Jump to content

Optimus Prime

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.180
  • Εγγράφηκε

  • Days Won

    4

Optimus Prime last won the day on Ιούνιος 30 2013

Optimus Prime had the most liked content!

Πόντοι

1.620 Excellent

1 Παρακολουθητής

Σχετικά με το μέλος Optimus Prime

  • Κλάση
    Έξω για βόλτα

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    Crypton R T115
  • myBike: Κυβισμός
    110.3

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Nolan N62

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • dreamBike: Μοντέλο
    Tracer 700
  • dreamBike: Κυβισμός
    689

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

4.969 προβολές προφίλ
  1. Σε ευχαριστώ για την απάντηση! Τελικά βρήκα σε μαγαζί τα μαμά ελατήρια που είχαν ξεμείνει. Είχε και κάτι Aspira (για όποιον ενδιαφέρεται σε μικρότερη τιμή, 8 ευρω αντι για 11 τα γιαμαχα) και όπως μου ανέφεραν είναι ίδιας σκληρότητας. Προτίμησα τα εργοστασιακά που θα συνδυαστούν με 10άρι λάδι.
  2. Χαιρετώ το φόρουμ και περιμένω τα φώτα από τους γνώστες. Έφτασε ακόμη μια φορά η ώρα για σέρβις της μπροστινής ανάρτησης του κρύπτον. Δυστυχώς η γιαμάχα έχει σταματήσει να παράγει πλέον ελατήρια για το πηρούνι του εν λόγω μοντέλου... Υπάρχει κάποιος που να έχει ΕΜΠΕΙΡΙΑ από κάποια αφτερμαρκετ ελατήρια για το συγκεκριμένο μηχανάκι? Αν ναι, καλοδεχούμενη η πρόταση και ευχαριστώ προκαταβολικά!
  3. Optimus Prime

    Sym NH-T 200

    Προσωπικά μου φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον μοντέλο. Συγκεκριμένα φοράει τον ίδιο κινητήρα με το VF185 και κυκλοφορεί απ' ό,τι είδα 1-2 χρόνια στην αγορά. Κιλά περιμένω γύρω στα 150, στοιχείο που θα του δίνει ικανοποιητικές επιδόσεις εφάμιλλες με ένα αερόψυκτο 250 κυβικών και 20 ίππων όπως το CBF 250. Θεωρώ την κίνηση αυτή της SYM πάρα πολύ καλή για τη μικρή κατηγορία των 150-300 κυβικών, μιας και οι ιαπωνικές εταιρείες είτε δε διαθέτουν μικρό ον-οφφ (γιαμάχα), είτε διαθέτουν πολύ ακριβά μικρά (πρέπει να δώσεις 5-6.000 για Honda CRF250RL, Suzuki v-strom 250, Kawasaki Versys 300, BMW G310GS κτλ). Κακά τα ψέμματα, πλέον δεν έχουμε ΠΑΣΟΚ και δεν είμαστε στο 2007. Ο μέσος αγοραστής με ενδιαφέρον σε αυτήν την κατηγορία θέλει και μια φθηνή και συνάμα σχετικά αξιόπιστη επιλογή, την οποία θα μπορούσε να δει στην γκάμα της SYM η που βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων τα τελευταία πόσα χρόνια. 'Εχει κερδίσει την ελληνική αγορά και την εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή. Άλλες παρόμοιες επιλογές όπως Benelli TRK251 (μου αρέσει πολύ) και ZONTES 310 είναι επίσης σχετικά φθηνά αλλά 1.500 ευρώ παραπάνω. Αλλά και θα προτιμούσα SYM από ΖΟΝΤΕS. Τέσπα. Με 2.800 ευρώ παίρνεις μια μηχανή για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, άνετη (μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων), με μπρος-πίσω δισκόφρενο, ABS και μεγάλο δίκτυο υποστήριξης για ανταλλακτικά κτλ. Καθόλου άσχημα. Ελπίζω να μοσχοπουλήσει. Άνετα θα το πρότεινα στον πατέρα μου πχ που θέλει κάτι πιο άνετο για μέσα στην πόλη (ή και καλοκαιρινές διακοπές σε νησί) σε σχέση με το CB250. Ίδωμεν!
  4. Εννοείς από το omniaracing που παρέθεσα παραπάνω? Ναι εμένα μου λέει 12 ευρώ μεταφορικά για Ελλάδα. Πληρώνεις με πέηπαλ ή είναι ασφαλές και με κάρτα? Από Ελλάδα αυτός που έχω βρει (και μοναδικός) απλά τα στέλνει, δεν αναφέρει τπτ για τοποθέτηση. Φαντάζομαι ένα καλό συνεργείο γνωρίζει πώς να τα τοποθετήσει με ασφάλεια. Καλού κακού εγώ θα ρωτήσω. Ευχαριστώ για την απάντηση!
  5. Γειά σας, Θέλω να παραγγείλω τα παρακάτω αμορτισέρ, αλλά δεν έχω ιδέα από τελωνεία κτλ. https://www.omniaracing.net/en/pair-rear-shock-absorbers-hagon-for-honda-cb250-nighthawk-19902003-p-132669.html Ουσιαστικά θέλω να έρθει Ελλάδα (είναι στην Ιταλία νομίζω). Γνωρίζει κάποιος αν αυτή η αγορά θα προβεί προβληματική λόγω τελωνείου? Αλλιώς έχω την επιλογή να τα αγοράσω από μαγαζί στην Ελλάδα (+55 ευρώ βέβαια). Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  6. Δεν θα πήγαινα σε υποδεέστερο του S20 ελαστικό (δεν το κακολογώ, απλά το S20 είναι όπως και να το κάνουμε καλύτερο). Το θεωρώ ένα βήμα πίσω. Μπορεί κατά 90% να μην πηγαίνει τάπα το μοτόρι, αλλά αν και εφόσον υπάρξει ευκαιρία τιμάται δεόντως το επαρχιακό στροφιλίκι. Επίσης το οικονομικό δε με απασχολεί όχι από την άποψη ότι έχω λ7 να δώσω και στο ΠΑΣΟΚ, αλλά στο θέμα ελαστικά δεν τα τσιγγουνεύτηκα ποτέ. Απλά θέλω αυτό που είναι το πιο μαλακό και ...αυτό. Τέλος συζήτησης θα πάρω ό,τι μου πει ο Γιώργαρος @klab (χασταγκ έλα γιώργη πωπω μια στροφάρα και δε συμμαζεύεται). Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! Παραγγέλθηκαν τα S21 και αναμένονται εντυπώσεις! Παρακαλείσθε όπως συνεχίσετε τα ποσταρίσματα με λιωμένα ελαστικά και γενικά την πορεία τους ανά χλμ (ή το Χάμπο ανά μηχανή).
  7. Καλησπέρα στο φόρουμ. Σεντονάκι αλήθειας. Προτού κάνω την ερώτησή μου, να πω ότι έχω διαβάσει όλο το υπέροχο και περιεκτικό σε απόψεις, κριτικές κτλ θέμα (δυστυχώς βέβαια οι πιο πολλές φωτό δεν μου εμφανίζονται). Στο δια ταύτα, θέλω καποιος να μου προτείνει ένα εκ των 20evo ή 21 για φέηζερ 600. Ο οδηγός έχει μαλακό καρπό, κάνει χρήση κυρίως στην πόλη, ταξίδια 20% και ως επί το πλείστον σε παλαιά εθνική, ή καινούρια με ταχύτητες 110-150 και δεν μπαίνει πίστα, ούτε κάνει πολλά καγκουριλίκια. Οπότε συντηρητική χρήση. Πλέον κάνει γύρω στα 5.000 χλμ το χρόνο ±1. Τα προηγούμενα ελαστικά (και οι αντίστοιχες εντυπώσεις) ήταν: - Metzeler M1 απίστευτα, κρατήσαν 22Κ χλμ και 3 χρόνια (μόλις ειχε παρει τη μηχανή οπότε δεν πιέστηκαν ποτέ. Και όχι, δεν παραδόθηκαν με λινά). Θα ξαναέμπαιναν αλλά καταργήθηκαν. Ενέπνεαν εμπιστοσύνη μέχρι τέλους. - Metzeler M3 δε ζεστάθηκαν σχεδόν ποτέ, δεν ενέπνευσαν εμπιστοσύνη ποτέ, 15Κ σε 3 χρόνια. Ζεστάθηκαν μόνο σε δικάβαλο σε ανάβαση για Δομοκό :P. Ωραίες εποχές. - S20 (evo λογικά). Πάααααρα πολύ ωραίο, ενέπνευσε εμπιστοσύνη από την πρώτη στιγΑμή και θα αλλαχθεί λόγω παλαιότητας (17Κ στα 3 χρόνια). κανένα παράπονο και άνετα θα ξανάμπαιναν. Γενικά στα μηχανάκια μας βάζουμε ό,τι πιο μαλακό μπορούμε να βρούμε γιατί όπως βλέπετε δεν μας νοιάζει αν θα σωθούν. Οπότε σκεφτόμαστε να βάλουμε είτε πάλι τα S20 (225 ευρώ?) είτε τα S21 (250 ευρώ) που είναι πιο καινούριο μοντέλο. Απ' ό,τι διαβάζω το πίσω είναι πιο σκληρό με μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση (ήδη μου ξυνισε δλδ), απλά στα σάητς που διαβάζω (πχ https://www.tyres-pneus-online.co.uk/motorcycle-tyre.html, τσεκάρετε το, είναι καλό) το δείχνουν ανώτερο σχεδόν σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά. Καταλαβαίνετε τον προβληματισμό μου. Αυτό που θέλω να μάθω από κατόχους που έχουν φορέσει και τα 2 GNTM μοντέλα είναι αν τα S21 ζεσταίνονται το ΙΔΙΟ εύκολα με τα S20 και να μη "φοβάμαι" που εχουν μεγαλύτερη χλμ απόδοση. Μιλάμε πάντα για τη διάσταση του φέηζερ του'έστιν 120/70/17 και 180/55/17. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παίδες και εύχομαι να είμαστε καλά και να σώνουμε λάστιχα κάργα. ΥΓ. ταγκάρω χρήστες που θέλω οπωσδήποτε την άποψή τους @ksino1100 καθώς και @Gouky7, @noodles που φαίνονται περπατημένοι σε αυτά τα λημέρια. Α και @Dant3 επειδή είναι φιλαράκι και θέλω να του πω γειά.
  8. Καλησπέρα παίδες, Τα αμορτισέρ του δικού μου Τ115 αλλάχθηκαν πριν 1-2 χρόνια με τα YSS που αναφέρει ο Ηλίας και αφήνουν θετικές εντυπώσεις. Ισχύει είναι αρκετά σκληρά ωστόσο έχουν 5 σκάλες σκληρότητας. Τα μαμά αμορτισέρ που ηταν γενικά σκληρά στα νιάτα τους αντιστοιχούσαν στη σκαλα 4/5 στα YSS. Εγώ προσωπικά τα έχω στο 3 όπου και έχουν μια ικανοποιητική σκληρότητα, ούτε σκληρά ουτε πολύ μαλακά, ακόμα και με 2ο άτομο προσωρινά. Γενικά είμαι ικανοποιημένος μέχρι τώρα και ο αδερφός μου που το κινεί επειδή δεν είμαι Ελλάδα. Βαριέμαι να κάνω τις άλλες παραθέσεις οπότε σχετικά με το ρελαντί και τα κρύα πρωινά: Γενικά το ρελαντί το χειμώνα το έχω ένα touch πιο πάνω από αυτό που θα ρύθμιζε η γιαμάχα. Προσοχή, απλά ένα τατς και μόνο το χειμώνα. Τόσα χρόνια το έχω συνηθίσει με το αυτί και δεν το έχω μετρήσει να ξέρω επακριβώς πόσες rpm πάνω. Αυτο που επίσης βοηθάει είναι ελαφρύ και σταθερό άνοιγμα γκαζιου για κανα μισό με ένα λεπτό μέχρι να σταματησει τα κομπιάσματα. Επίσης από το '12 και μετά αγόρασα μπουζί NGK ιριδίου το οποίο έλυσε σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα των κρύων/υγρων πρωινών και έβγαλε τουλάχιστον 30-35.000 χλμ. Τιμή αν θυμάμαι καλά 7 ευρώ ανά μπουζί (είχα πάρει 2 από ebay). Κωδικός CR6HIX, το οποιο είναι αντίστοιχης (απαγωγής) θερμότητας του μαμά μπουζί (CR6HSA). Αναφορικά με τα λάδια είναι σαφώς καλύτερα τα ημισυνθετικά, ωστόσο σε τέτοιον απλό κινητήρα και το ορυκτέλαιο διεκπεραιώνει τίμια τα καθήκοντά του στον Σίλβερ μου τα τελευταία 85.000 χλμ, με τα οργανοληπτικά του χαρακτηριστικά να είναι καλά μετά από 2.500 χλμ που αλλάζονται. Τι άλλο? Α ναι, τάπαμε για βαλβίδες, εισαγωγές-εξαγωγές, διακενα κτλ. Καλές γιορτές να έχουμε φιλαράκια! :) Όπτιμους (Γιάννης)
  9. Κλακ κλακ κλακ (μεταλλικός ήχος τριξίματος...) Με φώναξε κανείς??????????? Φέρτε λίγο WD-40 και ορυκτέλαιο γιατί έχω να μπω ΠΟΛΥ καιρό!!! :D :D :D Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους!!! :)
  10. Optimus Prime

    Funny pics 3

    Νά' μαι και γω.....
  11. Optimus Prime

    Πρώτο παπί 125cc

    Μην πελαγώνεις, κάτσε διάβασε εντυπώσεις/reviews από τα μηχανάκια και θα αποφασίσεις. Επειδή σε καταλαβαίνω στο οικονομικό, δες και το Daytona Nova S 100. http://www.gorgolis.gr/Novas.htm Το πήρε πρόσφατα φίλος πολύ φθηνά (1220 με τέλος ταξινόμησης, πινακίδες δώρα). http://www.mybike.gr/forums/topic/79628-νόμος-είναι-το-δίκιο-του-εργάτη/ http://www.mybike.gr/forums/topic/80289-αλλάξανε-τα-πλάνα-μου/ Νά' σαι καλά, εδώ είμαστε να βοηθάμε εάν και εφόσον έχουμε χρόνο.
  12. Optimus Prime

    Πρώτο παπί 125cc

    Προσωπική μου άποψη είναι ότι κακώς έχεις βγάλει τα παραπάνω μοντέλα εκτός. Το JoyR είναι πολύ πιθανότερο να μην κυκλοφόρησε όχι επειδή έχει ακριβά ανταλλακτικά (όλο κι όλο έκανε 1695 ευρώ-όσο και τα υπόλοιπα "απλά" παπιά δλδ) αλλά επειδή στα ίδια λεφτά έπαιρνες παπάπια από Yamaha, Suzuki, Honda με πιο μοντέρνα σχεδίαση, όνομα (Crypton, Astrea/Innova κτλ) και ιστορία. Όντως το JoyR πολύ το θεωρούν άσχημο με χάλια εξάτμιση κ.ο.κ.. Κατ' εμέ γι' αυτό δεν πούλησε. Αναφορικά με το address, όντως υπήρχε μια παρτίδα που όπου τα παπάκια είχαν προβληματικά σασμάν και κούρευε το γρανάζι της 2ας?. ΑΛΛΑ μετά διορθώθηκε στις επόμενες παρτίδες. Μπορείς να απευθυνθείς στα μέλη HLIAS ή R3negade που ξέρουν 2 πράγματα παραπάνω και θα σε κατευθύνουν άριστα. Όσο για το Crypton R να ξέρεις ότι πιο σκυλί παπί δεν έχει ξαναβγεί (να βάλω και το astrea grand του Παππού Βάτραχου με 250.000+ χλμ). Έχω ακούσει για κρυπτονάκια να κάνουν ανακατασκευή μετά τα 200.000 χλμ. Δεν είναι τυχαίο που το έχουν όλοι οι ντελιβεράδες. Αναφορικά με το injection δεν έχω άποψη. Ελπίζω να σε βοήθησα.
  13. Optimus Prime

    Πρώτο παπί 125cc

    Νομίζω το Sprinter είναι από τα πιο value for money για μηχανάκια μη γιαπωνέζικα. Μπορείς να βρεις άλλα με 2-3 κατοστάρικα κάτω αλλά αξίζει? Προσωπικά πιστεύω είναι προτιμότερο να βρεις καλό μεταχειρισμένο yamaha Τ115/kawasaki Joy R/suzuki address/honda ή να περιμένεις μέχρι να μαζέψεις τα λεφτά για Sprinter κούτα.
  14. Optimus Prime

    Hornet fazer gsr 600

    Μάλιστα. Μπράβο. Όχι, μπράβο. Όχι... Μπράβο. Δεν είναι όλα απρίλια σίβερ να σηκώνονται λαμπάδα με έκτη από τις 4.000 στροφές. Και αν ήμουν στη θέση του παιδιού που δεν έχει εμπειρία με μεγάλη μηχανή αυτήν Fazer θα (ξανά)έπαιρνα ακριβώς επειδή τη λες ψόφια χαμηλά. (Βασικά προσωπικά θα πήγαινα 250 το πολύ 500 επειδή είμαι λάτρης μικρών κυβικών). Στην τελική βρε αδερφέ μπορείς να κατεβάσεις 1-2 ταχύτητες αν θες σόνυ και καλά έκρηξη, στα μαθήματα οδήγησης νομίζω μου το έδειξαν και αυτό. Όσο για το ER-6 δεν ήξερα ότι κατεβαίνει καλλιστεία. Το γούστο είναι υποκειμενικό παίδες. Χαλαρά... Στο θέμα μας, συμβουλεύω το φίλο μας να είτε να απευθυνθεί σε 250-500 κυβικά, μονοκύλινδρα ή δικύλινδρα. Διάβασε πολλά test ride, μάθε μηχανές, οφέλη μονο-δι-τετρα-κύλινδρων, θα σε βοηθήσει πολύ, θα αποκτήσεις γνώσεις και θα μάθεις τί ΣΟΥ ταιριάζει βάσει των δεδομένων που έχεις αυτήν τη στιγμή. Ό,τι και να πάρεις, καλορίζικο και καλοτάξιδο. ΥΓ. Ποτέ μην ξεχάσεις ότι πάνω από 600 κυβικά οι μηχανές θέλουν το πολύ 5.5'' να κατοσταρίσουν. Κάποιες θέλουν απλά 4. Πχ Hornet, Fazer, GSR.
×
×
  • Create New...