Jump to content

Spat

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    32
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

6 Neutral

Σχετικά με το μέλος Spat

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

644 προβολές προφίλ
  1. Spat

    Honda CB500X

    Προσωπικη μου γνωμη, αν την αφηνεις συχνα εξω, να παρεις τα εξης μετρα : 1) κουκουλα. Αν δεν το βλεπουν , δεν θα το βαλουν στο ματι το ιδιο ευκολα. Κ στο κραταει καθαρο απο βρωμιες, γατες λασποβροχες κλπ. Κ δεν ειναι πολυ ακρηβο. 2)Αλυσιδα (οχι κουλουρα - συρματισχοινο ). Με την οποια να την δενεις (καλυτερα με την πισω ροδα η καποιο σημειο του σκελετου) σ ενα σταθερο σημειο. Μπορεις να την αφηνεις στο σημειο που την παρκαρεις κ να μην την κουβαλας. Παρε 1,4 -2 μετρα (οχι πιο μικρη) κ απο κει και περα η μαρκα κ η ποιοτητα ειναι θεμα της τσεπης σου. Για φτηνη υπαρχει κ μια oxford αλυσιδα και κλειδαρια δισκοφρενου 2 σε 1. Τα δυο απο πανω ειναι καλο να τα χεις αν παρκαρεις εξω συχνα. Απο κει και περα και για τις πιο καθημερινες μετακινησεις θα προτεινα τουλαχιστον μια καλη κλειδαρια δισκοφρενου που κουβαλιεται κ στη συνεχεια αναλογα κ με τα χρηματα σου, ενα συναγερμο (καλα μετα υπαρχουν και gps tracker :p). Εγω δηλαδη κλειδαρια δισκοφρενου και συναγερμο θα χα ετσι κι αλλιως (σε καθε δικυκλο που δεν ειναι του πεταματου) κ αν το βαζα εξω συχνα, τοτε και αλυσιδα και κουκουλα. Επισης αυτο που εμαθα με τον καιρο ειναι πως σε αντιθεση με πχ το κρανος που καθε 4-7 μαξ χρονια το αλλαζεις, τις κλειδαριες κ τις αλυσιδες μπορεις να τις παρεις 1 φορα και μα τις κρατησεις πολλα χρονια, οποτε αξιζει να δωσεις πιο πολλα λεφτα, μια φορα ομως.
  2. Spat

    Honda CB500X

    Εγω εζω το Kappa lh200. -γυρω στα 55 ευρω.. -Με μαγνητες και ιμαντες κ εχςι λουπα για να δενει στο τιμονι . -Με λουρακια για μα το παιρνεις στην πλατη.. νταξει οχι για πολυ αλλα οταν κουβαλας πραγματα πχ σε ταξιδι, βολευει. Δεν το βαζω καθε μερα, σε καμια βολτα η ταξιδι μονο. Το χω κανα χρονο, δεν ειχα κανενα προβλημα με μαγνητες κλπ.
  3. Spat

    Honda CB500X

    Καλησπερα στην παρεα ! Ηρθε η ωρα για την πρωτη αλλαγη σε αλυσιδα και γραναζια. Τι εχετε βαλει - προτεινετε , που τα βαλατε και ποσα περιπου να περιμενω ; Ευχαριστω εκ των προτερων .
  4. Ανοίγω το θέμα αυτό, πρώτον για να ζητήσω τη γνώμη σας και δεύτερον για να σας αφηγηθώ το πως την πάτησα (και να μην την πατήσετε και σεις). Η σύντομή έκδοχή : Έχω μια Honda CB 500 που φοράει τα μαμά λάστιχα του 2016 (~12000 χλμ). Τέλη Σεπτέμβρη έχω κανονίσει roadtrip Ιταλία με μια παρέα.. Πάτησα καρφί στο πίσω λάστιχο, μπήκε μέσα και έσκισε το λάστιχο απο μέσα στο πλάι, σε σημείο που φάνηκαν τα λινά. Απ έξω δεν φαινόταν κάτι τέτοιο. Εν τέλη έκανα μπάλωμα εσωτερικό που κάλυψε την τρύπα και το διπλανό σκίσιμο. Προς το παρρόν δεν χάνω αέρα, αλλα είναι να κάνω ταξίδι.. Οπότε : 1)Το εσωτερικό μπάλωμα με καλύπτει σ αυτή την περίπτωση ? 2)Αλλάζω λάστιχα πριν (ναι αυτό είναι το λογικό..) ή μετα το ταξίδι ? 3)Αν πριν, ν αλλάξω το πίσω ή και τα 2? Δεν είναι και καμια λάστιχάρα το Dunlop Trailmax απ ότι κατάλαβα. 4)Ποια λάστιχα (γι άσφαλτο) προτείνετε δεδομένου και του ταξιδιού ? Η αναλυτική εκδοχή (ξέρω μοιάζει με σεντόνι, αλλα αξίζει.) : Πρίν ενάμησι μήνα περίπου παρατηρώ σε έλεγχο που έκανα πως το πίσω λάστιχο έχει χάσει αρκετό αέρα (από 40 λίμπρες είχε φτάσει 20κάτι)... Προβλήματίζομαι, το κοιτάω με το μάτι, δεν βλέπω ή ακούω τίποτα, οπότε συμπληρώνω αέρα και συνεχίζω (κακώς !). Επειδή το είχα υπόψην μου (πάλι καλά), το ξανακοιτάω μετά από λίγες μέρες και πάλι είχε χασει λίγο..Ξαναπροβλήματίζομαι, το ξανακοιτάω, λέω μάλλον πρέπει να πάω να το δω (δεν πάω αμέσως, πολύ κακώς), συμπληρώνω πάλι αέρα και συνεχίζω. Το αμέσως επόμενο Σου Κου ,ενώ έιχα δεύτερο άτομο πάνω, μου λέει περαστικός μηχανόβιος πως το λάστιχο μάλλον έχει κάτσει.. 1ο λάθος λοιπόν = έπρεπε να χα πάει σε βουλκανιζατέρ πολύ πιο νωρίς..αν το λάστιχο φαίνεται πεσμένο με το μάτι, είναι αργά..και αν χάνει αέρα, το ψάχνουμε αμέσως.. Συνειδητοποιώ λοιπόν ότι η ασφάλεια μου (+ όποιου βάζω επάνω) βρίσκεται σε κίνδυνο και αποφασίζω να πάω αμέσως σε βουλκανιζατερ.. Σάββατο απόγευμα.. Ποιό βουλκανιζατερ ξέρω που θα ναι ανοιχτό Σου Κου ? Μα φυσικά αυτό το γνωστό 24ωρο, κοντά στην αρχή της Λένορμαν. Πάω λοιπόν, εκέινη τη μέρα ήταν ένας "πιτσιρικάς" ,κοιτάζει το λάστιχο, βρίσκει την τρύπα, μου λέει : ε έχεις πατήσει καρφί, θα κάνουμε μπάλωμα με μακαρόνι και όλα καλά. Γίνεται το μπάλωμα, μου λέει μην ανυσυχείς όλα καλά και φέυγω. Λέω από μέσα μου θα το παρατηρώ να δω πως πάει και βλέπουμε. 2 βδομάδες μετά (και αφού το είχα ελέγξει μία φορά και ήταν οκ) πάλι μου λέει περαστικός μηχανόβιος πως το λάστιχο μάλλον έχει κάτσει ! Πάλι Σάββατο απόγευμα, πάλι με 2ο άτομο πάνω. Ε όχι λέω..σε ποιον να πάω τώρα.. δεν θέλω πάλι στον ίδιο, αλλά δεν ξέρω και άλλο βουλκανιζατέρ 24ωρο και δεν θέλω να το αφήσω μέχρι Δευτέρα. Αναγκαστικά λοιπόν πάω στο ίδιο με σκοπό να τον βάλω να βρει τι φταίει και να του πω πως με έδιωξε την προηγούμενη φορά χωρίς να το ξάψει καλά. Εκέινη τη μέρα δεν δούλευε ο πιτσιρικάς αλλά ένας τύπος μεγαλύτερης ηλικίας, τσαμπουκαλεμένος με το καλημέρα, χωρίς λόγο. Η συζήτηση (με το που το βλέπει το λάστιχο και χωρίς να του πω πως το λάστιχο έχει μπάλωμα από εσάς) πήγε κάπως έτσι : - Μα καλά που το χεις πάει το λάστιχο, το χεις καταστρέψει, θες καινούργιο !!! -Εε μονο άσφαλτο το χω πάει, δεν το χω βγάλει χώμα (ενώ ξεκάθαρα έπρεπε να πω, όπου θέλνω το πάω, λογαριασμό θα σου δώσω ? ...Αλλα ήταν σου κου..) Γιατί , τι έχει? -Καλα, δεν βλέπεις ? είναι γεμάτο αγκάθια ! //Το ψάχνει λίγο και βλέπει πως απλώς είχαν κολήσει 2 αγκάθια πάνω που δεν είχαν τρυπήσει το λάστιχο... //Ρίχνει νερό και μου λέει πως χάνει το μπάλωμα και θέλει νέο ! //Ποτέ δεν έμαθα αν όντως έχανε..η απλώς ήθελε να με ξεφορτωθεί.. αφού δεν κατάφερε να μου πουλήσει λάστιχο με το καλημέρα. -Δεν πιστέυω να εισαι και βιαστικος ?? (μου λέει!!!) -όχι δεν είμαι καθόλου βιαστικός, απλώς θέλω να γίνει σωστή δουλειά, γιατί το μπάλωμα αυτό το κανα εδώ πριν 2 βδομάδες ακριβώς ! //κάνει το μπάλωμα . βάζει αέρα και πριν προλάβω να δω πόσο αέρα έβαλε, για να το ελέγχω, το βγάζει -Άστο έτσι το μπάλωμα, μην το πειράξεις.. -Βάλατε 40 λίμπρες πίσω ? -Ναι, καλα δεν είδες ?! -..Δεν είδα πόση πίεση βάλαμε (ενώ ξεκάθαρα έπρεπε να τον αρχίσω στα καντίλια. Απορώ και γω πως δεν το κανα ) 2ο Λάθος = ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ σ αυτο το βουλκανιζατέρ Ευτυχώς μου κοψε και πηγα με την πρώτη ευκαιρία σε άλλο βουλκανιζατερ , ο οποίος μου είπε πως το μπάλωμα είναι υπερβολικά μεγάλο και καλό θα ήταν να κάνω ένα μπάλωμα απο μέσα.. Εβγαλε το λάστιχο και να σου ενα κομάτι σίδερο, μεγαλύτερο απο το μικρό μου δάχτυλο. Αυτό ήταν μέσα τόσο καιρό..και ο απο πάνω δεν παραξενέυτηκε οταν του πα πως ξανακάναμε μπάλωμα πριν από 2 βδομάδες.. Το "καρφί" (δεν ήταν ακρηβώς καρφί, αλλά ένα μυτερό κομμάτι σίδερο) είχε κάνει την τρύπα και είχε γδάρει το λάστιχο στο πλάι, διπλα απο την τρύπα απο την οποία μπήκε..Το σκίσιμο ήταν αρκετό για να φανούν τα λινά. Απ έξω δεν φαινόταν κάτι τέτοιο βέβαια. Συμπέρασμα : πάντα είναι καλύτερα να κάνουμε μπάλωμα απο μέσα (αντί για απ έξω) γιατί δεν ξέρουμε τι μπορεί να κρύβεται μέσα στο λάστιχο.. εξ άλλου τι 5, τι 15 ευρώ. Και ιδού το πρόβλημα : Ενώ στην αρχή μου είπανε ξεκάθαρα πως για να έχω ένα ασφαλές ταξίδι, πρέπει ν αλάξω το πίσω λάστιχο τουλάχιστον.. μετά κάπως άφησανε να εννοηθεί πως το μπάλωμα από μέσα καλύπτει και τα 2 (την αρχική τρύπα και το πλαινό σκίσιμο) και εντάξει, το βλέπεις πως θα πάει.. Ξέρω πως κάθε άνθρωπος με λίγη λογική θα πει : "Η ασφάλεια πάνω απ όλα" και "ασε μην κάτσει στραβή στο ταξίδι", αλλα (εκτός του ότι κρίμα τα σχετικά καινουργια λάστιχα που μετά το ταξίδι θα τ άλλαζα λογικά :P) εγώ θέλω στ αλήθεια να μάθω πόσο σοβαρή ζημιά είναι αυτή, αν μπορεί ένα τέτοιο μπάλωμα να την σώσει και αν όχι (γιατί εκει πάμε μάλλον), τι λάστιχα να βάλω . Ουφ. Δι εντ.
  5. Spat

    Honda CB500X

    Καλησπέρα στην παρέα. Έχετε να μου προτείνετε λάστιχα (που να τα χετε βάλει ή οδηγήσει) για το CB ? //Έψαξα κάποιες σελίδες πιο πίσω, αλλά δεν βρήκα ... Ίσως να ενημερώσουμε τα πόστ της πρώτης σελίδας με αντίστοιχα sticky θέματα ? Ευχαριστώ !
  6. Στάθη ευχαριστώ για το αναλυτικό ρεβιού. Έχω 3 απορίες : 1)Εσύ λογικά έχεις αυτό Galvestone Goretex , Ποιες οι διαφορές με αυτό Galvestone D1 (που νομίζω πως είναι το νέο μποντέλο του) ? 2)Τι επιγονατίδες έχει το παντελόνι ? είναι μέσα στην τιμή ? αν μπορείς στείλε λινκ ή φωτό 3)Ποιο σπρέυ αδιαβροχοποίησης χρησιμοποιείς, που και πόσο το βρίσκω ? Επίσης έχει κανείς φορέσει το Dainese Tempest να πει μια γνώμη ?
  7. Φίλε Στάθη περιμένω πως και πως εντυπώσεις απο το Galvestone ! Ψάχνω χειμερινό παντελόνι και μέχρι στιγμής είμαι ανάμεσα στο Dainese Amsterdam, το Galvestone GORE-TEX και αυτό το αδιάβροχο overpant με ισοθερμική επένδυση : nordcap_easy_man Επειδή οι επιγονατίδες της Dainese σώσανε τα γόνατα ενός φίλου μου, θα θελα να πάρω παντελόνι με προστατευτικά Dainese .. Αναρωτιέμαι αν αυτές εδώ Dainese_pro_armour μπορούν να μπουν και σε άλλο παντελόνι ?!?! Όσο για χειμερινά γάντια, έψαχνα δερμάτινα αδιάβροχα με προστατευτικα και δεν κρατήθηκα και ππήρα αυτά με 45 ευρω : nordcap_race_wp Δεν έχουν ισοθερμική επένδυση και δεν είναι ποιότητας Dainese ξέρω γω, αλλά φαίνινται τίμια για τα λεφτά τους και με καλή αίσθηση τιμονιού. Ξαναρωτείστε με του χρόνου :p
  8. Επιτέλους θα βοηθήσω κάποιον. Λοιπόν πριν απο μισό χρόνο έψαχνα τζιν μηχανής με kevlar , με αφαιρόυμενες επιγονατίδες που να μην κάνει 200 ευρώ.. Τα πιο πολλά με kevlar εκέι πάνε όμως.. εκτός από αυτά τα 2 που βρήκα : http://www.motomarket.gr/16_WORKBOOK/16_Gear.html Το acerbis δείχνει πιο ωραίο αλλά είναι ψιλο κολλητό - ελαστικό και δεν μου άρεσε. Πήρα το Booster και ειδού τα σχόλιά μου : Το Booster είναι ένα άνετο σκουρόχρωμο kevlar τζίν με θήκες για επιγονατίδες και θήκες για προστατευτικά γοφού. (σύνολο πρέπει να το πήρα γύρω στα 110 μαζι με τις μαλακές επιγονατίδες που δεν περιλαμβάνονται με το παντελόνι). Συνήθως τα πιο πολλά παντελόνια που δοκιμάζω μου είναι κολλητά στα μπούτια και φαρδυά στη μέση, οπότε φοράω ζώνες, αλλά εδώ το αντίθετο ! Το μέγεθος που μου έκατσε γάντι στα πόδια δεν έκλεινε στη μέση...οπότε πήρα το μεγαλύτερο που είναι ΟΚ στη μέση και λιγο άνετο στα πόδια... Αυτό σημάνει πως μπορώ να το βάλω και με μπότες..επίσης είναι και σχετικά μακρύ, οπότε ή το γυρίζεις ή το κονταίνεις.. Για να βγάλεις / βάλεις τις επιγονατίδες πρέπει να το γυρίσεις ανάποδα, αλλα οκ 2 λεπτά είναι αυτό. Κevlar ύφασμα έχει μόνο στον κώλο και στα γόνατα, αλλά και πάλι δεν με χαλάει. Α επίσης δεν πολυφαίνεται έξω όταν φοράς επιγονατίδες... και αυτές που μου έδωσαν εκεί λυγίζουν έυκολα...αλλά ίσως να μην θες να τις φοράς 8 ώρες σερί στη δουλειά ! Γενικά αν ήταν λίγο πιο στενό στα πόδια θα μου άρεσε περισσότερο εμφανισιακά και ίσως το έβαζα κ περισσότερο. Σκέψου όμως ότι δεν μπορείς να φοράς κάθε μέρα το ίδιο παντελόνι.. εγώ συνήθως όταν πάω δουλειά με μηχανή (είναι και απόσταση) προτιμώ να βάλω επιγονατίδες - καλαμίδες με βέλκρο (~30 - 50 ευρώ) πάνω από απλό παντελόνι και κρατάω το τζίν για μη (!) χειμερινές βόλτες τα σου κου ή χαλαρές εξόδους. Άσχετο αλλά μιας και είπα για επιγονατίδες, αναρωτιέμαι αν αυτές link θα μπαίνουν και σε άλλα παντελόνια (λόγω μεγέθους)... πχ σε τζίν ή σ αυτό nordcap_easy_man που γλυκοκοιτάζω αυτά !
  9. Spat

    Πρόβλημα με νέο Κράνος !;;;

    Καλημέρα παιδιά και ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις τόσο σύντομα. Να διευκρινίσω και τα εξής σημαντικά : -το κράνος το πήρα αυτή την Παρασκευή (!) -το οδήσησα λίγο Παρασκευή και λίγο το σου κου, οπότε σίγουρα δεν έχει προλάβει να κάτσει - ανοίξει -όταν το είχα δοκιμασει στο μαγαζί (που εκέινο που έβαλα θα ήταν και λίγο πιο ανοιγμένο), μου είχε φανεί τέλεια η εφαρμογή του -επίσης με ενοχλεί λίγο στο δεξι αυτί, το οποίο συνήθως πιέζει η και γυρίζει λίγο.. Οπότε η ερώτηση είναι : παίζει να κάτσει καλύτερα και να ελατωθούν αυτά με τον καιρό ..?
  10. Spat

    Πρόβλημα με νέο Κράνος !;;;

    Καλησπέρα σε όλους, Πρόσφατα αγόρασα ένα (νέο) Scorpion Exo 1200 Air, και φοβάμαι μήπως τελικά δεν διάλεξα το σωστό μέγεθος...η δεν μου κάθεται σωστά κανένα μεγεθος του συγκεκριμένου μοντέλου ! Οπότε κάθε συμβουλή δεκτή ! Ας γίνω πιο συγκεκριμένος ! : 1)Πήγα και φόρεσα το Μ και το L στο κατάστημα, το Μ δεν μου κανε καθόλου, το L είχε αρκετά καλή εφαρμογή. Το φόρεσα για 5 λεπτα εκεί.. Όμως σε 2 βόλτες που έκανα, πρόσεξα πως αφήνει κόκκινη γραμμή στο μέτωπό μου μετά από 20-30 λεπτά βόλτα ! Άλλο 5 λεπτά στο μαγαζί, άλλο στη βόλτα... Στη βόλτα, μετά από κάποια ώρα το νιώθω λίγο σφιχτό, δεν θα έλεγα πως με ενοχλεί και πολύ, αλλά τι θα γίνει αν κάνω κανα ταξιδάκι ; Σαν εφαρμογή δεν με ενοχλεί καθόλου για κοντινές βόλτες (<15 λεπτά) και δεν αφήνει σιμάδι.. Το θέμα είναι αν θα ανοίξει το μαξιλαράκι στο μέτωπο (???) ή αν θα έχω πονοκεφάλους και τελικά δεν το φωράω..κρίμα και τόσα λεφτά !!! 2)Αν έχω μετρήσει σωστά το κεφάλι με τη μεζούρα , είμαι στα 58,5 cm και σύνφωνα με τον οδηγό της Scorpion : M57-58cm L59-60cmΆρα θεωρητικά στο L είμαι.. Το προηγούμενο κράνος μου ήταν ένα flip up της Nox, μέγεθος Μ , που ο οδηγός τους λέει ! Μ 57/58 cm L : 59/60 cm Το παλιό μου κράνος λοιπόν μου εφάρμοζε τέλεια σαν μέγεθος (δεν ήθελα ούτε πιο μικρό ούτε πιο μεγάλο), όμως είχα ουσιαστικά το ίδιο πρόβλημα με το Scorpion ! Δηλαδή το έβαζα και όταν το έβγαζα άφηνε ένα (πιο μικρό) σιμάδι στο μέτωπο.. και μετά από μέγάλες βόλτες (καμια ώρα όμως) ξεκίναγε να με πονάει λίγο στο μέτωπο.. 3)Αν όντως αποφασίσω να το αλλάξω, δικαιούμαι να το επιστρέψω μέσα σε μία βδομάδα πχ και να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω ; Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο ; Τι προτείνετε σ'αυτή την περίπτωση γενικα ;
  11. Παιδια ευχαριστώ για τις τόσες απαντήσεις ! Πηγα και ις είδα από κοντά . Γενικά το συμπέρασμα είναι πως οι Monokey είναι πιο αντοχής και αξίζουν σίγουρα τη διαφορά. Ευχαριστώ και πάλι
  12. Ευχαριστω για τις απαντήσεις ! αυτό ήταν ένα απο τα βιντεάκια που είδα και με μπέρδεψαν παραπάνω ! Τελικά όμως η B47 με τη monokey βάση θα είναι σαν την V47 ..?
  13. Spat

    Honda CB500X

    Δεν θέλω να το γκαντεμιάσω... αλλά αν όλα πάνε καλά, από την επόμενη βδομάδα θα έχω και γω το δικό μου άσπρο CB ! Αλλιώς μετά το πάσχα :P Ξέρω τώρα πως ένιωθε ο Χ όταν έλεγε δεν έχω λεφτά αλλά έχω μηχανή :P Ακόμα έχω μια αμφιβολία για τη μπαγκαζιέρα όμως, αν θέλετε πείτε μια γνώμη εδώ
  14. Πολύ ωραία η περιπετιούλα σου ! Πάντα τέτοια ! Επι τη ευκαιρία , έχω ανοίξει ένα thread σχετικά με τη μπαγκαζιέρα σου εδω , θα εκτιμούσα πολύ τη γνώμη σου !
  15. Spat

    Givi V47 VS Givi B47

    Καλησπέρα σε όλους. Με λίγα λόγια έχω αποφασίσει να πάρω μία από τις 2.. http://www.skroutz.gr/c/1216/mpagazieres-moto.html?keyphrase=givi+v47 http://www.skroutz.gr/c/1216/mpagazieres-moto.html?keyphrase=givi+b47 Εκτός από τη μικρή διαφορά στις διαστάσεις, προσπαθώ να καταλάβω την ουσιαστική διαφορά.. Υποτίθεται η V47 είναι monokey (extra η δική της βάση) ενώ η b47 είναι Monolock και την αγοράζεις μαζί με την στάνταρ βάση για μπαγκαζιέρες.. Όμως απ ότι λέει εδώ, και απ ότι έχω δει και στο δρόμο ή και εδω , η b47 κουμπώνει και σε βάση τύπου Monokey ! Οπότε οι απορίες μου είναι οι εξής : 1)Στη πράξη που θα φανεί η διαφορά monokey VS Monolock ? Παίζει η πρώτη να είναι πιο ανθεκτική ? 2)Η monokey βάση της B47 είναι η ίδια στη πράξη με την αντίστοιχη monokey βάση της V47 ? 3)Για πείτε εντυπώσεις για τις 2 μπαγκαζιέρες όσοι τις έχετε.. Αντοχή, ευχρηστία κλπ.. Ευχαριστώ πολύ παιδιά
×
×
  • Create New...