-
Δημοσιεύσεις
329 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
63 ExcellentΣχετικά με το μέλος l4m0
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
- Γενέθλια 20/01/1991
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Kerkyra
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
Xj6 Diversion
-
myBike: Κυβισμός
600
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Hjc fg15
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Triumph
-
dreamBike: Μοντέλο
Tiger
-
dreamBike: Κυβισμός
1050
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Λοιπόν παιδιά έβαλα motorex top speed 10-40 συνθετικό λαδακι και το κιβώτιο είναι αλοιφή. Είχα yamalube και παρατηρησα τρομερή διάφορα. Κορυφαίο λάδι βαλτε το και θα με θυμηθείτε!
-
Άλλαξα σήμερα παραφλου είδα μια διαφορά αλλά όχι κάτι τρελό. Τελικά όντως έτσι δουλεύει η μηχανή τουλάχιστον για τώρα που έχει κρύα βοηθάει το καλοκαίρι βλέπουμε..
-
Όντως ακούγεται λες και ξεκινάω με 2α. Χαχα όχι από πρώτη σε δευτέρα με το που πατάω συμπλέκτη μ σβήνει και αναγκάζομαι να ανεβάζω ελάχιστα τις στροφές τ κινητήρα την ώρα της αλλαγής. Ευχαριστώ για τα comment σας. Ανησυχούσα ιδιαίτερα γ την θερμοκρασία. Όλες οι μηχανές έτσι δουλεύουν δλδ; Γτ φίλος μ είπε αν ανάβει τρ τ βεντιλατερ τ καλοκαίρι θα ψήνεις λουκάνικα; Και δεν έχει κ άδικο εδώ που τα λέμε..
-
Καλησπέρα και από εμένα! Κάτοχος xj6 diversion εδώ και 2 μήνες! Τ πήρα μεταχειρισμένο σ καλή κατασταδη με 20000 χλμ και όλα τα σερβίς του αλλά έχω κάποια προβλήματακια και χρειάζομαι τις συμβουλές σας! Λοιπόν ξεκινάω 1) το πιο βασικό. Μήνας Φλεβάρης και δουλεύει το βεντιλατερ μέσα στην πόλη. Μετά από μια 10λεπτη βόλτα είμαι εκεί κοντά στους 82 βαθμους. Αν τ αφήσω ρελαντί στα επόμενα 3-4 λεπτά βαράει 100 και ξεκινάει το φουρφουρι να δουλεύει. Πέφτει 94 και ξανά το ίδιο, ανεβαίνει 100 και πάλι πέφτει. Έχω πάει σε 2 μάστορες και μου λένε ότι είναι νορμάλ. Σε ταξίδι βέβαια που του έκανα Θεσσαλονίκη-αθηνα ήταν σταθερό στους 75. Μέσα στην πόλη σ χαμηλές ταχύτητες και σταματημένος στο ρελαντί ανεβάζει. Είναι φυσιολογικό;;; 2) το κιβώτιο μου φαίνεται αρκετά τραχυ ειδικά από 1η σε 2α και όταν είν' κρύο (κάτω από 70 βαθμούς). Τα λάδια είν' καινούρια τα τσεκαρα αλλά είναι λίγο overfilled. 3) όταν το ξεκινάω και δν έχει ζεσταθεί καλά με τ που πατάω συμπλέκτη να βάλω 2α κάποιες φορές μ σβήνει. Για να μην σβήσει πρέπει να τραβήξω λίγο γκάζι να στροφαρει ο κινητήρας και να βάλω 2α. Αυτό γίνεται μόνο κατά την πρώτη εκινηση. Ρίξτε τα φώτα σας ρε παιδιά γιατί σκέφτομαι να το πάω συνεργείο για ένα γενικό check up..
-
Βάλε WPA2 PSK κρυπτογράφηση και ένα σύνθετο password. Τα WEP σπάνε αρκετά εύκολα από κάποιον που ξέρει 2-3 πραγματάκια από δίκτυα. Επίσης το WPA σπάει με έναν εύκολο κωδικό εάν ο "κακούλης" έχει καλό λεξικό. Αυτά τώρα για κάποιον που ξέρει κάποια πραγματάκια. Κάποια router που έχουν πάνω το default password σπάνε ακόμα πιο εύκολα ακόμα και από κάποιον που δεν έχει ιδέα χρησιμοποιώντας έτοιμα προγραμματάκια. Οπότε αναγκαστικά πρέπει να αλλάξεις τον κωδικό. Αρχικά κάνε reset το router σου, άλλαξε του στην συνέχεια το όνομα, και επέλεξε το WPA2 με ένα σύνθετο κωδικό και θα είσαι μια χαρά.
-
Πρόβλημα σε CB 400 νέου οδηγού στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
Ο l4m0 δημοσίευσε στο Θέμα του l4m0
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Ωραία θα ελεγχθούν όλα αυτά. Μήπως αν είναι πολύ πλαγιασμένη κάθεται το φλοτέρ και βάζει περισσότερη βενζίνη με συνέπεια την υπερχείλιση; Θα ενημερώσω μόλις φτιαχτεί το πρόβλημα έτσι ώστε να γνωρίζουμε ακριβώς τι παίζει σε περίπτωση που κάποιος άλλος το αντιμετωπίσει. -
Πρόβλημα σε CB 400 νέου οδηγού στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
Ο l4m0 δημοσίευσε στο Θέμα του l4m0
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Τι ρόλο παίζει το πλάγιο στάντ;; Αυτο πρώτη φορά το ακούω. Επίσης παίζουν κανένα ρόλο τα άλλα μπουζί; Αφού μόνο ο ένας κύλινδρος δεν λειτουργεί. Κατα τα λεγόμενα του μάστορα άλλαξε μπουζί σε αυτόν τον κύλινδρο και πάλι δεν λειτουργούσε. Δεν ξέρω ρε παιδιά τελικά αν δεν κάτσεις να ασχοληθείς μόνο σου με την βοήθεια κάποιου π εμπιστευεσε ή αν δν έχεις έναν καλό μάστορα που να τον γνωρίζεις δουλειά δεν γίνεται. -
Πρόβλημα σε CB 400 νέου οδηγού στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
Ο l4m0 δημοσίευσε στο Θέμα του l4m0
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας θα τα τσεκάρουμε όλα αυτά, η μηχανή αυτή τι στιγμή είναι στο συνεργείο και πρέπει να δούμε αν θα την πάρουμε από εκει, αν θα βάλουμε άκρη με τον μάστορα ο οποίος τόνισε επίσης ότι μπορεί να κάνει υπερχείλιση επειδή έχει στραβώσει λίγο ο πλαγιοστάτης της μηχανής και γέρνει λίγο περισσότερο απότι πρέπει Μάλλον θα την πάμε σε κάποιο άλλο συνεργείο γιατί δεν έχουμε και ιδιαίτερες γνώσεις. Απλά θέλουμε να γνωρίζουμε πάνω κάτω τι παίζει, γιατί εκτός του ότι είναι δύσκολοι καιροί δεν είναι και ότι καλύτερο να σε πιάνει κορόιδο ένας παραμυθάς. -
Πρόβλημα σε CB 400 νέου οδηγού στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
Ο l4m0 δημοσίευσε στο Θέμα του l4m0
Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;Την αιτία της υπερχείλισης δεν την βρήκαμε pri δεν γνωρίζω κεγώ αν έχει, πάντως η βρύση του καρμπυρατέρ για την εισαγωγή βενζίνης ήταν ανοιχτή. Το τσόκ δεν ξέρω αν δουλευει και την μηχανή την πήρε ο φίλος μου πρίν από ένα μήνα μεταχειρισμένη και απότι την είδα εμφανησιακά είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση αλλά πρέπει να μην έχει γίνει σέρβις για αρκετό καιρό από τον προκάτοχό της. Δηλαδή θεωρείται πως το καρμπυρατέρ επισκευάζεται με ένα καθάρισμα και δεν χρειάζεται αλλαγή ; Πόσο κοστίζουν περίπου τα αυθεντικά καρμπυρατέρ για το συγκεκριμένο μοντέλο; Μία φορά έχει κάνει υπερχείλιση οπότε δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με τα λάδια.Μήπως θα χρειαστεί να τα αλλάξουμε και αυτα; Το ότι δεν δουλεύει ο ένας κύλινδρος δηλαδή ευθύνεται καθαρά το καρμπυρατέρ; -
Πρόβλημα σε CB 400 νέου οδηγού στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
Το μέλος l4m0 πρόσθεσε ένα θέμα στο Τεχνικά Θέματα / Πώς μπορώ να...;
Χαιρετώ τα μέλη, Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα. Ο λόγος για ένα cb 400 μοντέλο του 98 νομίζω. Το είχε αφήσει ένας φίλος μου 3 βδομάδες σβηστό με μπαταρία συνδεδεμένη και συναγερμό πάνω. Η μπαταρία ήταν παλιά και σαν αποτέλεσμα είχε να ρίξει την μπαταρία και να μην παίρνει μπρος. Όταν πήγε να το βάλει μπροστα το βρήκε γεμάτο βενζίνες κάτω από το καρμπιρατέρ. Δεν ξέρω αν προσπάθησε κ κατάφερε κ το έβαλε μπρος πιο πρίν. Αγνοήσαμε το θέμα της υπερχείλισης αφού καθαρίστηκαν οι βενζίνες, αλλάξαμε μπαταρία και σαν αποτέλεσμα είχε τις πρώτες φορές που ανοίγαμε τον διακόπτη να ανοίγουν κανονικά τα ηλεκτρικά αλλά πατώντας μίζα να νεκρώνουν τελείως όλα και φυσικά να μην παίρνει μπρος. Αφού στερέωσα καλύτερα την μπαταρία πήρε τελικά μπρος. Το έσβησα - άναψα καμιά 10αρια φορές το άφησα να ζεσταθεί το μάρσαρα και λίγο και μετά όταν το πήρε ο φίλος μου για βόλτα έμεινε στο δρόμο. Κατάφερε μετά από ώρα να το ξαναβάλει μπρος μέχρι να φτάσει στο σπίτι του. Μετά από δύο μέρες το πήγαμε στο συνεργείο για να δούμε τι παίζει. Μαζί με τον μάστορα διαπιστώσαμε ότι δεν λειτουργούσε ο ένας κύλινδρος ενώ πριν δυο μέρες λειτουργούσαν κανονικά και οι τέσσερις. Ο μάστορας μας είπε ότι φταίει ή το μπουζί ή το καρμπυρατέρ αφού έκανε κ υπερχείλιση. Τελικά κατέληξε στο ότι φταίει το καρμπυρατέρ γιατί αλλάξαμε το μπουζί του κυλίνδρου που δεν λειτουργούσε. Μας είπε ότι χρειάζεται μάλλον αλλαγή το καρμπυρατέρ. Εμείς με τις λίγες γνώσεις που έχουμε καταλήξαμε στο ότι ίσως χρειάζεται καθάρισμα απλά και όχι αντικατάσταση. Μπορεί το παιδί να έπεσε στο είδος του μάστορα που θέλει να τα τσεπώσει από άτομα π δεν έχουν επίγνωση μηχανικών θεμάτων. Βοηθήστε ρε παιδιά οι πιο έμπειροι μην πάει κ σκάσει το παιδί 150€ για καινούριο καρμπυρατέρ χωρίς να υπάρχει λόγος. Υ.Γ το καρμπυρατέρ απότι θυμάμαι είναι KEIHIN -
Παιδιά βοήθεια! Εχω πρόβλημα με τα φώτα μου μπροστά.. Από τις πολλες λάμπες που του έχω αλλάξει(και κακής ποιότητας κάποιες) από την θερμότητα ζεσταινόταν ο καθρέπτης και μου ξέφτυσε το χρώμα με αποτέλεσμα να έχω μηδενικά φώτα και να μην βλέπω τίποτα. Ξέρει κανείς καμιά πατέντα να βαλω κάποιο υλικό στον καθρέπτη να αναζωογονηθεί ή πάω για καινούριο φανάρι?
-
Εχω ενα παπακι εδω και 4 χρονια και τα φωτα μου δεν αποδιδουν καθολου καλα. Τι εννοω.. Οταν το ειχα παρει καινουριο η ποιοτητα του φωτισμου ηταν πολυ ικανοποιητικη(για παπι) αλλα πλεον μετα απο τοσα χρονια σε επαρχιακους δρομους χωρις φωτισμο δεν βλεπω τιποτα..Δυατυχως δεν υπαρχει το budget ακομη για να παρω μια μεγαλη μηχανη οποτε αναγκαζομαι να χρησιμοποιω το παπι και προσπαθω να το συντηρω οσο το δυνατον καλυτερα γινεται για να κανω την δουλεια μου. Στο θεμα μας, εχω αλλαξει ποσες καλμπες,τα ηλεκτρολογικα δουλευουν κανονικα και κατεληξα μαζι με την βοηθεια του μαστορα οτι ο καθρεφτης του μπρος φαναριου εχει χασει τν γιαλαδα του απο τν υγρασια και τη αυξηση της θερμοκρασιας που προκαλειται απο την λαμπα.. Υπαρχει καποιος τροπος να το βελτιωσω χωρις να το αντικαταστησω?
-
Osram?
-
Ρε παιδια επειδη τον τελευταιο καιρο κανω πολλες διαδρομες νυχτα και σε δρομους με καθολου φωτισμο η και ελαχιστο αντιμετωπιζω πλ μεγαλο προβλημα με τ φωτα. Ειναι πολυ χαλια δεν φεγκουν καθολου καλα. Ειναι πλ επικινδυνα γτ δν βλεπω καλα τς ακρες τ δρομου ιδιαιτερα σε στροφες και ειμαι ολη τν ωρα στην τσιτα. Εχει κανεις να προτεινει κατι?
-
Εγώ με 57 και το medium μου καθεται τελεια λες και δημιουργηθηκε για το κεφαλι μου.. Μετά από 2 ώρες συνεχόμενες πάνω στο κεφάλι μου και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Για τα λεφτά του είναι εξαιρετικό!