Jump to content

Βασίλης93

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    223
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

35 Excellent

Σχετικά με το μέλος Βασίλης93

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Θεσσαλονίκη
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Virago
  • myBike: Κυβισμός
    250

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai Vector 2

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.080 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα. Έχω ένα Honda Supra X στο οποίο άρχισαν να χαλάνε τα ρουλεμάν του τιμονιού και θέλω να τα αλλάξω. Δεν έχω ξανακάνει ποτέ αυτήν την διαδικασία. Μπορεί κάποιος να μου περιγράψει πώς γίνεται? Έχει διαφορά απο τις μεγάλες μηχανές? Γιατί υπάρχουν βιντεάκια που δείχνουν την αλλαγή σε μοτοσυκλέτες, αλλά κανένα που να δείχνει για παπάκι.
  2. Ε η μηχανή καθότανε για καμιά 5ετία όμως, λογικό να έχει θέματα μετά απο τόσο καιρό ακινησίας.
  3. Δούλευε και χωρίς τσοκ, αλλά έπρεπε να κρατάω το γκάζι λίγο ανοιχτό, όταν τράβηξα και τσοκ ανέβασε αρκετά στροφές. Αυτό σκέφτομαι κι εγώ για την εισαγωγή, αν απο εκεί τραβάει αέρα τότε είναι σίγουρα αυτό ένα πρόβλημα.
  4. Την μηχανή την είχε κάνει ανακατασκευή πριν περίπου 5 χρόνια, οπότε είναι σχετικά καινούργια τα πράγματα. Όταν δούλευε δεν μου μύρισε πάντος κάτι πού να προδίδει κάψιμο λαδιού. Επίσης έχει μια διαρροή λαδιού απο κάτω αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω απο πού ακριβώς είναι. Πιθανότατα καμιά φλάτζα. Ντάξει, με μια ματιά που έριξα στο car για τιμές απο αυτά τα ανταλλακτικά (εισαγωγή, μεμβράνη κτλ.) δεν είναι κάτι τραγικό, αρκεί να βρεθεί εύκολα τι είναι και να μην παιδεύομαι καιρό ή χρειάζομαι συνεργείο και φύγουν κι εκεί αρκετά λεφτά. Πάντος πήρε μπρος αμέσως, κρατώντας και το γκάζι λίγο ανοιχτό, απλά με μια βόλτα που την έκανα δεν τραβούσε καθόλου, δηλαδή κρατούσα το γκάζι σχεδόν τέρμα ανοιχτό και ίσα που προχωρούσε, έκανε ξεσπάσματα και τέτοια. Κλίνω πολύ στο να την πάρω αλλά με κρατάνε αυτά τα θεματάκια... τι κακό αυτό το δίλημμα.
  5. Την είδα την μηχανή, ντάξει θέλει συμμαζέματα (λογικό). Απο όλα αυτά που χρειάζεται το μόνο που σκέφτομαι είναι οτι η μηχανή δεν κρατάει ρελαντί και γενικά δεν τραβάει καθόλου. Ήταν σε αποθήκη χρόνια. Η εισαγωγή απο τα καρμπυρατερ είναι αρκετά ξεραμενη-σκασμενη. Θα είναι απο αυτό το πρόβλημα ή κάτι άλλο? Αν αυτό το θέμα διορθώνεται εύκολα το σκέφτομαι να την πάρω.
  6. Ντάξει, γενικά ασχολούμαι πολύ με το αντικείμενο και πιάνουν τα χέρια μου, οπότε πιστεύω θα μπορώ να κάνω σχεδόν όλες τις εργασίες που μπορεί να χρειαστεί. Εσύ με το καρμπυρατέρ τι έκανες? Το αντικατέστησες με διαφορετικό ή έβαλες ίδιο? Για τα κυβικά η επιλογή γίνεται διοτί δεν είναι το μόνο όχημα που έχω και θέλω να έχω γενικά λίγα έξοδα. Είχα και μηχανή με περισσότερα κυβικά και ξέρω τι ακριβώς πλήρωνα (νομίζω πως ήταν αρκετά, άλλωστε ο καθε ένας πληρώνει διαφορετικά ποσά κυρίως για την ασφάλεια, ανάλογα με την ηλικία και άλλους παράγοντες), οπότε δεν θέλω να έχω ξανά τα ίδια.
  7. Ε ντάξει, μ' αρέσει και αυτό το στυλ μηχανής. Ξέρω περι τίνος πρόκειται και ποιά είναι η φιλοσοφία τους, οπότε δεν θα έχω παράλογες απαιτήσεις ή βλέψεις για υπερβολές. Εγώ την θέλω για να πηγαίνω καμιά διαδρομή το πολύ 100 χλμ Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική αλλά δεν κοιτάζω μεγαλύτερες μηχανές λόγω εξόδων, κυρίως πάγιων. (πχ. ασφάλεια, σερβις...κτλ.) Ταξιδεύει με 100 χλμ σε ανοιχτό δρόμο? Απο κατανάλωση πώς πάει? Μπορώ να βάλω εύκολα πλάτη για τον συνεπιβάτη?
  8. Την έχει παραδώσει λέει αλλά λογικά την ξαναπαίρνεις πίσω απλά πληρώνοντας τα τέλη κυκλοφορίας, σωστά? Απο οτι μου είπε απο το τηλέφωνο την είχε κάνει ανακατασκευή τη μηχανή πριν μερικά χρόνια αλλά δεν την δούλεψε καθόλου έκτοτε.
  9. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8335233/ αυτή είναι η μηχανή.
  10. Γειά χαρά, αύριο το πρωί θα παω να δω μια Yamaha Virago 250 με σκοπό φυσικά, να την αγοράσω αν είναι καλή και μ' αρέσει. Για δώστε καμιά συμβουλή στο τι να κοιτάξω στην μηχανή. (να βάλω link να την δείτε?)
  11. Όταν είχα το Sprinter θυμάμαι μου έκανε κι εμένα έναν τέτοιο θόρυβο (ένα ρυθμικό κρακ-κρακ-κρακ). Το άκουγα εύκολα όταν τσουλούσα το μηχανάκι με τα χέρια και ήταν σβηστό. Ο μάστορας που το πήγα έβγαλε το μπροστινό γρανάζι και εκεί έχει ένα κομμάτι μέταλλο απ' οτι θυμάμαι, για να συγκρατεί το γρανάζι. Αυτό νομίζω το έβγαλε και το ξαναέβαλε ανάποδα, κάτι τέτοιο, και ο ήχος σταμάτησε. Για δοκίμασε μήπως διορθωθεί έτσι. Έχει περάσει και αρκετός καιρός απο τότε και δεν μου είναι ξεκάθαρα στο μυαλό... αλλά ελπίζω να βοηθήσω.
  12. Βασίλης93

    Αγορά 1ης enduro ,,,,

    Καλά τα λένε, μην κοιτάς μεγάλες μηχανές. Μπορεί τα μικρά να τα βαρεθείς σύντομα όπως λες (που δεν το νομίζω) αλλά αν πάρεις μεγάλο θα το βαρεθείς ακόμα πιο σύντομα γιατί απο τις πρώτες βόλτες θα δυσκολευτείς πολύ και θα θες να το παρατήσεις.
  13. Θυμάμαι όταν είχα το TTR είχα πάρει ιμιτασιόν εισαγωγές καινούργιες σε αρκετά προσιτή τιμή.
  14. Κι εγώ όταν είχα το TTR δεν κατάφερα ποτέ να το σηκώσω με δευτέρα, ενώ είχα ένα φίλαράκι εδώ στη γειτονιά και κάθε φορά που του το έδινα για βόλτα το σήκωνε με δευτέρα για πλάκα. Εγώ μόνο με πρώτη κατάφερα να το σηκώσω αλλά δεν το κράταγα. Με πρώτη είναι πολύ νευρικό και πολύ απότομο και φοβόμουν να προσπαθήσω να δώσω διάρκεια. Πάντος πρέπει οπωσδήποτε να μάθεις να δουλεύεις πίσω φρένο. Ντάξει με το XT και με πρώτη αν αφήσεις το γκάζι απο το φρενάρισμα του κινητήρα θα κατέβει το μηχανάκι ακόμα και αν σου έχει φύγει πολύ πίσω. Αν όμως προσπαθείς να αλλάξεις ταχύτητα πάνω στη σούζα και σου ξεφύγει λίγο παραπάνω το μηχανάκι, πατώντας συμπλέκτη θα το φας το καπάκι σου και δεν θα πάρεις χαμπάρι.
×
×
  • Create New...