Jump to content
Sign in to follow this  
Mιχαλης

Husqvarna TE410E (με μίζα)

Recommended Posts

Καλή σας ημέρα! Μετά από 1,5 χρόνο κάτοχος του παραπάνω μοντέλου είπα να γράψω δυο λογάκια για αυτή τη σπάνια μηχανή. Και λέω σπάνια γιατί 610 κυκλοφορήσαν λίγα (τα έφαγε το LC4) 410 ακόμα λιγότερα. Πάμε να δούμε.

Μέρος πρώτο, γνωριμία και...

Το μηχανάκι αγοράστηκε 17 Σεπτέμβρη 2014. Είναι μοντέλο του 2002 σε πολύ καλή κατάσταση (εμφανισιακά τουλάχιστο). Εκεί ήρθαν και οι πρώτες χωμάτινες βόλτες μαζί του αλλά και η πρώτη πτώση, χωρίς συνέπειες για εμένα η για εκείνο! Μπαίνει ο χειμώνας, οι βόλτες λιγοστεύουν, ο χειμώνας ειναι βαρύς, χιόνια, κρύο... Το Φλεβάρη ξανά μπαίνουμε δυνατά στο παιχνίδι με βόλτες και εξερεύνηση στους γύρω πετρόδρομους (μένω στην ενδοχώρα του νομού Ηρακλείου). Σα να λέμε το μηχανάκι τρώει ψιλοσκίσημο αλλά... Κάτι δε μου πάει καλά! Σα να χτυπαει πολύ η κεφαλή ρε παιδιά! Το πάω σε "μάστορα", βαλβίδες μου λεει, ρυθμίζουμε, δε χτυπαει τόσο. Με την κεφαλή πλέον να χτυπαει αρκετά (κι εμένα να το καβαλάω, μ@λ@κι@ που την πλήρωσα) μια μέρα, σε μια βόλτα, άκουσα εναν ήχο που δεν εύχομαι σε κανένα να το ακούσει! ΜΠΑΜ! Το μηχανάκι με πήγε σπίτι, όπου και έσβησε και δε ξαναπήρε... Ήταν 29 Μαρτίου 2015. Και εδώ αρχίζει το 2ο μέρος..!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και συνεχίζω με το...

Μέρος 2ο, η αρχή της υπομονής...

Η μηχανή μεταφέρθηκε στο συνεργείο περίπου 15 μέρες μετά. Αφού το λύσαμε διαπιστώσαμε ότι είχε φάει εκκεντροφόρο, κοκοράκια, τεντοτήρα και καδένα καθώς και 2 βαλβίδες. Από ελλειπή λίπανση όπως καταλάβαμε. Αλλάξαμε λοιπόν, μέσα στα άλλα, και την τρόμπα λαδιού. Επίσης κρίθηκε αναγκαία η αλλαγή της εισαγωγής του καρμπιρατέρ καθώς είχε σκισίματα. Όλα καλά μου λέει ο μηχανικός, θα πάρουμε τα ανταλλακτικά και θα το φτιάξουμε. Πόσο θα πάει η δουλειά? Γύρω στο χιλιάρικο μου λέει... Χτύπημα κάτω από τη μέση όμως η μοτοσυκλέτα είναι σε κατάσταση τέτοια που δε θα την άφηνες. Άντε βάλε μπρος του λέω... Και ξεκινάει το δράμα! Ανταλλακτικά πουθενά!!! Όπου τη λύση δίνει η Θεσσαλονίκη με κατάστημα που ασχολείται σχεδόν μόνο με Χάσκια. Ανταλλακτικά μεταχειρισμένα όπου μπορούμε μπας και γλυτώσουμε κανένα λεφτό, έρχονται τα capital controls!!! Μάστορα άσε το λιγάκι στον πάγο γιατί η σεζόν κινδυνεύει... Λίγο μετά κάπως στρώνει το πράγμα, μαζεύω και τα υπόλοιπα χρήματα, τελευταίο κομμάτι η εισαγωγή... Είναι πλέον τέλη Σεπτέμβρη, η μηχανή είναι μέσα από το Μάη να περιμένει ανταλλακτικά. Εισαγωγή πουθενά! Τη λύση δίνει ένας φίλος από... Ολλανδία που μου την έστειλε. Οπότε, τέλη Οκτώβρη το μηχανάκι ήταν έτοιμο, με το μισό κινητήρα καινούριο κι εμένα να έχω ξεφραγκιστεί μεν αλλά πολύ χαρούμενο δε! Οπότε οδηγούμαστε στο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μερος 3ο, redemption (Πςςςςςς)!!!!!

Τωρα πλεον οδηγω και γουσταρω ενα ωραιοτατο τετρακοσαρι ιμη- εντουρο. Το μηχανακι παιρνει μπρος με την πρωτη ισως λιγο τσοκακι αμα κανει κρυο, ολα δουλευουν οπως πρεπει. Τα πρωτα λαδια μετα την επισκευη αλλαχτικαν στα 600 χιλιομετρα και βγηκαν καθαρα αστραφτερα και χωρις ιχνος γρεζιου! Ωραια μεχρι εδω. 
Και για το τελος, 2 λογακια για οσους ισως σκεφτονται αυτη τη μοτοσυκλετα (πολλα απο αυτα ισχυουν και για το 610)

Σελα. Σχετικα ανετη για τον οδηγο, εμενα με κουραζει μετα απο περιπου μιαμιση ωρα πανω της, λογικο για μηχανη της κατηγοριας. Επισεις τα καπακια του ψυγειου ανοιγουν τα ποδια αρκετα, χαρακτηριστικο που το εχουν και τα Husaberg. Για το συνεπηβατη τα πραγματα ειναι πιο ζορικα. Ενταξει, αμα ειναι κανενα κοριτσακι 55 κιλα, αλλα παραπανω?

Κινητηρας. Ομαλη αποδοση σε ολη τη μπαντα, ειναι δυνατος μετα τις 4000 σαλ οπου περναει ολη τη δυναμη στο δρομο. Στα 100 χαω με εκτη εχεις περιπου 4500 σαλ, πολυ καλο.

Καταναλωση. Μου εχει καψει απο 5 μεχρι και 6,5 λιτρα στα εκατο. Στον ανοιχτο δρομο βοηθαει το εξαρι σαζμαν καθως η εκτη απλωνει το μηχανακι πολυ.

Πλαισιο- αναρτησεις. Τι να πω! Ενα απο τα καλυτερα σασι που κυκλοφορουν στο δρομο, νομιζω το μηχανακι αυτο θα γινεται απιστευτο motard. Οι αναρτησεις του ειναι σχετικα μαλακες και δε κουραζουν με χτυπηματα στο χωματοδρομο, ουτε ομως εχεις την αισθηση οτι το μηχανακι παει βαρκαδα στην ασφαλτο (Αναβατης 85 κιλα)

Φρενα. Μια διπιστονη δαγκανα μπροστα και μια μονη πισω, brembo και τα δυο, το μπροστα εχει δυναμη και αισθηση, (με μαρκουτσι υψηλης), το πισω απλως πολυ δυναμη και ορεξη για μπλοκαρισματα.

Φωτα. Εδω τα χαλαμε τελειως. Η μηχανη εχει απλως φως. 

Για να κλεισω, ειναι μια μοτοσυκλετα που μου δινει χαρα οταν την οδηγω, γι αυτο αλλωστε την αγορασα κιολας. Περα απο τα προβληματα που προεκυψαν, που μπορει να συμβει στον καθενα, κανενα θεμα. 

Να το χαιρομαι και το Βιος και πολιτεια του "δικου μου" ΤΕ...

Συνεχιζεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στη ραμπα το μηχανακι για αλλη μια φορα, ευτυτηχως οχι με βλαβη αλλα για αλλαγη δισκων συν κατι αλλα ψιλα συν κτεο! Αλλα ρε γαμωτο, αυτο το χαλι με τα ανταλακτικα τους... Πουθενα δισκοι, μονο σε ενα καταστημα στη Θεσσαλονικη, οι γνωστες ξερουν, μην κανουμε και καμια διαφημιση αθελα μας. Απο βδομαδα θα το ξαναεχω, φρεσκο, πανεμορφο, και στην καλυτερη κατασταση απο ποτε! Καλο καλοκαιρι να χουμε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

20160621_135526.jpg20160621_135852.jpg

Στο κρεβατι του πονου που λεει και το ασμα... Θα ανεβασω κι αλλες συντομα. Το μηχανακι δεν ειναι ετοιμο ακομα, καπου σκαλωσαμε με τα ανταλακτικα παλι (Κλασικαααααααααα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παλι κρικ- κρικ η γρια... Αιτια αγνωστη. Μου χεις βγαλει την ψυχη ρεεεεεεεε!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παλι κρικ- κρικ η γρια... Αιτια αγνωστη. Μου χεις βγαλει την ψυχη ρεεεεεεεε!!!!

Μη την πας για πρέσσα. Μόνο αυτό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σα να τη διαβαζω την αγγελια ηδη:

"Αριστη κατασταση, δεν το ζορισα ποτε, μονο χαλαρες βολτες, απο μεγαλο σερβις."

 :tooth:

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για πρεσα δε ξερω, αν η ζημια δεν ειναι πολυ δαπανηρη θα το φτιαξω και παλι. Αλλα πρωτα πρεπει να φτιαξω το δαχτυλο μου γιατι ειχα ενα ατυχημα στη δουλεια και ακρωτιριαστικε ο αριστερος μου παραμεσος, ευτηχως οχι ολος. Οποτε προηγουνται αλλα. Οσο για το ζορισμα... Οντως δε το εχω ζορισει ποτε και οντως η συντηριση του ειναι προσεκτικη. Αλλα μαλλον εχει ψυχολογικα, η θελει να μου δημιουργήσει!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βρεθηκε ο ενοχος. Τεντωτηρας καδενας. Το μηχανακι σχεδον δεν ακουγεται! Ουτε ο ιδιος ο χουσκβαρνας δε θα το εκανε ετσι!!
Ουτε αγγελιες ουτε τιποτα κουλα! Εδω θα μεινει!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επεστρεψα μετα απο καιρο, με μειον μισο δαχτυλο, μετα απο αρκετη ταλαιπωρια ομως, το χασκακι με περιμενε. Μετραω και ξαναμετραω την καταναλωση, με νορμαλ ρυθμους σε επαρχιακους δρομους κατα 90% μου βγαζει γυρω στα 24 χιλιομετρα στο λιτρο. Καθολου ασχημα για 400cc μηχανακι 16 ετων με καρμπυρατερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επανοδος, τωρα που χαλαρωσαμε. Το μηχανακι πλεον φοραει καινουρια λαστιχα (dunlop trailmax), εγινε και αλλαγη λαδιων με motul 300v. Καλα παει, λογικη βενζινη καιει, ολα καλα. Φτυστε του μη το ματιασουμε!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ας βαλω και μερικες φωτο του χασκιου!!!

20141015_180222.jpg 20161104_125704.jpg 20161106_144843.jpg

20170122_150749.jpg 20170122_160015.jpg 20170129_134733.jpg

20170202_141817.jpg 20170203_170409.jpg 

Τροποποιήθηκε από τον Mιχαλης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και ξανασπασε... Ενα βελονατο ρουλεμαν εσπασε και τα κανε μεσα αλατι! Πανε τα πηνεια, παει το βολαν, να δουμε και τι αλλο την εχει φαει γιατι δεν εχει λυθει εξ ολοκληρου... Καλοπιωτη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οπως εγραψα και σε ενα αλλο ποστ, ρουλεμαν σπασμενο, αφαντο. Οποτε αφου λυθηκε ολο το μοτερ, και το σαζμαν, καθαριστικε και ξαναμονταριστικε, φτιαχτηκαν τα πηνεια και το βολαν, φρεσκα λαδακια, βαλβιδες κλπ... Ετοιμο απο χθες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 11/5/2018 at 9:34 ΠΜ, το μέλος CptAngel έγραψε:

Ποσο πηγε το μαλλι φιλτατε?

Eπειδη το καναμε μαζι με ενα φιλο μου, κοστισε 200 η εργασια (τσαμπα) και καμια 200ρια ευρω τα ανταλακτικα, σετ φαλτζες, λαδια φιλτρα παραφλου. Για να ξερετε κι εσεις, αν ψαχνετε ταπα ψυγειου για 410, 610 με ενδειξη πιεσης 1.2, δεν υπαρχει... Ταιριαζει ομως απο yamaha xt 660!! 

Τροποποιήθηκε από τον Mιχαλης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μάλμε για μηχανάκι για γερά νευρά, υπομονή και πορτοφόλι, τουλάχιστον το χαίρεσαι έστω για λίγο (όσο δεν είναι στο συνεργείο)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συνεχιζουμε για ακομα μια χρονια, χωρις προβληματα. Το μηχανακι παιρνει μπρος με την πρωτη, χωρις τσοκ, και δουλευει ρολοι!! Εχω κανει το τελευταιο διαστημα αρκετες χωματινες βολτες με φιλους απο το Ηρακλειο και δεν εχω να αναφερω κατι, περα των κλασικών (λαδι, φιλτρο, βαλβιδες)!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...