Jump to content

DOMINATOR

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    970
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος DOMINATOR

  • Κλάση
    Σπίτι, δουλειά

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Αθήνα,Σαλονίκη,Κορινθία, Δ.Μακεδονία, Ρόδος και άλλα μέρη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Μοντέλο
    Όποια θέλω

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Μοντέλο
    Να ταξιδεύει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.010 προβολές προφίλ
  1. Λοιπόν, διακρίνω αδυναμία. Επειδή αναχωρώ, και για να μη μείνετε με την περιέργεια (λέμε τώρα)... Laverda El Cid, 700 κυβικά, 65 άλογα, 1990-92. Αν δείτε κανένα στο δρόμο, μπορεί να είναι και το μόνο που πουλήθηκε!! ΕΔΩ Καθόλου άσχημο..
  2. DOMINATOR

    2008 XT660Z Tenere

    Οχι κι έτσι ρε φίλε, έχουμε ακομα ψωμιά μπροστά μας!!! Κλασικό δεν το βλέπω να γίνεται, παραείναι μοντέρνο για κάτι τέτοιο...
  3. Laverda, ο βρήκε ο SSχελώνας...Τώρα λείπει το μοντέλο.Μέχρι το βραδυ παίζει, αύριο αποχωρώ για ολιγοήμερες ξενερο-διακοπές.... 700 κυβικά, με ...ιστορικό όνομα.
  4. Συλλυπητήρια φίλε, είναι πολύ βαρύ να χάνεις το φίλο σου.. Τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία.
  5. E, αυτό είναι εύκολο.Πόσα ON/OFF έβγαλε μέσα στο 90?
  6. Αν πας ήρεμα μεσα σε πίστα με το 350 θα έχεις πρόβλημα με λαδώματα/μπουκώματα.Πρέπει να βάλεις ΠΟΛΥ κοντό γρανάζωμα... @Domus: Υ.Γ Χρήστο διαβλέπω άγριες διαθέσεις!!
  7. Κράτα αυτό που έχεις,στη πόλη καλύτερο είναι.
  8. Φιλε πρόσεχε, η κακιά στιγμή δεν αργεί. Πρόσθεσε μια ακόμα εμπειρία σε αυτές που έχεις και εκμεταλεύσου την. Μάλλον έπρεπε να περιμένεις να περάσει το ΙΧ...
  9. Tο μοτέρ βγάζει 65 άλογα, οπότε κανόνισε την πορεία σου....
  10. DOMINATOR

    CCM 644

    Το μοτέρ είναι suzuki ατόφιο, όπως και τα ηλεκτρικά. Αν σε καλύπτει η τιμη χτύπα το.CCM SITE
  11. Ποιό μηχανάκι ρε παιδιά??
  12. Η ίδια εταιρεία το βγάζει, μοτέρ και μηχανή.Παραδοσιακή γκαζιάρα ευρωπαϊκή.
  13. Κατ΄αρχήν θα έιναι έγκλημα να καταστρέψετε το RD!Καλύτερα να του κάνετε ένα καλό ριστόρινγκ... Το YPVS ουσιαστικά είναι ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί ένα διάφραγμα στην αρχή της εξάτμισης.Το πιθανότερο είναι με τα χρόνια ακινησίας να έχει κολήσει το διάφραγμα και να μη μπορεί το μοτεράκι να το ανοίξει, ή επειδή ακριβώς έιναι κολημένο το διάφραγμα να έχουν καταστραφεί τα πλαστικά γρανάζια του μοτέρ.Είναι ζημιά εύκολα και φτηνά επισκευάσιμη από οποιοδήποτε συνεργείο μοτοσυκλετών.Μπορείται να λύσετε το διάφραγμα και να το καθαρίσετε ώστε να ξεκολήσει.Αν το κάνετε αυτό και πάλι δε λειτουργήσει, τότε πάτε στο συνεργείο για γραναζάκια... Δουλιά του YPVS είναι να κάνει την απόδοση του κινητήρα πιο "γεμάτη" χαμηλά, και κατά συνέπεια πιό ομαλή.Πιθανό τώρα που δε λειτουργεί είναι να αισθανθήκατε μια καλή "κλωτσιά" μετά τις 3-4.000 στροφές, επειδή ακριβώς το μοτέρ λειτούργησε χωρίς το σύστημα και χαμηλά ήταν τελείως ψόφιο.Οταν επισκευαστεί, το RD γίνεται ΠΟΛΥ οδηγήσιμο και πολύ πιο ήρεμο. Το ίδιο μοτέρ φοράει το yamaha banshee. Κρίμα πάντως για το RD.... Αν είχες μυαλό στο κεφάλι σου δεν ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ σκοτώστρα.Απλά ήταν πολύ φτηνό και γρήγορο, οπότε το έπαιρναν πιτσιρικάδες που νόμιζαν ότι είχαν μυαλό και χέρια. Κάποτε είχα το RD 500.Μια απ΄τα ίδια.Οταν έχεις μυαλό στο κεφάλι σου δεν υπάρχει επικίνδυνη μηχανή....
  14. Φίλε μου, φταις. Αντικειμενικά. Επειδή αν μπλεχτεί η ασφάλεια δε μπορείς να δικαιολογήσεις τίποτα. Μελλοντικά όμως πρόσεχε, κράτα μεγάλη απόσταση απ΄τα αυτοκίνητα...φτηνά τη γλύτωσες.
  15. Αντε, εδώ φαίνεται καλύτερα
×
×
  • Create New...