Jump to content

Recommended Posts

Καλημέρα αγόρια και λιγοστά κορίτσια.

Την άλλη βδομάδα θα έχω στα χέρια μου μια Virago 400.

Το μηχανάκι θα είναι εντελώς εργοστασιακό αλλά ήδη ξέρω ότι θέλει επισκευές σε καρμπυρατέρ, αναρτήσεις κτλ.

Εκτός από τα βασικά που χρειάζεται σαν μηχανάκι, θα αλλάξει η όψη του. Δεν έχω αποφασίσει αν θα γίνει cafe racer, scrambler, bobber ή κάτι άλλο. Σίγουρα όμως θέλω να τραβάει τα βλέμματα. Θα βγαίνει μόνο για καμιά βόλτα σε καλό καιρό.

Όση περισσότερη δουλειά μπορώ να κάνω με τα χέρια μου και τα εργαλεία μου, θα την κάνω μόνος μου. Όχι από θέμα κόστους αλλά έτσι για τη φάση.

Τα υπόλοιπα θα πάνε σε μάστορα.

Από εσάς τι θέλω?

Προτάσεις/φωτογραφίες για το πώς μπορώ να το κάνω (μην υπερβάλλουμε όμως)

Απαντήσεις σε τυχόν απορίες που θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια της ανακατασκευής-μετατροπής

 

θενκιου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φράνκι θα σου πρότεινα να επισκεφτείς το viragotechforum, υπάρχουν άπειρες πληροφορίες εκεί μέσα για ότι χρειαστείς. Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο με το project και καλορίζικο το νέο μοτόρι! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τσάμπα πράμα βρε Γιάννη! :laugh:

Mods:

  • Custom swing arm
  • Custom gas tank
  • Complete Yamaha R6 front
  • TK Japan 18X3.00 inch + Firestone Deluxe Champion 4.00-18 for front
  • Custom rim 16X4.00 inch + Firestone Deluxe Champion 5.00-16 for rear
  • Showa rear monoshock
  • DRL headlight
  • Aftermarket taillight
  • 2 in 2 custom exhaust
  • Painting & airbrush by Tommy Airbrush
  • A LOT of small details

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Virago 400? :blink::_zeppelin::wacko:

Πρέπει ν' ανέβω πάνω πάλι, μπας και σε συνεφέρω λιγάκι..... :tooth::tease:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γιάννη μου πολύ καλό και πανέμορφο αλλά έχει πολλές μετατροπές. Εγώ δε θα πειράξω πλαίσιο. Ίσως προσεκτικά λίγο το υποπλαίσιο. Όσο για μπροστινό από Ρένα.... Δύσκολο.

αλλά σαν κόψιμο, μου αρέσει το σχέδιο.

Ευχαριστώ

Virago 400? :blink::_zeppelin::wacko:

Πρέπει ν' ανέβω πάνω πάλι, μπας και σε συνεφέρω λιγάκι..... :tooth::tease:

Αυτό μας έκατσε τζαμπέ Κωστή! Τι να κάνουμε? Έψαχνα για ένα 550 να σε τρελάνω αλλά δε βρήκα!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σκυλι για καθημερινη μετακινηση, πολυ καλο για χαλαρες βολτουλες στα περιξ, αλλα εφιαλτης για μετατροπη το 400 !!

Καλυτερα ενα 250 για αυτην την δουλεια.

Φερτο λειτουργικά στα ισα του και κρατα το για χαλαρες βολτουλες. Οτι (φτηνο) και να κανεις θα δείχνει μισοδουλεια αν δεν τα σταξεις σε aftermarket.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκίνα να το κάνεις scrambler και ασ'το μισοτελειωμένο και όταν βρίσκεις χρήμα/χρόνο συνέχιζέ το σιγά σιγά. 

. Οτι (φτηνο) και να κανεις θα δείχνει μισοδουλεια αν δεν τα σταξεις σε aftermarket.

+1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σκυλι για καθημερινη μετακινηση, πολυ καλο για χαλαρες βολτουλες στα περιξ, αλλα εφιαλτης για μετατροπη το 400 !!

Καλυτερα ενα 250 για αυτην την δουλεια.

Φερτο λειτουργικά στα ισα του και κρατα το για χαλαρες βολτουλες. Οτι (φτηνο) και να κανεις θα δείχνει μισοδουλεια αν δεν τα σταξεις σε aftermarket.

Αυτό σκεφτόμουν να κάνω. Να το μαζέψω όσο πιο πολύ γίνεται, δεν είναι και σάπιο, και μετά σιγά σιγά να προσθέτω αξεσουάρ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μια φορα παλια στο Τεξας ειχα οδηγησει ενα 400 σβηστο για 4 χλμ σε κατηφορα καθως ειχε θεμα και δεν επαιρνε μπροστα, μου φανηκε εξαιρετικα βαρυ το πλαισιο του, δεν ηθελε να αλλαξει κατευθυνση με τιποτα

με βαση λοιπον αυτη μου την αναμνηση, το στυλ που ηδη εχει το μηχανακι, αλλα και τα προσωπικα μου γουστα ψηφιζω bobber

 

Ωραιος ρε Φραγκισκο παντως, αυτε ειναι καλες φασεις, αναμενουμε:thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νεότερες πληροφορίες.

1) Το μηχανάκι παίρνει μπρος αλλά έχει καθίσει αρκετό καιρό η βενζίνη άρα έχει πιάσει κροκόδειλους.

2) Τα λάστιχα είναι για πέταμα.

3) Τα ελατήρια μπροστά είναι βρακί.

4) Το καρμπυρατέρ δεν τροφοδοτεί σωστά.

 

Οι αντίστοιχες κινήσεις που θέλω να κάνω:

1) Καθάρισμα ρεζερβουάρ σε κάποιο μάστορα. Εκτός αν έχετε καμιά ιδέα να το κάνω μόνος μου.

2) Λάστιχα σε δεύτερο χρόνο ανάλογα με το ύφος της μετατροπής + σαμπρέλες (Ρε μαλάκες, σαμπρέλα δεν είναι πολύ γελοία λέξη? Μπορείς άνετα να πεις σε μια γκόμενα "Άντε μωρή σαμπρέλα")

3) Για μπροστά έλεγα μήπως αλλάξω πηρούνι ή να "κόψω" κάπως αυτό ώστε να γίνει λίιιιιγο πιο χαμηλό. Παίζει κάτι τέτοιο?

4) Καθάρισμα καρμπυρατέρ. Επίσης, κάτι έχω ακούσει για "ζιγκλέρωμα" Θα βοηθήσει αυτό? Στην τελική μπορεί να βρω κανένα μτχ καρμπ να φορτώσω πάνω.

Τέλος, το μηχανάκι θα το έχω στα χέρια μου την άλλη Κυριακή 23 Οκτώβρη οπότε θα το σκαλίσω μέσα σε εκείνη τη βδομάδα που έχουμε τις αργίες του Αη Δημήτρη και θα έχουμε πλήρες report της κατάστασης

Μερικά σχέδια που με αρέσουν

Yamaha+Virago+920+Scrambler+by+Hageman+M

e386d9b9fffc49cf0fda30e8fb7716ec.jpg

yamaha-virago-750-custom-scrambler-leave

Wry9KVr8xebbgJ9MW_nNeoXXXL4j3HpexhjNOf_P

6c5e53209fd3b088b6321dbc4000ebda.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φρανκι φίλε μου ωραίο προτζεκτ ενώ όλα αυτά τα custom δίνουν εξαιρετικό πάτωμα για μετατροπές, όμως είναι απλό διαθέτεις ένα budget 2000ευρώ για να ξεκινήσεις να ονειρεύεσαι? εάν όχι θα πρότεινα ένα καλό restore και να το κρατήσεις ως μηχανή για τις κυριακάτικες βόλτες που θα είναι τέλειο και θα βγάζει τον χαρακτήρα του μεταφέροντας σε σε μια λατρεμένη εποχή γιαπωνέζικων μοτοσυκλετών..!    

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φρανκι φίλε μου ωραίο προτζεκτ ενώ όλα αυτά τα custom δίνουν εξαιρετικό πάτωμα για μετατροπές, όμως είναι απλό διαθέτεις ένα budget 2000ευρώ για να ξεκινήσεις να ονειρεύεσαι? εάν όχι θα πρότεινα ένα καλό restore και να το κρατήσεις ως μηχανή για τις κυριακάτικες βόλτες που θα είναι τέλειο και θα βγάζει τον χαρακτήρα του μεταφέροντας σε σε μια λατρεμένη εποχή γιαπωνέζικων μοτοσυκλετών..!    

Λεφτά υπάρχουν! χαχαχαχα!

Φυσικά Χρήστο μου! Πρώτα θα γίνει ένα καλό μάζεμα, όχι ακριβώς restore. Το μηχανάκι δεν είναι του πεταματού. Δηλαδή με ένα καλό πλύσιμο, ίσως το περάσει κάποιος για άριστη κατάσταση.

Μετά την επαναφορά του λοιπόν, σιγά σιγά θα μετατρέπεται. Έτσι κι αλλιώς όλα τα custom πάντα κάτι θέλουν και είναι σίγουρο ότι δε θα σταματήσουν να ζητάνε.

Άρα ξεκινάμε με ένα καλό μάζεμα και προχωράω με συμβουλές και προτάσεις από το φόρουμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρώτον, δεν μου βρίσκεις κι εμένα βρε Φράνκι καμιά τζαμπέ που'μαι τόσο καιρό αμήχανος; :laugh:

Δεύτερον, όλες οι μετατροπές που πόσταρες έχουν αρκετά custom πράγματα που δεν βρίσκεις ούτε καν σε bolt-on μόντες. Θα σου βγει αρκετά ακριβό αν πας για τέτοιες καταστάσεις και δεν είναι και ότι πιο εύκολο, θέλει αρκετή δουλειά και το πλαίσιο (κόψε-ράψε αν θες βαριά πράγματα) και θα χρειαστείς εντελώς άλλο ρεζερβουάρ (ψευτό- κιόλας, αν θυμάμαι σωστά το 400) κτλ. Τα ψαλίδια ας πούμε σε όλα τα παραπάνω είναι custom, και είναι ακόμα πιο περίεργη δουλειά, δεδομένου του άξονα μετάδοσης.

Η πιο εύκολη και οικονομική (σχετικά) μετατροπή είναι να το κάνεις bobber, κι αυτό αν δεν έχεις σκοπό να πάρεις ποτέ συνεπιβάτη. Εκεί λίγο (πολύ) κόψε στο πίσω φτερό για να'ρθει σχεδόν στην σέλα, μια σελίτσα χειροποίητη πιο φλατ για τη μούρη (γιατί άνετη ΔΕΝ θα'ναι!), άντε ν'αλλάξεις κανένα τιμόνι κτλ. κι είσαι οκ.

Επειδή το'χα ψάξει και με την δικιά μου (250), είναι πολλές οι ωραίες ιδέες αλλά τα χρήματα και η δουλειά που θέλουν στο τέλος δεν πολυαξίζει (ή δεν βγαίνει, τουλάχιστον).

Όπως είπε κι ο Ντόκτορας, φέρ'την σε μια πλήρως λειτουργική κατάσταση (που κι αυτό πιθανώς να σου κοστίσει αρκετούτσικα) και μετά βλέπεις.

Τώρα για το πως είναι η μηχανή όπως τα λες...

Νεότερες πληροφορίες.

1) Το μηχανάκι παίρνει μπρος αλλά έχει καθίσει αρκετό καιρό η βενζίνη άρα έχει πιάσει κροκόδειλους.

Πιθανότατα. Το οποίο σημαίνει πως θες με το καλημέρα ρουμπινέτο, 1000% καινούρια κολάρα κτλ. Κι εκεί υπάρχουν καλές μόντες αλλά πρέπει να το ψάξω, δεν είμαι σίγουρος αν έχει το ίδιο σύστημα 300ων υποπιέσεων και η 400 όπως η δικιά μου.

2) Τα λάστιχα είναι για πέταμα.

3) Τα ελατήρια μπροστά είναι βρακί.

4) Το καρμπυρατέρ δεν τροφοδοτεί σωστά.

Ήδη αρκετούτσικα πραγματάκια...

Οι αντίστοιχες κινήσεις που θέλω να κάνω:

1) Καθάρισμα ρεζερβουάρ σε κάποιο μάστορα. Εκτός αν έχετε καμιά ιδέα να το κάνω μόνος μου.

Έχει πιάσει 100% σκουριά; Υπάρχουν ειδικά καθαριστικά στο εμπόριο που τα γεμίζεις, κουνάς καλά-καλά, αφήνεις, αδειάζεις και επαναλαμβάνεις. Υπάρχουν και ghetto μέθοδοι πάντως, δεν νομίζω να χρειαστείς μάστορα γι'αυτό αν έχεις υπομονή.

 

2) Λάστιχα σε δεύτερο χρόνο ανάλογα με το ύφος της μετατροπής + σαμπρέλες (Ρε μαλάκες, σαμπρέλα δεν είναι πολύ γελοία λέξη? Μπορείς άνετα να πεις σε μια γκόμενα "Άντε μωρή σαμπρέλα")

Πάσο, αν και αν σκοπεύεις να το κυκλοφορήσεις, αλλαγή πάραυτα.

 

3) Για μπροστά έλεγα μήπως αλλάξω πηρούνι ή να "κόψω" κάπως αυτό ώστε να γίνει λίιιιιγο πιο χαμηλό. Παίζει κάτι τέτοιο?

Να κόψεις όχι. Μπορείς να μετακινήσεις τα ελατήρια πιο πάνω στην πλάκα ώστε να "πέσει". Δεν θα το πρότεινα βέβαια γιατί αλλάζεις και γεωμετρία, και την κλίση του μοτέρ κτλ. και θέλει σκέψη το θέμα, αλλά θεωρητικά είναι εφικτό. Φυσικά μπορείς να βάλεις και άλλα, αλλά είπαμε. Φράγκα.

 

4) Καθάρισμα καρμπυρατέρ. Επίσης, κάτι έχω ακούσει για "ζιγκλέρωμα" Θα βοηθήσει αυτό? Στην τελική μπορεί να βρω κανένα μτχ καρμπ να φορτώσω πάνω.

Καθάρισμα καρμπυρατέρ μάλλον σίγουρα, αλλά πριν επιχειρήσεις καθάρισμα, έλεγξε τις φούσκες μην είναι σουρωτήρια γιατί το καθάρισμα θα'ναι μια τρύπα στο νερό. Για απλοποίηση της τροφοδοσίας υπάρχει και μια μόντα που κάνουν συνήθως στα 700/750 και 1000-1100, όπου αντικαθιστούν τα δύο καρμπυρατέρ με μεγαλύτερο μονό (εφόσον μιλάμε για αρκετά απλό σύστημα τροφοδοσίας), όπως και στο 250 (επίσης δικύλινδρο, βεβαίως-βεβαίως) με μια εισαγωγή που μπορείς να φτιάξεις εύκολα σε κάποιον ανάλογο μάστορα. Όπου φυσικά τσιμπάς ένα καρμπυρατέρ Κινέζικο (ρέπλικα, δουλεύουν μια χαρούλα) από e-bay κι είσαι άρχοντας.

Το ζιγκλέρωμα δεν έχει ιδιαίτερο νόημα κατ'εμέ. Αν θες περισσότερη δύναμη μπορείς να ανεβάσεις τον κινητήρα στα original 535, αν θυμάμαι καλά είναι το ίδιο ακριβώς μοτέρ με λίγες αλλαγές ώστε να πάει στα 400 γιατί κάτι τότε έπαιζε με τα 400άρια στην Ιαπωνία (δεν ενθυμούμαι!). Αν θες μπορώ να το ψάξω περαιτέρω και να σου πω.

Αυτά προς το παρόν!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

 

6c5e53209fd3b088b6321dbc4000ebda.jpg

   Για πείτε ρε παίδες , για να στο φτιάξει κάποιος από το μηδέν και να στο κάνει ακριβώς όπως αυτό της φώτο πόσο θα κοστίσει ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Για πείτε ρε παίδες , για να στο φτιάξει κάποιος από το μηδέν και να στο κάνει ακριβώς όπως αυτό της φώτο πόσο θα κοστίσει ;

To συγκεκριμένο είναι το bolt, αν δεν απατώμαι, και οι μόντες παραδόξως δεν είναι πολλές. Κομμένο (ή αλλαγμένο;) φτεράκι πίσω, διαφορετική εξάτμιση και τα υπόλοιπα ψιλά κοκοψόνια για την μούρη (φούσκες καλαμιών π.χ.). Δεν είναι 100% σίγουρος αν το ψαλίδι είναι το ίδιο του bolt ή κάποιο πιο μακρύ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

 

Αυτά προς το παρόν!

Σίγουρα το πρώτο που θα κάνω είναι να γίνει λειτουργικό. Αν το κυκλοφορήσω κιόλας, τότε δεν το συζητάω για λάστιχα και τα βασικά είδη που χρειάζεται για να είναι ασφαλές. Μετατροπές με κοψίματα κτλ δε θα κάνω γιατί δε θέλω να το χαλάσω. Αν κόψω κάτι, θα είναι κάνα φτερό. Τα σχέδια που έβαλα παραπάνω, είναι κάποια που μου αρέσουν και όχι σώνει και καλά να κάνω ένα ίδιο με αυτά. Απλά μου αρέσει αυτό το στυλ και όχι το bobber και το cafe. Βλέποντας και κάνοντας.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα ψάξω περισσότερο αυτό με το καρμπυρατέρ από το ebay.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παρεμπιπτόντως, θα γίνω λίγο party pooper αλλά όμορφο μεν το bobber με τα κομμένα φτερά αλλά να περιμένεις βρωμιές και πάνω σου και στην μηχανή! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μηχανάκι θα βγαίνει μόνο για βόλτα σε ηλιόλουστες μέρες και εγώ θα είμαι ντυμένος χίπστερ με κράνος Β' ΠΠ και γυαλιά

Η μαλακία είναι ότι πρέπει να πάω γυμναστήριο και να αφήσω μούσι!!! χαχαχαχαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Για πείτε ρε παίδες , για να στο φτιάξει κάποιος από το μηδέν και να στο κάνει ακριβώς όπως αυτό της φώτο πόσο θα κοστίσει ;

θα σου πω τι βλέπω και κατά προσέγγιση πόσο κοστίζει πολύ χοντρικά 

καταρχήν εκτός απο τα κινητήρας-ψαλίδι-διαφορικό όλα τα υπόλοιπα είναι δανεισμένα, το πλαισιο σίγουρα δεν είναι δικό του μοιάζει με τροποποιημένο εντουράδικο-ονοφαδικο αγορά? μηχανουργείο? όσο θες

ρεζερβουαρ harley η yahana 70ties καινούργιο πολλά επειδή είναι σπάνιο, μεταχειρισμένο κανα 200ρι ως ανταλλακτικό + κανα 100ρι συντήρηση για να φύγει η σκουριά ειδικές επιστρώσεις μέσα και πλαστικοποιηση 

τροχοι πιθανόν 18πίσω και 19 μπροστά, το μπροστινό όλο είναι εξολοκλήρου δανεισμένο απο άλλο μηχανάκι, πες κανα 400, ο πίσω 18αρα με δισκόφρενο δανεισμένο και αυτό και πατέντα ο δίσκος-αποστάτες-τρόμπα-δοχειο 300ρι

λάστιχα-σαμπρέλες-ακτινολογίσεις 400

αναρτήσεις πίσω με ξεχωριστό δοχείο βάλε κανα 700 ή 300 μεταχειρισμένο

εξατμίσεις 2-2 ολόσωμες 500 

σελα με κατάλληλα τζελ-μελ δερματάκι με ραφές 100

ποδιά κινητήρα 50

φτερά, number plates όσο θέλει ο καθένας 

βάψιμο κινητήρα(επαγγελματικό όχι με σπρέι φωτιάς) με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες στα πτερύγια 300

 

και δεν μπαίνουμε καθόλου στα μηχανικά μερη - διαφορικό - ηλεκτρικά, συνολική βαφή και φινίρισμα 

 

πάντως είναι πα-νε-μο-ρφο!!   

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

Ντόκτορ ντόκτορ πληζ! :biggrin:

Ας το ξαναπώ γιατί μάλλον δεν το προσέξατε. Η μηχανή που παρέθεσε ο Gouky ΔΕΝ είναι virago αλλά bolt. Αλλιώς, XV950 (XV ήταν και τα virago, η συγκεκριμένη είναι ο διάδοχος και απάντηση στην Iron της HD).

Κινητήρας, ψαλίδι, πλαίσιο είναι δικά του. Διαφορικό δεν έχει, με ιμάντα είναι τα bolt. Παρομοίως και το ρεζερβουάρ. Μοιάζει με peanut της HD αλλά είναι το εντελώς μαμά ρεζερβουάρ του bolt. Οι τροχοί είναι πιθανότατα αλλαγμένοι με spoked tubeless (υποθέτω), το οποίο είναι μια απ'τις (ακριβούτσικες, αναλόγως τι και πως) μόντες του. Όσο για τα μεγέθη, από μαμά το bolt φοράει 16" και 19" τροχούς.

Οι αναρτήσεις πίσω πιθανώς και να'ναι αλλαγμένες, με μια ματιά παρόμοιες με τις stock φαίνονται.

Οι εξατμίσεις επίσης δεν είναι ολόσωμες, μαμά είναι, μόνο το τελικό έχει αλλαχθεί.

Η σέλα ναι, προφανώς αλλαγμένη. Ποδιά κινητήρα νομίζω βρίσκεις και σε bolt on μόντα, παρομοίως και για υπόλοιπα σκατολοίδια γύρω-γύρω (number plates κτλ.).

Το μοτέρ δεν είναι βαμμένο, έτσι είναι και stock.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

   Για πείτε ρε παίδες , για να στο φτιάξει κάποιος από το μηδέν και να στο κάνει ακριβώς όπως αυτό της φώτο πόσο θα κοστίσει ;

Το συγκεκριμενο? Πολλα!!>>>SCR 950

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το συγκεκριμενο? Πολλα!!>>>SCR 950

Αααααχαχαχαχαχα ωραίος! Έτσι είναι εντελώς stock λοιπόν το scrambler-bolt, ούτε που το θυμόμουνα! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...