Jump to content
Vls13

Suzuki DR-Z400 vs Yamaha XTX660

Recommended Posts

το εχω παλι πολυ βαρια γιατι ολοι λενε σε ενα παιδι (απο οτι καταλαβαινω νεο σε ηλικια) που θελει ενα μηχανακι να κανει τα γουστα του και την βολτα του να παει να drz γιατι το xt δεν ειναι motard γιατι συμφωνα με τις μετρησεις ογκου υψους μηκους σε συνδυασμο με την τετραγωνικη ριζα του 1002850 ειναι βαρυ και ταφος=δεν παει ρουπι...

ωραια δεχομαι οτι ειναι ταφος. αλλο πραμα ομως να οδηγας ενα ταφο απο ξυλο καρυδιας και αλλο εναν ταφο απο μελαμινη........

ελεος δηλαδη νεο παιδι που θα βγει βολτα με το drz.....

(εγω παντως λεω αν ειναι να παρεις φιλε drz καλυτερα πιες τα σε ρακες)

Φιλε δεν εχεις ιδεα απο μηχανες ετσι? Εχεις δει εστω και στο δρομο καποιο drz(επειδη το οτι δεν εχεις ανεβει ουτε πανω ειναι εμφανεστατο)?

Μεγαλη μαγκια της ΚΤΜ... Βεβαια παρολο που δεν εχω οδηγησει καποιο απτα 690 (δεν μιλαω για duke) πιστευω οτι υστερει απτα 640 λογω ηλεκτρογκαζου...

Παντως το να εχει κτμ και να σου λεει καθε 5.000 λαδια ακουγεται ονειρεμενο χαχαχα

Οντως στα 5000 ειναι και τα κανεις κανονικα και δε παθαινει τιποτα(ο φιλος με το 690 αυτο κανει δηλαδη και το σκιζει 24/7).

Οι καινουργιες εκδοσεις -R εχουν καθε 10000 :O

Ναι εχει ηλεκτρογκαζο και αν εχεις συνηθισει το αγριο αλογο μπορει να σου κακοφανει, αλλα ειναι πολυ ομαλη η λειτουργια του και μην ανυσηχεις, ειναι πολυυυυυ δυνατο(και λιγο πιο γρηγορο απ' τα 640 μιας και βγαζει καπου 8 αλογα πανω). Το θεμα ειναι οτι ειναι μια μηχανη που βγαζει γουστα, ειναι πιο ανετη στη λειτουργια της(δε σου μουδιαζει τα χερια και τα σχετικα), ειναι πληρως αξιοπιστη και δε χρειαζεται να αναρωτιεσαι αν το ζεστανες 10 δευτερολεπτα λιγοτερα και τι θα παθει και γενικα αξιζει.

Οποτε τελικα drz h 660?

DRZ:

2608_142271450057_4775519_n.jpg

μωρη αρρωστια δρζ ...

XTX

xtx06a03g.jpg

Η ανεβαζεις ελαχιστα το budget σου και(690 sm)

3120-800.jpg

Οτι και να επιλεξεις οδηγησε το πρωτα(ειναι πολυ σημαντικο).

Τροποποιήθηκε από τον Angel13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ας δουμε το πιο απλο , αυτου που αρχισε το θεμα ποιο του αρεσει πιο πολυ εμφανισιακα ;

Ποιο σου κανει πιο πολυ κλικ ρε παιδι μου ;

Ναι το ΧΤ-Χ ειναι σιγουρα πιο ανετο σε μακρινες βολτες απο το drz , το drz απ'την αλλη ειναι 30κιλα κατω και βολευει πολυ για καθε μερα μεσα στη ζουγκλα της πολης ,το ενα ειναι με καρμπυρατερ , το αλλο ψεκαστο και αλλες τετοιες οικολογικες αηδιες , απο τεχνολογια κινητηρα πανω κατω ιδια ειναι , δεν εχουν καποια σουπερ ντουπερ τεχνολογια και και και... ολα οσα εχουν ειπωθει στις προηγουμενες 8 σελιδες που αν εχει καποιος υπομονη θα κατσει να τις διαβασει..

Το ενα ειναι στην κατηγιορια των 400 το αλλο στην κατηγορια των 650 , οποτε οσον αφορα το θεμα δυναμη οι οποιες συγκρισεις ειναι μαλλον χαζες.. το ενα βγαζει 33-34 τροχο , το αλλο 42-44 .

Τροποποιήθηκε από τον Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμφανισικα το DRZ μου αρεσει περισοτερο και σε βιντεακια που εχω δει πολυ παιχνιδι...εκει με κοβω να καταληγω..δεν θελω ταξιδια αντε να κανω 1 φορα τον χρονο ταξιδι με την μηχανη...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτά τα λένε νωρίτερα αγορίνα!

Μας αφήνεις και τρωγόμαστε 10 σελίδες τώρα. :crazy:

:rotfl:

Παντως το drzακι θα το χαρεις παραπανω..

Θα το βαλεις και καμια πιστουλα να γουσταρεις οταν το μαθεις!!! B)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2013%20DRZ%20400SM.jpg

2013 μοντελο....κουτα......

Γιατι δεν το φερνουν και εδω γαμωτο? :wallbash:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φιλε δεν εχεις ιδεα απο μηχανες ετσι? Εχεις δει εστω και στο δρομο καποιο drz(επειδη το οτι δεν εχεις ανεβει ουτε πανω ειναι εμφανεστατο)?

Οντως στα 5000 ειναι και τα κανεις κανονικα και δε παθαινει τιποτα(ο φιλος με το 690 αυτο κανει δηλαδη και το σκιζει 24/7).

Οι καινουργιες εκδοσεις -R εχουν καθε 10000 :O

Ναι εχει ηλεκτρογκαζο και αν εχεις συνηθισει το αγριο αλογο μπορει να σου κακοφανει, αλλα ειναι πολυ ομαλη η λειτουργια του και μην ανυσηχεις, ειναι πολυυυυυ δυνατο(και λιγο πιο γρηγορο απ' τα 640 μιας και βγαζει καπου 8 αλογα πανω). Το θεμα ειναι οτι ειναι μια μηχανη που βγαζει γουστα, ειναι πιο ανετη στη λειτουργια της(δε σου μουδιαζει τα χερια και τα σχετικα), ειναι πληρως αξιοπιστη και δε χρειαζεται να αναρωτιεσαι αν το ζεστανες 10 δευτερολεπτα λιγοτερα και τι θα παθει και γενικα αξιζει.

Οποτε τελικα drz h 660?

DRZ:

XTX

xtx06a03g.jpg

Η ανεβαζεις ελαχιστα το budget σου και(690 sm)

3120-800.jpg

Οτι και να επιλεξεις οδηγησε το πρωτα(ειναι πολυ σημαντικο).

ιδεα μπορει να μην εχω αλλα εχω γουστο.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2013%20DRZ%20400SM.jpg

2013 μοντελο....κουτα......

Γιατι δεν το φερνουν και εδω γαμωτο? :wallbash:

Με τετοιους χρωματισμους ευτηχως που δε το φερνουν εδω..!

ΥΓ. Το γουστο ειναι κατι καθαρα προσωπικο , δε γινεται σε ολους να μας αρεσει το ιδιο.. :_thumbsup:

Εμενα πχ δε μου εκανε ποτε κλικ καποιο ΧΤ ή XT-R/X(εκτος απο καποια μαυροκοκκινα '87-'89 , στ ονειρεμενο μου γκαραζ θα ηθελα κι ενα τετοιο!) να το καβαλησω ή να το δω ως υποψηφιο μηχανακι , το 690sm απ'την αλλη απ'τις πρωτες φωτογραφιες που ειδα μου τρεχαν τα σαλια και απ'οταν ηρθε στην οικογενια μου οποτε μου δινεται η ευκαιρια το παιρνω και το χαιρομαι !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εαν θες τοτε ασε το γουστο σου για τα καλλιστεια αντι να μοιραζεις παραπληροφορηση και να βγαζεις το drz και αχρηστο και ακαταλληλο(που ειδικα για τις αναγκες του φιλου ειναι 100% σωστο). Επειδη οταν θα σε ακουσει ο φιλος και ο καθε φιλος και θα παρει μηχανη που θα αναρωτιεται γιατι την πηρε, εσυ ησυχος θα εισαι. Αυτος ομως θα ψαχνει να την πουλησει ακομα δεν την πηρε ή θα προσπαθει να πεισει τον εαυτο του οτι ειναι μια χαρα(και ειναι πολυ ασχημο αυτο το συναισθημα). Οχι επειδη θα ειναι το xtx συγκεκριμενα η το καθε μηχανακι, αλλα απλα επειδη δε θα ειναι αυτο που εψαχνε.

Οσο για το 690 sm, οποιος πιστευει οτι ειναι ασχημο ας κατανοησει οτι ειναι στην ουσια ενα duke 3 με διαφορετικη μασκα και εξατμισεις. Οποτε καταλαβαινει κανεις πως μπορει να μεταμορφωθει με 1-2 αισθητικες επεμβασεις.

Τροποποιήθηκε από τον Angel13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τετοιους χρωματισμους ευτηχως που δε το φερνουν εδω..!

ΥΓ. Το γουστο ειναι κατι καθαρα προσωπικο , δε γινεται σε ολους να μας αρεσει το ιδιο.. :_thumbsup:

Εμενα πχ δε μου εκανε ποτε κλικ καποιο ΧΤ ή XT-R/X(εκτος απο καποια μαυροκοκκινα '87-'89 , στ ονειρεμενο μου γκαραζ θα ηθελα κι ενα τετοιο!) να το καβαλησω ή να το δω ως υποψηφιο μηχανακι , το 690sm απ'την αλλη απ'τις πρωτες φωτογραφιες που ειδα μου τρεχαν τα σαλια και απ'οταν ηρθε στην οικογενια μου οποτε μου δινεται η ευκαιρια το παιρνω και το χαιρομαι !

και μενα απο xt μονο ο παπαγαλος μου προκαλει δεος οποτε τον βλεπω.Τα υπολοιπα xt ουτε κλαν.Το 690 ρε παιδια δε μαρεσει σε εμφανιση αν και γενικα τα ktm μαρεσουνε σα μηχανες.ειμαι ο μονος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τετοιους χρωματισμους ευτηχως που δε το φερνουν εδω..!

ΥΓ. Το γουστο ειναι κατι καθαρα προσωπικο , δε γινεται σε ολους να μας αρεσει το ιδιο.. :_thumbsup:

Εμενα πχ δε μου εκανε ποτε κλικ καποιο ΧΤ ή XT-R/X(εκτος απο καποια μαυροκοκκινα '87-'89 , στ ονειρεμενο μου γκαραζ θα ηθελα κι ενα τετοιο!) να το καβαλησω ή να το δω ως υποψηφιο μηχανακι , το 690sm απ'την αλλη απ'τις πρωτες φωτογραφιες που ειδα μου τρεχαν τα σαλια και απ'οταν ηρθε στην οικογενια μου οποτε μου δινεται η ευκαιρια το παιρνω και το χαιρομαι !

δεν σ'αρεσει δλδ το ασπρο με μπλε ζαντες ρε smia? εγω τρελαινομαι.. :peep:

(σορρυ για το οφφ.το παιδι ξερει την γνωμη μου ηδη.οτι σου κανει κλικ ;) )

Τροποποιήθηκε από τον mixos_1919

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα βασικά μειονεκτήματα του ΧΤΧ σε σχέση με το drz κατά τη γνώμη μου είναι:

1.είναι πιο βαρύ

2.είναι πιο αργόστροφο από το drz,δηλαδη έχει πιο ομαλό γκάζι ενώ το drz έχει πιο πολύ νεύρο,το οτι είναι λιγότερο νευρικό δεν σημαινει ότι είναι αδύναμο.

3.ο σκελετός του είναι πιο "μαλακός" ενώ του drz πιο άκαμπτος.

4.το drz έχει πιο μαχητική θέση οδήγησης.

Πιστεύω ότι το ΧΤ660Χ είναι ένα μηχανάκι που θα τα κάνει όλα μέτρια και στα κατάλληλα χέρια θα τα κάνει αρκετά καλά.Από κει και πέρα είναι το τι ζητάει ο καθένας από αυτό που οδηγεί,το ΧΤΧ υπερτερεί σε άνεση και θα τα κάνει όλα μέτρια,το drz θα κάνει το κάτι παραπάνω ως πιο μαχητικό ημιαγωνηστικό μοτάρντ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ΧΤΧ κάνει σουζάρες!!

Με τι ταχυτητα στο σαζμαν και τι τροπο κανεις σουζα με το XTX? Συμπλεκταρισμα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τι ταχυτητα στο σαζμαν και τι τροπο κανεις σουζα με το XTX? Συμπλεκταρισμα?

Δεν ξέρω αν ειρωνεύεσαι αλλά θα σου απαντήσω..

Με πρώτη και με δευτέρα δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις συμπλέκτη. Σηκώνεται και μόνο με το γκάζι..

Με τρίτη δεν έχω δοκιμάσει να το σηκώσω.

Υ.Γ. Είναι προτιμότερο όμως να το σηκώσεις με συμπλέκτη γιατί έρχετε αμέσως στα ζύγια του και δεν χάνεις δύναμη.

(Με 2α εννοείται. Στην 1η είναι ανούσιο.)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξέρω αν ειρωνεύεσαι αλλά θα σου απαντήσω..

Με πρώτη και με δευτέρα δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις συμπλέκτη. Σηκώνεται και μόνο με το γκάζι..

Με τρίτη δεν έχω δοκιμάσει να το σηκώσω.

Υ.Γ. Είναι προτιμότερο όμως να το σηκώσεις με συμπλέκτη γιατί έρχετε αμέσως στα ζύγια του και δεν χάνεις δύναμη.

(Με 2α εννοείται. Στην 1η είναι ανούσιο.)

Το συμπλεκταρισμα ειναι πολυ αποτελεσματικο αλλα ρε γαμωτο το φοβαμαι, δεν θελω να ζοριζονται ασκοπα τα εντοσθια της μηχανης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω πάλι φοβάμαι ότι άμα πέσω δεν θα χω λεφτά να πληρώσω τις ζημιές και θα μείνω χωρίς μηχανή,οπότε δε πολυκάνω σούζες

Ω ναι,είμαι η ντροπή των ΧΤ :crazy::tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το συμπλεκταρισμα ειναι πολυ αποτελεσματικο αλλα ρε γαμωτο το φοβαμαι, δεν θελω να ζοριζονται ασκοπα τα εντοσθια της μηχανης.

Τα εντόσθια δεν έχουν τόσο πρόβλημα.. Η καημένη η αλυσίδα κινδυνεύει..

Και εντάξει. Μια στο τόσο να το σηκώνεις δεν είναι και τόσο πρόβλημα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νομίζω ότι πέρα από την αλυσίδα που τρώει γερό τίναγμα, φαγώνεται και ο δίσκος του συμπλέκτη, συν ότι με το πέσιμο του τροχού την ακούει το μπροστινό σύστημα, ρουλεμάν κλπ...

Κατά τα άλλα νομίζω και εγώ ότι μια σούζα αραιά και που δεν κάνει την διαφορά στην υγεία της μηχανής....

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι γράφετε ρε κάγκουρες στο θέμα του παιδιού;

Σσσς οδηγούμε όλοι σύμφωνα με τον κ.ο.κ. :lipssealed:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σούζες δεν είναι απαραίτητο να κάνει κάποιος σε δημόσιο δρόμο. Μπορεί να τις κάνει με την ησυχία τους σε κάποιο ελεγχόμενο περιβάλλον....

Άσε που τα ΧΤ νομίζω εξαιρούνται από τον ΚΟΚ.... :secret:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ολα αυτα εννοειται σε ελεγχομενη πιστα ρε παιδια

οπως λεει και ο φιλτατος αχβαχεναχοντα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στον τροχο ποσα εχει το 660?

Γνωστός μου που έχει οδηγήσει και 600 xt και fmx μου έχει πει πως το fmx έχει αρκετά ανώτερο στήσιμο σαν μηχάνημα και ειδικά σε στροφές συμπεριφορά κτλπ.

Δεν είναι χοντάκιας ή εταιριάκιας σε καμιά περίπτωση εξάλλου yamaha έχει.

Αντικειμενικά το FMX μπορεί να θεωρηθεί ένα αξιοπρεπές supermoto σε σχέση με το XT όχι λόγω του ισχυρού μοτέρ του που θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο αλλά λόγω των αναρτήσεων στησίματος φρεναρίσματός του. Στο φινάλε το fmx κρύβει και κανα δυο αλογάκια στα δυο τελικά του πίσω που με μια αφτερμάρκετ ίσως δώσει άλλη πνοή.

Σίγουρα θα έχεις ένα αξιόπιστο όμορφο μηχάνημα για αρχή που θες και κάτι χαλαρό και ήπιο. Σίγουρα ένα όμορφο εργαλείο που αν δεν το πας για πούλημα λόγω στο ότι θες κάτι μεγαλύτερο αργότερα θα σου μείνει μια χαρά να κάνεις τις βόλτες σου και να το τσιτώσεις λιγάκι και θα το βρεις και σε μια προσιτή τιμή μεταχειρισμένο.

Μια ταπεινή μου πρόταση...Αλλιώς πας σε κάποιο xt πάλι αλλά με περισσότερες βλέψεις σε ένα 600άρι παλιότερο μοντέλο να έχεις το κεφάλι σου πιο ήσυχο από αξιοπιστία και να το πειράξεις και λιγάκι δεν μασάνε αυτά τίποτα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...