-
Δημοσιεύσεις
190 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
85 ExcellentΣχετικά με το μέλος Gollas
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Suzuki
-
myBike: Μοντέλο
GSR
-
myBike: Κυβισμός
600
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
Shoei NXR
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
MV Agusta
-
dreamBike: Μοντέλο
Brutale
-
dreamBike: Κυβισμός
990
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
1.102 προβολές προφίλ
-
Καλό ταξίδι, κρίμα να φεύγεις έτσι...
-
Όλη η ουσία αυτό και απλά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα να το αποφύγεις αν δεν ξέρεις που θα το βρεις. Μέχρι σήμερα έχω την μηχανή σε πρωινή διαδρομή με 0-3 βαθμούς, και με κομμάτια ανήλια που απλά στρίβω όρθιος κάνοντας γωνίες, από βδομάδα που θα πιάσουν μεγαλύτερα κρύα, απλά δεν το ρισκάρω γιατί είναι σίγουρο το βιντεάκι! Όπως επίσης σε 15' διαδρομής με αυτά και αυτά τα χέρια μου είναι κρύα, δεν ξέρω αν κάποιο gore-tex ή/και καλύτερα εσωτερικά γάντια βοηθήσουν. Αλλιώς θερμαινόμενα grips, ή χούφτες πιστεύω είναι η λύση...
-
Πω ρε φίλε, πάρα πολύ άσχημα νέα. Το μεγάλο τέλος φοβάμαι!!
-
Είσαι ίδια περίπτωση με εμένα, εγώ πήγα σε CBF 125 με σκοπό να μάθω και μετά να ανέβω, το είχα πάρει καινούριο και το κράτησα 2 χρόνια. Πήγα στο καινούριο γιατί δεν είχα κανα δικό μου να με καθοδηγήσει στην αγορά και δεν υπήρχαν και επιλογές, οπότε αν έχεις σκοπό να το αλλάξεις τότε μπορείς να πας σε ένα μεταχειρισμένο. Θεωρώ πως είναι καλύτερα να πας σε αυτά τα κυβικά 125/250 παρά σε μηχανή 15ετιας με 400/650, όχι τόσο για τα κυβικά, όλο στο μυαλό είναι, αλλά για τα χρόνια και την εκάστοτε συντήρηση που θα χρειαστεί μην σε κουράσει και σε απογοητεύσει όντας νέο οδηγό. Και μετά λίγο το βάρος, ειδικά μέσα στην πόλη. Και τα μικρά μηχανάκια πλέον έχουν καλή μεταπωλητική αξία οπότε δεν θα χάσεις και πολλά.
-
Οι αξίες που δηλώθηκαν είναι λογικά, και αφού δεν σε ενόχλησε κανείς και τα παρέλαβες τότε δεν πληρώνεις τίποτα. Edit: Ουπς, δεν είδα την απάντηση του Dante!!
-
Γεια σου Νίκ, ευχαριστούμε για αυτά που πρόσφερες. Τελικά ότι είναι να σου συμβεί δεν αποφεύγεται... Η τραγική ειρωνεία όταν φεύγουν άνθρωποι που παίζουν με τον θάνατο και την βρίσκουν από τα πιο απλά...
-
Δυστυχώς η βόλτα δεν έκατσε, οπότε δεν μπόρεσα να το τεστάρω το κράνος. Στην σύγκριση με το AGV K4 στο commute που το δοκίμασα, η μεγάλη διαφορά που παρατήρησα όπως αναμενόταν είναι στην εφαρμογή που κάνει στο κεφάλι και φυσικά ο ήχος, μεγάλη βελτίωση, που στην αρχή σου φαίνεται σαν κάτι να μην δουλεύει καλά στην μηχανή όπως είχα συνηθίσει να την ακούω δηλαδή. Και χωρίς το υποσιάγωνο που προφανώς θα μειώσει ακόμα πιο πολύ τον θόρυβο. Πιο σταθερό, περισσότερα χιλιόμετρα τα αισθανόμουν πιο λίγα δηλαδή, αλλά δεν έχω πλήρη άποψη γιατί το φόρεσα λίγη ώρα/χιλιόμετρα. Όσον αφορά την ζελατίνα τώρα, που έβαλα την dark, είναι πιο φωτεινή από την αντίστοιχη της agv, αλλά έχεις μια αίσθηση ότι φοράς γυαλιά, δηλαδή σβήνει το glare του ήλιου, ενώ της agv ήταν σαν να έχεις ένα πιο σκούρο τζάμι. Εκεί ακόμα με προβληματίζει τι είναι πιο καλό, είχα συνηθίσει να τα βλέπω πιο σκούρα, θα φανεί πως θα πάει, να το δω π.χ. με τα τις 8μμ στο σούρουπο, αν θα βοηθήσει το πιο φωτεινό. Αυτά τα λίγα, αλλά δεν είναι στο ίδιο price group κτλ το K4 με το NXR, οπότε μπορεί τα ίδια να έλεγα αν πήγαινα σε ένα αντίστοιχο arai, hjc κτλ
-
Εχθές πήρα το NXR εγώ πάντως, με βάση τις συζητήσεις που είχα δει για εκεί πήγαινα ή για Arai Rebel, με μια επιφύλαξη όσον αφορά τον θόρυβο του Rebel και το κατα πόσο θα μου ταίριαζε. Τελικά χωρίς πολλά πολλά πήρα το NXR, σκοπεύω από βδομάδα να το δοκιμάσω σε βόλτα για να το δω.
-
Άρθρο από το πρώτο θέμα, εντάξει... Ο τίτλος τι θέλει να μας πει ότι δημιουργείτε δεδικασμένο από το ανώτατο δικαστήριο και γίνεται κανόνας; Καταρχάς για να καταλάβω λίγο την υπόθεση, αυτή μετακινήθηκε ανάμεσα σε νταλίκα και αυτοκίνητο και χωρίς κάποια από τα 2 να προσπαθήσει να αλλάξει λωρίδα, η μηχανή βρήκε στο αμάξι, έπεσε κάπου στην μέση, ο οδηγός της νταλίκας δεν την αντιλήφθηκε και ξεκινώντας της πάτησε το χέρι; Και πήγε στο δικαστήριο κατηγορώντας τον οδηγό ότι δεν την είδε; Αυτό με την διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, θεωρώ ότι είναι χιλιοειπωμένο, όπως σωστά αναφέρθηκε, δεν είναι μόνο δικό σου το πλεονέκτημα αλλά πολύ περισσότερο των άλλων, απλώς αν σκεφτείς τι θα γινόταν αν κινούταν οι μηχανές σε στίχους. Απλά όπως γίνεται συνήθως στις περισσότερες περιπτώσεις, κάποιοι το κάνουν σωστά και μετρημένα και κάποιοι όχι, για αυτό υπάρχει αυτή η αρνητικότητα.
-
Πολύ πιθανόν να μην έχει συνειδητοποιήσει τι έχει γίνει και απλά να είναι σε ένα αυτόματο πιλότο. Καλό θα ήταν βέβαια κάποιος να τον συμβουλέψει να τα αφήσει λίγο αυτά
-
Ναι, τώρα στο ξεπάγωμα...
-
Gollas παρακολουθεί Let's see your bike!
-
Να δείτε πως είναι!! Δύο μήνες την είχα κλειστή, οπότε για τα εδώ τα στάνταρ καλά είναι, τι -5, τι -15 που έκανε φέτος, δεν διαφέρει δεν θα την είχα έξω ούτως η άλλως. Τώρα με -1 το πρωί αλλά κοντά στο διψήφιο το μεσημέρι την παλεύουμε. Από δω και πέρα τι γίνεται, γιατί πέρσι ναι μεν δεν έκανε τόσο κρύο αλλά μέχρι και τον Απρίλη δεν είχε κάνει και ζέστη, τουλάχιστον φέτος που είδαμε χειμώνα ας δούμε και στην ώρα της την Άνοιξη και όχι καλό Μάη.
-
Ρε δεν είχα απαντήσει εδώ; Γιατί νόμιζα πως το χα κάνει, τέλος πάντων, για αρχειακούς λόγους να απαντήσω τώρα. Το πρόβλημα διορθώθηκε χωρίς να καταλάβω ακριβώς τι μπορεί να έφταιγε, λίγο καθαρίστηκε πίσω το κοντέρ και μπήκε καλύτερα η φύσα. Μάλλον όταν είχε αλλάξει ρουλεμάν ο προηγούμενος τα είχαν ανοίξει και δεν το είχαν βάλει καλά, δεν ξέρω. Δεν έχω θέμα τώρα οπότε όλα κομπλέ. Ευχαριστώ όσους ενδιαφέρθηκαν.
-
Πέρα από την εμφάνιση, για ποιο αγοραστικό κοινό προορίζεται; Κάποιος που πατάει καθημερινά κάποια χλμ σε χώμα, θέλει μηχανή αλλά θέλει αυτόματο σκούτερ;