Jump to content

Mιχαλης

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    117
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

107 Excellent

Σχετικά με το μέλος Mιχαλης

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Ηράκλειο
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Husqvarna
  • myBike: Μοντέλο
    TE410E

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    Africa Twin
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.694 προβολές προφίλ
  1. Συνεχιζουμε για ακομα μια χρονια, χωρις προβληματα. Το μηχανακι παιρνει μπρος με την πρωτη, χωρις τσοκ, και δουλευει ρολοι!! Εχω κανει το τελευταιο διαστημα αρκετες χωματινες βολτες με φιλους απο το Ηρακλειο και δεν εχω να αναφερω κατι, περα των κλασικών (λαδι, φιλτρο, βαλβιδες)!
  2. Husqvarna ΤΕ410Ε Θετικα: πλαισιο και αναρτησεις, βραχος, παταει καλα στην ασφαλτο, στο χωμα καταπινει οτι βρεθει. Φρενα με πολυ αισθηση και δυναμη. Δυνατος κινητηρας για 400ρι μονοκυλινδρο, και με καλη καταναλωση καυσιμου (Περιπου 20 χλμ ανα λιτρο) Αρνητικα: Aβολη σελα, μετρια φωτα, καθως και καποια χαζοθεματακια (πχ καιει λαμπες στοπ καθε λιγο). Επισεις οτι και να κανεις η κεφαλη ακουγεται σα να ειναι ετοιμη να σπασει, αλλα δεν εχει θεμα, απλα ειναι λιγο εκνευριστικο (σε αλλους αρεσει).
  3. Eπειδη το καναμε μαζι με ενα φιλο μου, κοστισε 200 η εργασια (τσαμπα) και καμια 200ρια ευρω τα ανταλακτικα, σετ φαλτζες, λαδια φιλτρα παραφλου. Για να ξερετε κι εσεις, αν ψαχνετε ταπα ψυγειου για 410, 610 με ενδειξη πιεσης 1.2, δεν υπαρχει... Ταιριαζει ομως απο yamaha xt 660!!
  4. Οπως εγραψα και σε ενα αλλο ποστ, ρουλεμαν σπασμενο, αφαντο. Οποτε αφου λυθηκε ολο το μοτερ, και το σαζμαν, καθαριστικε και ξαναμονταριστικε, φτιαχτηκαν τα πηνεια και το βολαν, φρεσκα λαδακια, βαλβιδες κλπ... Ετοιμο απο χθες!
  5. Καλημερα! Δε ξερω αν υπαρχει το θεμα, αλλα καλο ειναι να ριξετε μια ματια γιατι... Ολα ειναι πιθανα! Σε ενα husqvarna 410 e πριν λιγες μερες, μπλοκαρε το μοτερ στο μιζαρισμα. Αιτια, υπολειματα απο ενα βελονοειδες ρουλεμαν που ειχαν παει στο καπακι των πηνειων, με αποτελεσμα να αρπαξουν τα πηνεια και να σπασουν 2 μαγνητες του βολαν. Παμε τωρα στο "θαυμα" της ιστοριας μας! Σπασμενο ρουλεμαν, αφαντο! Εχουμε λυσει και εχουμε ψαξει ολο το μοτερ, εχουμε μετρισει με βαση τους κωδικους των ανταλακτικων ΟΛΑ τα βελονοειδη ρουλεμαν, και ειναι ολα λειτουργικα και στη θεση τους! Οποτε καταληγουμε σε 2 πιθανες αιτιες. Ειτε ειχαν μεινει μεσα στο μοτερ οι "μπιλιες" απο παλιοτερη ζημια, αλλα το μαστορι δε μπηκε καν στον κοπο να καθαρισει το μοτερ, με αποτελεσμα να περασουν σιγα σιγα απο τις διοδους του λαδιου στο πηνειο (πιθανοτερο) η καποιος μου σαμποταρε το μηχανακι γιατι ζηλευει! (λιγοτερο πιθανο σαφως, αλλωστε ποιος θα ζηλευε ενα 410 20ετιας σχεδον). Εσεις καμια αποψη? Ειναι κουλο, το ξερω, ισως να εχει τυχει και σε καποιον αλλο!
  6. Και ξανασπασε... Ενα βελονατο ρουλεμαν εσπασε και τα κανε μεσα αλατι! Πανε τα πηνεια, παει το βολαν, να δουμε και τι αλλο την εχει φαει γιατι δεν εχει λυθει εξ ολοκληρου... Καλοπιωτη!
  7. Ας βαλω και μερικες φωτο του χασκιου!!!
  8. Επανοδος, τωρα που χαλαρωσαμε. Το μηχανακι πλεον φοραει καινουρια λαστιχα (dunlop trailmax), εγινε και αλλαγη λαδιων με motul 300v. Καλα παει, λογικη βενζινη καιει, ολα καλα. Φτυστε του μη το ματιασουμε!!!!
  9. Επεστρεψα μετα απο καιρο, με μειον μισο δαχτυλο, μετα απο αρκετη ταλαιπωρια ομως, το χασκακι με περιμενε. Μετραω και ξαναμετραω την καταναλωση, με νορμαλ ρυθμους σε επαρχιακους δρομους κατα 90% μου βγαζει γυρω στα 24 χιλιομετρα στο λιτρο. Καθολου ασχημα για 400cc μηχανακι 16 ετων με καρμπυρατερ.
  10. Αποκαλωντας με "τυχερο" συμπεραινω οτι εχεις παρομοια εμπειρια, η κανω λαθος?
  11. Mιχαλης

    Στα 0-300!

    Να τη χαρεις τη νεα σου φωτοβολιδα με πολλα, ασφαλη και διασκεδαστικα χιλιομετρα!
  12. Θεωρια Νο 152. Το φιλτρο το αλλαξε μοναχος του, εκανε τη μαλακια, γι αυτο και δε μιλαει, για να μην του πουμε λουσου τα. Για μενα παντως, εφ οσων ηταν μεχρι εκει δε νομιζω να επραξε κατι λιγοτερο απο την υποχρεωση της η εταιρια. Και δε μιλαμε για καμια χθεσινη, αλλα για την ΚΝ απο τις πιο γνωστες στο χωρο. Τωρα αν ο κυριος ζητησε κατι παραπανω και δε το πηρε, γι αυτο κραζει, δε μπορω να το ξερω.
  13. Ετσι μου φαινεται κι εμενα. Αν την εχει κανει ο μηχανικος τη μαλακια, η κανενας βοηθος, παιζει αυτο το σεναριο. Και μου φαινεται απο τα σημαδια οτι, η επιασε λαθος κλειδι αρχικα (μεγαλυτερο) και του γλυστρισε, η εσφιξε με πολυ δυναμη σα να βιδωνε κανα μπουλονι σε τρακτορα ξερωγω!!
  14. Πολυ σωστα, το παξιμαδι ειναι μονο για την αφαιρεση του φιλτρου, το σφιξιμο γινεται μονο με τα χερια σε αυτου του τυπου τα φιλτρα. Οι μηχανικατζες το ξερουν, απο τις πρωτες δουλειες που μαθαινει ενα μαθητευομενος μαστορας ειναι φιλτρα- λαδια! (περασα κι εγω καποτε απο αυτο το σχολειο).
×
×
  • Create New...