Jump to content
Sign in to follow this  
Georgesix

Πτώση τάσης

Recommended Posts

Χαίρετε

Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το τι μπορεί να προκαλέσει την πτώση τάσης ξαφνικά στο παπί και επαναφορά αυτής όταν πχ πατάω φρένο,ανάβω φλας. Η μπαταρία με το τεστερ που έχει πάνω δείχνει σχεδόν 550 ημέρες λειτουργίας και τάση 13.3 v με σβησμένο κινητήρα. Πηνία άραγε; ανορθωτης; Κάποιο καλώδιο εσωτερικά κομμένο η γυμνό;....τα φώτα σας παρακαλώ και έναν αρχικο μπουσουλα. Ευχαριστώ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορεί από κακές και οξειδωμένες επαφές των πόλων της μπαταρίας.
κακή επαφή και οξείδωση στην κεντρική ασφάλεια .
Καμμένα καλώδια γειώσεων στην πλεξούδα,εκεί που ενώνονται όλες οι γειώσεις μαζί
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αντικαταστήσεις την πλεξούδα.
Κράτα το φρένο πατημένο κάπως ,και μετρα από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας μέχρι
τον ακροδέκτη γείωσης στην λάμπα του στόπ.
Αν βρείς τάση 2-3 V τότε έχεις κακή γείωση πλεξούδας.
Πηνία δεν πρέπει να είναι.

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος arne έγραψε:

Μπορεί από κακές και οξειδωμένες επαφές των πόλων της μπαταρίας.
κακή επαφή και οξείδωση στην κεντρική ασφάλεια .
Καμμένα καλώδια γειώσεων στην πλεξούδα,εκεί που ενώνονται όλες οι γειώσεις μαζί
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αντικαταστήσεις την πλεξούδα.
Κράτα το φρένο πατημένο κάπως ,και μετρα από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας μέχρι
τον ακροδέκτη γείωσης στην λάμπα του στόπ.
Αν βρείς τάση 2-3 V τότε έχεις κακή γείωση πλεξούδας.
Πηνία δεν πρέπει να είναι.

Να σε πω την αλήθεια το πρόσεξα αυτό με την ασφάλεια που δεν πατούσε καλά και την ασφάλισα κάπως σταθερά. Ίσως να δοκιμάσω να αλλάξω τόν τύπο τής και από την εργοστασιακή που έχει να βάλω μια καλύτερη πχ αυτοκίνητιστικου τύπου που είναι πιο σταθερή

Δυστυχώς δεν έχω πολύμετρο για να μετρήσω ούτε το έχω με τα ηλεκτρικά. Θα δοκιμάσω πρώτο βήμα την ασφάλεια όπως είπες. Παρατήρησα επίσης σήμερα ότι δεν κρατάει ρελαντί όταν έχω τα φώτα αναμμένα αλλά κρατάει όταν είναι σβηστά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι ναι ,ξεκίνα από εκεί
Τσέκαρε και τον διακόπτη καλού κακού και την φύσσα του...
βγάλτη ,βάλτη, καθάρισέ την, ρίξε σπρεϊ επαφών.
τράβα τα καλωδιάκια με προσοχή να δείς μην είναι μισοκομμένο κανένα.
μπορεί να σου κάνει το ίδιο πράγμα.
Μπορεί η κακή επαφή να είναι εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σήμερα έλυσα τα πλαστικά και εκανα ένα ελενχο τα καλώδια όπου δεν μου φάνηκε τίποτα κομμένο χαλαρό, επίσης εκανα με σπρέι ολες τις φυσες οσες ηταν εμφανες χωρίς τα πλαστικά και δεν ειδα βελτίωση .

Το άλλο που παρατήρησα επίσης είναι με νεκρά χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο δεν το κάνει οσο και να προσπάθησα να το προκαλεσω προσπαθώντας να προσομοιάσω συνθήκες οδήγησης. 

Συμπέρασμα οτι μονο εν κινήσει πέφτει η ταση .

Επίσης την μπαταρία την φόρτησα καλού κακού όπου το ενσωματωμένο τεστερ έδειξε 14,30 βολτ.

Κάποια ιδέα ; Να αρχίσω με αντικατάσταση ανορθωτη πχ; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίτα να δεις που κατι έχει σκαλώσει στο διακόπτη/καλώδια/φις της νεκρας... Καλό. Για μέτρα το με το πολύμετρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο ανορθωτής όμως θα στο έκανε είτε είσαι σε πορεία είτε όχι..
Η βαλβίδα της νεκράς μία γείωση δίνει στο λαμπάκι του καντράν
όταν έχεις νεκρά,μετά βγαίνει εκτός κυκλώματος,τι να φταίει εκει.
Δηλαδή βγάζεις νεκρά,ανάβει το λαμπάκι της νεκράς κανονικά,
δίνεις γκαζι και δεν βλάπεις πτώση τάσης καθόλου,
αλλα στην πορεία βλέπεις.Αν συμβαίνει αυτό δοκίμασε με νεκρά
να ανεβείς στην σέλα και να κουνήσεις το μηχανάκι πάνω κάτω
στρίβοντας και το τιμόνι.
Αλλίως βρίσκεις ένα πολύμετρο και μετράς την τάση του ανορθωτή στην μπαταρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Κοίτα να δεις που κατι έχει σκαλώσει στο διακόπτη/καλώδια/φις της νεκρας... Καλό. Για μέτρα το με το πολύμετρο.

Με νεκρά δεν προκαλείται πτώση τάσης όσο και να προσπάθησα... αντίθετα εν κινήσει σε οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να προκληθεί και να πέσει όπου όταν ανάβω φλας η πατάω οποιοδήποτε φρένο επανέρχεται η τάση φυσιολογική 

πριν 1 λεπτό, το μέλος arne έγραψε:

Ο ανορθωτής όμως θα στο έκανε είτε είσαι σε πορεία είτε όχι..
Η βαλβίδα της νεκράς μία γείωση δίνει στο λαμπάκι του καντράν
όταν έχεις νεκρά,μετά βγαίνει εκτός κυκλώματος,τι να φταίει εκει.
Δηλαδή βγάζεις νεκρά,ανάβει το λαμπάκι της νεκράς κανονικά,
δίνεις γκαζι και δεν βλάπεις πτώση τάσης καθόλου,
αλλα στην πορεία βλέπεις.Αν συμβαίνει αυτό δοκίμασε με νεκρά
να ανεβείς στην σέλα και να κουνήσεις το μηχανάκι πάνω κάτω
στρίβοντας και το τιμόνι.
Αλλίως βρίσκεις ένα πολύμετρο και μετράς την τάση του ανορθωτή στην μπαταρία.

Θα δοκιμάσω το εξής φίλε μου γιατί δεν το έχω με το πολύμετρο, αν αφαιρέσω τις λάμπες των ταχυτήτων και δω ότι δεν έχει πρόβλημα; Δεν θα δείξει; Η δεν έχει σημασία?Δεν έχω παρατηρήσει ότι προκαλείται από κραδασμούς παρόλο που εν κινήσει το σακατεψα στο ξύλο το καημένο το μηχανάκι μήπως είναι καμία επαφή 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δέν νομίζω να έχει σημασία,
πιθανότερο είναι ο ανορθωτής όταν ζεσταίνεται να μην σταθεροποιεί καλά.
Δοκίμασε έναν ανορθωτή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος arne έγραψε:

Δέν νομίζω να έχει σημασία,
πιθανότερο είναι ο ανορθωτής όταν ζεσταίνεται να μην σταθεροποιεί καλά.
Δοκίμασε έναν ανορθωτή.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, Μάλλον θα ξεκινήσω να βγάλω την φυσά του κοντέρ για αρχή η αν έχω εύκολη πρόσβαση από την φίσα της βαλβίδας ταχυτήτων. Μετά πάμε για ανορθωτη...μετά μπαταρία γιατί ίσως τρώει φλασιες που βγαίνουν μόνο εν λειτουργία και τελευταία που απευχομαι πηνία... και τέλος τέλος σε έναν ηλεκτρολόγο . Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον,θα ενημερώσω αν βγάλω άκρη 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικα παιδια ο ανορθωτης αλλαχτηκε και φαινετε ο παλιος ειχε προβλημα για αμεσως η ταση σταθεροποιηθηκε,το προβλημα      ειναι οτι δεν κραταει ρελαντι δηλαδη ,η μπαταρια τσεκαρισμενη με το τεστερ της δειχνει οκ,με δικο μου τεστερ δειχνει παλι οκ. Βολτ κραταει και φορτιζει κανονικα με καθημερινο ελεχνο. Και κατι επισης σημαντικο ειναι οτι οταν αναβω το φωτα ο κινητηρας δειχνει να ζοριζετε και αν κατα τυχη κραταει ρελαντι αμεσως σβηνει.

Μαλλον ηλεκτρολογο χρειαζετε και μαλλον για πηνια,εχω παρει τηλεφωνο καποιον ηδη και απο το τηλεφωνο εκανε διαγνωση αμεσως και οτι θα το παρω το μηχανακι πενα....ουτε το τιφταιει ουτε το τι το προκαλει ουτε ποσο θα κοστισει ουτε τι ποιοτητα ανταλλακτικο... Μονο θα το αφησω και θα το παρω ...μου φαινετε μασταρι για αρμεγμα ψαχνουν ολοι και δεν τα μπορω αυτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια με κλειστο διακοπτη παταω μανιβελα και αναβουν τα φωτα,ειναι φυσιολογικο αυτο? Με ανοιχτο τον διακοπτη απο τα φωτα μιλαω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Georgesix έγραψε:

Παιδια με κλειστο διακοπτη παταω μανιβελα και αναβουν τα φωτα,ειναι φυσιολογικο αυτο?

Ναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ναι.

Και με κλειστό; Γιατί και χωρίς το κλειδί επάνω πάλι ανάβουν 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να ενημερώσω παιδιά ότι τελικά είναι βαλβίδες,χάσαμε την συμπίεση όπου και κάθε μέρα και χειρότερα ήταν μέχρι που έσβησε ακριβώς μπροστά στο συνεργείο, σήμερα μπαίνει για επισκευή αντικατάσταση βαλβίδων,τσιμουχακια,πλαναρισμα κεφαλής. Όλα μαζί το παιδί ζητάει 90 ευρώ,καλά είναι; Για γνήσια μιλάμε και ελπίζω γνήσια να βάλει 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...