Jump to content

Recommended Posts

καλησπέρα σε όλους .

το παρακάτω cafe racer project , είναι από ένα honda cb 400n του 1980 . το πήρα από ένα κύριο μεγάλο σχετικά σε ηλικία (αν υποθέσουμε πως είμαι 22), που ήταν η πρώτη του μηχανή.

είχα προσπαθήσει στο παρελθών να το κάνω cafe racer αλλά δε με κάλυψε ποτέ απολυτά , οπότε αποφάσισα να το ξαναπάω βήμα βήμα . στη πρώτη ανακατασκευή έγιναν λάθη τσαπατσοδουλειές και βιαστικά πράγματα , οπότε αν και όμορφο το αποτέλεσμα , κάτι μέσα μου μου έλεγε ότι πρέπει να την ξαναξεκινήσω .

να θυμάστε οτι ζούμε για το ταξίδι και όχι τον προορισμό ....

θα ανεβάσω το 1ο project που άρεσε σε αρκετούς και μετά μέρα με τη μέρα θα ανεβάζω και στάδια του νέου project το οποίο είναι αυτή τη στιγμή στη πράξη !

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

76667168183620881413248.jpg

έτσι ήταν η μηχανή την πρώτη μέρα που ήρθε στο σπίτι . σαφώς ξεκίνησε το λύσιμο και ο δρόμος της νίκης μακρύς ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

στη συνέχεια. το μηχανάκι έφτασε σε αυτό το στάδιο , μετά από αρκετό λύσιμο . dsc00077ys.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

έπρεπε να φτιαχτεί το ντεπόζιτο που είχε διαρροές από αριστερά και δεξιά στις κολλήσεις , (εκεί που είναι τα κουμπώματα των πλαϊνών πλαστικών ) . επίσης έπρεπε να κάνουμε κάτι με το θέμα τις σκουριάς . οπότε κάναμε 2πλη πλαστικοποίηση στο εσωτερικό του , κολλήσαμε με καλλιτεχνικό τρόπο τις διαρροές και το βάψαμε . δυστυχώς δεν έχω το πριν , έχω μόνο το μετά .

15563317210526692011324.jpg

dsc01385lb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αφού τελείωσα με τα βαψίματα ντεπόζιτο , ζάντες πλαϊνά πλαστικά ( το μοτέρ μέχρι τότε δεν είχε λυθεί ποτέ απ το σκελετό , οπότε ο σκελετός δεν βάφτηκε ) , το μηχανάκι , βιαστικά βιαστικά με ορισμένα πραγματα να του λείπουν ακόμα , έδειχνε κάπως έτσι .

dsc00147fn.jpg

dsc00149zi.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

έπρεπε να λύσω το θέμα της σελάς και ο πολυεστέρας έμοιαζε η μονή λύση στο πρόβλημα μου .

πήραμε μέτρα στο σκελετό της μηχανής και φτιάξαμε τη σέλα ακριβώς . από τα σταδία του πολυεστέρα δεν έχω φωτογραφίες οπότε θα ποσταρω το τελικό αποτέλεσμα της σέλας που ήταν αυτόdsc0520h.jpg .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μετά από μερικές ημέρες μου ήρθαν και οι εξατμίσεις , έβαλα και τα φρένα του και ξεκίνησα να κάνω βόλτες και να το απολαμβάνω. dsc00170pf.jpg

dsc00196li.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μέσα σε πολυ λίγες φωτογραφίες, (δυστυχώς δεν είχα περισσότερες στη πρώτη απόπειρά μου ) σας έδειξα ένα 1ο project του cb400n που πήρε περίπου 6 μήνες να βγει στο δρόμο έτοιμο .

το αποτέλεσμα δεν ήταν άσχημο , αλλά δεν ήταν κ αυτό που περίμενα και αυτό που ζητούσα .... ξέρω πως η μηχανή αυτή μπορεί να βγει πολύ πιο όμορφη , οπότε την πούλησα .... και τη ξαναπηρα πίσω με σκοπό να τη φτιάξω πάλι απ την αρχή και να τη κρατήσω ... μόνιμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα CB ήταν πάντα πολύ όμορφες μοτοσυκλέτες, είναι δικύλινδρο και αερόψυκτο που είναι μάλλον η ιδανική βάση για cafe racer τουλάχιστον όσον αφορά τον κινητήρα. Πολύ καλή δουλειά. Όσον αφορά το αισθητικό από ότι φαίνεται τα πας μια χαρά.Ήταν η πρώτη μου μοτοσυκλέτα το 89 και η μόνη που με έστειλε νοσοκομείο. Με την οδηγισημότητα είναι το θέμα τι θα κάνεις. Καταρχάς αυτά τα φρένα ξεφορτώσουτα είναι ή on ή off. Το ίδιο πθανόν να πρέπει να κάνεις και για αμορτισερ, πηρούνι και καμια ενίσχυση στο ψαλίδι.Αλλά πάλι. Καλύτερα θα ήταν να ξεκινούσες το project με μια μοτοσυκλέτα λίγο πιο σύγχρονη ώστε να είναι πιο σωστή, μην σε απογοητεύω άποψη μου είναι αυτή. Οι μοτοσυκλέτες είναι πρώτα από όλα για να οδηγούντε.

Όπως και να έχει σίγουρα έχεις μεράκι καλή τύχη και με το άλλο προντζεκτ σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το δεύτερο project της μηχανής ( cafe racer project 2 ) , έχει ξεκινήσει εδώ και ένα μήνα περίπου . αυτή τη φορά δεν έμεινε τίποτα ! τα πάντα πάνω στη μηχανή λύθηκαν , μέχρι και η τελευταία βίδα !

κάθε κίνηση για το σχεδιασμό και την υλοποίηση είναι πλέον καθόλου μα καθόλου βιαστική !!!

το δεύτερο κομμάτι θα είναι πιο αναλυτικό , με περισσότερες φωτογραφίες . μέχρι στιγμής έχω τη μετατροπή του σκελετού , που ακόμα δεν έχει βαφτεί . δηλαδή τι κόπηκε από το σκελετό και τι κολλήθηκε . τις ζάντες που ακόμα δεν έχουν πάει για ηλεκτροστατική , είναι μόλις από την υαλοβολη . και τις μπροστινές μπότες των καλαμιών μαζί με τα κέντρα μπροστά και πίσω που είχαν πάει για υδροβολή και μετά για βερνίκι .

ένα cafe racer για μένα δε πρέπει να έχει ζαντες χυτές . αν και όμορφες, ποτέ δε τις συμπάθησα ! έπρεπε να βρω τη πατέντα θα κάνω ώστε στις ίδιες διαστάσεις χωρίς να αλλάξω μπροστινό και πίσω ψαλιδι , να κρατήσω το διπλό δισκόφρενο μπροστά σε ακτινωτή πάντα ζάντα ! μετά από πολύ ψάξιμο και απογοήτευση επειδή δεν έβρισκα λύση , επιτέλους βρέθηκε λύση για μπροστά ! η λύση ήταν στεφάνι από kxf250 μάρκας excel 36ακτίνες με κέντρο από sr250 το οποίο με βόλεψε επειδή ναι μεν έχει ένα δισκόφρενο αλλά κ από την αντίθετη μεριά το μονό που ήθελε για να μπει άλλο ένα δισκόφρενο ήταν βόλτες , οι οποίες και έγιναν . το μόνο που θα χρειαστώ επιπλέον είναι 2 αποστάτες που θα τούς φτιάξω στο τόρνο τις επόμενες μέρες επειδή οι νέοι μου δίσκοι θα είναι μεγαλύτεροι μουαααχαχαχαχχα !!! :afro: .

dsc0357vz.jpg

αυτός είναι ο σκελετός όπως έγινε μετά το κόψιμο και τα κολλήματα στο πίσω μέρος !

dsc0498vi.jpg

dsc0501zs.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

έκοψα τα πίσω αυτιά της , που πλέον δε μου χρησίμευαν σε κάτι εκτός από το να ρίχνουν την αισθητική της , και έφτιαξα με κουρμπαδωρο ένα σωληνωτό πλαίσιο που έγινε κολλητό στο πίσω της μέρος . μένει πλέον να βαφτεί !!! επίσης έβαλα και ένα σωληνωτό νεύρο ενδιάμεσα για τούς κραδασμούς και τις ασκούμενες δυνάμεις .dsc0487x.jpg

dsc0495j.jpg

dsc0496o.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι μοντες ειναι ενα πολυ ενδιαφερον θεμα για μενα και γενικα μου αρεσει να βλεπω και αν μπορω να κανω και γω, στο μαυρο CB το αποτελεσμα ειναι πολυ ωραιο, εχω μια μικρη ενσταση σχετικα με το τιμονι το οποιο θα προτιμουσα νε ειναι με clipon.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτές λοιπόν είναι και οι ζάντες , μετά την υαλοβολη . μένει να πάνε για ηλεκτροστατική βαφή ώστε να ξεκινησω να τις δένω ... dsc0522w.jpgdsc0524g.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι μοντες ειναι ενα πολυ ενδιαφερον θεμα για μενα και γενικα μου αρεσει να βλεπω και αν μπορω να κανω και γω, στο μαυρο CB το αποτελεσμα ειναι πολυ ωραιο, εχω μια μικρη ενσταση σχετικα με το τιμονι το οποιο θα προτιμουσα νε ειναι με clipon.

δεν θα υπάρχει πλέον τιμόνι . μόλις γυαλίστηκαν τα clip on . αύριο με το καλό θα τα ανεβάσω . για να τα βάλω όμως , έπρεπε να καταργήσω τις βάσεις από το φανάρι και επειδή ήθελα να πέσει και λίγο μπροστά και να είναι πιο σταθερό και ασφαλές , έφτιαξα πάνω τιμονοπλακα ρυθμιζόμενη ώστε το καλάμι να ανεβαίνει και να κατεβαίνει . πριν είχε απλά ανωτέρω σημείο σε μια απλή λαμαρινιτσα ( honda )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μπροστά ζάντα 19'' excel από kxf 250 κεντρο sr 250 και μετατροπή διπλά δισκόφρενα με αποστάτες . 36 ακτίνες

πίσω ζάντα 18'' did με δισκόφρενο αντί ταμπούρο πανω στο εργοστασιακό ψαλίδι (δε λέω από τι ) 36 ακτίνες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτα ειναι τα κεντρα ετοιμα μπροστα και πισω και οι μποτες απο τα καλαμια ετοιμες κ αυτες για δεσιμο αυριο .

sr250 dsc0537a.jpg

???dsc0534hb.jpg

μπότες καλαμιώνdsc0540uy.jpg

dsc0531wa.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρα τα πας, αυτο που ειπα πριν δεν ηταν "παρατηρηση" περιμενουμε περισσοτερο φωτογραφικο υλικο, ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολλοί μου έλεγαν να τα κάνω νίκελ αυτά ! ... ε λοιπόν επειδή τα κάνουν όλοι νίκελ εγώ τα έκανα έτσι ... δε μου αρέσει το υπερβολικο νικελ . ειναι συγκεκριμενα τα σημεια που τα κανεις ετσι ! μια μηχανή τοσο παλια , πρεπει να εχει ενα χαρακτήρα που δε θα γυαλίζει από τα νίκελ της .

επίσης τα στεφάνια μ έλεγαν ολοι πως πρέπει να γινουν οπωσδήποτε νικελ . στα πιο ομορφα project που βρηκα ομως ολες ειναι μαυρες .... πχ hondacb450caferac4w.jpg

οπότε αποφάσισα να τις κάνω μαύρες κ εγώ . ελπίζω το αποτέλεσμα να με δικαιώσει ... αυτά για σήμερα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπράβο φίλος και καλή αρχή και από εμένα. Θα με ενδιέφερε όταν με το καλό τελειώσεις και την ολοκληρώσεις όπως εσύ γουστάρεις να μας έλεγες και το συνολικό κόστος για όλο αυτό γιατί έχω και εγώ κάτι στο μυαλό μου.. ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...