Pela 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 (τροποποιήθηκε) Καλησπέρα ομάδα, Σκοπεύω να αγοράσω το πρώτο μου μηχανάκι και θα ήθελα την γνώμη σας. Βρήκα από γνωστό το Suzuki address 125cc 08' με 70.000χλμ τιμή 1 χιλιάρικο σε πολύ καλή κατάσταση. Γενικά μ'αρέσουν μηχανές τύπου enduro και ξερά που δεν έχουν καμία σχέση απλά θέλω να μάθω πρώτα με το παπί (για αρχή) . Τα scooter και οι vespa τρώνε πανηγυρικο άκυρο. Οποιοσδήποτε έχει κάτι καλύτερο να προτείνει ή να βοηθήσει ας γράψει ελεύθερα είμαι όλη αυτιά ( σχετικά σε οικονομικά πλαίσια) . Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 27 από τον Pela 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4370 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 @ShapeshifterGR98 @HLIAS για δώστε τα φώτα σας... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1176 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 27 (τροποποιήθηκε) @Pela Γεια σου φίλε! Έχω το Address μοντέλο 2008 και εμένα σε κόκκινο. Το έχω απο το 2016 εως σήμερα και το κοντέρ αρχίζει να φλερτάρει τα 90.000χλμ σιγά σιγά. Σαν παπί είναι πολύ τίμιο. Στήσιμο (για δεδομένα παπιού) καλό, τα κρατήματα καλά και δεν σε κουράζει παρά μόνο μετά απο ώρα βόλτας. Τελική ταχύτητα 100 με 110 Km/h. Μοτέρ κλασσικό αερόψυκτο 2βαλβιδο 125 κυβικών. Επιδόσεις τυπικές 125αριου και έχει ψεκασμό Mikuni με 24mm σώμα ψεκασμού. Χαρακτηριστικό του μοτέρ οτι δουλευεί καλά στις χαμηλομεσσαίες και έχει αρκετή ροπή για να ανέβεις και βουνό δικάβαλος. Δεν θα κόψει την άσφαλτο στα 2 αλλά μια χαρά κάνει την δουλειά του. Το μπροστινό φρένο είναι δυνατό (2πιστονο Nissin) το πίσω απλά υπάρχει και υστερεί σε αίσθηση ('ντάξει ταμπούρο είναι ας μην περιμένουμε και πολλά) Σαν ποιότητα βαφής και συναρμολόγησης πολύ καλά. Το δικό μου μετά απο 12 χρόνια με ένα καλό πλύσιμο και γυάλισμα να πως είναι: Και είναι απο τον Σεπτέμβριο του 2008 στο σπίτι το μηχανάκι. Μιας και είναι μοντέλο 2008 αυτό που βρήκες απο τον φίλο σου να δωθεί προσοχή σε 2 σημεία: 1) το σασμάν, γιατί πολλά Address αυτής της χρονολογίας το βγάζανε όπως και το δικό μου κοντά στα 11.000κατι αν θυμάμαι καλά. Για να έχει 70.000χλμ όμως αυτό τότε κατά πάσα πιθανότητα θα το έχει βγάλει ήδη στο παρελθόν. Και 2) στον ψεκασμό, να δουλεύει σωστά. Να κρατάει καλά ρελαντί, σε γκάζι να μην ρετάρει το μηχανάκι γιατί κάποια Address πάλι 2007-2009 μοντέλα βγάζανε αυτό το θέμα ειδικά αν ήτανε παρατημένα για αρκετό καιρό ή αν άφηνες συχνά το ντεπόζιτο άδειο και τραβούσε αέρα η αντλία βενζίνης μέσα. Εγω την άλλαξα πέρσι και μέχρι στιγμής 0 προβλήματα αλλά κρατάω και κάμποση βενζίνη μέσα για να είμαι σίγουρος. Αλλά και πάλι στα 70.000 θα το είχε βγάλει και αυτό το θέμα άρα πιστευώ οτι απο σασμάν και ψεκασμό είσαι μια χαρά! Με ένα γέμισμα βγάζει περίπου 120km αν το οδηγείς πολιτισμένα. Αν το λιώσεις πάνω απο 100km αυτονομία δεν θα δεις. All in all, ένα τίμιο, ποιοτικό και ροπάτο μηχανάκι. Αν στο μέλλον θελήσεις βελτιώσεις και πειράγματα να ξέρεις θα φας πίκρα γιατί απο aftermarket δεν έχει σχεδόν τίποτα πέρα απο εξατμίσεις. Με ένα γρανάζωμα 13-34 ή 13-35 να τραβάει λίγο πιο δυνατά θα είσαι κομπλέ. Αν είναι πραγματικά σε καλή κατάσταση και το θες τότε πάρτο άφοβα! Άπειρα χλμ αναμνήσεις έχω μαζί του και μέχρι και ταξίδι Βόλο - Λιβάδι Ολύμπου 3μερο έχω κάνει με αυτό. Τέλος, σαν παπί μην το υποτιμάς σαν οδήγηση (και γενικά τα παπιά) γιατί και αυτά για αρχή είναι ένα καλό σχολείο για να μάθεις στροφές, σωστή στάση σώματος και μέχρι και λίγο χώμα αμα λάχει! Αν θες παραπάνω πληροφορίες διάβασε και αυτό το thread που έχω κάνει σαν review για το παπί: Τροποποιήθηκε Ιανουάριος 27 από τον ShapeshifterGR98 3 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7543 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Μετά από αυτά που έγραψε δεν υπάρχει κάτι να προσθέσω νομίζω. Όντως αν είναι καλό προχωρά στην αγορά. Κατά την γνώμη μου αδικημένο παπί στην Ελλάδα. Θα επανέλθω το απόγευμα 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1057 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 πριν 10 ώρες, το μέλος Pela έγραψε: μ'αρέσουν μηχανές τύπου enduro και ξερά που δεν έχουν καμία σχέση απλά θέλω να μάθω πρώτα με το παπί (για αρχή) . Μεγάλο λάθος, καμία σχέση μεταξύ τους και ξανασκέψου το. Εκτός κι αν έχεις μόνο ένα χιλιάρικο οπότε ΟΚ. Γιατί enduro μικρά, υπάρχουν. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1176 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 πριν 12 ώρες, το μέλος HLIAS έγραψε: Κατά την γνώμη μου αδικημένο παπί στην Ελλάδα. Αδικημένο γιατί φέρει το όνομα Suzuki. Αν το έβγαζε η Honda ή η Yamaha θα πουλούσε καλά. Σαν μηχανάκι πραγματικά πολύ τίμιο για την κατηγορία του. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4370 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 πριν 1 ώρα, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Αδικημένο γιατί φέρει το όνομα Suzuki. Αν το έβγαζε η Honda ή η Yamaha θα πουλούσε καλά. Σαν μηχανάκι πραγματικά πολύ τίμιο για την κατηγορία του. Εδω πανε και αγοραζουν κινεζικα και τους χαλασε το οτι ειναι Suzuki...? εγω δεν πιστευω οτι υστερει καπου σε σχεση με τον ανταγωνισμο, λιγο πολυ ολα καπου "κερδιζουν" και καπου "χανουν" Ισως να το εθαψε και η αντιπροσωπευση γενικα της Suzuki στην Ελλαδα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1176 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Σίγουρα και όλα κερδίζουν κάπου και χάνουν κάπου άλλου. Το συγκεκριμένο πχ χάνει σε ανταλλακτικά (έλλειψη aftermarket για τους ανήσυχους να το πω) και σε τιμές ανταλλακτικών. Σε γκάζι ίδιο επίπεδο με κάθε 125 παπί. Μόνο ο τρόπος που αποδίδει το μοτέρ αλλάζει. Η Suzuki γενικά ενώ έβγαζε καλά μηχανάκια (Shogun, FX, FB κλπ) δεν είχε ποτέ μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα. Ίσως και να ήτανε εν τέλει η αντιπροσωπεία που δεν έψηνε να το προωθήσει αρκετά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A-nik-i 1043 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Μάλλον αυτό που λέει ο Τάσος Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1176 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 Εγω πιστεύω οτι είναι και το όνομα που έχει φτιάξει μια φίρμα. Για παράδειγμα τα Innova και τα Crypton αρχές δεκαετίας 2000s είχαν πουλήσει καλά γιατί υπήρχαν απο παλιά τα C50, GLX, Astrea, Town Mate που άφησαν καλές εντυπώσεις. Το FX πχ που έβγαλε η Suzuki το 1998 σαν μηχανάκι ήτανε καλό. Περιμετρικό πλαίσιο, DOHC 5ταχυτο μοτέρ και monoshock. Αλλά πούλησε ελάχιστα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tasos Meli 4370 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 πριν 8 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε: Το FX πχ που έβγαλε η Suzuki το 1998 σαν μηχανάκι ήτανε καλό. Περιμετρικό πλαίσιο, DOHC 5ταχυτο μοτέρ και monoshock. Αλλά πούλησε ελάχιστα. Το FX και το 125Ζ ήταν πάπιες με κινητήρα από μικρή μοτοσικλέτα, κάτι αντίστοιχο με το X135, η τιμή ήταν σαφώς πιο μεγάλη σε σχέση με τα υπόλοιπα κλασικά παπιά, όπως γίνεται και σήμερα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ShapeshifterGR98 1176 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 29 Έχω οδηγήσει και FX αλλά και Crypton. Αν ήτανε να διαλέξω ένα απο αυτά τα 2 θα ήτανε το FX, και δεν είναι γιατί έχω ήδη Suzuki μηχανάκι. Το θεωρώ πιο "μοτοσυκλέτα" να το πω μπροστά στο Crypton και ο συμπλέκτης όσο να ναι είναι άλλη αίσθηση στην οδήγηση. Τα αντίστοιχα τους σήμερα είναι τα GTR/VF. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες