Jump to content
dogonala

γνωμες για vfr 800

Recommended Posts

Μεγας παιδικος ερωτας και best seller στην αγγλια που ζουσα γαι πειτε πατιωτες πως σας φαινεται, απο 2008 και μετα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βest seller στην Αγγλία.

Εδώ που ρωτάς,θα αρχίσεις να προβληματίζεσαι......... :shades:

Relax και απόλαυσε τις τεκμηριωμένες αντιπροτάσεις,γιατί είναι δεδομένο ότι δεν ξέρεις,παρ'όλο που ρωτάς με σαφήνεια.

:popcorn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οχι δεν σκεφτομαι για αγορα απλα κουβεντα για το συγκεκριμενο μοντελο ηθελα και γνωμες.αλλα cool εσυ αγνοησε το :yawn:

για τους υπολοιπους το vtec τι ακριβος ειναι?

Τροποποιήθηκε από τον dogonala

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μηχανάρα το vfr800. Ποιοτικότατο, πλήρες, άνετο και με επιδόσεις. Εγκρίνω!

Το μόνο του μείον είναι το μικρό του μέγεθος καθώς δεν είναι ο,τι καλύτερο για μεγαλόσωμους αναβάτες. Δεν νομίζω πάντως να διαφέρει πολύ (σε μέγεθος) από το 1250...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω δεν μπορω να εκφερω γνωμη για τα vtec μοντελο μιας και δεν το εχω οδηγησει,φανταζομαι οτι θα ειναι καλο και βελτιωμενο σε σχεση με τα προηγουμενα vfr ,με μονη παρασπονδια το λιγο πιο αυξημενο βαρος και βεβαια την καταργηση των γραναζιων στους εκκεντροφορους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οχι δεν σκεφτομαι για αγορα απλα κουβεντα για το συγκεκριμενο μοντελο ηθελα και γνωμες.αλλα cool εσυ αγνοησε το :yawn:

για τους υπολοιπους το vtec τι ακριβος ειναι?

:tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΚΥΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΝΑ ΠΩ

το vtec μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων από κάποιες στροφές και πάνω, έτσι ώστε να βελτιστοποιείται η δύναμη του κινητήρα στις ψηλές στροφές αλλά χωρίς να θυσιάζεται η λειτουργία του στα χαμηλά, αν είχε ρυθμιστεί μόνο για ισχύ στα ψηλά. είναι η honda έκδοση αυτοκινητικών συστημάτων τύπου vvt-i ή vanos.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εδώ μέσα, καλό χρυσό και άγιο το φόρουμ, αλλά τι συμβουλές να πάρεις για το 800;

Εδώ μόνο γνώμες από αντιχοντάκηδες θα διαβάσεις, και γνώμες από ανθρώπους που ούτε καν από κοντά δεν το έχουν δει.

Πετάξου στο vfrh.net που είναι πιο εξειδικευμένο, και θα σου γράψουν άνθρωποι που το έχουν, ξέρουν γιατί το πήραν, τι περίμεναν από αυτό κ.ο.κ. και θα σου πούνε πράγματα.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ, που την αιτιολογώ για μηχανικούς-τεχνικούς λόγους: εγώ θα προτιμούσα το VFR800Fi με το σύστημα Cam Gear Train. Νομίζω το έχω αναλύσει αρκετές φορές γιατί. Καλύτερο από μηχανολογική άποψη μοτέρ, και θα το βρεις και πολύ φτηνότερα.

Μερικά πράγματα έχω γράψει για το vtec εκεί στο ποστ Νο45, ρίχτου μια ανάγνωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το crossrunner φοραει τον ιδιο κινητηρα και αν ναι γιατι εχει πεσει τοσο θαψημο στο φορουμ?

Τροποποιήθηκε από τον dogonala

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πως πηγες απο μοταρ σε γυμνο και μετα σε σπορτ-τουρινγκ ενας θεος ξερει :crazy: :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΚΥΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΝΑ ΠΩ

το vtec μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων από κάποιες στροφές και πάνω, έτσι ώστε να βελτιστοποιείται η δύναμη του κινητήρα στις ψηλές στροφές αλλά χωρίς να θυσιάζεται η λειτουργία του στα χαμηλά, αν είχε ρυθμιστεί μόνο για ισχύ στα ψηλά. είναι η honda έκδοση αυτοκινητικών συστημάτων τύπου vvt-i ή vanos.

Το vtec στις μηχανές δεν είναι ίδιο με των αυτοκινήτων της Honda.

Στην ουσία στα χαμηλά δουλεύεουν οι μισές βαλβίδες και μετά όταν ενεργοποιηθούν και οι υπόλοιπες αποδίδει κανονικά το μοτέρ.

Το κάνουν για να πετύχουν καλύτερη ροπή χαμηλά και οικονομία στο χαμηλό στροφάρισμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μεγας παιδικος ερωτας και best seller στην αγγλια που ζουσα γαι πειτε πατιωτες πως σας φαινεται, απο 2008 και μετα

Συνοψίζοντας τις προηγούμενες απαντήσεις που έλαβες,όντας πρώην κάτοχος του ''μικρό αδελφού'' της μοτό σου,νυν κάτοχος ενός vfr 800 '03,και αναβάτης λίγων χιλιομέτρων του FI,(προ vtec μοντέλου),θα έλεγα τα εξής:α) έχεις... μηχανάρα,την καλύτερη ''value for money''! β) Από 2002-2010,είναι το ίδιο μοντέλο,με μικρές (ουσιαστικές;) αναβαθμίσεις από το '06 και μετά στα ηλεκτρικά, και συγκεκριμένα στη ''μπλε φίσα'' ,που χώλαινε στα πρώτα και υπερθεμαινόταν και καιγόταν,(με τις γνωστές συνέπειες,ξαφνικός... θάνατος),και μικρό facelift,συν υποχρεωτικό ABS. γ) το vfr σε φέρνει σε πιο sport θέση οδήγησης από το bandit,(εμένα με βολεύει),και σου δίνει την αίσθηση ότι είσαι ''πάνω στο μηχανάκι'' και κουμπώνεις μαζί του,κι ότι γίνεσαι ενιαίο σύνολο με τη μηχανή και δεν σε... τραβολογάει (συγχωρέστε μου τα χωριάτικα!),ίσως λόγω του V4.γ) μεταξύ FI και vtec,τι να πω... Από μια εντελώς... επιδερμική επαφή που είχα με το FI,μου άρεσε!Πιο ελαφρύ,πιο ευέλικτο,πιο ροπάτο και ελαστικό χαμηλά,και πιο πορωτικό σε ήχο λόγω γραναζιών,συστήνεται ανεπιφύλακτα για την Κυριακάτικη βόλτα.Από την άλλη,για να πηγαίνω στο χωριό φορτωμένος,αθόρυβα,ακούνητος σαν τρένο,κι αν μου τη... δώσει,ν'ανοίξω για το ξεκ@λωμα,προτιμώ το δικό μου!

Για περισσότερα,όπως έγραψε κι ο ''FlyingInaDream'',ανάτρεξε στο ''vfrh'',με πλούσια βιβλιογραφία,σχόλια,αντιπαραθέσεις,μαλώματα :kill: και ξανανταμώματα :wub: ,γενικώς είμαστε ''μια ωραία ατμόσφαιρα,δεν ξέρω αν το'χετε καταλάβει...!''

Προσωπική μου άποψη,κράτησε τη μπαντιτάρα,κλασικό ''δεν σπάει δεν χαλάει'',και να σου πω ότι... ψηνόμουνα να δώσω το μικρό και να πάρω το μεγάλο bandit,(το δικό σου είναι και full-fairing!),αλλά έπεσα στην... καψούρα του vfr,συν ότι δεν ήθελα να περάσω τα 1000cc λόγω αυξημένων τελών και παγίων,συν την απειλή των τεκμηρίων να αιωρείται!

Τροποποιήθηκε από τον vfr 800

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ΓΙΑ ΑΝΓΚΛΙΑ ΚΑΛΟ.

ΓΙΑ ΕΝΤΟ ΕΛΑΝΤΑ ΝΤΕΝ ΚΑΝΕΙ.

ΜΕΚΑΝΑΚΙ ΤΕΛΙ ΝΤΙΑΚΟΣΑ ΑΛΟΓΚΑ ΕΓΚΟ ΠΕΡΝΑΟ ΑΛΟΥΣ ΣΤΟ ΒΟΛΤΑ ΜΟΥ ΚΣΙΣΤΑ ΚΑΝΟ ΜΑΝΓΚΑ.

ΤΖΑΠΑΝΙΖ ΜΕΚΑΝΑΚΙ ΟΚΙ 2 ΚΙΛΙΝΔΡΑ ΟΚΙ ΓΚΑΖΙ ΡΟΠΙ.

ΕΜΙΣ ΕΝΤΟ ΑΛΑΝΙ ΕΚΙ ΑΝΓΛΙΑ ΠΟΥΣΤΙ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μάλλον καταντάω βαρετός, αλλά αν ψάχνεσαι σ'αυτή την κατηγορία τσέκαρε και την sprint st. Αν εξαιρέσεις τα τέλη, στα υπόλοιπα κατ'εμέ είναι ένα κλικ καλύτερο σύνολο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Nα φυγεις απο το bandit για να πας στο vfr δεν υπαρχει ουτε σε σεναριο επιστημονικης φαντασιας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πως πηγες απο μοταρ σε γυμνο και μετα σε σπορτ-τουρινγκ ενας θεος ξερει :crazy: :crazy:

Ρε παιδια θα φαω ξυλο σε λιγο δεν θελω να το αγορασω μια κουβεντα πηγα να ανοιξω ο κακομοιμηρης... :wallbash: :wallbash:

Απλα επειδη μου αρεσει πολυ και δεν εει κυκλοφορισει ηθελα να δω τι παιζει τιποτα μην βαρατε!!!!

και δεν ειχα ιδεα τι ειναι και το v tec.

καλος πολιτης μαν δεν στα πα κιολας

Τροποποιήθηκε από τον dogonala

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στην Αγγλία (και την Γερμανία και την Γαλλία) έγινε επιτυχία για τρεις λόγους:

  • Δεν έχουν καφετέριες......
  • Δεν τους νοιάζει αν εντυπωσιαστεί η μαρίδα από τα γραφικά και τα πολλά R...........
  • ......αλλά κυρίως γιατί "The Honda VFR800i is the best version of the best motorcycle ever built according to some". Από εδώ: http://www.motorcycl.../N-146+2681+189

Για την εδώ αγορά δεν είχε αρκετές χάντρες και καθρεφτάκια να θαμπώσει τους ιθαγενείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να σε πω εγω τι παιζει.

1) Παίζει VTEC (μετά τις 6500στρ ανοίγει) το τι αποτελέσματα έχει παρακάτω.

2) Παίζει 1η στα 96 χλμ, Δευτέρα στα 140. .. Πέμπτη Στα 240, Έκτη δε τραβάει καθόλου για να τελικιάσεις θες δρόμο. 109 άλογα μοτέρ 98 στον τροχό. 8.1 ροπή.

3) Τελική 253 χλμ το δικό μου (μανίσιο)

4) ABS που δε σου σπάει τον έρωτα και πιάνει όταν ξεχαστείς χαζεύοντας την κολάρα δίπλα σου και ο μπροστινός σου αποφασίζει να μη περάσει με πορτοκαλί.

5) CBS: Οι δαγκάνες είναι εξαπίστονες. Πατώντας το μπροστινό πατιούνται 2 έμβολα ανά τακάκι εμπρός και 1 πίσω. Αντίστοιχα και ανάποδα συμβαίνει με το πίσω φρένο.

6) Φώτα: Η νύχτα μέρα μόνο με τα πορείας. Αν ανάψεις τα μεγάλα πας και με μαύρη ζελατίνα. Αν βάλεις xenon δε θα τα ανάψεις ξανά τα μεγάλα παρά μόνο για σινιάλο.

7) Αναρτήσεις: Showa τα ελατήρια είναι για τον πέο η μπουκάλα αξίζει. Την κρατάς και κουμπώνεις ελατήρια.

8) Γκάζι: λίγο απότομος ψεκασμός μέσα στο VTEC στις χαμηλές σχέσεις. Πολύ εύχρηστος σε χαμηλές σχέσεις στις κάτω των 6500 στροφές. Στις υψηλές σχέσεις δεν υφίσταται θέμα. Γίνεται αισθητό μόνο σε χαμηλές ταχύτητες (πχ μέσα στην πόλη).

9) Συμπεριφορά εντός: Ξεκινώντας χάνει το βάρος του τελείως. Εύκολη οδήγηση all around μέσα στην κίνηση.

10) Συμπεριφορά εκτός: Είναι sport touring με clipon. Δώστου δρόμο και στροφιλίκι. Υστερεί στα κλειστά σε σχέση με τις καρατιμόνες. Το φορτώνεις άνετα μπαγκάζια και γυναίκα και κάνεις χιλόμετρα. Ευχάριστη μέση ταχύτητα σε εθνική μαζί με μπαγκάζια και πίσω άτομο στα 180. Οικονομική ταχύτητα στα 140 . Το Vtec στην εθνική χωρίς ιδιαίτερες συνθήκες μπαίνει στην 6η στα 156km/h.

(ps: τα clipon είναι πιο ψηλά από πίστας. Αυτά του VTEC είναι πιο ψηλά και από παλαιότερα VFR)

11) Συμπεριφορά στην πίστα: Είναι sport touring με clipon. Στρίβει και βγάζεις τα γούστα σου κανονικότατα αλλά δεν είναι supersport. Αν θέλεις supersport πας σε άλλη κατηγορία.

12) Ανεμοκάλυψη: Βροχή με 140klm/h σε εθνική οδό δεν τρώς πουθενά σταγόνα εκτός από τις μπότες σου και το κράνος. Δεν ξέρω για το συνοδηγό δε μου έτυχε να συνεχίζω πορεία με βροχή έχοντας συνοδηγό. Είμαι 1.83.

13) Σταθερότητα: Δε πα να φυσάει βαρδάρης στις μπάλες σου.

14) Οικονομία: Με τέζα το γκάζι 210χλμ, με 130-140klm/h 340χλμ - τεπόζιτο μαζί με ρεζέρβα περίπου 22λτ.

15) Διάφορα: Διπλό στάντ (δε σου σπάνε τα @ για να ψεκάσεις την αλυσίδα) - HISS (για κλοπές) - Ελάχιστα κλεψιμέικο στο Ελάντα για τους λόγους που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ (αλλά το φυλάμε φυσικά) -Κολάρα αλά Beyonce - Μονόμπρατσο. Για ποιότητα κινητήρα κλπ δε θα αναφερθώ καν πιστεύω ότι είναι περιττό.

Στα μείον: Θα ήθελα ακόμη 40 αλογατάκια με την ανάλογη ροπή τους και τη δυνατότητα να βάλω traction control. Αν τα είχε αυτά δε το άλλαζα με τίποτα. Ήδη μπορεί και να μη το αλλάξω.

Άμα θυμηθώ και τίποτα άλλο θα προσθέσω με κόκκινα.

Τροποποιήθηκε από τον Semiaz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

VFR 800 Fi (διαφορές σε σχέση με τα παραπάνω που έγραψε ο Semi)

  • Πιο "ψωμωμένος" κινητήρας χαμηλά, δεν έχει το "σκαλοπάτι" του V-tec, ροπή 8,3 έναντι 8,1 kgm
  • Ήχος - φετίχ το χαρακτηριστικό "σφύριγμα" των γραναζιών.
  • Είναι πιο όμορφο από το V-tec
  • Κορυφαία ποιότητα κατασκευής (το V-tec υστερεί, λίγο μεν, αλλά υστερεί).
  • Ελαφρώς καλύτερη ανεμο-βροχοκάλυψη.
  • Δέκα κιλά ελαφρύτερο (208 - 218kg).
  • To ότι είναι πιό όμορφο το είπαμε;
  • Δεν έχει ABS
  • Καλύτερη επιτάχυνση και από στάση και εν κινήσει
  • Μετά από 12 χρόνια και 55.000 χλμ., τελείως "μαμά", κατεβάζει 99,5 πραγματικά άλογα στον τροχό και πραγματική (μετρημένη με GPS) τελική 263 (με Delkevic τιτανίου είχα +5 κοντερίσια χλμ.).
  • Και είναι και πιό όμορφο...........

DSC04442_zps8997cfa3.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Semiaz το ποστ σου είναι εξαιρετικό,

μια διόρθωση μόνο, οι δαγκάνες είναι τριπίστονες με τα τρία πιστόνια από την μια μεριά, και κόντρα-γλύστρα από την άλλη μεριά.

Δεν αλλάζει κάτι στο νόημα όσων έγραψες φυσικά, απλά για την λεπτομέρεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

.............απείρως πιο όμορφο όπως μπορείτε όλοι να διαπιστώσετε................

DSC_9833.jpg

DSC_5491.jpg

DSC_5482.jpg

Εσύ ο από πάνω, avatar από που ψωνίζεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειναι πιο γρηγορο το γραναζωτο ,πιο ελαφρυ ,πιο ομορφο απο μπροστα οχι απο πισω :lipssealed: ,πιο φετιχ ηχος λογο γραναζιου,εχω δει 275 κοντερισια ,φοραω leovince carbon+k&n φιλτρο,μια δυναμομετρηση θα ηθελα να την κανω να πω την αληθεια αλλα ποιος ο λογος?Τα αλογα δεν ειναι το παν σε αυτη τη μηχανη οσο η αισθηση και η παροχη ισχυος.Παντως πιστευω οτι εχω 1 απο τα πιο δυνατα γραναζωτα!Μεχρι και ενας μηχανικος μου ειπε πως εχει γκαζακι καλο και πως τα θυμαται πιο ηπια σε αποδοση,ισως να ειχε οδηγησει το vtec :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παναγιώτη, από άνεση σόλο-διπλός σε σχέση με το vara (καλά θα μου πείς, τι συγκρίνουμε τώρα) τι λέει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...