Jump to content
Sign in to follow this  
NeosOreos

Παπι στα 16;!

Recommended Posts

Καλησπερα λοιπόν σε όλους! Είμαι καινούριο μέλος στο συγκεκριμένο φόρουμ και άμα το έχω ποστάρει σε λάθος κατηγορία παρακαλώ να μεταφερθεί.

Λοιπον μόλις έχω βγάλει δίπλωμα και πήρα και το MT κρανακι. Είμαι 16 και κάτοχος του διπλώματος κατηγορίας ΑΜ.

Θα ηθελα την γνώμη σας για το τι μηχανάκι να πάρω.. Δεν είμαι και πολύ γνωστής με αυτά αλλά θέλω κάτι αξιόπιστο μιας και στα 3 αυτά χρόνια που θα το χρήσιμοποιω πολύ θα του πίνω λίγο το αίμα (σίδεροφαγος λίγο χιχι). 

Προς το παρών είμαι ανάμεσα σε c50, τύπου supra (βλέπε daytona dy) και sprinter...

Θα ηθελα κάτι φθηνό το προτιμότερο..

Τι θα μου προτείνατε οι γνωστές; Ευχαριστώ πολύ :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Honda c50/GLX 50cc όχι με πολλά χιλιόμετρα, από ηλικιωμένο ιδιοκτήτη και όχι από κάγκουρα γιάτι θα το έχει λιώσει>Daytona dy/sprinter 50cc καινούργιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος GRR έγραψε:

Honda c50/GLX 50cc όχι με πολλά χιλιόμετρα, από ηλικιωμένο ιδιοκτήτη και όχι από κάγκουρα γιάτι θα το έχει λιώσει>Daytona dy/sprinter 50cc καινούργιο.

Καλησπερα

Ολα τα c50 στη περιοχή μου από παππούδες είναι αποτελειωμένα και σκουριασμένα μέχρι το κόκκαλο και από παιδιά της ηλικίας μου όπως πολύ σωστά προανέφερες λιωμένα.

Σκέφτηκα να πάρω σκελετό έτοιμο βαμμένο από c50 με χαρτιά και να το φτιάξω σε μάστορα ή με φίλο. Πως γίνεται η μεταβίβαση σε μηχανάκι που είναι μόνο σκελετός; Αξίζει κάτι τέτοιο γιατί ουσιαστικά θα έχω μηχανάκι κούτας.. Ο σκελετός με τα χαρτιά κάνει 300€ και σκέφτομαι άμα ρίξω αλλά πχ 500€ θα γίνει πολύ καλύτερο από κάθε μεταχειρο κατηγορίας 800€.

Επιπλεον για το c50, τα ταμπουρά με ανησυχούν. Είναι καλα ή θα φύγω στις κατηφόρες; Πολλοί μου λένε πως δεν είναι πολύ καλα αλλά αρκετά.

Daytona καινούριο που λες μου φαίνονται πολύ ακριβά αλλά μάλλον η καλύτερη επιλογή. Αλλά μιας και βγαίνουν μόνο σε injection θα είναι πιο δύσκολο έως απίθανο να ανεβεί σε κυβικά αργότερα.

Ευχαριστω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για την μεταβίβαση σε μηχανάκι που είναι μόνο σκελετός δεν γνωρίζω τι παίζει.Για τα φρένα του c50 είναι ένα θεματάκι που είναι ταμπούρα.Τώρα βέβαια παίζει ρόλο και πόσο παλιά είναι, πχ αν είναι φθαρμένο το κέντρο της ζάντας ή το αξονάκι που ανοιγοκλείνει τις σιαγώνες.Πάρε και καμιά συμβούλη αν μπορείς από κανέναν φίλο/μάστορα εαν παίρνει μετατροπή σε δισκόφρενο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Για την μεταβίβαση σε μηχανάκι που είναι μόνο σκελετός δεν γνωρίζω τι παίζει.Για τα φρένα του c50 είναι ένα θεματάκι που είναι ταμπούρα.Τώρα βέβαια παίζει ρόλο και πόσο παλιά είναι, πχ αν είναι φθαρμένο το κέντρο της ζάντας ή το αξονάκι που ανοιγοκλείνει τις σιαγώνες.Πάρε και καμιά συμβούλη αν μπορείς από κανέναν φίλο/μάστορα εαν παίρνει μετατροπή σε δισκόφρενο

Ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Το έχω σκεφτεί και αυτό για το δισκόφρενο και ακούγετε καλή ιδέα. Δεν ξέρω όμως στην υλοποίηση πως θα φανεί και ποσά θα μου πάρει ο μάστορας.

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος st3li0s έγραψε:

Γεια σου Νέος

Πόσα λεφτά διαθέτεις πάνω-κάτω?

Καλησπερα

Θα ηθελα να διαθέσω ΜΑΞ 1000€ προς το παρών. Θα μπορούσα να αγοράσω καινούριο daytona μαζεύοντας λεφτά αλλά αυτό θα πάρει χρόνο και πιστεύω πως δεν αξίζει για ένα μηχανάκι που θα αλλάξω σε λίγα χρόνια. (αν έβγαιναν ακόμα σε καρμπ θα έπαιρνα καινούριο 100%. μιας και όταν βγάλεις το μεγαλύτερο διολωμα του κοπανάς εύκολα το σκυλί lifan110 αμιζο με λίγο σχετικά κόστος!)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 15 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Λογικά παίρνει μετατροπή σε δισκόφρενο.Δες και αυτό το θέμα αν θες:

 

το ξέρω πως παίρνει, αλλά θέλει πατέντα με ολόκληρο μπροστινό από astrea.. Το είχα δει από zeze στο youtube έχει ένα πολύ καλό και τουρμπατο στρογγυλό :laugh:

Επισης: Άμα γίνει πατέντα με δισκόφρενο, να μπει μπροστά ή πισω αν δεν είναι δυνατό και στους 2 τροχούς;

Τροποποιήθηκε από τον NeosOreos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μέλος VaggosGLX έκανε την μετατροπή και μπροστά και πίσω, λογικά θα είναι καλύτερα έτσι.Τώρα εαν υπάρχει κάποιο έτοιμο κιτ μετατροπής δισκόφρενου που να ταιριάζει σε c50 ακόμα καλύτερα.Ίσως και να μην χρειάζεται ολόκληρη ζάντα απο astrea, να πάρεις μόνο το κέντρο της ζάντας+δισκόπλακα+δαγκάνα+τρόμπα φρένου και να φτιαχτεί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 λεπτό, το μέλος GRR έγραψε:

Το μέλος VaggosGLX έκανε την μετατροπή και μπροστά και πίσω, λογικά θα είναι καλύτερα έτσι.Τώρα εαν υπάρχει κάποιο έτοιμο κιτ μετατροπής δισκόφρενου που να ταιριάζει σε c50 ακόμα καλύτερα.Ίσως και να μην χρειάζεται ολόκληρη ζάντα απο astrea, να πάρεις μόνο το κέντρο της ζάντας+δισκόπλακα+δαγκάνα+τρόμπα φρένου και να φτιαχτεί

Ευχαριστώ πολυ

Στην αγορά βρίσκω kit έτοιμα μόνο για glx. Θα κάνουν;

κατι εκτός θέματος: έχω δει που όλοι βγάζουν τις ποδιές και το κάνουν ουσιαστικά γυμνό το παπι. Άμα βρέξει δεν υπάρχει κινδυνος να πάρει νερά το μοτερ καρμπ φολτροχωανη ή ακόμα και λάσπες;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω εγώ το innova μου το έχω με όλα τα του πλαστικά.Η καρίνα κάτω απο την ποδιά και το φτερό στην μπροστινή την ρόδα είναι  για να εμποδίζουν τα νερά και τις λάσπες να φτάσουν στο μοτέρ.Τώρα αμα βρέχει πολύ και είσαι χωρίς ποδιές μάλλον δεν προστατεύει.Όσο αφορά τα έτοιμα κιτ μόνο για GLX αν κάνουν, ρώτα αν θες στο katsantonis racing team, ο πάνος πολύ καλό παιδί και γνώστης.Α ακόμη το c50 του zeze NoPro στο youtube έχει μόνο μπροστά δισκόφρενο και φορά 110cc μοτέρ, αν θες ρώτα τον να πάρεις και μια γνώμη από εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Δεν ξέρω εγώ το innova μου το έχω με όλα τα του πλαστικά.Η καρίνα κάτω απο την ποδιά και το φτερό στην μπροστινή την ρόδα είναι  για να εμποδίζουν τα νερά και τις λάσπες να φτάσουν στο μοτέρ.Τώρα αμα βρέχει πολύ και είσαι χωρίς ποδιές μάλλον δεν προστατεύει.Όσο αφορά τα έτοιμα κιτ μόνο για GLX αν κάνουν, ρώτα αν θες στο katsantonis racing team, ο πάνος πολύ καλό παιδί και γνώστης.Α ακόμη το c50 του zeze NoPro στο youtube έχει μόνο μπροστά δισκόφρενο και φορά 110cc μοτέρ, αν θες ρώτα τον να πάρεις και μια γνώμη από εκεί.

Σε ευχαριστώ παρα πολύ φίλε με βοήθησες άπειρα σήμερα και συγγνώμη εάν γίνομαι ενοχλητικός!

Δηλαδή μου προτείνεις να «χτίσω» c50

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βρες ένα μεταχειρισμένο κατά προτίμηση μοντέλο με καρμπιρατέρ (όχι πολύ παλιό) DY και είσαι οκ , τα c50/glx που κυκλοφορούν (εκτός από τα ανύπαρκτα φρένα που έχουν) πλέον είναι είτε σαπισμένα από τα χρόνια ή "ανακατασκευασμένα" με κινέζικα ανταλλακτικά.

Γενικά καλύτερο και πιο ασφαλής θα ήταν ένα 2τ endurακι πχ derbi senda αλλά το κόστος ξεφεύγει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τώρα που θυμήθηκα είχα έναν συμφοιτητή που είχε πάρει ένα μεταχειρισμένο παπάκι zongshen απομίμηση supra με 300 ευρώ. Εξωτερικά ήταν σε μέτρια κατάσταση αλλά μοτερικά ήταν αρκετά καλό και πολλές φορές έπαιρνε δικάβαλο.Τώρα μπορεί και να είχαν αλλάξει τα υλικά μέσα στην μηχανή με γνήσια από supra και να μην μου το είχε πει. Και αν δεν κάνω λάθος η εταιρεία βγάζει και 50αρια παπάκια καινούργια του 2018 κ 2019.Τώρα αν κάποιος άλλος έχει εμπειρία με την συγκεκριμένη μάρκα παπιών ας μας πει την γνώμη του.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α ακόμη υπάρχουν και Dayang 50ρακια παπάκια μεταχειρίσμενα, κάποιοι λένε ότι είναι αξιόπιστα, τώρα αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει την γνώμη του.Υπάρχει και το Dayang evo 50 RS καινούργιο με τιμή γύρω στα 1100 ευρώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξέχασα να αναφέρω και το yamaha townmate σε 50 κυβικά, εννοείται ναν μην βρεις κανένα χρέπι που να είναι για πέταμα και αποτελειωμένο.Ακόμη και το yamaha mate v50 που είναι μεν δίχρονο όμως έχει ταχύτητες και επισκευάζεται η μηχανή του πολύ εύκολα αφού αλλάζεις μόνο ένα πιστόνι και δεν έχει να ρυθμίσεις ούτε βαλβίδες ούτε τπτ, αλλά βάζω ερωτηματικό αν μπορείς να βρεις εύκολα ανταλλακτικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Βρες ένα μεταχειρισμένο κατά προτίμηση μοντέλο με καρμπιρατέρ (όχι πολύ παλιό) DY και είσαι οκ , τα c50/glx που κυκλοφορούν (εκτός από τα ανύπαρκτα φρένα που έχουν) πλέον είναι είτε σαπισμένα από τα χρόνια ή "ανακατασκευασμένα" με κινέζικα ανταλλακτικά.

Γενικά καλύτερο και πιο ασφαλής θα ήταν ένα 2τ endurακι πχ derbi senda αλλά το κόστος ξεφεύγει

Σε ευχαριστώ πολύ.

Εχω βρει στη περιοχή μου μόνο ένα DY που το έχει μπάρμπας με μοτερ αστρα και μάσκα από σουπρα σε ένα κακάσχημο μπεζ χρωμα.

Για εντουρακι που λες έχω βρει ένα beta rr 50 σε μέτρια κατάσταση αλλά τα ανταλλακτικά αυτών των «μικρών» μοτοσικλετών στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτα. και δύσκολα παίρνεις 2ο άτομο πισω.. Άρα πανάκριβο για το τίποτα στην Ελλάδα..

Το ταμπουρο πισω του DY είναι οκ; Ή πλέον να κοιτάξω κάτι σε δίσκο;

πριν 4 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Α ακόμη υπάρχουν και Dayang 50ρακια παπάκια μεταχειρίσμενα, κάποιοι λένε ότι είναι αξιόπιστα, τώρα αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει την γνώμη του.Υπάρχει και το Dayang evo 50 RS καινούργιο με τιμή γύρω στα 1100 ευρώ.

Μήπως εννοείς Daytona; Μονάχα τέτοια βρίσκω 

πριν 3 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Ξέχασα να αναφέρω και το yamaha townmate σε 50 κυβικά, εννοείται ναν μην βρεις κανένα χρέπι που να είναι για πέταμα και αποτελειωμένο.Ακόμη και το yamaha mate v50 που είναι μεν δίχρονο όμως έχει ταχύτητες και επισκευάζεται η μηχανή του πολύ εύκολα αφού αλλάζεις μόνο ένα πιστόνι και δεν έχει να ρυθμίσεις ούτε βαλβίδες ούτε τπτ, αλλά βάζω ερωτηματικό αν μπορείς να βρεις εύκολα ανταλλακτικά.

Το έχει ένας φιλος μου το Τ50

Δεν πολυψηνομαι για διαφορικό κυρίως επειδή θα μου κάνει την ζωή δύσκολη για τυχόν μελλοντικές αναβαθμίσεις. V50 ούτε που θέλω να τα ακούω με τόσο σπαστικό ήχο για 2χρονο και λαδιλααα

Το γλυκοκοιτάζω πάντως αυτό το DY με μοτερ αστρα... κυρίως επειδή είναι σε μέτρια κατάσταση στα 850€ αλλά το έχει και πρώτο χέρι παππούς που δεν το χρησιμοποιεί..

Σας ευχαριστώ όλους :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 27 λεπτά, το μέλος NeosOreos έγραψε:

Σε ευχαριστώ πολύ.

Εχω βρει στη περιοχή μου μόνο ένα DY που το έχει μπάρμπας με μοτερ αστρα και μάσκα από σουπρα σε ένα κακάσχημο μπεζ χρωμα.

Για εντουρακι που λες έχω βρει ένα beta rr 50 σε μέτρια κατάσταση αλλά τα ανταλλακτικά αυτών των «μικρών» μοτοσικλετών στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτα. και δύσκολα παίρνεις 2ο άτομο πισω.. Άρα πανάκριβο για το τίποτα στην Ελλάδα..

Το ταμπουρο πισω του DY είναι οκ; Ή πλέον να κοιτάξω κάτι σε δίσκο;

Μήπως εννοείς Daytona; Μονάχα τέτοια βρίσκω 

Το έχει ένας φιλος μου το Τ50

Δεν πολυψηνομαι για διαφορικό κυρίως επειδή θα μου κάνει την ζωή δύσκολη για τυχόν μελλοντικές αναβαθμίσεις. V50 ούτε που θέλω να τα ακούω με τόσο σπαστικό ήχο για 2χρονο και λαδιλααα

Το γλυκοκοιτάζω πάντως αυτό το DY με μοτερ αστρα... κυρίως επειδή είναι σε μέτρια κατάσταση στα 850€ αλλά το έχει και πρώτο χέρι παππούς που δεν το χρησιμοποιεί..

Σας ευχαριστώ όλους :thumbsup:

Α ακόμη και το townmate γίνεται μετατροπή σε δισκόφρενο εμπρός-πίσω.Βρήκα αυτήν την αγγελία στο car.gr :https://www.car.gr/23845429-yamaha-town-mate-90?lang=en.Και επίσης άλλη μάρκα η daytona και άλλη μάρκα η dayang.

Τροποποιήθηκε από τον GRR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος GRR έγραψε:

Α ακόμη και το townmate γίνεται μετατροπή σε δισκόφρενο εμπρός-πίσω.Βρήκα αυτήν την αγγελία στο car.gr :https://www.car.gr/23845429-yamaha-town-mate-90?lang=en.Και επίσης άλλη μάρκα η daytona και άλλη μάρκα η dayang.

το ξέρω πως γινεται

Στο συγκεκριμένο πιστεύω πως 900€ για ταφακι είναι πολλά!

Επισης με αυτό που είπες ότι είναι άλλη μάρκα το daytona και άλλη το dayang έμεινα :blink:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος GRR έγραψε:

Α ακόμη και το townmate γίνεται μετατροπή σε δισκόφρενο εμπρός-πίσω.Βρήκα αυτήν την αγγελία στο car.gr :https://www.car.gr/23845429-yamaha-town-mate-90?lang=en.Και επίσης άλλη μάρκα η daytona και άλλη μάρκα η dayang.

Αν κανεις το λαθος και πατησεις το μπροστινο φρενο σκοτωθηκες, αυτο το "συστημα αναρτησης" που εχουν τα παπακια εκεινης της εποχης ειναι σκετος κινδυνος.

πριν 1 ώρα, το μέλος NeosOreos έγραψε:

το ξέρω πως γινεται

Στο συγκεκριμένο πιστεύω πως 900€ για ταφακι είναι πολλά!

Επισης με αυτό που είπες ότι είναι άλλη μάρκα το daytona και άλλη το dayang έμεινα :blink:

Τα 900 μπορει εσενα να σου φαινονται πολλα, αλλα οπως βλεπεις, αλλα μαλλον δεν μπορεις να καταλαβεις, εχει ανακατασκευαστει, δωστε λοιπον ενα χιλιαρικο και παρτε πλαστικα κινεζικα μηχανακια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:
πριν 2 ώρες, το μέλος NeosOreos έγραψε:

 

Τα 900 μπορει εσενα να σου φαινονται πολλα, αλλα οπως βλεπεις, αλλα μαλλον δεν μπορεις να καταλαβεις, εχει ανακατασκευαστει, δωστε λοιπον ενα χιλιαρικο και παρτε πλαστικα κινεζικα μηχανακια.

Δηλαδή μου λες πως ένα χιλιάρικο για παπι 40ετιας είναι προτιμότερο από καινούριο κινέζο; θα τρελαθούμε τελειως; :wallbash:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος GRR έγραψε:

Α ακόμη και το townmate γίνεται μετατροπή σε δισκόφρενο εμπρός-πίσω.Βρήκα αυτήν την αγγελία στο car.gr :https://www.car.gr/23845429-yamaha-town-mate-90?lang=en.Και επίσης άλλη μάρκα η daytona και άλλη μάρκα η dayang.

daytona = dayang

πχ στα 125cc και τα 2 γράφουν στην άδεια "DAYANG, DAYTONA MOTOR"  στο λινκ είναι η έκτριση τύπου του dy 125 euro 4 https://files.fm/u/q5hcm5hk

πριν 21 λεπτά, το μέλος NeosOreos έγραψε:

Δηλαδή μου λες πως ένα χιλιάρικο για παπι 40ετιας είναι προτιμότερο από καινούριο κινέζο; θα τρελαθούμε τελειως; :wallbash:

Αναλόγως την περίπτωση  ,σε κάποιες περιπτώσεις είναι προτιμότερο.

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 43 λεπτά, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

daytona = dayang

πχ στα 125cc και τα 2 γράφουν στην άδεια "DAYANG, DAYTONA MOTOR"  στο λινκ είναι η έκτριση τύπου του dy 125 euro 4 https://files.fm/u/q5hcm5hk

 

Δηλάδη η εταιρία που τα βγάζει είναι η ίδια?Μήπως πολύ παλιά οι εταιρίες ήταν διαφορετικές και συγχωνεύτηκαν?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

daytona = dayang

αναφέρομαι μόνο στα παπιά daytona

 

H Daytona motors είναι ένα brand name της Γκοργκολης αε , η Dayang είναι μία εταιρεία της οποίας της μοτοσικλέτες εισάγει και διανέμει στην Ελλάδα η evomoto (Γκοργκολης αε).

http://www.evomoto.gr/MODEL_DY50.htm

https://www.daytonamotors.gr/model/dy50-euro4/

 

https://www.car.gr/13697379-daytona-dy-r-125-dy-125rs-efi-cbs-euro-4#modal

https://www.car.gr/12256125-dayang-dy-125a-disc#modal

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το να βάλεις δισκόφρενο σε σύστημα με ταμπούρο χωρίς στοιχειώδη ανάρτηση από την μάνα του, σε συνδυασμό με την παντελή απουσία στησίματος του παπιού ώστε να δουλεύει σωστά το μπροστινό είναι πολύ επικίνδυνο.

Με λίγα λόγια τα ταούνια είναι που είναι κούτσουρα, αν βάλεις και δισκόφρενο σε ένα δυνατό φρενάρισμα θα διπλώσεις και θα πέσεις...

Η γνώμη μου είναι να κάνεις υπομονή και να πάρεις κάποιο καλύτερο μηχανάκι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...