Jump to content
Karavasilator19

v strom dl 650 κιβώτιο/μετάδοση

Recommended Posts

καλησπέρα στη παρέα, έχω ένα θεματάκι και ενώ το έχω πάει ήδη σε 2 μάστορες θα ήθελα και τα φώτα σας/αν έχετε αντιμετωπίσει κι εσείς κάτι παρόμοιο, ξεκινώντας λοιπόν η μηχανή κάποιες φορές βάζοντας 1η και έχοντας πατημένο το συμπλέκτη αρχίζει και τσουλάει σαν να μην απομονώνει ο συμπλέκτης σωστά, το 2ο θεματάκι είναι ότι κυρίως στη 2α με μεσαίες/υψηλές στροφές κυρίως το κιβώτιο γίνεται κούτσουρο και δε μπορεί να αλλαχτεί η ταχύτητα χωρίς να παίξεις λίγο με το γκάζι και τον συμπλέκτη,  ο 1ος μηχανικός που το είχα πάει μου είχε πει με τη 1η χωρίς να το κάνει καν βόλτα ότι θέλω δίσκους, ο 2ος στον οποίο ήταν και suzuki το έκανε αρκετές φορές βόλτα και μου είπε ότι θέλει και δίσκους και συνήθως πακέτο με αυτό αλλάζεται και όλο το σύστημα του συμπλέκτη μαζί με ένα εμβολάκι που υπάρχει κάτω αριστερά στη μηχανή, του το άφησα λοιπόν να το φτιάξει και μια μέρα με πήρε και μου είπε τελικά ότι ήμουν τυχερός και δε χρειάζεται να αλλάξουμε τελικά δίσκους ακόμα (έχω μπει στα 92χ χιλ. πληροφορικά) οπότε θα αλλάξουμε μόνο τα άλλα που μου είχε πει, εν τέλει τα φτιάχνουμε και χθες γυρνώντας από μια βόλτα μέχρι τα Μέγαρα από Αθήνα που βρίσκομαι η μηχανή άρχισε πάλι τα ίδια, τον πήρα σήμερα τηλέφωνο και του το είπα και μου είπε ότι αυτό είναι συχνό φαινόμενο στα v strom που είναι κυρίως στη πόλη γιατί "πονάνε" οι 1ες ταχύτητες που παίζουν κυρίως εδώ τριγύρω (πόλη), του είπα επίσης ότι δεν ήξερα αν ήταν η ιδέα μου αλλά η 2α 3η όντως σε χαμηλές στροφές φαίνεται σαν να μπαίνει πιο γλυκά και μου είπε ότι είναι λογικό, απλά μου φάνηκε λίγο κουλό από την άποψη ότι θα πρέπει πχ πλέον να ζήσω με αυτό; να μην ανοίγω δηλαδή πάνω απο τις 4-4.5 στροφές 2α 3η για να μην έχω θέμα; συγνώμη για το σεντόνι αλλά έχω αρχίσει και ξενερώνω με όλο αυτό και δε την έχω και πολλούς μήνες στη κατοχή μου την μηχανή και είναι κρίμα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σίγουρα πρέπει να ξεκινήσεις να ξετυλίγεις το κουβάρι με το να ρυθμίσεις τον συμπλέκτη.Όπως το λέει στο manual

Κανονικά ο μάστορας πρέπει να το έκανε ,επικοινώνησε μαζί του και ρώτα τον.

https://www.manualslib.com/manual/792723/Suzuki-Dl650.html?page=37#manual

Αυτό το βίντεο θα σε βοηθήσει να το κάνεις,είναι αυτή η διαδικασία,είναι σχετικά απλό.

φυσικά πρέπει να έχεις τα σωστά λάδια στην μηχανή,όπως προτείνει ο κατασκευαστής γιατί έχει σημασία.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 ώρες, το μέλος arne έγραψε:

Σίγουρα πρέπει να ξεκινήσεις να ξετυλίγεις το κουβάρι με το να ρυθμίσεις τον συμπλέκτη.Όπως το λέει στο manual

Κανονικά ο μάστορας πρέπει να το έκανε ,επικοινώνησε μαζί του και ρώτα τον.

https://www.manualslib.com/manual/792723/Suzuki-Dl650.html?page=37#manual

Αυτό το βίντεο θα σε βοηθήσει να το κάνεις,είναι αυτή η διαδικασία,είναι σχετικά απλό.

φυσικά πρέπει να έχεις τα σωστά λάδια στην μηχανή,όπως προτείνει ο κατασκευαστής γιατί έχει σημασία.

 

ευχαριστώ πολύ για την απάντηση φίλτατε αλλά πιστεύω ότι το έχει κάνει ήδη ο μηχανικός αυτό καθώς άλλαξε λάδια μαζί με ντίζα και μανέτα συμπλέκτη, παρόλα αυτά θα ρωτήσω και αλλού να δω από περιέργεια τι θα μου πουν..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πρέπει να ελεγχθεί αν όντως είναι ρυθμισμένος ο συμπλέκτης σε μπόσικα.

Όμως εξίσου βασικό, είναι να καθαριστούν πολύ καλά και να γρασαριστούν όλοι οι σύνδεσμοι του λεβιέ ταχυτήτων που παίζει να μην έχουν καθαριστεί εδώ και αιώνες.

Αν κοιτάξεις στην περιοχή του αριστερού μαρσπιέ σου, ο λεβιές αλλαγής ταχυτήτων δεν είναι απλά ένας μοχλός από το πόδι προς το σασμάν αλλά κάνει περίεργες διαδρομές και γωνιάσματα. Ξεκουμπώστε, καθαρίστε με πολύ wd40, γρασάρετε με αρκετό γράσο (κανονικό ή σπρέι), κουμπώστε και αν έχει και παξιμάδι ρύθμισης ελέγξτε αν θέλει ρύθμισμα 

Τέλος σκουπίστε εξωτερικά όλο το πακέτο μη κάνεις χάλια τα παπούτσια σου.

Κόστος μηδέν πρακτικά, αλλά θεωρώ πως θα δεις βελτίωση και μάλιστα σημαντική.

 

Αν δε λυθεί, το επόμενο βήμα είναι να ανοιχτεί η καμπάνα συμπλέκτη και να ΜΕΤΡΗΘΟΥΝ τα ελατήρια στην καμπάνα που πιθανότατα έχουν πέσει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 το εχω παρατηρησει κι εγω αυτο σε suzuki οχι vstrom.

και που αλλαχθηκαν οι δισκοι (βεβαια πατηναρε ), ντιζα συμπλεκτη , μανετα, βαση μανετας, παλι με πρωτη μεσα και πατημενο συμπλεκτη η μηχανη εχει την ταση να φευγει.

δεν  ψαχτηκε παραπανω το εν λογο θεμα. 

η συγκεκριμενη μοτο δουλευει σχεδον μονιμα 1η - 2α -3η

αυτα στα λεω μηπως οντως παιζει ρολο αν δουλευει η μοτο στη πολη η επαρχια.

Δεν εχω ιδεα τι μπορει να φταιει γι αυτο το φαινομενο.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον spiros!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μήπως το καλάθι του συμπλέκτη έχει κάνει δόντια και δεν απομονώνουν οι δίσκοι?
Οταν πας πορεία αν πας να αλλάξεις ταχύτητα χωρίς συμπλεκτη πάλι νιώθεις δυσκολία στο λεβιέ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Πρέπει να ελεγχθεί αν όντως είναι ρυθμισμένος ο συμπλέκτης σε μπόσικα.

Όμως εξίσου βασικό, είναι να καθαριστούν πολύ καλά και να γρασαριστούν όλοι οι σύνδεσμοι του λεβιέ ταχυτήτων που παίζει να μην έχουν καθαριστεί εδώ και αιώνες.

Αν κοιτάξεις στην περιοχή του αριστερού μαρσπιέ σου, ο λεβιές αλλαγής ταχυτήτων δεν είναι απλά ένας μοχλός από το πόδι προς το σασμάν αλλά κάνει περίεργες διαδρομές και γωνιάσματα. Ξεκουμπώστε, καθαρίστε με πολύ wd40, γρασάρετε με αρκετό γράσο (κανονικό ή σπρέι), κουμπώστε και αν έχει και παξιμάδι ρύθμισης ελέγξτε αν θέλει ρύθμισμα 

Τέλος σκουπίστε εξωτερικά όλο το πακέτο μη κάνεις χάλια τα παπούτσια σου.

Κόστος μηδέν πρακτικά, αλλά θεωρώ πως θα δεις βελτίωση και μάλιστα σημαντική.

 

Αν δε λυθεί, το επόμενο βήμα είναι να ανοιχτεί η καμπάνα συμπλέκτη και να ΜΕΤΡΗΘΟΥΝ τα ελατήρια στην καμπάνα που πιθανότατα έχουν πέσει

αυτό μου το είπε και φίλος σήμερα για wd 40 στον λεβιέ, ευχαριστώ και θα το κοιτάξω γιατί η αλήθεια είναι ότι δε το κάνει συνέχεια αλλά πλέον μετά από αυτά που άλλαξα το κάνει συχνά, έχω παρατηρήσει βέβαια ότι αν αλλάζω ταχύτητες (στις 1ες 3) πιο χαμηλά σε στροφές κουμπώνουν καλά αλλά ούτε αυτό το θεωρώ νορμάλ από την άλλη, να είσαι συμβιβασμένος να μη δίνεις στροφές για να μην έχεις θέμα..

πριν 7 ώρες, το μέλος spiros!!! έγραψε:

 το εχω παρατηρησει κι εγω αυτο σε suzuki οχι vstrom.

και που αλλαχθηκαν οι δισκοι (βεβαια πατηναρε ), ντιζα συμπλεκτη , μανετα, βαση μανετας, παλι με πρωτη μεσα και πατημενο συμπλεκτη η μηχανη εχει την ταση να φευγει.

δεν  ψαχτηκε παραπανω το εν λογο θεμα. 

η συγκεκριμενη μοτο δουλευει σχεδον μονιμα 1η - 2α -3η

αυτα στα λεω μηπως οντως παιζει ρολο αν δουλευει η μοτο στη πολη η επαρχια.

Δεν εχω ιδεα τι μπορει να φταιει γι αυτο το φαινομενο.

 

 

τι να πω ρε αγορίνα και σήμερα που είχα βγει με φίλο που έχει αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα το κιβώτιο του είναι λουλούδι και είναι και αυτός πόλη κυρίως, τι να πω δε ξερω αν πρέπει να πάρω δρόμο τους μάστορες μπας και βρεθεί μια μέση λύση, εσένα όταν πήγαινε να τσουλίσει η μηχανή μετά μπορούσες να βάλεις νεκρά; εμένα δε μπαίνει για κανένα λόγο, πολύ δύσκολα..

πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μήπως το καλάθι του συμπλέκτη έχει κάνει δόντια και δεν απομονώνουν οι δίσκοι?
Οταν πας πορεία αν πας να αλλάξεις ταχύτητα χωρίς συμπλεκτη πάλι νιώθεις δυσκολία στο λεβιέ?

δε γνωρίζω ποιο ακριβώς είναι το σημείο που μου λες φίλε μου οπότε αν δε βαριέσαι εξήγησε το μου λίγο, όσο για τις καρφωτές ταχύτητες το έκανα προχθές από τα νεύρα μου χαχαχαχαχα, έμπαιναν καλύτερα ναι, κυρίως έχω θέμα με τη 2α 3η, οι υπόλοιπες είναι οκ (και τη 1η εννοείται που όπως είπα στον τίτλο όταν είμαι συμπλεκταρισμένος η μηχανή κινείται, και σήμερα παρατήρησα ότι μετά από αυτά που μου άλλαξε ο μάστορας το κάνει και η 2α όταν κάνω κατέβασμα από 3η)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

 

η αλήθεια είναι ότι ενώ ο μάστορας δεν είχε ακούσει κάτι βέβαια ένας γνωστός μου μου είχε πει ότι σαν να άκουγε να βαράει η καμπάνα της μηχανής, ένα μεταλλικό ήχο όταν δε συμπλεκτάρω τον ακούω κι εγώ αλλά δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ με αυτό ακόμα καθώς προέχει η μετάδοση, λες όντως να θέλω καμπάνα και να γίνονται όλα αυτά; αυτό τον ήχο τον ακούω όταν έχει ζεσταθεί το μηχανάκι και στις χαμηλές στροφές απαλό γκάζι, τι να πω τώρα θα προκύψουν κι άλλα; 🤑

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το καπακι που συμπλεκτη το εβγαλε και ειδε οτι η καμπανα δεν εχει οντως προβλημα ή αλλαξε κατι εξωτερικα και ψιλοβελτιωθηκε και στο εδωσε?

Οπως και να χει πρεπει να ανοιχτει για να γινει ελεγχος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 25 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το καπακι που συμπλεκτη το εβγαλε και ειδε οτι η καμπανα δεν εχει οντως προβλημα ή αλλαξε κατι εξωτερικα και ψιλοβελτιωθηκε και στο εδωσε?

Οπως και να χει πρεπει να ανοιχτει για να γινει ελεγχος.

δεν έχουμε ασχοληθεί καν με τη καμπάνα ακόμα, αυτά που αλλάχθηκαν είναι στα αριστερά της μηχανής το έμβολο (κοχλίας) ντίζα συμπλέκτη και μανέτα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κανε μια επισκεψη στο συνεργειο σου να για να γινει ενας ελεγχος στην καμπανα, ειναι αρκετα πιθανο αυτο το σεναριο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 16 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Κανε μια επισκεψη στο συνεργειο σου να για να γινει ενας ελεγχος στην καμπανα, ειναι αρκετα πιθανο αυτο το σεναριο.

τι να πω ρε φίλε σε σουζούκι το πήγα δε θα έπρεπε ήδη να μου το είχαν πει; εκτός κι αν βαριούνται να ασχοληθούν, λέω να πάω και σε κάναν άκυρο από περιέργεια να δω τι θα μου πει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ποσο εχει η καμπανα για το vstrom?

εριξα μια ματια στην aprilia απο περιεργια για το  strada και με βαρεσε εγκεφαλικο.. 500 ευρω!!!!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος spiros!!! έγραψε:

ποσο εχει η καμπανα για το vstrom?

εριξα μια ματια στην aprilia απο περιεργια για το  strada και με βαρεσε εγκεφαλικο.. 500 ευρω!!!!

 

δε ξερω καθολου, μεταχειρο που εχω ψαξει παρα πολυ λιγο βλεπω 100+ ως 200

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...