Jump to content
l4m0

Βοήθεια μήπως και γλιτώσουμε 100€

Recommended Posts

Εχθές το βράδυ καθώς γυρνούσα από την νυχτερινή μου έξοδο έχοντας πιει 3-4 ποτηράκια τσίπουρο με σταματάνε για αλκοτέστ. Το μηχάνημα έγραψε 0,12 mg/l και με έγραψαν 200€ τα οποία γίνονται 100€ σε 10 μέρες. Καθώς είμαι και φοιτητής τα 100€ μου είναι ένα πολύ μεγάλο ποσό να πληρώσω. Επειδή διάβασα και είδα ρε παιδιά ότι το όριο στης μηχανές είναι 0,20 και εγώ είμαι πολύ κάτω από το όριο γιατί με γράψανε???Βοηθήστε παρακαλώ μήπως και γλιτώσω αυτά τα τόσο σημαντικά 100€.Ξέρω ότι οδήγηση και αλκοόλ δεν πάνε μαζί, αλλά μία Παρασκευή και Σάββατο που βγαίνω καθώς έχει πέσει πολύ διάβασμα δεν γίνετε να μην πιεις έστω και λίγο,ούτε καν ζαλισμένος δεν ήμουν...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πρόστιμο των 200 € ισχύει νομίζω απο 0,25-0,40 άρα κακώς σε γράψανε..

Αυτό είναι για τα αυτοκίνητα για τις μηχανές είναι από 0.20 και πάνω αλλά εγώ είχα 0.12 πώς γίνετε ρε παιδιά???Μήπως με πέρασαν για νέο οδηγό και τα όρια είναι λιγότερα?Αλλά και πάλι το δίπλωμα το έχω πάνω από 2 χρόνια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

με μια προχειρη αναζητηση αναγραφετε οτι το εποτρεπομενο οριο ειναι 0,5 στο λιτρο αιματος...

οταν με σταματησαν και ειδαν οτι ειμαι νεος οδηγος μου ειπαν 0,2 στο λιτρο αιματος.

τ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Άρα για να μην παιδευόμαστε με τα όρια καλό είναι να μην πίνουμε καθόλου και τελειώνει η υπόθεση..

• Like 7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

1ον. 3-4 ποτήρια τσίπουρο δεν είναι λίγα

2ον. το όριο στις μοτοσυκλετες είναι πολυ χαμηλότερο από τα αυτοκίνητα.

0,10mg/l είναι για τις μοτο, κι εμένα με εγραψαν με 0.13 επίσης 200 ευρώ περυσι και τα πλήρωσα (τα 100) κανονικά...δεν μπορείς να κάνεις τίποτα

πλήρωσέ τα και στην επόμενη εξοδο με μοτοσυκλετα πιες αναψυκτικό...

• Like 10

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

νομιζω οτι το μονο που μπορουσες να κανεις