Jump to content

Recommended Posts

Καλησπερα αλανια

Εχω budget μεχρι 1000€ και ειμαι αναμεσα σε innova καρμπ και honda supra.Για καθημερινο το θελω.Τι αποψη εχετε?Το supra ξερω οτι ειναι σκυλι αλλα δεν ειναι τοσο γρηγορο.Απο την αλλη το innova ειναι πιο γρηγορο αλλα ακουγονται διαφορα για μπιελες κτλ.Εσεις τι λετρ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω γνωστό με Innova καρμπυρατέρ απο το 2002 και το μηχανάκι σε καθημερινή χρήση δεν έχει βγάλει απολύτως τίποτα. 

Αλλά το έχει προσεγμένο, και όταν λέω προσεγμένο εννοώ σαν να βγήκε χθες απο την βιτρίνα το μηχανάκι. Τώρα, αν εσυ το πάρεις, το σπας ενώ είναι το μοτέρ κρύο, το λιώσεις στους κόφτες και δεν το προσέχεις, όχι μόνο το Innova, το οποιοδήποτε μηχανάκι θα έβγαζε ζημιά. 

Το Astrea είναι 100 κυβικά, προφανώς και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά έχει αθάνατο μοτέρ πραγματικά. Αν δεν σου φτάνει το γκάζι το κάνεις 15-20 κυβικά παραπάν να τσουλάει λίγο καλύτερα. Που και πάλι δεν θα βάλεις φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα τραβάει δικάβαλα πιο άνετα και στις ανηφόρες θα είναι λίγο καλύτερο το μηχανάκι. 

Ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση εντός του budget σου. Και να ξέρεις οτι οποιοδήποτε μηχανάκι το σκίζεις και δεν το προσέχεις όλο και κάτι θα βγάλει. Το προσέχεις για να σε προσέχει.

Αυτά.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν πηγαινεις ταπες οπως λες, supra ασυζητι. Το innova γενικα ειναι πολυ καλυτερο μηχανακι αλλα μονο για συντηρητικη οδηγηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Spiros77 έγραψε:

Αν πηγαινεις ταπες οπως λες, supra ασυζητι. Το innova γενικα ειναι πολυ καλυτερο μηχανακι αλλα μονο για συντηρητικη οδηγηση.

Δεν σου κρυβω πως εχω σκοπο να κανω σουζιλικια αλλα δεν ξερω ποιο απο τα δυο θα με καλυψει περισσοτερο.

πριν 2 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Έχω γνωστό με Innova καρμπυρατέρ απο το 2002 και το μηχανάκι σε καθημερινή χρήση δεν έχει βγάλει απολύτως τίποτα. 

Αλλά το έχει προσεγμένο, και όταν λέω προσεγμένο εννοώ σαν να βγήκε χθες απο την βιτρίνα το μηχανάκι. Τώρα, αν εσυ το πάρεις, το σπας ενώ είναι το μοτέρ κρύο, το λιώσεις στους κόφτες και δεν το προσέχεις, όχι μόνο το Innova, το οποιοδήποτε μηχανάκι θα έβγαζε ζημιά. 

Το Astrea είναι 100 κυβικά, προφανώς και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά έχει αθάνατο μοτέρ πραγματικά. Αν δεν σου φτάνει το γκάζι το κάνεις 15-20 κυβικά παραπάν να τσουλάει λίγο καλύτερα. Που και πάλι δεν θα βάλεις φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα τραβάει δικάβαλα πιο άνετα και στις ανηφόρες θα είναι λίγο καλύτερο το μηχανάκι. 

Ότι βρεις σε καλύτερη κατάσταση εντός του budget σου. Και να ξέρεις οτι οποιοδήποτε μηχανάκι το σκίζεις και δεν το προσέχεις όλο και κάτι θα βγάλει. Το προσέχεις για να σε προσέχει.

Αυτά.

 

Προφανως και θα προσεχω οτι μηχανακι και να παρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος karellen έγραψε:

Ε ναι,δεν θα πηγαίνει καντήλια να στεγνώξει το κάρτερ.

Μια αλλη λύση είνα να βάλει 3 λίτρα λάδι για να μπορεί να  τραβάει η αντλία στα καντήλια... αλλα βλπέπω να του ανάβει το καντήλι σύντομα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 7 ώρες, το μέλος Πηγαινω Ταπα έγραψε:

εχω σκοπο να κανω σουζιλικια

Πραγματικά έφτασα 23 χρονών και ακόμα αδυνατώ να καταλάβω τι καλό προσφέρουν οι σούζες, πέρα απο το να δείχνεις σαν καρνάβαλος. 

Ενημερωτικά θα σου πω το εξής, μιας και το ανέφεραν και τα παιδιά πιο πάνω....τα παπιά έχουν υγρά κάρτερ. Αυτό σημαίνει οτι τα λάδια "κάθονται" κοντά στο σασμάν και τον στρόφαλο δηλαδή στο πιο χαμηλό μέρος του μοτέρ. 

Τώρα, οι αντλίες λαδιού που έχουν τα παπιά δεν είναι κάτι το σπουδαίο. Όταν εσυ κάνεις σούζα, η αντλία δεν μπορεί να τραβήξει αρκετή ποσότητα λαδιού για την στροφαλομπιέλα, το κυλινδροπίστονο, τον εκκεντροφόρο κλπ. 

Υποθετικά τώρα, φαντάσου να κάνεις ΚΑΘΕ μέρα, 15 σούζες απο 10 δευτερόλεπτα η κάθε μια. Do the math, και θα δεις οτι θα είναι σαν να δουλεύεις το μοτέρ σου για σχεδόν 2 λεπτά χωρίς λάδια ή με λιγότερα λάδια απο όσο πρέπει. 

Ε σε αυτή την περίπτωση λοιπόν και το πιο αλεξίσφαιρο μοτέρ να έχεις, θα την ακούσει κάποια στιγμή. Θα σου αρπάξει το κυλινδροπίστονο (καμμένα λάδια), μετά θα πάει προς κόλλημα σιγά σιγά και πάει λέγοντας.

Δεν θα μιλήσω καν για την ατομική σου ακεραιότητα όταν κάνεις σούζα, πιστεύω είναι αυτονόητο. Έχω δει άτομο live, μπροστά μου να φεύγει πίσω και να χτυπάει κεφάλι απο σούζα και ήτανε πραγματικά άσχημο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 52 λεπτά, το μέλος karellen έγραψε:

Οι σούζες είναι η υπέρτατη ηδονή-πρόκληση.

To λες και μέγιστη ανθρώπινη απόδοση, το ζενίθ ένα πράμα... 🤣

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Πραγματικά έφτασα 23 χρονών και ακόμα αδυνατώ να καταλάβω τι καλό προσφέρουν οι σούζες, πέρα απο το να δείχνεις σαν καρνάβαλος. 

Ενημερωτικά θα σου πω το εξής, μιας και το ανέφεραν και τα παιδιά πιο πάνω....τα παπιά έχουν υγρά κάρτερ. Αυτό σημαίνει οτι τα λάδια "κάθονται" κοντά στο σασμάν και τον στρόφαλο δηλαδή στο πιο χαμηλό μέρος του μοτέρ. 

Τώρα, οι αντλίες λαδιού που έχουν τα παπιά δεν είναι κάτι το σπουδαίο. Όταν εσυ κάνεις σούζα, η αντλία δεν μπορεί να τραβήξει αρκετή ποσότητα λαδιού για την στροφαλομπιέλα, το κυλινδροπίστονο, τον εκκεντροφόρο κλπ. 

Υποθετικά τώρα, φαντάσου να κάνεις ΚΑΘΕ μέρα, 15 σούζες απο 10 δευτερόλεπτα η κάθε μια. Do the math, και θα δεις οτι θα είναι σαν να δουλεύεις το μοτέρ σου για σχεδόν 2 λεπτά χωρίς λάδια ή με λιγότερα λάδια απο όσο πρέπει. 

Ε σε αυτή την περίπτωση λοιπόν και το πιο αλεξίσφαιρο μοτέρ να έχεις, θα την ακούσει κάποια στιγμή. Θα σου αρπάξει το κυλινδροπίστονο (καμμένα λάδια), μετά θα πάει προς κόλλημα σιγά σιγά και πάει λέγοντας.

Δεν θα μιλήσω καν για την ατομική σου ακεραιότητα όταν κάνεις σούζα, πιστεύω είναι αυτονόητο. Έχω δει άτομο live, μπροστά μου να φεύγει πίσω και να χτυπάει κεφάλι απο σούζα και ήτανε πραγματικά άσχημο.

 

Λάθος κάνεις!

Ξεκινάς με σούζα στο φανάρι και τελειώνεις με έντο στο επόμενο και επαναλαμβάνεις όσες φορές χρειαστεί.
Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεις ομαλή ροή λαδιού σε όλο το μοτέρ.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεις ομαλή ροή λαδιού σε όλο το μοτέρ.

Αυτό λες να το κάνω στο ζέσταμα; 

Θα ζεστάνω πιο γρήγορα το μοτέρ;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και βγάζεις και εντελώς το φίλτρο αέρα, ούτε φιλτροκούτι, ούτε χοάνη ούτε τίποτα. Έτσι για να νιώσει πιο απελευθερωμένο το μηχανάκι και να πάρει αυτοπεποίθηση.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εσείς κοροϊδεύετε και κάνετε πουλινγκ σε μας τα φτωχόπαιδα, εμείς επειδή δεν έχουμε φράγκα (ούτε δολάρια, ούτε ευρώ) θελουμε να πάρουμε ιννοβα ή σουπρα για να κάνουμε σταντ ή στουντ πως το λένε (stunt) και δε φτάνουν τα ρημάδια για K ή R1...

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...