Jump to content

stefosg

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    169
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

48 Excellent

Σχετικά με το μέλος stefosg

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Transalp

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei XR 1100

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. stefosg

    ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΛΕ 500

    Δεν θυμάμαι πόση ήταν η κατανάλωση στο KLE. Στο Transalp 600 μέσα στην πόλη εάν δεν καρυδώνεις το γκάζι, βγάζει εύκολα 220χλμ. στο δοχείο δηλαδή κατανάλωση κάτω από 6 λίτρα, χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Σε ταξίδι δε, πέφτει ακόμα περισσότερο. Ανεξάρτητα από την κατανάλωση-δύναμη-ροπή, το ΤΑ είναι πολύ πιο ευρύχωρη και ταξιδιάρα μηχανή και δεν το λέω επειδή την έχω τώρα. Μιλόντας αντικειμενικά.
  2. stefosg

    ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΛΕ 500

    To αυτό = συμφωνώ
  3. stefosg

    ΑΓΟΡΑ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΛΕ 500

    Το αυτό. Επειδή είχα KLE και τώρα έχω ένα Transalp 600 να σου πω πως είναι η μέρα με τη νύχτα οι δυο μοτοσυκλέτες. Το Transalp είναι δυνατότερο, έχει πολυ περισσότερο χώρο στη σέλα το από ΚΛΕ και δεν είναι και τόσο έντονη η κλίση του. Επίσης βάζεις ένα ψηλό fairing εμπρός και πας άρχοντας εθνική χώρίς αέρα. Φρένα μακράν καλύτερα (στο δικό μου που είναι 99 έχει διπλά) και γενικά μεταξύ των δύο, έχοντα οδηγήσει και τις δύο θα πήγαινα χωρίς δευτερη σκέψη στο transalp. Συνολικά καλύτερη πρόταση σε αυτά τα λεφτά.
  4. stefosg

    Mitas και Sava

    Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Παραθέτω την απάντηση που έλαβα από την Mitas για τις σωστές πιέσεις των ελαστικών αυτής της διάστασης σε τρία διαφορετικά σενάρια. Και πάλι φράφω τα παρακάτω σε μια προσπάθεια να υπάρχει συγκεντρωμένη πληροφορία για αυτά τα λάστιχα. Dear Mr. ΧΧΧΧ, We recommend to you following tyre pressure for front 90/90-21 E-07, rear 130/80-17 E-07 on bike Honda XL 600 V Transalp Rider only on public road : front tyre : 2,1 Bar, rear : 2,25 bar Rider + passenger on public road : front :2,4 bar, rear : 2,6 Of road dry and light terrain -1 rider only : front : 1,6 bar, rear: 1,8 bar Best regards Karel Špaňhel Product manager motorcycle tyres
  5. stefosg

    Mitas και Sava

    Λοιπόν σχεδόν δύο χρόνια μετά το αρχικό πόστ για τα Mitas και κατα πόσο καλά λάστιχα είναι, τόλμησα και τα φόρεσα στη γριά μου πριν δυο μέρες. Το προηγούμενο σετ που είχα βάλει τότε ήταν τα καινουργια τότε Anakee 3, τα οποία τα είχα κάι παραπάνω από 1,5 χρόνο και τους είχα κάνει περίπου 30.000 χλμ. Όσο ήταν καινούργια ήταν αθόρυβα σε υψηλές ταχύτητες και σε επαρχιακό πραγματικά έξυνες σκουλαρίκια αν το λέει η καρδούλα σου. Τα ευχαριστήθηκα σε επαρχιακό όσο τίποτα άλλο, ωστόσο εκεί που υστερούν (και δεν είναι και κατασκευασμένα να λειτουργούν) είναι εκτός δρόμου. Σε light καταστάσεις είναι οκ αλλα σύντομα δείχνουν ανεπαρκή, που είναι λογικό... Θέλοντας μία αλλαγή σε κάτι λίγο πιο χωμάτινο, πιο οικονομικό και διαφορετικό φόρεσα ένα σετ Mitas E-07 σε 90/90/21 και 130/80/17. Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο στρώσιμο, αλλά σε σχέση με τα προηγούμενα έχω παρατηρήσει τα εξής. Υπάρχει θόρυβος. Όχι να σου παίρνει το κεφάλι αλλά έχει, σε αυτή τη φάση δεν με πειράζει θα το δουμε σε ταξίδι μεγάλο. Είναι αρκετά μαλακα σαν ελαστικά (αίσθηση στο δρόμο) απορροφούν ανωμαλίες και σε κακοτράχαλο δρόμο μεταφέρουν λιγότερο κοπανημα και κραδασμό στα χέρια. Σιγά σιγά έχω αρχίσει να πλαγιάζω -προσεχτικα- και δείχνουν σχετική ασάφεια μάλλον λόγω του οτι είναι καινούργια. Σε ότι αφορά το κόστος το σετ εμπρός πίσω στις διαστάσεις που γράφω 144 ευρώ + 30 ευρώ δύο νέες σαμρέλες Michelin, μας κάνουν 174 ευρώ συνολικά. Θα προσπαθήσω να ποστάρω εντυπώσεις όσο στρώνει το λάστιχο αλλά και σε εκτός δρόμου περιπλανήσεις, σε μια προσπάθεια να υπάρχει συγκεντρομένη πληροφορία για αυτή την εταιρία και τα ελαστικά της. Ίσως να μη χρειάζεται να δίνουμε μία περιουσία σε λάστιχα που σε βάζουν να πληρωνεις και λίγο το όνομα. Θα δείξει...
  6. http://www.car.gr/parts/view/1948405/ Εγώ έχω την παραπάνω σέλα και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Μετά από περισσότερα από 25.000 χλμ. απάνω της θα άλλαζα πολύ λίγα πράματα. Την έχουμε βολευτεί και εγώ και η γυναικα μου,ενώ η εμφάνιση της είναι ίδια 2 χρόνια που την έχω τώρα. Το μόνο της μειονέκτημα είναι ότι αλλάζει το φάρδος στο σημείο που πατάνε τα πόδια κάτω όταν είσαι σταματημένος. Για εμένα που φοράω άλλες αναρτήσεις ακουμπάω με τις μύτες τον ποδιών, ενώ με την εργοαστασιακή πάταγα πολύ πιο άνετα. Στην δικιά μου gel δεν έχω, ωστόσο το παληκάρι μου είχε πει ότι το gel είναι για ταξίδια κια όχι για μέσα στην πόλη (πρέπει να ζεσταθεί για να μαλακώσει).
  7. Αλλαξε μηχανικό, μην ξαναπας εκει... που ακούστηκε μηχανη να ρετάρει επειδη έχει καινούγια πιστόνια...
  8. stefosg

    Παντελόνι 4(?) εποχών

    Να ενημερώσω ως κάτοχος παντελονιού 4 εποχών (όχι φουλ διάτρητο, αλλά με αεραγωγους στους μηρους) αντέχεται το καλοκαιρι. Εγώ φοράω ένα κολάν από μέσα (ή ισοθεριμκό ακόμα καλύτερα) και βοηθά αρκετά. Σε πορεία δεν έχω θέμα, στο σταματα ξεκινα ζεσταίνομαι πολυ περισσοτερο, αλλά αντέχεται δεν είναι απαγορευτικό.
  9. stefosg

    18ο 36ωρο

    Έγω έδωσα τη συμμετοχή μου χθες και όπως όλα δείχνουν μάλλον θα είμαι μόνος. Αν θέλει κανείς παρέα μου το λέει.
  10. stefosg

    18ο 36ωρο

    100 ευρώ για μέλη του συλλόγου, 120 για όσους είναι εκτός και 20% έκπτωση σε όσους θα πάνε δικαβαλοι.
  11. Κούκλα, με γειές! Σου εύχομαι μόνο ασφαλή χιλιόμετρα.
  12. stefosg

    18ο 36ωρο

    Χρόνια διαβάζω για το 36ωρο και μέχρι σήμερα δεν μου είχε δοθεί η δυνατότητα. Φέτος το 18ο θα γίνει το 1ο δικό μου. Ανυπομονώ για την εκκίνηση... Πότε αναμένεται να ανοίξουν οι συμμετοχές;
  13. Πάρα-πάρα-πάρα-πάρα πολύ ωραίο! Σου εύχομαι πολλές και μοναδικές βόλτες μαζί του. Και πάλι μπράβο!
×
×
  • Create New...