Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα, θέλω να κάνω μια ερωτηση μιας και εδω βλεπω ασχολειστε (πιο πολυ ο αχιλλεας) με ιννοβα. Εχω ενα ιννοβα ιντζεκσιον και χθες ημουν με 100 χλμ με 4η ταχυτητα. Ξαφνικα μπλοκαρει το παπι μειωνει ταχυτητα και κατεβαζω ταχυτητες. Το αφηνω με 1η, δε σβηνει και εκανε εναν συνεχη θορυβο ρακ ρακ ρακ στο μοτερ. Μετα το προχωρησα για αλλα 700 μετρα για να αραξω, με 1η ταχυτητα και προχωρουσε κανονικα, λαδι ειχε ομως μεσα. Ξερει κανεις τι στο καλο μπορει να ειναι αυτο? 

Επισης, θελω να το κανω 57mm. 

1) Γινεται?

2) Συμφερει η θα μου παρουσιαζει θεματα στο μελλον?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος ΆγγελοςΒ έγραψε:

με 100 χλμ με 4η ταχυτητα. Ξαφνικα μπλοκαρει

πριν 1 ώρα, το μέλος ΆγγελοςΒ έγραψε:

Ξερει κανεις τι στο καλο μπορει να ειναι αυτο? 

Όπως τα περιγράφεις, και αν είναι αυτό που νομίζω, τότε συγχαρητήρια! Κόλλησες το μοτέρ του μάλλον. 

Και επειδή είχες αρκετά χιλιόμετρα εκείνη την στιγμή, ήτανε αρκετά για να "ξεκολλήσει" το έμβολο και να συνεχίσει να λειτουργεί το μοτέρ. Ο ήχος που ακούς, ίσως είναι από σακατεμένο κυλινδροπίστονο. Μπορεί και μπιέλα. Θα έλεγα καρφωμένες βαλβίδες, αλλά συνήθως αν καρφώσει βαλβίδες δεν δουλεύει καν ο κινητήρας. Άρα θαρρώ ένα από τα δυο πρώτα είναι.

Να μαντέψω το μηχανάκι έχασε δύναμη μετά από αυτό. Πάει λίγο σαν κλασμένο, ε;

πριν 1 ώρα, το μέλος ΆγγελοςΒ έγραψε:

Επισης, θελω να το κανω 57mm. 

1) Γινεται?

2) Συμφερει η θα μου παρουσιαζει θεματα στο μελλον?

1) Ναι

2) Αν το πας τάπα όπως τώρα, δεν ξέρω αν θα σε συμφέρει από χρηματική άποψη...

Παπί είναι, μην του πίνεις το αίμα. Δεν σχεδιάστηκαν τα μοτέρ τους για να πηγαίνουν πορεία τελικιασμένα με 100-110km/h. Για οικονομία και αξιοπιστία φτιάχτηκαν αυτοί οι κινητήρες. 

Αυτά...

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Όπως τα περιγράφεις, και αν είναι αυτό που νομίζω, τότε συγχαρητήρια! Κόλλησες το μοτέρ του μάλλον. 

Και επειδή είχες αρκετά χιλιόμετρα εκείνη την στιγμή, ήτανε αρκετά για να "ξεκολλήσει" το έμβολο και να συνεχίσει να λειτουργεί το μοτέρ. Ο ήχος που ακούς, ίσως είναι από σακατεμένο κυλινδροπίστονο. Μπορεί και μπιέλα. Θα έλεγα καρφωμένες βαλβίδες, αλλά συνήθως αν καρφώσει βαλβίδες δεν δουλεύει καν ο κινητήρας. Άρα θαρρώ ένα από τα δυο πρώτα είναι.

Να μαντέψω το μηχανάκι έχασε δύναμη μετά από αυτό. Πάει λίγο σαν κλασμένο, ε;

1) Ναι

2) Αν το πας τάπα όπως τώρα, δεν ξέρω αν θα σε συμφέρει από χρηματική άποψη...

Παπί είναι, μην του πίνεις το αίμα. Δεν σχεδιάστηκαν τα μοτέρ τους για να πηγαίνουν πορεία τελικιασμένα με 100-110km/h. Για οικονομία και αξιοπιστία φτιάχτηκαν αυτοί οι κινητήρες. 

Αυτά...

1) Ευχαριστώ πολύ που απάντησες

2) το αγόρασα μεταχειρισμένο με 40 χιλιαδες χλμ

3) απο τοτε εχω κανει 16 χιλιαδες χλμ και δεν το εχω παει ποτε σερβις, του άλλαζα λάδι κάθε 1000 χιλιόμετρα και μόνο αυτό. Έχω κάνει βλακεία πάνω σε αυτό?

4) τώρα πάει όπως πήγαινε, δεν έχει αλλάξει κάτι, αλλά ακούω ακόμα το ρακ ρακ ρακ. Π.χ. όταν δίνω με 1η  και αλλάζω σε 2α χάνεται ο θόρυβος από το μοτέρ

5) χρηματικά είμαι διατεθιμένος να ρίξω όσο χρήμα χρειαστεί προκειμένου να το δω έτσι όπως το έχω όνειρο (και εμφανισιακα και μοτερικα), οπότε δεν με απασχολεί και πολύ αυτό γιατί θέλω να κάνω τα πάντα πάνω σαυτό το παπί

Κάτι που ξέχασα του βάζω 700 ml λάδι και όταν είναι να το αλλάξω βγάζω 150-200ml, επομένως το καίει όλο αυτό

Τροποποιήθηκε από τον ΆγγελοςΒ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 21 λεπτά, το μέλος ΆγγελοςΒ έγραψε:

Κάτι που ξέχασα του βάζω 700 ml λάδι και όταν είναι να το αλλάξω βγάζω 150-200ml, επομένως το καίει όλο αυτό

Δούλευε με πολύ λίγο λάδι μέσα, οπότε γιαυτό η ζημία έγινε και είναι χοντρή. Μπορείς να διαβάσεις όλο το νήμα του Innova εδώ στο site απο την αρχή για να πάρεις μια ιδέα, και τις μετατροπές που έχει κάνει ο Αχιλλέας. Γενικά πάντως το μοτεράκι του Innova δεν είναι για τρελά πράματα, 56 χιλιοστά με εναν εκκεντροφόρο είναι μια χαρά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ΆγγελοςΒ έγραψε:

απο τοτε εχω κανει 16 χιλιαδες χλμ και δεν το εχω παει ποτε σερβις, του άλλαζα λάδι κάθε 1000 χιλιόμετρα και μόνο αυτό. Έχω κάνει βλακεία πάνω σε αυτό?

Κάτι που ξέχασα του βάζω 700 ml λάδι και όταν είναι να το αλλάξω βγάζω 150-200ml, επομένως το καίει όλο αυτό

Ε, και τα 2  ειναι συνταγη καταστροφής.

Φρένα, εχει απομεινει καθολου υλικό ή πας με τα σίδερα απο τα τακάκια ?

το θεμα σου διασπάστηκε σε νέο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ε λίγο-πολύ ναι, έκανες χαζομάρα.

ΌΛΑ τα οχήματα απαιτούν συντήρηση, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στα λάδια. Τα οποία για να σου έβγαζε μόλις 100κατι ml πάει να πει ότι τα έκαιγε προ-πολλού. Ρύθμιση βαλβίδων; Αλυσιδογράναζα; Φίλτρα; Καδένα χρονισμού; Δηλαδή από τότε που το πήρες, δεν άλλαξες τίποτα από αυτά;

πριν 6 ώρες, το μέλος ΆγγελοςΒ έγραψε:

τώρα πάει όπως πήγαινε

Στην θέση σου, δεν θα το πήγαινα τάπα τώρα...το μηχανάκι έχει ήδη ζημιά στο μοτέρ, μην το αποτελειώσεις. 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Ε λίγο-πολύ ναι, έκανες χαζομάρα.

ΌΛΑ τα οχήματα απαιτούν συντήρηση, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στα λάδια. Τα οποία για να σου έβγαζε μόλις 100κατι ml πάει να πει ότι τα έκαιγε προ-πολλού. Ρύθμιση βαλβίδων; Αλυσιδογράναζα; Φίλτρα; Καδένα χρονισμού; Δηλαδή από τότε που το πήρες, δεν άλλαξες τίποτα από αυτά;

Στην θέση σου, δεν θα το πήγαινα τάπα τώρα...το μηχανάκι έχει ήδη ζημιά στο μοτέρ, μην το αποτελειώσεις. 

 

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας

Επειδή ακόμα δεν έχω τα χρήματα για να το κάνω όπως θέλω, λέω να περιορίσω τις μετακινήσεις μου με αυτό στις εντελώς απαραίτητες.

Όσον αφορά τα φρένα, είναι μια χαρά, αλλά το πίσω είναι σαν ανύπαρκτο, όπως όλα τα κλασικά ιννόβα. Αλλά εντάξει, όταν ξέρεις να οδηγάς και συνηθίζεις και το μηχανάκι, δεν έχεις θέμα. Αλυσιδογράναζα και όλα όσα αναφέρατε που θα έπρεπε να εχω προσέξει, όχι, δεν τα έχω προσέξει.

Θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα ακόμα.

Μπορώ να βάλω xenon στο innova? Αν βαλω, πως θα μπορω να το ρυθμισω για να δινει το φως καμπανα ρελαντι? Γιατι τωρα ρελαντι το ιννοβα θελει γκαζι για να δωσει φως xD. Επίσης, υπάρχει κάποια πατέντα για να βάλω μεταλλικούς μαρσπιέδες στον οδηγό? Τελικά, έαν το κάνω 57 χιλιοστά, θα αντέξει το μηχανάκι ή θα γίνει κάθε Τρίτη μάστορα? Και εκτός από αυτό, τώρα που είναι μαμα, ακούω από δω κι από κει πως δε μπορω να του φορέσω καμία άλλη εξάτμιση απο vpr, γιατί δε θα τις γεμίζει λένε. Κάνοντας το 57, θα μπορώ να φορέσω ότι εξάτμιση θέλω?

Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο. Το φως του φρένου δε μου δουλεύει, πώς μπορώ να το φτιάξω, και δεν είναι λάμπα. Άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια. Επίσης, έχοντας βγάλει και τις 2 ποδιές μπροστά, δε δουλεύουν τα φλας μου, ξέρετε πώς μπορώ να τα συντονίσω έτσι, ώστε να δουλεύουν χωρίς ποδιές?

Τροποποιήθηκε από τον ΆγγελοςΒ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι, κοίτα να δεις...επειδή βλέπω ένα αλαλούμ γενικά, θα προσπαθήσω να σε προσανατολίσω λίγο. Τα παρακάτω με κάθε φιλική διάθεση, μιας και εγώ τα ίδια έκανα κάποτε. Μάθε λοιπόν στην ζωή σου, πως πρέπει να προσέχεις για να έχεις.

Αυτή τη στιγμή το μοτέρ σου είναι χαλασμένο, χρήζει επισκευής. Τα ταμπούρο δεν είναι θέμα συνήθειας, απλά έλιωσαν οι σιαγώνες του, θέλουν αλλαγή. Αλυσιδογράναζα λες πως δεν κοίταξες ποτέ, φαντάζομαι βαλβίδες, καδένα και φίλτρα το ίδιο. Αλλά κατά τα άλλα απορείς αν θα χαλάει συχνά όταν το κάνεις 57mm με VPR, δεν είναι λίγο παράλογο; Think about it...

Λοιπόν, σου προτείνω, να επισκευάσεις το μηχανάκι σου σωστά, με ότι χρειάζεται για να μην μείνεις χωρίς όχημα. Θα έχεις ένα αξιόπιστο δίτροχο, το οποίο θα σε πάει παντού, θα είναι οικονομικό και δεν θα χαλάσει ποτέ ΑΝ το προσέχεις. 

Ότι βελτιώσεις και να κάνεις πάνω από 11 άλογα δεν θα γίνει. Θα γίνει όμως αναξιόπιστο, και αύριο-μεθαύριο αν θελήσεις να το πουλήσεις, οι περισσότεροι δεν θα έπαιρναν εύκολα παπί με πειραγμένο μοτέρ. Μέσα σε αυτούς, είμαι και εγώ.

Αν θες κάτι δυνατότερο, τότε προτιμότερο να πας απλά σε μεγαλύτερο μοτό. Τα λεφτά που θα πετούσες για βελτιώσεις, κράτα τα κεφάλαιο για να αγοράσεις μηχανούλα. Όσο πωρωμένος και αν είσαι με παπιά, αν καβαλήσεις κανονική μηχανή θα σου φαίνονται πατίνια αργότερα. Εγγυημένα...

Τα παραπάνω στα λέω, γιατί και εμένα το Address πέρασε τα πάθη του Χριστού στα χέρια μου κάποτε. Αν δεν χαλάσεις, δεν θα μάθεις, για αυτό όσοι την έχουμε πατήσει, οφείλουμε να γλιτώσουμε εσένα (και το κάθε παλικαράκι σαν εσένα) από μπελάδες.

Κράτα το μανίσιο, και αργότερα πας σε μεγαλύτερο να γουστάρεις. Αν είσαι κοντά στο Α2, υπάρχουν αρκετές μηχανές που μπορείς να οδηγήσεις 😉

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίταξε να δεις, ανοίγεις συζήτηση τώρα. Πρώτ' απ' όλα γνωρίζω πώς η συντήρηση είναι αυτονόητη. Οι λόγοι που δεν το συντήρησα όπως έπρεπε είναι προσωπικοί, όμως έχω τη τρέλα αυτή, να κάνω ένα παπί που θα πετάει. Να σου πω στα ίσα πώς το έχω στο νου μου? Το πάω σε έναν μάστορα, λέω θέλω να το κάνεις όσα κυβικά παραπάνω πάει. Ναι, το παπί θέλω να το κάνω να πετάει, δε θέλω να πάω σε Α2 μηχανή, θέλω να μεγαλώσω το παπάκι. Έχω μία τρέλα και θέλω να μου φύγει. Ναι θα χάσω χρήματα, ναι τα ακούω όλα αυτά που μου λες και τα σέβομαι γιατί είσαι πιο έμπειρος, αλλά τη τρέλα μου εγώ θέλω να την κάνω. Θέλω να βάλω εξατμίσεις μύδια στρίδια φημε φαναρια φιλτροχοανες ζαντες ψαλιδια, γιατι αν παρω μηχανη δε θα τη πειραξω ποτε, συγκεκριμενα xtx660, μονο εμφανισιακα. Επίσης, το ιννοβα που εχω τωρα δε θα το πουλησω ποτε, εκτος αν μου το κατασχουν 😆. Αρα δε με νοιαζει και να καταστραφει, ειμαι διατεθιμενος να επενδυσω παρα πολυ σε αυτο το μηχανακι. Αυτά, δε ξέρω, πείτε με μ*λ*κ* πειτε με οτι θελετε, παντως για να μιλαμε στα ισα, η κ*υλα ειναι κ*υλα και θελει την εκτονωση της. Περα απο ολα αυτα, μενω Αθηνα, μπορειτε να μου προτεινετε καποιο τοπ συνεργειο? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ ότι είχα να πω, στο είπα, από εκεί και πέρα σεβαστή και η κ@υλα σου. Και εγώ την πέρασα αυτή τη φάση, θα σου περάσει, όπως πέρασε και σε εμένα...είναι μέχρι να τύχει να πάρεις για βόλτα κάνα μεγαλύτερο...άκουσε με που σου λέω. Until then...

Όπως και να έχει, πρόσεχε το για να σε προσέχει και πάντα κράνος-εξοπλισμός. Για συνεργείο στην Αθήνα δεν γνωρίζω...Βόλο μένω εγώ.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έγινε, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Καλές βόλτες, καλά γ*μήσια, καλούς δρόμους και πάντα προσοχή. Να σου πω την αλήθεια, έχω οδηγήσει και το ΧΤΧ660 και Ζ750, αλλά μέχρι να κάνω όσα έχω όνειρο με τη πάπια, η τρέλα δε πρόκειται να φύγει. Φιλιά πολλά❤️❤️

Επίσης αλάνια μου, όποιος ξέρει για καλό συνεργείο Αθήνα να πει. Ευχαριστώ!!

Τροποποιήθηκε από τον ΆγγελοςΒ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καταρχάς, βάλε μέσα στην συντήρηση σου και αλλα πράγματα που είναι εύκολα να κάνεις μόνος. Μπουζί φίλτρο αέρα. Και γω 5μιση χρόνια που το εχω μόνος μου τα αλλαζω όλα, αλλα λάδια πχ τσεκαρω κάθε 1000 χλμ ή και πιο λιγο προς το τέλος ζωής τους ωστε να ξέρω οτι πάντα έχει σωστή ποσότητα μέσα. Μην το αφήνεις να μένει με λάδια κάτω απο το ελάχιστο είναι αμαρτία για κάτι τοσο εύκολο οσο το συμπλήρωμα λαδιού να κάψεις το μοτέρ σου.

Εξάτμιση φοράω 5 χρόνια τώρα apido η οποία παραδόξως δεν έχει κλάσει τοσο καιρό, περιμενα να ακούγεται σαν τενεκές μετά απο τοσα χρόνια αλλά κρατάει ακάθεκτη. Με σιγαστήρα την εχω γιατί χωρίς δεν αντέχω την φασαρία. Κανένα θέμα με γέμισμα κτλπ.

Αν το ανεβάσεις χιλιοστά σίγουρα θα χρειαστείς και μια αναβάθμιση σε εισαγωγή (προτείνω φίλτρο ελεύθερο στο μαμά φιλτροκουρι οχι χοάνη) ,εξάτμιση και ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΑ ρύθμιση σε μείγματα, είτε με εναν παράλληλο τύπου  takegawa, είτε με καινούργιο εγκέφαλο που βλέπω οτι κυκλοφορούν 2-3 τώρα είτε με πρόγραμμα στον εργοστασιακό εγκέφαλο που δεν γνωρίζω κατα ποσο γίνεται.

Γενικά κοίτα πρώτα να το φέρεις οπως πρέπει μοτερικα και μετά κοίτα τα υπόλοιπα. Οσο για ξενον είναι για μένα μπελάς και αν τραβήξεις ρεύμα απευθείας απο μπαταρία μπλέκεις με αλλα πράγματα μετά. Βάλε μια λάμπα αλογόνου τύπου ξενον αν θέλεις λευκό φώς αλλα θα χάσεις απο το πόσο βλέπεις στον δρόμο.

Μάστορα στην Αθήνα το πήγαινα αρχικά στον λιβανα αλλα δεν μου αρεσε γενικά το πως μου τα έλεγε ( πχ μου έλεγε λάδι 20-50 ορυκτέλαιο να βάζω που για μένα είναι απαγορευτικό στο μοτέρ αυτό, βάζω motul 7100 10-40 και έχω ηρεμήσει από θέμα κατανάλωσης λαδιού και σκαλωματα-ηχο απο σασμάν) Πλέον για οτι χρειαστώ πηγαίνω στον κουτσουμπο στην Μιχαλακοπούλου όπου είναι πολύ καλός σε αυτό που κάνει και εξυπηρετικός. Αν κάνει αναβαθμίσεις βέβαια δεν γνωρίζω γιατί είναι αντιπροσωπεία  Honda 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο θέμα περί φώτων, κοίτα για μια καλή αλογόνου.

Η Osram NightRacer +90 πχ, πολύ καλή λαμπά. Αλλιώς, πας σε LED αλλά νομίζω στο Innova θέλει κάποιες μετατροπές στα ρεύματα για να δουλέψει σωστά η LED. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...