Jump to content
ArhoN

Ηοnda CB...Hornet

Recommended Posts

θεώρησα οτι είναι καιρός πιά να δημιουργηθεί το δικό μας μικρό κομμάτι στο φορουμ όπου οι απανταχού Χορνετάκηδες θα ενωθούμε θα εκφράσουμε απόψεις για τα θετικά και τα αρνητικά , για τα modifcations, τις ιδαιτερότητες και γενικά τα πάντα που αφορούν αυτή την ιστορική μοτοσυκλέτα..

Τροποποιήθηκε από τον ArhoN

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μιας και είπες ιστορική μοτοσυκλέτα, πολύ θα ήθελα κάποιος οπάδος να μας γράψει 2 λόγια με την ιστορία της και γιατί όχι και μερικές φώτο.. έτσι για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραιο το τοπικ κ με ευρ κοινο . . .

Επι τι ευκαιρια, χθες ολοκληρωσα το 90% της αλλαγης του HORNET 20007 μου. Εβαλα ζελατινα μπροστα ermax και εκοψα το φτερο πισω, εβαλα το λασπωτηρα κατω απο το φτερο, τη πινακιδα απο κατω κ ειμαι ετοιμος. Ομως τα φλας τα πισω με ξενερωνουν οποτε ειναι για αλλαγη, εγω με αυτη την αλλαγη δε τρελαθηκα μονο η ζελατινα με ικοανοποιει που κανει πραγματι δουλεια. Το απογευμα εχει φωτος ΠΡΙΝ κ ΜΕΤΑ θελω γνωμες . . .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:think: Μα ποσοι ειναι πια αυτοι οι cb αδες??? :think:

http://images.google.gr/imgres?imgurl=http...l%3Del%26sa%3DG

Αυτο,θα σας ικανοποιησει φανταζομε :thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε θηρίο,αυτό είναι η ρέπλικα σπέσιαλ εντίσιον του 81, CB 1100R,με καπάκια μαγνήσιου και αλουμινένιο ρεζερβουάρ, μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού και δέικτη θερμοκρασίας.ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ!!! Αυτή η μηχανή δεν ξαναβγαίνει ποτέ λέμε!!Αυτό το μηχανάκι είναι το όνειρο όλων των μηχανόβιων του 80!!Το καλύτερο αερόψυκτο μοτέρ που βγήκε ποτέ!!!Που το βρήκες ρεεεεε θηρίο!!!

:worthy::worthy:

Το hornet μπροστά του είναι ηλεκτρικό σκούτερ ρε!!

Ξέρεις ότι η HONDA ετοιμάζει τον ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ αντικαταστάτη του??CB1100R

Όπως και του μπόλντορα!!CB1100F

Να ακούσουνε 4 σε μια KERKER τα νεούδια να πάνε με θραύση τυμπάνου κατευθείαν!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To Ηοnda CB600F{γνωστό και ώς Hornet στην Ευρώπη και 599 συην αμερική} είναι ένα sport bike το οποίο κατασκευάζεται από την Honda Motor Company. Ωθείται από έναν υδρόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα 599cc, εξ'αρχής μία αποσυντονισμένη έκδοση του Hοnda CBR600, o oποίος τώρα αποδίδει 102 hp. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να κατηγοριοποιηθεί στις γυμνές μοτοσυκλέτες ή με τις καινούριες αισθητικές και διαρθρωτικές αλλαγές στις εργοστασιακές streetfighter.

To Honda CB600F παρουσιάστηκε στην Ευρώπη το 1998. Η μηχανή έχει 6τάχυτη μετάδοση. Η ανάρτησή του αποτελείται από πηρούνι "φυσιγγίου" μπροστά και μονή πίσω ανάρτηση. Τα φρένα του είναι δίσκοι δύο μερών με διπιστονη δαγκάνα μπροστά και μονού δίσκου πίσω. Ιπποδύναμη/στροφές 97/12000 Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 6,3/9500. Εκκίνηση ΜΙΖΑ.Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 17 Λ. Βάρος 178 ΚΙΛΑ. Επίσης φοράει 16inch μπροστά/17inch 180 section πίσω wheel set από το FireBlade. Η μηχανή παράγεται επίσης με το τελευταίο Ηοnda Dual Combined ABS.

550_0_1_2_cb%20600%20f%20hornet_Image%20credits%20-%20Alvaro%20Munoz%20-%20Spain.jpgHonda CB600 {1998}

Σαν μια sport μηχανή που παρέχει όρθια θέση οδήγησης συγκαταλέγεται στις "γυμνές μοτοσυκλέτες".

Το 2000 η Honda εκσυγχρόνισε το Hornet αλλάζοντας το 16inch μπροσινό τροχό με 17inch για να βοηθήσει στην σταθερότητα στις στροφές και αυξάνοντας τη δύναμη στο μπροστινό pass-over system των μπροστινών φρένων, κάνοντάς τα δυνατότερα. Ωστόσο κράτησε το μικρό ντεπόζιτο καυσίμου. Μ'ια έκδοση με fairing, το CB600FS, παρουσιάστηκε επίσης το 2000.

19783_0_1_2_cb%20600%20s%20hornet-s_Image%20credits%20-%20Harald%20Holm.jpgΗοnda CB600FS {2000}

Η Ηοnda πέρασε το Hornet στην αμερικάνικη και Καναδική αγορά τα μοντέλα του 2004 και 2006. Λεγότανε Honda 599.

22475_0_1_2_cb%20600%20f%20hornet_Image%20credits%20-%20Honda.jpgHonda Cb600F Hornet {2006}

To τελευταίο μοντέλο Hornet βγήκε τον Απρίλιο του 2007, και λέγεται Hornet 07. Η μηχανή του καινούριου streetfighter είναι μια τροποποιημένη έκδοση της καινούριας μηχανής του CBR600RR{2007} δίνοντας μία maximum ισχύ 102hp.

2007_honda_hornet.jpgHonda Cb600F Hornet {2007}

Specifications

1998

2000

2006

edit --->specs

Τροποποιήθηκε από τον ArhoN

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αφορμή για τo post αυτο ήταν η παραλάβη του καινούριου μου προστατευτικού για το ψυγείο :_w00t: από τη Γερμανία.

post-5671-1207212196.jpg

Ελπίζω να βελτιώσει πέρα από αισθητικά και λειτουργικά τη μηχανή γιατί ανεβάζει θερμοκρασίες, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει, μέσα στην κίνηση.

Μάλλον θα κάνει καλύτερη δουλειά απο το πλαστικό μαμά που φοράει η μηχανή. Είδωμεν :yeahright:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λειτουργικά δε νομίζω ότι θα κάνει τίποτα.Το καλύτερο θα είναι αν βρεις να βάλεις πλαϊνα φτεράκια-σκούπα, ώστε να "μαζεύεις" περισσότερο αέρα στο ψυγειο.Ισως βρεις με κάποιο ψάξιμο στο νετ.Αλλη πατεντα είναι μεγαλύτερο βεντιλατέρ, με δυσκολία μόνο στο "κούμπωμα" στη θέση του παλιού.Αυτό θα λσει κατευθείαν το θέμα της υπεθέρμανσης..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πλαϊνα φτεράκια-σκούπα

Αυτά θα έκαναν δουλειά αλλά μου είναι εντελώς αντιαισθητικά.

Το νούριο προστατευτικό είναι μεταλλικό και όταν το πιάνεις είναι παγωμένο. Ελπίζω ο αέρας να ψύχεται περισσότερο πριν φτάσει στο ψυγείο :think:

μεγαλύτερο βεντιλατέρ

ΑΥτό σίγουρα θα κάνει τη καλύτερη δουλειά και θα είναι η επόμενη κίνηση εάν δεν δουλέψει.

Υ.Γ. από οτι γνωρίζω αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο στο συγκεκριμένο μοντέλο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πράγματι, οι σκούπες είναι τελείως αντιαισθητικές,και θα το χαλάσουν.

Το νέο προστατευτικό σίγουρα θα κάνει καλύτερη δουλιά σαν προστασία, όντας μεταλικό (αλουμίνιο πρέπει να είναι).Στη θερμοκρασία όμως δεν θα βοηθήσει καθόλου πρακτικά..Η πατέντα με το βεντιλατέρ είναι όλα τα λεφτά, εκεί θα έχεις άλλο μηχανάκι.Κατι άλλο που μπορείς νακάνεις είναι να βάλεις κάποια βαλβίδα/διακόπτη βεντιλατέρ που ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία - όχι πολύ- από αυτή που έχει μανίσια.Θα δουλεύει το ίδιο συχνα το βεντιλατερ σου, ποτέ όμως δε θα φτάνει τη θερμοκρασία που φτανει τώρα.Θέλει μόνο ψάξιμο να δεις που ανοίγει τωρα και να διαλέξεις καποια με χαμηλότερη..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για την ιστορία όλα τα μοντέλα CB και τα στοιχεία τους :Honda CB series

Honda_Cb100k0.jpgΗοnda CB100 -1970

Honda_Cb125-b.jpgHonda CB125 -1968

Honda_Cb175k3-early.jpgHonda CB175 -1969

Honda_CB_750_RT.jpgHonda CB750_RT -1970

.

. :wub:

.

.

.

.

.

P211f09f9_cb1000r03.jpg Honda CB1000R - 2008

40 χρόνια ιστορίας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Λειτουργικά δε νομίζω ότι θα κάνει τίποτα.Το καλύτερο θα είναι αν βρεις να βάλεις πλαϊνα φτεράκια-σκούπα, ώστε να "μαζεύεις" περισσότερο αέρα στο ψυγειο.Ισως βρεις με κάποιο ψάξιμο στο νετ.Αλλη πατεντα είναι μεγαλύτερο βεντιλατέρ, με δυσκολία μόνο στο "κούμπωμα" στη θέση του παλιού.Αυτό θα λσει κατευθείαν το θέμα της υπεθέρμανσης..

+10000000...μην περιμένεις τίποτα από βελτίωση ψύξης,και μην κάνεις και τίποτα....το μοτέρ έχει σχεδιαστεί να δουλεύει εκεί και μη το φοβάστε καθόλου....ούτε πατέντες με έξτρα ανεμιστηρα θέλει ούτε τπτ...το καλοκαιράκι ανεμιστήρα θέλουμε εμείς και όχι αυτό....

έχω του '05 (με το ανάποδο)αγορά 1/06 και κοντά στα 47000κμ ζέστη -κρύο αυτό εκεί.Ακούραστο... :_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mages,egw psaxnw na parw to 250ari mia k eimai mikros!!!alla den xerw an tha brw pote stin ellada!

HONDA CB 250 cc, μοντ. '01, δικύλινδρη, σχάρα, βαλίτσα, πληρωμένα τέλη, άριστη κατάσταση info

Πρώτη δημοσίευση: 19/3/2008 Τελευταία δημοσίευση: 6/4/2008

HONDA CB 250 cc, μοντ. '04, μαύρο, 17.000 χλμ., καινούρια αλυσίδα, άριστη κατάσταση, δεκτός έλεγχος, τιμή 2.400 ευρώ info

Πρώτη δημοσίευση: 5/3/2008 Τελευταία δημοσίευση: 28/3/2008

HONDA CB 250 cc, μοντ. 6/'94, σε πολύ καλή κατάσταση, τιμή 900 ευρώ info

Πρώτη δημοσίευση: 14/3/2008 Τελευταία δημοσίευση: 19/3/2008

HONDA CB 250 cc, μοντ. 6/'97, πολύ καλή κατάσταση, σε γκαράζ, τιμή ευκαιρίας info

Πρώτη δημοσίευση: 7/3/2008 Τελευταία δημοσίευση: 28/3/2008

HONDA CB 250 cc, μοντ. '97, 36.000 χλμ., λευκό, τετράχρονο, μίζα, δισκόφρενα, τιμή 2.000 ευρώ info

Πρώτη δημοσίευση: 28/3/2008 Τελευταία δημοσίευση: 2/4/2008

HONDA CB 250 cc, μοντ. Β/'01, άριστη κατάσταση, τιμή 2.500 ευρώ info

Πρώτη δημοσίευση: 27/1/2008 Τελευταία δημοσίευση: 9/4/2008

από Χ.Ε. ------->CB250

:thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μιας και μαζευτήκαμε εδω ολες οι σφίγγες εδω να ρωτήσω οσους εχουν βγάλει πίσω λασπωτήρα, με την βροχη τι κανετε ρε παιδια??? Την τελευταια φορα η πλατη μου εγινε μουσκεμααααααα, δεν το συζητώ αν ήμουν διπλός θα ειχε γίνει μ@@νι….. ξερω ειναι πολυ χαλια ο λασπωτηρας αλλα αρχισα να το σκέφτομαι….

Υπαρχει Ελληνικο club Hornet??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά μιας και μόλις βρήκα το θέμα, να ρωτήσω ?

Τι "βασικά" εργαλεία έχετε όσοι βάζετε χέρι στο μηχανάκι σας ? Τις προάλλες είχα ένα ζήτημα με το ψυγείο, άνοιξα το service manual και ζήταγε κάτι κουλά για μέτρηση της πίεσης στους σωλήνες κλπ... WTF...

Γενικά δηλαδή ένα "σετάκι" για Hornet τι συμπεριλαμβάνει ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aλλος ενας παιδια!!!!

++++1000 hornet αν κ λεω να το αποχωρηστω με κρυα καρδια :(

ερωτησεις για λυσιμο υποπλαισιου (τοχω λυσει ολο 2 φορες για τοποθετηση undertail ) αλλαγη τακακιων αλλαγη λαδιων κ αλλα .....

δεκτες

post-5863-1240484500_thumb.jpgpost-5863-1240484542_thumb.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aλλος ενας παιδια!!!!

++++1000 hornet αν κ λεω να το αποχωρηστω με κρυα καρδια :(

ερωτησεις για λυσιμο υποπλαισιου (τοχω λυσει ολο 2 φορες για τοποθετηση undertail ) αλλαγη τακακιων αλλαγη λαδιων κ αλλα .....

δεκτες

post-5863-1240484500_thumb.jpgpost-5863-1240484542_thumb.jpg

Με τα νερά της βροχής τι γίνεται τώρα χωρίς την βάση της πινακίδας;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικα ολη την δουλεια με την βροχη την εκανε το φτερο... μιας κ η μαμα honda δεν φροντισε να βαλει ενα φτερακι εβαλα εγω ενα barracuda. Η βαση τις πινακιδας δεν εκανε κ πολλα πραγματα ... αν κ γενικα τα νερα που πεταει ο τροχος ειναι πολλα κ δεν τα αποφευγεις σε καμια περιπτωση!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπερα θα ηθελα να κανω μια ερωτηση πηρα πριν ενα μηνα το cb του 2004 και θελω να βαλω ζελατινα γιατι ο αερας ειναι αρκετα ενοχλητικος και μου ηπαν οτι βγαζει και η honda ζελατινα για το συγκεκριμενο μηχανακι θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις πως φενεται με την ζελατινα γιατι εγω το εχω δει μονο με της givi την ζελατηνα και δεν ξερω αν ειναι ωραια τις honda και αν εχει κανεις καμια φωτογραφια!!

ευχαρησρω!!

Υ.Γ. συγνωμη για τα ορθογραφικα!! :P

Τροποποιήθηκε από τον mantras

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...