Jump to content

Recommended Posts

Γεια σας παιδια! Ηθελα να σας ρωτησω αν υπαρχουν διαφορες σε μοτερ Daytona 50cc vs 125cc που φαινονται πολυ επειδη σκεφτομαι να βαλω 125 σε πενηνταρακι και θελω να μην φαινεται οτι ειναι πειραγμενο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απαντάω λίγο αργά αλλά τώρα το είδα.

Καταρχάς αν θες να είσαι νόμιμος 100% πρέπει να το δηλώσεις γιατί θα έχει να κάνει με υπερκυβισμό μετά. Δεν ξέρω ακριβώς την διαδικασία, αλλά αφού βάλεις το μοτέρ πρέπει με απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο (του μοτέρ) να πας σε μηχανικό να στο περάσει και αυτός αργότερα να σου δώσει χαρτί για την δουλειά που σου έκανε. Θα χρειαστεί επείσης να περάσει νέα καυσανάλυση απο όσο ξέρω και δυναμομέτρηση για να βγάλει νέα άδεια και πινακίδες  όπως επίσης και ΚΤΕΟ γιατί τα 50αρια δεν περνάνε ΚΤΕΟ. Πινακίδες επίσης θα αλλάξει γιατί δεν θα φοράει τις κλασσικές ΝΗΕ που μπαίνουν σε 50αρακια (πινακίδες μοτοποδηλάτου δηλαδή) αλλά τις κανονικές μοτοσυκλετών αυτές με το GR πάνω αριστερά. Αν κάποιος εδω μέσα ξέρει ακριβώς την διαδικασία και τι κάνεις για να το δηλώσεις ας το πει, μπορεί να κάνω και λάθος εγω.

Τώρα, αν εσυ βάλεις το 125αρι μοτέρ πάνω στο 50αρι ΧΩΡΙΣ να το δηλώσεις, δηλαδή σε πινακίδα και χαρτιά να φαίνεται ως 50αρι να ξέρεις οτι ο χ ψ αστυνομικός που θα σε σταματήσει έχει τρόπους να μάθει το μοτέρ πόσα κυβικά είναι με τον πιο απλό να κοιτάξει τον κύλινδρο κάτω. Όλοι οι κύλινδροι, γνήσιοι και όχι, γράφουν πάνω τον κυβισμό τους. Αν δηλαδή ο αστυνομικός δει οτι αντί για 49ccm πάνω γράφει 120ccm (δηλαδή τα κυβικά απο το μεγαλύτερο Sprinter) θα σε γράψει. Αν πάλι δει οτι το τρόχισες για να μην φαίνεται ο κυβισμός του μοτέρ θα σε καταλάβει. Επίσης τυπικά τα 50αρακια στα 65 km/h πάνε σπασμένα, άρα αν δει εσένα να πηγαίνεις με αυτά τα χιλιόμετρα χαλαρά πάλι θα σε υποψιαστεί. Κατά τα άλλα το 50cc μοτέρ με το 125cc είναι ίδια στο μάτι, άντε του 125 να έχει και λιιιγο πιο χοντρά κάρτερ και φυσικά λίγο μεγαλύτερο καρμπυρατέρ.

Εγώ στην θέση σου λοιπόν, θα έβαζα το 125αρι μοτέρ πάνω, θα έκανα τα χαρτιά μου για νεές πινακίδες και άδεια για να είμαι νόμιμος και θα βόλταρα χωρίς να έχω άγχος 😉

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

 

πριν 38 λεπτά, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Απαντάω λίγο αργά αλλά τώρα το είδα.

Καταρχάς αν θες να είσαι νόμιμος 100% πρέπει να το δηλώσεις γιατί θα έχει να κάνει με υπερκυβισμό μετά. Δεν ξέρω ακριβώς την διαδικασία, αλλά αφού βάλεις το μοτέρ πρέπει με απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο (του μοτέρ) να πας σε μηχανικό να στο περάσει και αυτός αργότερα να σου δώσει χαρτί για την δουλειά που σου έκανε. Θα χρειαστεί επείσης να περάσει νέα καυσανάλυση απο όσο ξέρω και δυναμομέτρηση για να βγάλει νέα άδεια και πινακίδες  όπως επίσης και ΚΤΕΟ γιατί τα 50αρια δεν περνάνε ΚΤΕΟ. Πινακίδες επίσης θα αλλάξει γιατί δεν θα φοράει τις κλασσικές ΝΗΕ που μπαίνουν σε 50αρακια (πινακίδες μοτοποδηλάτου δηλαδή) αλλά τις κανονικές μοτοσυκλετών αυτές με το GR πάνω αριστερά. Αν κάποιος εδω μέσα ξέρει ακριβώς την διαδικασία και τι κάνεις για να το δηλώσεις ας το πει, μπορεί να κάνω και λάθος εγω.

Τώρα, αν εσυ βάλεις το 125αρι μοτέρ πάνω στο 50αρι ΧΩΡΙΣ να το δηλώσεις, δηλαδή σε πινακίδα και χαρτιά να φαίνεται ως 50αρι να ξέρεις οτι ο χ ψ αστυνομικός που θα σε σταματήσει έχει τρόπους να μάθει το μοτέρ πόσα κυβικά είναι με τον πιο απλό να κοιτάξει τον κύλινδρο κάτω. Όλοι οι κύλινδροι, γνήσιοι και όχι, γράφουν πάνω τον κυβισμό τους. Αν δηλαδή ο αστυνομικός δει οτι αντί για 49ccm πάνω γράφει 120ccm (δηλαδή τα κυβικά απο το μεγαλύτερο Sprinter) θα σε γράψει. Αν πάλι δει οτι το τρόχισες για να μην φαίνεται ο κυβισμός του μοτέρ θα σε καταλάβει. Επίσης τυπικά τα 50αρακια στα 65 km/h πάνε σπασμένα, άρα αν δει εσένα να πηγαίνεις με αυτά τα χιλιόμετρα χαλαρά πάλι θα σε υποψιαστεί. Κατά τα άλλα το 50cc μοτέρ με το 125cc είναι ίδια στο μάτι, άντε του 125 να έχει και λιιιγο πιο χοντρά κάρτερ και φυσικά λίγο μεγαλύτερο καρμπυρατέρ.

Εγώ στην θέση σου λοιπόν, θα έβαζα το 125αρι μοτέρ πάνω, θα έκανα τα χαρτιά μου για νεές πινακίδες και άδεια για να είμαι νόμιμος και θα βόλταρα χωρίς να έχω άγχος 😉

To 50ρι είναι μοτοποδήλατο. Δεν αλλάζει ο κυβισμός του, δεν δηλώνεται αλλαγή, δεν γίνεται αλλαγή, γιατί αν γινόταν, δεν θα ήταν πια μοτοποδήλατο, και θα έπρεπε να βγάλει άδεια κανονικού οχήματος, κάτι που δεν προβλέπεται.

Αν έχεις 50ρι με άδεια μοτοποδήλατου ΜΟΝΟ στην ζούλα και κρυφά μπορείς να αλλάξεις κυβισμό κινητήρα.

Ακόμα και στα κανονικά οχήματα, η αλλαγή κυβισμού επιτρέπεται μέχρι ένα όριο, νομίζω 20%. Δλδ ακόμα και αν επιτρεπόταν, το 50ρι το πολύ να γινόταν 60ρι,. Που ούτε καν αυτό προβλέπεται. Για 125 και τέτοια ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΖΟΥΛΑ σε μοτοποδήλατο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ άρα δεν επιτρέπεται το μοτοποδήλατο να γίνει μοτοσυκλέτα στον κυβισμό. Τότε εγω ίσως είχα καταλάβει λάθος.

Στην θέση σου πάντως για να μιλάμε για νόμιμα πράματα να κοιμάσαι ήρεμος δηλαδή, θα μαζεύα 5 φράγκα στην άκρη, θα έβαζα αγγελία το 50αρι και θα έπαιρνα το 125 μοντέλο. Επίσης εδω στον έμπορο που φέρνει και Daytona μπορείς να του πας μεταχειρισμένο να στο πάρει και ανάλογα την τιμή που στο αγοράζει σου κόβει απο ένα κούτα μηχανάκι, λογικά γίνεται και σε όλους τους εμπόρους. Μπορείς να κάνεις και αυτό, και αν θες να είσαι λίγο πιο άνετος οικονομικά το βάζεις και με δόσεις (προφανώς να έχεις το Α1 δίπλωμα έτσι?)

Θα έχεις ένα γρηγορότερο μηχανάκι, θα πηγαίνεις πιο άνετα βόλτες και είναι το Euro 4 μοντέλο θα έχει CBS φρένα και θα είναι τέρμα οικονομικό στην βενζίνη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχεις δίπλωμα Α1 το καλύτερο που έχεις να κανείς είναι να το πουλήσεις και να πάρεις ένα μαμα 125, θα σε γλητωσει από πολλά, τα έξοδα θα είναι ελάχιστα παραπάνω, κατ’ εμέ το πενηνταρι είναι μόνο για 16 αχρονα που αναγκαστικά δεν μπορούν να πάνε σε μεγαλύτερο, τι δίπλωμα έχεις εσυ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν έχει το ΑΜ τότε ας μείνει με το 50αρι 1-2 χρόνια όσο έχει μέχρι να κλείσει τα 18 και μετά ας πάει σε 125. Ίσα ίσα με το 50αρι θα μάθει και τα βασικά σέρβις και πάνω απο όλα πως να φαίρεται σώστα στον δρόμο. Δεν είναι κακό να μάθεις 5 πράματα και ας είναι 50cc μόνο. 

Αν βγάλεις το Α1 πάντως μπορείς να το δώσεις με συμπλέκτη και να κοιτάξεις μοτοσυκλετάκι 125 (CBF125, CBR125, XR125, ΧΤ125 κλπ) που θα σε βάλουν και στον κόσμο του συμπλέκτη και της πιο "μηχανής" οδήγησης. Αλλιώς αν θες παπί σε κούτα ενδιαφέρον φαίνεται και το SYM VF125. Κάτι GTR150, VF185 τα ξεχνάς γιατί θέλουν Α2.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Αν είχε Α1 πιστεύεις ότι θα ρωτούσε πως   " να μη φαίνεται πειραγμένο" ;

Έχει καμία σχέση το δίπλωμα με το πως Θα φαίνεται ένα μηχανάκι? Και γω που έχω Α δεν θέλω το 50αρι παπί μου να προδίδει ότι είναι 110.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Έχει καμία σχέση το δίπλωμα με το πως Θα φαίνεται ένα μηχανάκι? Και γω που έχω Α δεν θέλω το 50αρι παπί μου να προδίδει ότι είναι 110.

είναι χαρακτηριστικό thread ανήλικου με 50αρι παπί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 5 ώρες, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

είναι χαρακτηριστικό thread ανήλικου με 50αρι παπί

Κατά 99,9% είναι αυτό που λες, είπα μήπως πέσαμε στην περίπτωση του 0,1% και απλά του ξέμεινε το 50αρι από παλιά όπως και σε μένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...