Jump to content
vaggelis_vo

Citycom vs Beverly vs Honda VT500C

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα! Νέο μέλος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, αν κι έχω βγάλει το δίπλωμα πέντε χρόνια τώρα, δυστυχώς ήρθαν έτσι τα πράγματα και δεν έχω καβαλήσει τόσο καιρό. Ήρθε η ώρα όμως να γίνει η αρχή και εφόσον βρίσκομαι σε δίλημμα είπα να ρωτήσω να πάρω καμία έξτρα γνώμη για το πως θα ξεκινήσω. Λόγω δουλειάς θα κάνω κυρίως δρομολόγια μέσα στην πόλη, εφορία, τράπεζες, υπηρεσίες κτλ, αλλά θα έχω και τα δρομολόγια μου προς τα έξω. Από Χανιά είμαι, οπότε μεγάλες αποστάσεις δεν έχουμε, κίνηση όμως αυξημένη πολύ κατά τους καλοκαιρινούς μήνες έχουμε, συνεπώς και η ανάγκη για δίκυκλο μεγάλη (καλό τ αμάξι το χειμώνα αλλά το καλοκαίρι πιο πολύ βενζίνες καίει παρά εξυπηρετεί!) Λόγω των παραπάνω λοιπόν πιστεύω θα με εξυπηρετούσε ιδανικά ένα σκουτεράκι των 300 cc και για τα μέσα στην πόλη αλλά και τα λίγα εκτός. Από τη μία ακούω γενικά πολύ καλά λόγια για το citycom της sym, και από επιδόσεις αλλά και από κατανάλωση, χώρους, κτλ κτλ, αλλά από την άλλη μου φαίνεται πανέμορφο το beverly s 300, για το οποίο βέβαια δυστυχώς ακούω ό,τι εμφανίζει αρκετές ζημιές κι έχει και ακριβά ανταλλακτικά και service. Συνεπώς βρίσκομαι σε δίλημμα για το προς τα που θα κινηθώ.

Σχετικά με το τρίτο μέρος του τίτλου του θέματος, έχω πάρει μία honda VT500C του 83', ενός θείου μου (τζάμπα) και εδώ και μερικούς μήνες προσπαθώ να την ανακατασκευάσω. Έχω κάνει αρκετή δουλειά αλλά έχω λίγο μέλλον ακόμα μέχρι να την ολοκληρώσω. Γέμιζε ευχάριστα το χρόνο μου κατά τη διάρκεια της καραντίνας και θα συνεχίσει το ίδιο σε περίπτωση μελλοντικής καραντίνας πάλι. 

Το δίλημμα μου λοιπόν είναι το εξής: κάνω υπομονή μέχρι να την ολοκληρώσω κάποτε και έχω αυτήν σαν το καθημερινό μου δίκυκλο, ή να τολμήσω να κάνω την κίνηση για αγορά σκούτερ (κι αν ναι ποιο από τα δύο; )
Να συμπληρώσω ότι η ιδέα για αγορά σκούτερ προέκυψε από ένα ντόπιο έμπορα που έχει αυτή την περίοδο προσφορά για όλα τα σκούτερ του καταστήματος του αγορά με 0% προκαταβολή και 48 άτοκες δόσεις.
Τέλος να αναφέρω ότι είμαι 1,95 συνεπώς δεν έχω και πολλές επιλογές σε μοντέλα σκούτερ, και δεν ήθελα να ανέβω και περισσότερα από 300 cc (για διάφορους λόγους όπως κόστη αγοράς, κατανάλωση και γενικά είναι περιττά τα έξτρα κυβικά στις ανάγκες μου και στην καθημερινότητα μου)

Εννοείται κάθε γνώμη δεκτή και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας! 😀

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 28 λεπτά, το μέλος vaggelis_vo έγραψε:

αλλά από την άλλη μου φαίνεται πανέμορφο το beverly s 300, για το οποίο βέβαια δυστυχώς ακούω ό,τι εμφανίζει αρκετές ζημιές κι έχει και ακριβά ανταλλακτικά και service.

Αυτό είναι ένα ψέμα τεράστιο. Το δικό μου τουλάχιστο το μόνο που έπαθε τόσα χρόνια είναι αντλία βενζίνης. Έχω ακούσει για αντλία νερού σε κάποια που κινούνται μόνο μέσα στην πόλη. Οι τιμές στα ανταλλακτικά είναι πολύ ΟΚ επίσης.

ΟΜΩΣ είναι λίγο ογκώδες και μακρύ-δυσκίνητο για μέσα στα Χανιά.

Για τα άλλα θα σου πούνε οι άλλοι συνάδελφοι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δες και το HD300 που ειναι επισης πολυ καλο.

Περα απο αυτο δεν υπαρχει απλη απαντηση σε αυτα που ρωτας.

Αν σου αρεσει πολυ περισσοτερο το Beverly παντως εγω στη θεση σου θα το επαιρνα.
Δεν ειναι τοσο τραγικη η αξιοπιστια του. Το Sym θα ειναι πιο αξιοπιστο παντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ήξερα καν την ύπαρξη του VT500C , ούτε ότι έβγαινε ο γνωστός V2 κινητήρας της οικογένειας αυτής σε 500cc.

Καλόφτιαχτο, αν και δύσκολα τα πράγματα τα βλέπω.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ούτε κι εγώ, στο google το βρήκα. Μάλλον ο θείος στο δωσε γιατί έχει χαλάσει κάτι το οποίο δεν βρίσκεται σαν ανταλλακτικό, για ρώτα τον αν μπορείς. Cool μηχανή πάντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρα πολύ δύσκολα τα ανταλλακτικά αυτών των παλιών custom του 80 και παραεισαγωγή.

Είχα το Honda NV400 και μόλις τίναξε τα πέταλα το μοτέρ (μπιέλα πίσω κυλίνδρου) έβαλα του VT500  και πριν αλέκτορα φωνήσαι έπαθε την ίδια ζημιά.

Μετά από 6 χρόνια πήρα καινούργιο το VN400 (kawasaki vulcan) και την πρώτη εβδομάδα μαντέψτε...........μπιέλα πίσω κυλίνδρου.

Ωραία μοτέρ τα V2 και των 2 εταιριών.............not 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος klab έγραψε:

Πάρα πολύ δύσκολα τα ανταλλακτικά αυτών των παλιών custom του 80 και παραεισαγωγή.

Είχα το Honda NV400 και μόλις τίναξε τα πέταλα το μοτέρ (μπιέλα πίσω κυλίνδρου) έβαλα του VT500  και πριν αλέκτορα φωνήσαι έπαθε την ίδια ζημιά.

Μετά από 6 χρόνια πήρα καινούργιο το VN400 (kawasaki vulcan) και την πρώτη εβδομάδα μαντέψτε...........μπιέλα πίσω κυλίνδρου.

Ωραία μοτέρ τα V2 και των 2 εταιριών.............not 

Ε κάτι τους έκανες και εσυ δεν εξηγείται αλλιώς.:shoot:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...