nikonian
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
16 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
2
nikonian last won the day on Ιούνιος 22 2024
nikonian had the most liked content!
Πόντοι
4 NeutralΣχετικά με το μέλος nikonian
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Suzuki
-
myBike: Μοντέλο
sv 650
-
myBike: Κυβισμός
650
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
hjc
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Honda
-
dreamBike: Μοντέλο
cb 1300
-
dreamBike: Κυβισμός
1300
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Kymco X-TOWN 300i vs sym joyride 300?
Ο nikonian δημοσίευσε στο Θέμα του Rudigarcia
Χ vs Ψ [vs Ω]...Απλά να καταθέσω προσωπική εμπειρία: Είχα 4-5 Kymco , καλή ποιότητα κατασκευής αλλά μου έβγαλαν αρκετές βλάβες με το καλημέρα. Είχα δυο citicom, φτηνή ποιότητα κατασκευής , καμία βλάβη σε 3+1 χρόνια. Το S ήταν το σκούτερ των ονείρων μου ( 16αρης τροχός, ψηλή ζελατίνα κοντά στον αναβάτη για να μην βρέχεται, 3,7λίτρα/100χλμ, τελική 150...) Συμβαίνουν κι αυτά. -
Μια συμβουλή: Μην αλλάζετε εξάτμιση. Πήρα προ ημερών ένα DY 125 euro 4 , που φορούσε από τον προκάτοχο μια πολύ όμορφη και ποιοτική ανοξείδωτη εξάτμιση protecht . Θόρυβος χωρίς λόγο. Προσπάθησα να την σιγήσω. Έκανα πατέντες (αναστρέψιμες πάντα) στον σιγαστήρα και κατάφερα να κατεβάσω λίγο τα ντεσιμπέλ, αλλά από τις μεσαίες σαλ και μετά η φασαρία ήταν και πάλι ενοχλητική. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι παρατηρούσα δισταγμούς από τον ψεκασμό, αλλά και σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού. Χθες δεν άντεξα τη φασαρία και κάθισα υπό βροχή και άλλαξα την εξάτμιση. Φόρεσα την μαμά. Ε, λοιπόν, είδα το φως μου: Καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλομεσαίες, ο ψεκασμός άψογος, ο ήχος κόσμιος, μπάσος και μουσική στα αυτιά μου. Ε, είναι κάπως άσχημη, αλλά εγώ που καβαλάω δεν την βλέπω. Αύριο θα βάλω αγγελία την after market εξάτμιση , αφού για μια ακόμα φορά επιβεβαιώθηκε ο κανόνας που λέει ότι δεν μπορείς να βγάλεις χαζό τον κατασκευαστή. Ποτέ αλλαγές στα καίρια σημεία της μοτό.
-
Πράγματι και το SV εκεί είναι σε ανοικτό δρόμο με 110-120 σταθερά. Στην Αθήνα βέβαια, χτυπάει 4,5 και αν αλητέψεις και λίγο, περνάει τα 5.
-
Δεν θα μας ενημερώσεις, τι έκανες με τα φρένα; Βρήκες τακάκια να βελτιώνουν σημαντικά την κατάσταση;
-
CBF 1000 CBF1000. Δεν την πιανει το ματι σου.........
Ο nikonian δημοσίευσε στο Θέμα του peterpan
Βίος και ΠολιτείαΠαναγιώτη, το τιμόνι είναι αυστηρά προσωπικό θέμα. Ό,τι ταιριάζει στον καθένα, δύσκολα ταιριάζει σε άλλον. Στα 8-10 χρόνια που έχω να σε δω, πέρασαν απ'τα χέρια μου μεταξύ άλλων και τα Hornet 600, Hornet 900 και CBF 600. Όλα φορούσαν περίπου το ίδιο τιμόνι, με την ίδια κλίση (εντάξει του CBF ήταν λιγάκι πιο ψηλό). Εμένα, μόλις τα συνήθισα , μου άρεσαν και τα τρία, παρότι δοκίμασα και άλλα. Στο ταξίδι καταλαβαίνεις πόσο σοφά σχεδιασμένες είναι οι γωνίες και ιδιαίτερα στα γυμνά -
104 χαω στο GPS , 110 στο κοντέρ, με μόλις 1.500 χλμ στο οδόμετρο (πολύ καλό κοντέρ, αν σκεφτεί κανείς ότι το kriss 125 , στα ίδια χαω δείχνει στο κοντέρ 135)
-
Αμέσως μετά το πρώτο σέρβις των 1000 χλμ το μέτρησα με gps και (χωρίς να το πολυζορίσω γιατί είναι νωρίς ακόμα,) έδειξε 101χλμ/ωρα σε ελαφρά κατωφέρεια. Το κοντέρ έδειξε περίπου 107. Μετά τα 3000 χλμ πιστεύω ότι θα πάρει ακόμα λίγο. Να σημειώσω όμως ότι φοράει 15αρι γρανάζι μπροστά.
-
Σήμερα το γρανάζωσα και το συνιστώ ανεπιφύλακτα για μονοκάβαλους. Ή 35δόντια πίσω, ή 15 μπροστά.
-
E, λοιπόν το πήρα κι εγώ τυχαία, χωρίς να ξέρω τίποτα γι'αυτό, πριν από μια βδομάδα. Στα πρώτα 170 χλμ είχα κάψει μόλις 2,57 λίτρα, δηλαδή 1,5 λ/100χλμ. Είναι βέβαιο ότι μετά το ροντάρισμα θα καίω 2. Ωστόσο αν το συγκρίνω με τα 3λ/100χλμ που μου έκαιγαν τα Kriss115 και 125 , αλλα και τα 4λ/100 χλμ που μου έκαιγαν τα : Αgility 125, Agility city 150, piaggio fly 150, to Wave μάλλον είναι πολύ οικονομικό. Κατά τ'άλλα είναι πολύ λιτό μηχανάκι , πολύ απλό στη χρήση, ξεκούραστο και ευχαριστο. Θα ήθελα πιο σοβαρά φρένα και σασμάν , πιο αργή γεωμετρία και μια ρ'υθμιση προφόρτισης πίσω (σιγά το κόστος).
-
Κάθε φορά που αγοράζω μεταχειρισμένη μοτό , την τελικιάζω και συγκρίνω με την τελική που δίνουν τα περιοδικά . Έτσι προσπαθώ να κρίνω αν το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι σε καλή κατάσταση. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τις τελικές που δίνουν τα ελληνικά περιοδικά σε κανένα μηχανάκι δεν μπορώ να τις δω στο δρόμο, γιατί προφανώς είναι υπεραισιόδοξες. Μάλλον τα δοκιμάζουν σε γκρεμό. Αντίθετα τα ξένα περιοδικά, μερικές φορές πέφτουν μέσα. Ακόμα και τα πιο κακόφημα. Άκου 243 κοντερίσια το Hornet! Μπουχαχα!!! Άκου 135 πραγματικά το TT-R 250! Μπαχαχούχαα!!!
-
Αγαπητέ φίλε, αν το χορνετάκι σου έβγαζε 255, ήταν σίγουρα γραναζωμένο, με αποτέλεσμα να λέει πολύ ψέμα το κοντέρ. Νορμάλ σε ίσωμα πιάνει μόλις 225 και στο σείριο- που είναι κατηφόρα 235. Τώρα τα Κ&Ν και οι εξατμίσεις.... χμ πάντα αμφιβάλω αν οι δυναμομετρήσεις είναι σωστές.Είναι ελάχιστοι οι έλληνες μηχανικοί που ξέρουν και ΘΕΛΟΥΝ να σου κάνουν σωστή δουλειά με τα ζιγκλέρ, γι'αυτό συνήθως δεν κερδίζεις τίποτα από τις μετατροπές αυτές. Το χόρνετ έχει μεγάλες δυνατότητες, αλλά το μόνο που συνιστάται είναι το γρανάζωμα, άντε και κανα ελατήριο μπροστά. Πηγαίνει πολύ γρήγορα στο στροφιλίκι, χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς να φοβηθείς.
-
Έξω είναι λογικά τα 5,3/100 , αλλά μεσα στην πόλη 8,3/100 ;;; Μήπως έχεις αλλάξει και καρμπυρατέρ, ή απλά είσαι κάγκουρας και μέσα στην Αθήνα το πηγαίνεις πιο τάπα απ'ότι έξω.
-
Το ΧΤ των 33 ίππων καίει περισσότερο από το Hornet των 80+ Εντυπωσιακό! Το Hornet στην πόλη καίει 6,5λιτ/100χλμ. Το ΧΤ 8,33!!!!!!!!! (είναι σίγουρα σωστή η μέτρηση;) Στο προχθεσινό ταξίδι μου έκαψε 6,33 /100χλμ Το ταξίδι περιελάμβανε 160 χλμ εθν. οδό με 140-160 και 5-6 απόπειρες για τελική (220) και 170χλμ σβέλτο στροφιλίκι (Επίδαυρο-Ναυπλιο-πίσω)
-
"Χολη" Γιαπωνεζοφιλου για την νεα Κ των 167 ιππων
Ο nikonian δημοσίευσε στο Θέμα του ALX™
Γενική Συζήτηση1)Kατηγορώ τη BMW για ένα πράμα. Έχασε πολύ χρόνο, υποστηρίζοντας το μπόξερ και έχασε το τρένο. 2) Δεν είναι κακό να δανείζεσαι τεχνολογία. Το αντίθετο είναι ηλίθιο. Να υποστηρίζεις κάτι μέτριο πεισματικά , ή να εξελίσεις νέες τεχνολογίες , μόνο και μόνο για τη διαφορετικότητά τους. Επιτέλους τόσο η BMW, όσο και η Ducati, άφησαν την ψωροπερηφάνια κατά μέρος και σκέφτηκαν την επιβίωσή τους. Ακολούθησαν την πεπατημένη τόσο στο δρόμο (οι Γερμανοί) όσο και στα moto gp (οι Ιταλοί). Αφού είδαν τους Άγγλους που κατάφεραν να επιβιώσουν ενώ ήταν με το ένα πόδι στον τάφο, γιατί όχι κι αυτοί; Εγώ γουστάρω ένα μάγκα κατασκευαστή που θα φτάξει κινητήρα δυνατό, αντίγραφο της SUZUKI, αξιόπιστο σαν Honda , σε πλαίσιο σαν Ducati, με φρένα σαν Nissin και αναρτήσεις σαν ohlins. Τα γιαπώνια , αντέγραψαν ΚΑΛΑ , έμαθαν και αφού δεν είχαν τι άλλο να αντιγράψουν, ανέπτυξαν νέες τεχνολογίες, που τις προσφέρουν πλέον σε προσιτές τιμές. Οι μόνοις λόγοι που υπάρχουν πλέον ευρωπαίοι κατασκευαστές είναι: α) οι ειδικές ανάγκες ορισμένων κατασκευαστών και β) η διαφορετικότητα που απαιτούν ορισμένοι. Διαφορετικά θα είχαν κλείσει γιατί δεν είναι ανταγωνιστικοί