Jump to content
Tsi0u

Monster 696 vs Mt07

Recommended Posts

      Καλησπέρα σύντροχοι,
      Την περίοδο αυτή βρίσκομαι στο στρατό (κάνω την θητεία μου) και επειδή έχω πολύ ελεύθερο χρόνο και έχω μαζέψει κάμποσα χρήματα είπα να τα επενδύσω στην επόμενη μηχανή.Έχω ένα xr250 και εδώ και τέσσερα χρόνια (πέρασαν τα άτιμα) και σκέφτομαι να αλλάξω κατηγορία και να πάω σε γυμνό.Η χρήση που θα κάνω θα είναι περισσότερο πόλη και γιατί όχι κανένα μικρό ταξιδάκι εκτός.Έχω καταλήξει σε δύο αλλα δεν έχω οδηγήσει κανένα ακόμα.Το πρώτο είναι το ducati monster 696 και το δεύτερο τo yamaha mt07.Πάνω κάτω μετάχειρο τα βρίσκω στα ίδια χρήματα διαφορετικής χρονολογίας.Το monster 2008/2009 ενώ το mt 2014.
     Θα ήθελα την γνώμη σας για τα δύο παραπάνω μηχανάκια (+) (-) εντός-εκτός κι επί τα αυτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ανωτερο το 696 μακραν.

Το μονο μειον η συντηρηση και ιισως να καιει περισσοτερο.

Τι μπατζετ εχεις?

Κοιτας και κατι αλλο η αυτα σου αρεσουν?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν δεν σε ενοχλεί η πιο τσιμπημένη συντήρηση του 696 δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

monsteraki ειναι κ@βλα για το σαλονι να το εχεις και να το χαζευεις! αλλα εγω θα πηγαινα στο πιο καινουριο και λιγοτερο μπελαλιδικο mt 07. Δεν υπαρχει καλυτερο κριτηριο απο να οδηγησεις και τα δυο και να δεις ποιο σου ταιριαζει καλυτερα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μπάτζετ κυμαίνεται στα 4Κ. Η διαφορά στην συντήρηση είναι τόσο μεγάλη?Μου αρέσει επίσης και το street triple αλλα τα άλογα ανεβαίνουν και μετα το xr το ψιλοφοβάμαι άρα αυτά τα δύο παίζουν μπαλα μόνα τους

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκίνησα να γράφω αλλά έριξες και το street triple στην εξίσωση οπότε πρέπει να γράφω και να σβήνω...damnn !!

 

Ήμουν σχεδον στον ίδιο προβληματισμό με εσένα 1 χρόνο πριν !!  

Κατα τη γνώμη μου το πράγμα πάει έτσι 

Περιφερειακά μονστερ ελάχιστα καλύτερο από triple (με το budget που  έχεις πας για το απλό) και 07 πολλά σκαλιά κάτω και από τα δύο 

Μοτερ Triple ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ BLENDER !!! Ο τρικύλινδρος παντού πιο ροπάτος , μεγαλύτερη διάρκεια γενικά άλλο πράγμα από τον δικύλινδρο

Κατανάλωση το 07 και το μονστερ παίζουν σε απίστευτα χαμηλά νούμερα (5+- /100) το τριπλε έχει παντού μεγαλύτερη εως πολύ μεγαλύτερη 

Σερβις το 07 πραγματικά για 40κ χλμ θέλει μόνο λάδια μονστερ στα 40κ βάζεις δεύτερη φορά ιμάντες (180 ευρώ το ζευγάρι συν εργατικά συν λάδια συν βαλβίδες μαζί με τους ιμάντες...) κλάφτα δηλαδή !! Το triple είναι ακριβώς στην μέση σε αυτόν τον τομέα ! Ούτε φτάνει την οικονομία του 07 αλλά ούτε και τα τρελά νούμερα του μονστερ

Γενικά για την χρήση που περιγράφεις εγώ το 07 θα σου πρότεινα ! 1ον με 4κ δεν παίρνεις σοβαρό μονστερ και τριπλε πολύ δύσκολα θα βρεις καλό θες τουλάχιστον 3κατοστάρικα ακόμα !! 2ον το triple με χρήση κυρίως πόλη δεν θα το ευχαριστηθείς και μεταξύ 07 και μονστερ διαφορά δεν θα δεις (αν έχεις βλέψεις για βόλτες εκτός είτε γρήγορες είτε χαλαρές , ταξίδια , πίστες αλλάζει το πράγμα ) !! και 3ον θα χεις ουσιαστικά καινούργιο μηχανάκι ενώ το triple/monster που θα πάρεις θα είναι στην καλύτερη 7 χρονών με ότι συνεπάγεται αυτό !! Τα τις οικονομίας τα ξέρεις εσύ δεν τα αναφέρω καν !!

 

edit : Τα άλογα του triple μην τα φοβάσαι καθόλου !! Έχει όντως πολύ γκάζι αλλά το βγάζει "σωστά" το μοτέρ είναι πολύ φιλικό 

Τροποποιήθηκε από τον xStefanosx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή είμαι σε φάση αναζήτησης μηχανής να σου πω και εγώ τον τρόπο σκέψης μου.

Τι θες εσύ από την μηχανή?

Απλά να πηγαίνεις πέρα δώθε στην πόλη και κανα ταξιδάκι που και που χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε πολύ σπορ οδήγηση? Τότε το 07 καλύπτει τις ανάγκες σου..

Γιατί είναι πιο φθηνό σε συντήρηση και γενικά στα έξοδα του..όχι οτι δεν είναι διασκεδαστική μηχανή και δεν πάει γρήγορα αλλά...

Θες να το μάθεις και να το ψιλοπηγαίνεις γρήγορα και σε κανέναν επαρχιακό και να μάθεις πράγματα και να βελτιωθείς με αυτό? Καλύτερο το 696..

..αλλά αν θες αυτό το κάτι παραπάνω θα φτάσεις πολύ πιο γρήγορα το όριο της μηχανής στο 07 από ότι στο 696..και θα δώσεις άσκοπα λεφτά στο να προσπαθείς να βελτιώσεις κάποιους τομείς στους οποίους το 07 υστερεί έναντι του 696..

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδή είμαι σε φάση αναζήτησης μηχανής να σου πω και εγώ τον τρόπο σκέψης μου.

Τι θες εσύ από την μηχανή?

Απλά να πηγαίνεις πέρα δώθε στην πόλη και κανα ταξιδάκι που και που χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε πολύ σπορ οδήγηση? Τότε το 07 καλύπτει τις ανάγκες σου..

Γιατί είναι πιο φθηνό σε συντήρηση και γενικά στα έξοδα του..όχι οτι δεν είναι διασκεδαστική μηχανή και δεν πάει γρήγορα αλλά...

Θες να το μάθεις και να το ψιλοπηγαίνεις γρήγορα και σε κανέναν επαρχιακό και να μάθεις πράγματα και να βελτιωθείς με αυτό? Καλύτερο το 696..

..αλλά αν θες αυτό το κάτι παραπάνω θα φτάσεις πολύ πιο γρήγορα το όριο της μηχανής στο 07 από ότι στο 696..και θα δώσεις άσκοπα λεφτά στο να προσπαθείς να βελτιώσεις κάποιους τομείς στους οποίους το 07 υστερεί έναντι του 696..

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Πολυ πριν το οριο του 07, μπαινει το οριο του αναβατη(γενικα).

Το χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις σε σπορ οδηγηση δεν το πιανω :_unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν κ γενικα λατρευω το ντουκατι, θα το επαιρνα μονο αν εκανα λιγα χλμ κ σαν δευτερο. Δεν ειναι μηχανη εργαλειο να γραφει χλμ το αντιθετο ισχυει για το ΜΤ. Νομιζω οτι πιο κοντα στην λογικη του XR ειναι το mt και θα σε βολεψει καλυτερα...Μεσα στα 4 χρονια ποσα χλμ εγραψες? 

Στην τελικη παιρνεις το ΜΤ και αργοτερα του αναβαθμιζεις αμορτισερ κ εξατμιση τιμονι κ εισαι πολυ κοντα στην λογικη των αλλων δυο με αξιοπρεπες γκαζι χαμηλη καταναλωση κ φθηνα σερβις...

Απ την αλλη το καινουργιο Sv650 που ειναι σαν το παλιο monster το εχεις δει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολυ πριν το οριο του 07, μπαινει το οριο του αναβατη(γενικα).

Το χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις σε σπορ οδηγηση δεν το πιανω :_unsure:

Καταρχήν είπα ότι θα φτάσει πιο γρήγορα το όριο του 07..όχι ότι εξαρχής το 07 θα του είναι λίγο..Και αυτό είναι λογικό..από άποψη περιφερειακών και στησίματος το 696 είναι πολύ ανώτερο..Οπότε αν έχει σκοπό να πάρει κάποιο από τα 2 με σκοπό να βελτιωθεί και οδηγικά για να κάνει αργότερα μετάβαση σε κάτι άλλο πρέπει να κοιτάξει να πάρει αυτό που έχει περισσότερες δυνατότητες..

Ίσως παρεξηγήθηκε λίγο ο λόγος μου οπότε θα πω και αυτό συμπληρωματικά.

Γενικά το 07 είναι ένα τρομερό μηχανάκι με πολλές δυνατότητες και μου αρέσει αρκετά.Αλλά να είμαστε αντικειμενικοί. Με εξαίρεση τα φρένα(όπου και εκεί υπερτερεί το τερατάκι) κρατάει ζωντανό το Ιαπωνικό πνεύμα.. Έχει πιο budget περιφερειακά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό..

Αν θέλει να ψαχτεί με σπορ οδήγηση τότε καλύτερα να πάρει κάτι ψιλοέτοιμο από το να δίνει και άλλα λεφτά σε εξτρα για να καλύπτει τις όποιες σπορ αναζητήσεις του..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ότι είπε ο dante...90 ευρώ ο ένας αν θυμάμαι καλά και monster παίρνει δύο και αυτό το κάνεις κάθε 24κ χλμ ή κάθε δύο χρόνια (όποιο έρθει πρώτο σύμφωνα με το manual) μαζί με το μεγάλο service...παίζεις στα 350+ ευρώ στο νερό 

edit : οπ μάγκες λάθος λάθος 90 ευρώ το ζευγάρι !!

Μην χαρείς παρόλα αυτά...:tongue:  πήγα να τσεκάρω στους ducatisti αν λέω μπαρούφες και όντως έλεγα...but...τακάκια ΜΟΝΟ μπροστινά 120 ευρω για αρχή !! Κάνε ένα search στο forum και θα δεις τιμές να καταλάβεις τι εννοούμαι με την συντήρηση των ducati

Τροποποιήθηκε από τον xStefanosx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

My 2centsssss

Το monsteraki ειναι γκαυλα!Το υποτιμουσα γιατι στα χαρτια δεν ειναι κατι ιδιαιτερο,

αλλα οταν το καβαλησα αλλαξα γνωμη.Βεβαια η αληθεια ειναι οτι πρεπει να

ισχυει 1απ τα 3 παρακατω για να ειναι καλη αγορα

1 να εισαι μερακλης κ το χερακι σου να πιανει ωστε να κανεις το μεγαλυτερο μερος της συντηρησης μονος

με το μανιουαλ αγκαλια.

2 Να σου περισευει κανα ευρω παραπανω,ωστε να το πηγαινεις σ ενα καλο μαστορα κ να μη κλαις

3 Να μη γραφεις πολλα χλμπχ 5.000 το χρονο,κατι τετοιο.

Το mt δε το ξερω,αλλα το street triple ειναι πολυ καλη περιπτωση.Ψαξτο ομως με abs κ δε θα χασεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά για την χρήση που περιγράφεις εγώ το 07 θα σου πρότεινα ! 1ον με 4κ δεν παίρνεις σοβαρό μονστερ και τριπλε πολύ δύσκολα θα βρεις καλό θες τουλάχιστον 3κατοστάρικα ακόμα !! 2ον το triple με χρήση κυρίως πόλη δεν θα το ευχαριστηθείς και μεταξύ 07 και μονστερ διαφορά δεν θα δεις (αν έχεις βλέψεις για βόλτες εκτός είτε γρήγορες είτε χαλαρές , ταξίδια , πίστες αλλάζει το πράγμα ) !! και 3ον θα χεις ουσιαστικά καινούργιο μηχανάκι ενώ το triple/monster που θα πάρεις θα είναι στην καλύτερη 7 χρονών με ότι συνεπάγεται αυτό !! Τα τις οικονομίας τα ξέρεις εσύ δεν τα αναφέρω καν !!

Παρ' ό,τι "monsteristi" κι εγώ το ίδιο ακριβώς θα πρότεινα.Θεωρώ ότι τα monster και triple δεν είναι για καθημερινή χρήση στην πόλη. Πέρα απ' το οικονομικό, θα σε κουράσουν και θα τα κουράσεις. Επίσης, ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα του 07 είναι η ύπαρξη ABS. Οπότε και μόνο για το τελευταίο σκέψου το ξανά. Κατα τ' άλλα ό,τι είπε ο @ChristosZ

 

Μάζεψε κάτι ακόμα και πάρε το 796 εκεί είσαι χωρίς διλήμματα.

Αν και κάτοχος, για κυρία χρήση στην πόλη δε θα το πρότεινα - είναι ακόμη "χειρότερο" από το 696. Άσε που πρέπει να ανέβει πολύ παραπάνω το budget και εκεί ίσως να δημιουργούνταν το δίλημμα για πιο καινούργιο triple ή και R. :winking:

Τροποποιήθηκε από τον ritchie

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εφοσον εβαλες και το triple μεσα,εγω θα προτεινω αυτο.

Το θεωρω το πιο ολοκληρωμενο γυμνο.

Και μια χαρα κανεις και τη δουλεια σου στη πολη.

Μονο μειον οτι δε στριβει πολυ το τιμονι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Την μηχανη δεν την αλλαζεις καθε μερα, παρε αυτη που σε φτιαχνει οπτικα περισσοτερο και ασε τα κοστη συντηρησης και την οικονομια καυσιμου

Τι να το κανω να εχει πιο φτηνο σερβις και να μην με φτιαχνει;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έτσι όπως τίθεται το δίλημμα,νομίζω πως θα κατέληγα στο mt07...ο βασικότερος λόγος είναι ότι παίρνεις σχεδόν καινούρια μηχανή και κατά 5 χρόνια τουλάχιστον νεότερη από το 696 που ψάχνεις και δευτερευόντως το abs και τα ελαφρώς χαμηλότερα έξοδα συντήρησης.Αν βέβαια υπάρχει έρωτας στη μέση,αλλάζει το πράγμα!Έχεις οδηγήσει κάποιο από τα τρία;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εφοσον εβαλες και το triple μεσα,εγω θα προτεινω αυτο.

Το θεωρω το πιο ολοκληρωμενο γυμνο.

Και μια χαρα κανεις και τη δουλεια σου στη πολη.

Μονο μειον οτι δε στριβει πολυ το τιμονι.

Aν μένεις οπουδήποτε εκτός από αθήνα το λαχανιάζεις ρε συ πολύ το μηχανάκι δεν ανεβαίνει το στροφόμετρο ποτέ !! Ακόμα και θεσσαλονίκη που έχει και δύο μεγάλους δρόμους πάλι πολύ σπάνια πηγαίνει ανθρώπινα το μηχανάκι !!

Το τιμόνι ΑΝ το παρατηρήσει θα κάνει max 2 μέρες να το συνηθίσει 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατσε,επειδη εχω φιλους με triple,παρομοια καταναλωση με το δικο μου εχει.

Εντος καπου στο 6αρι.

Ε δεν ειναι παραλογη καταναλωση για 100 ιππους εντος πολης.

Τωρα τι και αν δεν ανεβαζει στροφες στη πολη?

Αλλοι το εχουν μονο βολτες και παλι δεν ανεβαζουν στροφες :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ως κάτοχος street triple δεν συμφωνώ  οτι ειμαι ο φιλος του βενζινα και κατανάλωση στον Θεο! Τι βλακείες ειναι αυτες;;

Με χαμηλότερη κατανάλωση 4,8 σε ταξιδι δικαβαλος και μια μεση στα 5,5-5,8 εντός πολης, και ειναι μια μοτο με 108 αλογα! Το δικο μου ειναι 2010 μοντελο!


Οσο για τον φιλο, ειχα και εγω αυτον τον προβληματισμο παλιοτερα, 2 πραγματα με ξενερωναν στο monster το 1ο ηταν οι ημαντες που ειναι και ακριβοί και σχετικα συχνα θελουν αλλαγη, και το 2ο ηταν η αποδοση που ναι μεν δεν ειναι κακη, αλλα ολα τα αλλα στα ιδια κυβικα σε παιρνανε χαλαρα!
Κατα τ'αλλα πανεμορφο το monster με τις αναρτησαρες του και τις φρεναρες του! Άρα αν σου αρεσει το monster σαν μοτοσυκλετα, και το οικονομικο, δεν ειναι και τοσο θεμα χτυπα το! Αν σου αρεσει και το triple και σαν ομορφια αλλα και για τις επιδόσεις του παρε αυτο!  Αν ομως, θελεις μια απλη οικονομικη σε ολα καινουργιο μοντελο μοτοσυκλετα, που ειναι και ομορφη, και κανεις τα παντα (allround) γιατι οχι και το mt-07!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εδώ βάρεσα 7,5/100 με τον πήγασο μέσα την πόλη με 48 ψόφια άλογα.ας είχα μάνστερ ή τρίπλε και χαλάλι αν βάραγε τόσο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κατσε,επειδη εχω φιλους με triple,παρομοια καταναλωση με το δικο μου εχει.

Εντος καπου στο 6αρι.

Ε δεν ειναι παραλογη καταναλωση για 100 ιππους εντος πολης.

Τωρα τι και αν δεν ανεβαζει στροφες στη πολη?

Αλλοι το εχουν μονο βολτες και παλι δεν ανεβαζουν στροφες :tooth:

Eντάξει αυτό είναι όπως το βλέπει ο καθένας εγώ το λυπάμαι το καημένο όταν το κυκλοφορώ μέσα κακά τα ψέματα...

Για την κατανάλωση όντως είναι κάπου στο 6 με νορμάλ ρυθμούς και να το σκίσεις θα πάρει άλλο ένα λίτρο κλαιν δεν έχει τόση σπουδαία διαφορά και δεν είναι λόγος να μην πάρεις το μηχανάκι !! 

Για άλλους λόγους ίσως θα πρέπει να το ξανασκεφτεί για το triple 

Ως κάτοχος street triple δεν συμφωνώ  οτι ειμαι ο φιλος του βενζινα και κατανάλωση στον Θεο! Τι βλακείες ειναι αυτες;;

Με χαμηλότερη κατανάλωση 4,8 σε ταξιδι δικαβαλος και μια μεση στα 5,5-5,8 εντός πολης, και ειναι μια μοτο με 108 αλογα! Το δικο μου ειναι 2010 μοντελο!


Οσο για τον φιλο, ειχα και εγω αυτον τον προβληματισμο παλιοτερα, 2 πραγματα με ξενερωναν στο monster το 1ο ηταν οι ημαντες που ειναι και ακριβοί και σχετικα συχνα θελουν αλλαγη, και το 2ο ηταν η αποδοση που ναι μεν δεν ειναι κακη, αλλα ολα τα αλλα στα ιδια κυβικα σε παιρνανε χαλαρα!
Κατα τ'αλλα πανεμορφο το monster με τις αναρτησαρες του και τις φρεναρες του! Άρα αν σου αρεσει το monster σαν μοτοσυκλετα, και το οικονομικο, δεν ειναι και τοσο θεμα χτυπα το! Αν σου αρεσει και το triple και σαν ομορφια αλλα και για τις επιδόσεις του παρε αυτο!  Αν ομως, θελεις μια απλη οικονομικη σε ολα καινουργιο μοντελο μοτοσυκλετα, που ειναι και ομορφη, και κανεις τα παντα (allround) γιατι οχι και το mt-07!

Βill όντως το μοτεράκι και εγώ θα το ήθελα πιο δυνατό όπως επίσης και εγώ συμφωνώ ότι για ένα εξακοσάρι δεν είναι τόσο vfm να σκας τόσα για service...! Αλλά από θέμα περιφερειακών παίζει να σε αποζημιώνει καλύτερα και από το triple (το απλό γιατί για το r αλλάζει αρκετά το πράγμα ) !!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα ενταξει καλα φρενακια και αναρτησεις εχει το monster αλλα μη ξεχναμε οτι δεν εχει ρυθμισεις πχ.

Δε νομιζω οτι εχει μεγαλη διαφορα ακομα και απο το triple το απλο.

Φρενα παρα τις διπιστονες εχει καλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εσεις που καιτε 6 μες στη πολη με τα τριπλ με νεκρα τα πατε?εγω 6 βλεπω μονο εκτος αθηνας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...