διαδρομή, χωρις χασίματα και ψαξίματα, με βοήθεια στα δύσκολα και χωρίς ντροπές να μάθει απο τους συνπορευόμενους του τεχνική και ροή, αργότερα να χαζέψει κοκοψινια, και να κάνει μια βουτιά στη θάλασσα με φιλαράκια, ας ερθει άυριο στην κοντινή γιορτή του χώματος.
  11. Α και μην ξεχάσω, φέρτε και τα μαγιό σας. Ευκαιρία για την τελευταία βουτιά.
×
×
  • Create New...