Jump to content

skiritis

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    398
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

228 Excellent

Σχετικά με το μέλος skiritis

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΑ
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    AFRICA TWIN
  • myBike: Κυβισμός
    750

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • dreamBike: Μοντέλο
    GS 1150 ADV
  • dreamBike: Κυβισμός
    1150

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.223 προβολές προφίλ
  1. Ενώ ο τίτλος του άρθρου αναφέρει "μπαίνουν κανόνες και για τους ποδηλάτες", στο κείμενο αναφέρονται σημάνσεις και διαγραμμίσεις για τους ποδηλάτες.
  2. Μείωση όλων των προστίμων κατά 40%, αλλαγές στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και ειδικό ρυθμιστικό πλαίσιο για τους ποδηλάτες είναι μερικά από όσα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για τον νέο ΚΟΚ. Αναφορικά με τον νέο ΚΟΚ, όλα τα πρόστιμα, με εξαίρεση την κατανάλωση αλκοόλ, την παραβίαση κόκκινου ή στοπ και την παράνομη προσπέραση, μειώνονται κατά 40%. Τα πρόστιμα, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, θα είναι ενιαία για όλους και θα προσαυξάνονται έως το τριπλάσιο ανάλογα με το εισόδημα. Για παράδειγμα, αν ένα πρόστιμο κοστίζει σήμερα 100 ευρώ, με τη μείωση θα πέσει στα 60 ευρώ – όμως με τα εισοδηματικά κριτήρια μπορεί να φτάσει τελικώς και τα 180 ευρώ. Ωστόσο, αναμένονται διευκρινίσεις μέσω υπουργικών αποφάσεων με τις οποίες θα ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα εισοδηματικά κριτήρια και την προσαύξηση των προστίμων. Πάντως, όπως είπε ο κ. Σπίρτζης κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου, σκοπός του είναι να καλλιεργηθεί οδική παιδεία, αναφέροντας μάλιστα πως στόχος είναι ο μηδενισμός των προστίμων. Αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για 60 μέρες προβλέπεται για τις περιπτώσεις όπου οι οδηγοί κάνουν χρήση κινητού χωρίς ακουστικά, παρεμποδίζουν διαβάσεις για ΑμεΑ, κινούνται στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης, δεν φορούν ζώνη και κράνος, πετούν το τσιγάρο από το παράθυρο. Να σημειωθεί πως, αν οδηγός επαναλάβει κάποιο από τα παραπάνω, χάνει το δίπλωμα για 4 μήνες και ξαναδίνει εξετάσεις. Το ΥΠΟΜΕΔΙ προωθεί και ρυθμιστικό πλαίσιο για την κυκλοφορία των ποδηλατών. Ειδικότερα, μπαίνει σήμανση οδών με πινακίδες για τα ποδήλατα, οριζόντια σήμανση οδών, δηλαδή κατά μήκος και κατά πλάτος διαγραμμίσεις, ειδικές διαγραμμίσεις αλλά και φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες. Ανάμεσα στις διατάξεις του νομοσχεδίου προβλέπονται αυστηρότερα κριτήρια για όσους οδηγούς μεταφέρουν μαθητές, βάζοντας όριο ηλικίας τα 55 έτη ( μέχρι τα 65 μπορεί να ανανεώνεται κατόπιν εξετάσεων), μετά το 75ο έτος οι οδηγοί θα περνάνε επίσης εξετάσεις για ανανέωση διπλώματος, αυξάνονται τα όρια ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομους από 130 σε 150 και σε κατοικημένες περιοχές από 50 σε 70 χλμ./ώρα, ενώ από εδώ και στο εξής απαγορεύεται να κυκλοφορούν «γουρούνες» σε οποιοδήποτε δημόσιο δρόμο. Ο υπουργός Μεταφορών προανήγγειλε τη δημιουργία ηλεκτρονικής πύλης αλλά και τηλεφωνικής γραμμής, όπου το επιβατικό κοινό των ταξί θα μπορεί να υποβάλλει καταγγελίες και να καταθέτει παράπονα. Επίσης, εισάγονται θεσμοί ελέγχου για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα προκειμένου να παταχθεί το παράνομο εμπόριο εισαγωγής και πώλησης, καθώς και θεσμοί διαφάνειας στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας και χορήγησης κρατικών πινακίδων. Θεσμοθετείται, τέλος, παρατηρητήριο τιμών στις οδικές μεταφορές προϊόντων και θωρακίζεται η μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων. Ειδική μέριμνα θα ληφθεί ακόμη για τη βιωσιμότητα των δημόσιων ΚΤΕΟ. Με πληροφορίες από Ελεύθερο Τύπο Πηγή: www.lifo.gr http://www.lifo.gr/now/greece/166748
  3. Πώς δεν έβαλε κι έναν ηλιακό θερμοσίφωνα από πάνω...
  4. Ο δεύτερος φράχτης που κατασκευάζει η Ουγγαρία στα σύνορά της με τη Σερβία θα είναι έτοιμος ως το τέλος Μαΐου και θα μπορεί να αποτρέπει οποιοδήποτε κύμα προσφύγων προσπαθήσει να εισέλθει στη χώρα από την Τουρκία, δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Βίκτορ Ορμπάν μιλώντας στον κρατικό ραδιοφωνικό σταθμό της χώρας. Ο Ορμπάν πρόσθεσε ότι ήταν λάθος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να βασιστεί αποκλειστικά στην Τουρκία για την αναχαίτιση της μεταναστευτικής ροής και την ίδια ώρα να επικρίνει τους Τούρκους. «Σίγουρα δεν ήταν έξυπνη πολιτική κίνηση να θέσουμε την ασφάλειά μας στα χέρια των Τούρκων και την ίδια ώρα να συνεχίσουμε να τους ενοχλούμε, να τους επιτιθέμεθα, να τους επικρίνουμε ότι δεν είναι αρκετά δημοκράτες (…) και να προκαλούμε συγκρούσεις με αυτούς», τόνισε ο Ούγγρος πρωθυπουργός. Πηγή: www.lifo.gr http://www.lifo.gr/now/world/137326
  5. Οι Αυστραλοί βρήκαν έναν νέο τρόπο να αντιμετωπίσουν τους λαθρομετανάστες που εισβάλουν στα χωρικά της ύδατα από την Ινδονησία, την Ιάβα, το Ιράν, τη Μαλαισία και όχι μόνο.ΑΔεδομένου ότι και εκεί οι έμποροι που τους μεταφέρουν, βάση σχέδιο βουλιάζουν τα πλοιάρια με τους λαθρομετανάστες , ώστε να αναγκαστεί το λιμενικό να τους περάσει στο Αυστραλιανό έδαφος και εκεί να ζητήσουν άσυλο,ο Αυστραλός πρωθυπουργός αναζήτησε και βρήκε μια λύση: τις πορτοκαλί κάψουλες. Οι πορτοκαλί κάψουλες είναι κλειστά, βενζινοκίνητα, αβύθιστα σκάφη, κλιματιζόμενα, 90 θέσεων, γεμάτα με αρκετά τρόφιμα και νερό για το ταξίδι της επιστροφής, καθώς εκεί οι λαθρομετανάστες διασχίζουν ωκεανό προκειμένου να φτάσουν στο προορισμό τους.Το λιμενικό περισυλλέγει τους ναυαγούς ή τα πλοιάρια και μεταφέρει όλους τους λαθρομετανάστες μέσα στην πορτοκαλί λέμβο. Στη συνέχεια την προωθεί με ένοπλη συνοδεία στα ανοιχτά, με κατεύθυνση τη χώρα από την οποία επιβιβάστηκαν στο πλοιάριο.Η πρώτη τέτοια κάψουλα έφτασε στο Cikepuh της Δυτικής Ιάβα στις 15 Ιανουαρίου 2014, γεμάτη κόσμο και προσάραξε σε ένα κοραλλιογενή ύφαλο.Στο εσωτερικό της είχε 60 άτομα Ιρανικής καταγωγής, που ζήτησαν άσυλο στην Ιάβα Προσπάθειες να βυθίσουν τις σωσίβιες λέμβους δεν μπορούν να γίνουν επιτυχώς.Ακόμη και αν τρυπήσουν τη λέμβο και πάρει νερό έχει σχεδιαστεί έτσι που δεν θα βουλιάξει. Ο δε κινητήρας, είναι κλειστός σε αδιάρρηκτο κουτί.Η Αυστραλιανή κυβέρνηση προμηθεύτηκε τις πρώτες 11 κάψουλες στην τιμή των 500.000 δολλαρίων. Κοστίζει η λύση όπως παραδέχτηκε, αλλά δεδομένου ότι μετά τις πρώτες 3 κάψουλες που έστειλαν πίσω σταμάτησαν απότομα να καταφθάνουν πλοιάρια με μετανάστες, ίσως να σημαίνει πως θα αργήσει να αγοράσει καινούριες.Πορτοκαλί λέμβος, καταφθάνει στην Ινδονησία από την Αυστραλία.
  6. Μεγάλη αύξηση των απελάσεων μεταναστών, προαναγγέλει ο υπ. Εσωτερικών της Ιταλίας Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017, 19:54 1 Η ιταλική κυβέρνηση σχεδιάζει να επιταχύνει και να αυξήσει τις απελάσεις μεταναστών που δεν έχουν δικαίωμα να μείνουν στη χώρα και θα εγκαινιάσει νέα κέντρα κράτησης για τα πρόσωπα που επαναπατρίζονται, διεμήνυσε ο υπουργός Εσωτερικών της Ιταλίας Μάρκο Μινίτι. Το υπουργείο Εσωτερικών της Ιταλίας προανήγγειλε τον Δεκέμβριο ότι θα υιοθετήσει πολύ πιο σκληρή στάση έναντι των μεταναστών φέτος, χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες. Μιλώντας ενώπιον κοινοβουλευτικών, ο Μινίτι περιέγραψε δημόσια τα σχέδιά του για πρώτη φορά. Η Ιταλία υποδέχθηκε 181.000 μετανάστες που πέρασαν τη Μεσόγειο με πλεούμενα πέρυσι, έναν αριθμό δίχως ιστορικό προηγούμενο, ενώ πάνω από 9.000 άνθρωποι έχουν φθάσει στη χώρα ήδη μέσα στο 2017, σε μια ένδειξη πως οι διακινητές στη Λιβύη συνεχίζουν να δρουν ατιμωρητί. «Πρέπει να απελαύνουμε εκείνους οι οποίοι δεν δικαιούνται (σ.σ. διεθνή) προστασία και παραβιάζουν τον νόμο», δήλωσε ο Μινίτι μιλώντας στα μέλη του ιταλικού κοινοβουλίου. Το 2015 απελάθηκαν λιγότεροι από 4.000 μετανάστες. Δεν έχουν ακόμη δοθεί στη δημοσιότητα στοιχεία για το 2016. Για να αυξηθούν οι απελάσεις, η κυβέρνηση της Ιταλίας σχεδιάζει να ανοίξουν τουλάχιστον 16 νέα κέντρα κράτησης όπου θα οδηγούνται προσωρινά οι μετανάστες πριν από τον επαναπατρισμό τους, είπε ο Μινίτι. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο τέσσερα τέτοια κέντρα, διευκρίνισε ο υπουργός Εσωτερικών της Ιταλίας. Όταν λειτουργήσουν και τα 20, η χωρητικότητά τους θα ανέρχεται σε 1.600 κλίνες, πρόσθεσε. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση πάντως τα κέντρα θα έχουν τη δυνατότητα να υποδέχονται μόνο έναν πολύ μικρό αριθμό των παράτυπων μεταναστών που εκτιμάται ότι ζουν στην Ιταλία. Οι ιταλικές αρχές απέρριψαν πάνω από το 60% των σχεδόν 124.000 αιτήσεων ασύλου πέρυσι, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία. Ο Μινίτι ανακοίνωσε την πρόθεσή του να αυξηθούν οι απελάσεις ενώ ακόμη δεν είχε συμπληρωθεί ούτε ένας μήνας από την επίθεση σε μια χριστουγεννιάτικη αγορά στο Βερολίνο που διέπραξε ένας Τυνήσιος, ο Άνις Άμρι, και είχε αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 12 άνθρωποι, ανάμεσά τους και μια Ιταλίδα. http://www.zougla.gr/kosmos/article/megali-afksisi-ton-apelaseon-metanaston-proanageli-o-ip-esoterikon-tis-italias
  7. Mήπως το πρόστιμο για χρήση κινητού τηλεφώνου από γυναίκες να ήταν διπλάσιο από τους άνδρες;
  8. Τριάντα οδηγοί οχημάτων συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν με την αυτόφωρη διαδικασία στον αρμόδιο εισαγγελέα Πλημμελειοδικών, στο πλαίσιο ειδικής εξόρμησης της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής για τη διαπίστωση και βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, που πραγματοποιήθηκε, από χθες τις πρώτες πρωινές ώρες, σήμερα σε οδικούς άξονες που παρουσιάζουν μεγάλη συχνότητα τροχαίων ατυχημάτων και υψηλή παραβατικότητα. Οι 23 συλλήψεις έγιναν λόγω στέρησης άδειας ικανότητας οδήγησης και οι 7 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος. Συνολικά διενεργήθηκαν 4.516 τροχονομικοί έλεγχοι σε οδηγούς οχημάτων και βεβαιώθηκαν 2.077 παραβάσεις που επισείουν διοικητικά πρόστιμα, εκ των οποίων οι 165 επιφέρουν και επιπρόσθετες ποινικές κυρώσεις. Αναλυτικά, οι παραβάσεις ήταν οι εξής: •Οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος: 124 •Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 65 •Υπερβολική ταχύτητα: 227 •Μη χρήση προστατευτικού κράνους: 116 •Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 97 •Χρήση κινητού τηλεφώνου: 117 •Ανασφάλιστα οχήματα: 34 •Επικίνδυνοι ελιγμοί: 3 •Λοιπές τροχαίες παραβάσεις: 1.294 Παράλληλα, αφαιρέθηκαν 307 πινακίδες κυκλοφορίας, 273 άδειες ικανότητας οδήγησης και 120 άδειες κυκλοφορίας, ενώ ακινητοποιήθηκαν 56 οχήματα και μεταφέρθηκαν με γερανό 29 εξ αυτών. http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2566604/exormisi-tis-trocheas-attikis-gia-veveosi-paravaseon Άντε, του χρόνου πάλι...Δηλ. είναι η είδηση που η τροχαία έκανε την δουλειά της; Μάλλον για επικοινωνιακό παιχνίδι της ΕΛ.ΑΣ. μου φαίνεται. Να κάνουμε μια εξόρμηση, να βγάλουμε ανακοίνωση στα ΜΜΕ για να φανεί ότι υπάρχει και η τροχαία και δουλεύει...
  9. Διαβάζω το ρεπορτάζ της Χριστίνας Ταχιάου στο protagon.gr, η οποία έχει κάνει την έρευνά της και υπενθυμίζει ότι τέλος Ιανουαρίου θα έπρεπε να έχουν περάσει στην κοινοπραξία Fraport (στην οποία συμμετέχει και ο Όμιλος Κοπελούζου) τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Η επίσημη «γραμμή» είναι ότι η καθυστέρηση οφείλεται στη σύναψη σύμβασης μεταξύ της κοινοπραξίας, που θα έχει δικαίωμα να εκμεταλλευτεί τα αεροδρόμια για 40 χρόνια, και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία θα προστατεύει τον χώρο. Ωστόσο, η έρευνα της δημοσιογράφου, η οποία επικαλείται ανώτατες πηγές, αποκαλύπτει ότι ο πραγματικός λόγος καθυστέρησης μιας από της μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις της χώρας, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, είναι το γεγονός ότι η κοινοπραξία αντιμετωπίζει ζήτημα χρηματοδότησης από τις τράπεζες. «Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΙΒ), το International Finance Corporation (IFC) του World Bank Group, η European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) και η Alpha Bank είχαν αναλάβει τη χρηματοδότηση της εταιρείας προκειμένου να πραγματοποιήσει την επένδυση της αποκρατικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας. Όμως, σύμφωνα με τις διασταυρωμένες κι απολύτως αξιόπιστες πληροφορίες του Protagon, η διαπραγμάτευση με τους χρηματοδότες δεν έχει ολοκληρωθεί, ενώ αναμενόταν αυτό να έχει γίνει τον Δεκέμβριο. Υπάρχει ζήτημα εξασφαλίσεων των δανείων, κάτι για το οποίο ακόμη δεν έχει βρεθεί λύση. Έτσι, εδώ και αρκετές μέρες, στελέχη της Fraport μαζί με συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ και της Alpha Bank βρίσκονται στο Λονδίνο, προκειμένου να λυθεί το ζήτημα των εξασφαλίσεων και να προχωρήσει η επένδυση. »Αν και επισήμως η εξέλιξη αυτή δεν συνδέεται με το κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης για την Ελλάδα, κυκλοφορεί ευρέως το σενάριο της γενικότερης ανασφάλειας που προκαλεί η εκκρεμότητα. Ταυτόχρονα, είναι γνωστό στη Θεσσαλονίκη ότι πολύ υψηλά ιστάμενος παράγοντας της Πολιτικής Αεροπορίας διαβεβαίωσε συνδικαλιστές του χώρου ότι το ελληνικό Δημόσιο είναι έτοιμο να εγγυηθεί για τα δάνεια της Fraport προκειμένου να γίνει η αποκρατικοποίηση». Για μια στιγμή: Για να λάβει χρήματα η Fraport και να προχωρήσει στην καταβολή τιμήματος 1,2 δισ. ευρώ στο ελληνικό κράτος πρέπει να εγγυηθεί το χρεοκοπημένο Ελληνικό Δημόσιο. Και αν η εταιρία δεν αποπληρώσει τα δάνειά της, θα τα αποπληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο, σωστά; Αν ισχύουν τα παραπάνω και οι πιστωτές δεν εμπιστεύονται την κοινοπραξία, αλλιώς θα είχαν εκταμιευθεί τα δάνεια και θα είχε προχωρήσει η επένδυση, για ποιο λόγο το Ελληνικό Δημόσιο να εγγυηθεί τα δάνεια μιας εταιρίας, όπως διαβεβαιώνει το στέλεχος της ΥΠΑ τους συνδικαλιστές (ποιους άλλους...); Ερώτηση κάνω, δεν γνωρίζω από ιδιωτικοποιήσεις: Το Ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή οι φορολογούμενοι, έχουν διασώσει τις τράπεζές τους με τις ανακεφαλαιοποιήσεις, έχουν διασώσει ως και το Μέγαρο Μουσικής με 200 εκατ. ευρώ, θα μπουν και εγγυητές με άδεια ταμεία σε μια επένδυση ιδιωτών που ίσως πέσει έξω; Σημειωτέον ότι, όπως έγραψε το The Press Project στις 24 Ιανουαρίου (δείτε ΕΔΩ) η Fraport έχει ήδη δανειακές υποχρεώσεις ύψους 3,6 δισ. ευρώ που δεν έχει εξοφλήσει. Επομένως, θα εγγυηθούμε εμείς ότι μια γερμανική κοινοπραξία -ήδη χρεωμένη μέχρι τον λαιμό- θα τα καταφέρει να μην πέσει έξω; Ίσως αν χαρακτηρίσουμε το γεγονός, αν ισχύουν τα παραπάνω, σκάνδαλο να πέσουμε έξω. Αλλά έτσι γίνονται οι μεγάλες δουλειές; Θυμάμαι τον Σπίρτζη που έλεγε ότι με πολύ πόνο υπέγραψε τη σύμβαση, η οποία θα έπρεπε να είχε τεθεί σε ισχύ από το φθινόπωρο του 2016 και θα απέφερε ετησίως 22,9 εκατ. ευρώ στο ελληνικό κράτος... Συμβαίνουν όλα τούτα στο «και πέντε» της αποκρατικοποίησης των αεροδρομίων και εμείς απλώς αναλωνόμαστε στην Ελλάδα σε μονίμως αδιέξοδες συζητήσεις για το αν οι αποκρατικοποιήσεις είναι καλό ή κακό πράγμα. Υποθέτω ότι όλα εξαρτώνται από το πώς διαχειριζόμαστε και τις μεγάλες και τις μικρές δουλειές. Γαλανιάδη Εύα http://www.arcadiaportal.gr/news/megales-doyleies
  10. Eγώ πάντως έκανα αίτηση πριν 1μιση μήνα στον πάροχό μου (COSMOTE) να με εντάξει στο μητρώο του άρθρου 11 και χθες (24-1-2017) έλαβα διαφημιστική κλήση... Τόσο πολύ αργεί αυτή η ενημέρωση του μητρώου πχια;
  11. Πρωτοφανές φιάσκο με το αρματαγωγό «Λέσβος» το οποίο έστειλε εκτάκτως το ΠΝ για να φιλοξενήσει αλλοδαπούς πρόσφυγες και παράνομους μετανάστες οι οποίοι κρύωναν. Ο πολυδιαφημισμένος απόπλους του από το ναύσταθμο Σαλαμίνας και ο κατάπλους του στο λιμάνι της Μυτιλήνης δεν είχε την αναμενόμενη ανταπόκριση. Ομάδα περίπου σαράντα αλλοδαπών μπήκε στο αρματαγωγό Λέσβος, για να το επιθεωρήσει (εκεί φτάσαμε δυστυχώς, αλλοδαποί να επιθεωρούν τα σκάφη του ΠΝ) αλλά το πόρισμα από τις διευκολύνσεις που τους πρόσφερε το πλοίο ήταν αρνητικό και έτσι αποχώρησαν δίνοντας παράλληλα εντολή να μην πάει κανένας άλλος. Μάλιστα δήλωσαν ότι δεν τους άρεσαν οι συνθήκες που επικρατούσαν στο σκάφος! Όλη την ημέρα σήμερα, οι αλλοδαποί αρνούνταν να μπουν στο πλοίο, για ακαθόριστους λόγους ένας εκ των οποίων οι διευκολύνσεις που παρείχε το πλοίο ενώ κάποιοι αλλοδαποί διέδιδαν ότι θα τους μεταφέρει στην Τουρκία. http://www.pronews.gr/portal/20170112/defencenet/esoteriki-asfaleia/65/protofanes-fiasko-me-armatagogo-lesvos-afoy-epitheorisan
  12. Τα μπερδεύεις... Εκεί κοντά είναι του Παγχαριλαϊκού...
  13. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα στοιχεία του Λιμεναρχείου Χίου, τα οποία με δική του πρωτοβουλία συλλέγονται, και αφορούν την χώρα προέλευσης των προσφύγων – μεταναστών που έρχονται στη χώρα μας μέσω Χίου. Όπως είχαμε δημοσιεύσει και τη Δευτέρα εντυπωσιακή τους τελευταίους μήνες είναι η αύξηση των προερχομένων από την Αφρική και ειδικά των Αλγερινών. Σύμφωνα με την Υπολιμενάρχη, Ειρήνη Αργύρη, που μίλησε στο Ράδιο «Α», στις ροές του Μαρτίου και Απριλίου οι προερχόμενοι από την Αφρική αναλογούσαν στο 1,3% και στο 8,5% αντίστοιχα, του συνόλου των αφιχθέντων, ενώ τους επόμενους μήνες τα ποσοστά αυτά αυξήθηκαν κατακόρυφα. Έτσι τον Ιούλιο έφτασαν στο 41,5%, στη συνέχεια επανήλθαν στο 20% και τώρα το Δεκέμβρη το ποσοστό των Αφρικανών έχει φτάσει στο 40%, στα 4 περιστατικά που αντιμετώπισε το Λιμεναρχείο με 200 περίπου αφιχθέντες πρόσφυγες – μετανάστες. Από την αρχή του έτους το ποσοστό των αφιχθέντων Αφρικανών ανέρχεται στο 15% αποτελούν την τρίτη... δύναμη, παραμένοντας πρώτοι οι Σύροι με 46% και αμέσως μετά οι Αφγανοί με 16,5 %. Αξίζει να αναφερθεί ότι πάνω από τους μισούς Αφρικανούς, για την ακρίβεια το 8,6% είναι από το Αλγέρι. http://www.alithia.gr/koinonia/i-pleiopsifia-syrioi-akoloythoyn-afganoi-kai-meta-oi-afrikanoi-xios
×
×
  • Create New...