^tasoulis^ 152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 Τί έχει τελικά η εξάτμιση της μοτοσικλέτας μου και πρέπει να την αλλάξω; Πρώτα απ' όλα βάρος! Οι κατασκευαστές μοτοσικλετών στην προσπάθεια τους να καλύψουν τις προδιαγραφές θορύβου και καυσαερίων γεμίζουν τα τελικά με κάθε είδους διαφράγματα. Αυτά τα διαφράγματα, αλλά και ολόκληρο το σύστημα της εξάτμισης, για λόγους κόστους είναι συνήθως κατασκευασμένα από σχετικά φθηνά και... βαριά υλικά. Επίσης, για λόγους προδιαγραφών οι εργοστασιακές εξατμίσεις είναι αρκετά "κλειστές" με αποτέλεσμα ο κινητήρας να μην αποδίδει το maximum των δυνατοτήτων του. Αλλος λόγος για να αλλαχτεί η εργοστασιακή εξάτμιση, ο οποίος είναι άμεσο αποτέλεσμα των "φθηνών" υλικών, είναι το σάπισμα. Κατά την εκκίνηση του κινητήρα δημιουργείται υγρασία στο εσωτερικό της εξάτμισης, η οποία παραμένει με τη μορφή νερού και τη σαπίζει. Ακόμη και αν η εξάτμιση είναι αλουμινένια, συνήθως είναι μόνο το περίβλημα και όχι τα διαφράγματα. Τα διαφράγματα σαπίζουν και σπάνε το αλουμινένιο περίβλημα. Τέλος, ένας πολύ βασικός λόγος είναι η... εμφάνιση. Τα εργοστάσια δεν φροντίζουν ιδιαίτερα το συγκεκριμένο σημείο και η βελτίωση επιβάλλεται από τους... μερακλήδες. Τι θα κερδίσω εάν αλλάξω την εξάτμιση της μοτοσικλέτας μου; Ξεπερνώντας το αισθητικό θέμα, θα κερδίσετε κατ' αρχάς μερικά κιλά. Το πόσα, εξαρτάται από την υπάρχουσα εξάτμιση, από την καινούργια που θα διαλέξετε και από τα χρήματα που θα διαθέσετε. Επειτα θα κερδίσετε σε απόδοση. Οι περισσότερες μοτοσικλέτες κερδίζουν μερικούς ίππους στις υψηλές στροφές. Βελτιώνεται παράλληλα η απόκριση στο γκάζι και η ευστροφία. Καλύπτεται η συνήθης "τρύπα" που έχουν τα περισσότερα τετρακύλινδρα στις 4.000 - 5.000 ς.α.λ. που τα βοηθάει να καλύψουν τις προδιαγραφές θορύβου. Σίγουρα υπάρχει βελτίωση στην κατανάλωση. Οσον αφορά τον ήχο, δεν χρειάζεται να αναφέρουμε κάτι παραπάνω... Και τί χάνω; Φυσικά χρήματα! Οι after market εξατμίσεις δεν είναι φθηνές. Ακόμη και ένα απλό τελικό κοστίζει κοντά στα 300 Euro και δεν υπάρχει μεγάλη βελτίωση μόνο με αυτό. Η απόλυτη λύση, μία ολόκληρη racing μπορεί και να ξεπερνάει τα 900 Euro Επειτα υπάρχει και το θέμα του θορύβου. Για να υπάρχει χειροπιαστή βελτίωση, θα πρέπει η νέα εξάτμιση να είναι αρκετά ελεύθερη, αλλά οι ελεύθερες κάνουν θόρυβο, θόρυβο παράνομο... Ταυτόχρονα, μια ελεύθερη εξάτμιση δίνει κάποιους ίππους ψηλά, αλλά αφαιρεί ροπή χαμηλά. Επίσης, συνήθως απαιτείται αλλαγή στο jetting των καρμπιρατέρ, ρύθμιση που για να γίνει σωστά απαιτεί εξειδικευμένο μηχανικό με δυναμόμετρο, δηλαδή κι άλλα χρήματα. Τέλος, υπάρχει πάντα η περίπτωση όπου η καινούργια εξάτμιση να είναι κακοσχεδιασμένη, οπότε θα έχετε πληρώσει απλώς για να θορυβείτε... Δηλαδή δεν πωλούνται όλες οι εξατμίσεις νόμιμα; Φυσικά και πωλούνται νόμιμα, απλώς δεν κυκλοφορούν νόμιμα... Για να είμαστε ακριβείς, υπάρχουν δύο ειδών εξατμίσεις: Οι νόμιμες και οι μη νόμιμες. Οι νόμιμες (street legal) καλύπτουν τις προδιαγραφές θορύβου και μπορούν και κυκλοφορούν νόμιμα στο δρόμο. Οι... άλλες, είναι αυτές που γράφουν "for racing use only" και σύμφωνα με αυτό προορίζονται μόνο για αγωνιστική χρήση. Τώρα το πως γίνεται και οι περισσότερες είναι για μοτοσικλέτες για τις οποίες δεν υπάρχει κάποια κατηγορία αγώνων (π.χ. FZR 1000, CBR 900RR κ,λπ.), δεν αφορά εμάς.... Η δουλειά είναι ότι, τουλάχιστον ο πωλητής, είναι καλυμμένος. Ο αγοραστής, όμως, θα πρέπει να αποφεύγει την αστυνομία... Ρίξτε μια ματιά στον τιμοκατάλογο... Προστίμων καλού - κακού. Ερωτήσεις που δεν ξέρετε ότι θέλετε να κάνετε. Τι τύποι εξατμίσεων υπάρχουν ; Τώρα μάλιστα... Υπάρχουν πολλοί τύποι εξατμίσεων, ανάλογα με τον τρόπο διαχωρισμού. Ο πιο διαδεδομένος έχει να κάνει με τη στάθμη θορύβου που εκπέμπεται από το σιγαστήρα. Υπάρχουν δύο ειδών εξατμίσεις και είναι αυτές που είπαμε προηγουμένως: Οι street legal και οι racing. Οι street legal εκπέμπουν ηχητική στάθμη το πολύ μέχρι 85 dB, που είναι το όριο σύμφωνα με τις περισσότερες Ευρωπαϊκές προδιαγραφές θορύβου, δηλαδή λίγο περισσότερο από τις εργοστασιακές εξατμίσεις, αλλά και η βελτίωση που προσφέρουν στην απόδοση είναι μικρή. Το εσωτερικό των street legal εξατμίσεων είναι παρόμοιο με των εργοστασιακών, γεμάτο διαφράγματα ανάκλασης που μειώνουν την πίεση των εξερχόμενων καυσαερίων μειώνοντας έτσι το θόρυβο, αλλά αυξάνοντας ταυτόχρονα και τις απώλειες ροής. Η ουσιαστική βελτίωση που προσφέρουν βρίσκεται στο βάρος, αφού χρησιμοποιούνται ελαφρά υλικά. Αντίθετα, σημαντική βελτίωση στην απόδοση έχουμε με τις racing εξατμίσεις, αλλά η ηχητική στάθμη βρίσκεται μέχρι και πάνω από τα 100 dB, δηλαδή μακράν εκτός νόμου... Στο εσωτερικό μιας τέτοιας εξάτμισης δεν υπάρχει κανενός είδους ανακλαστήρας. Τα καυσαέρια οδηγούνται κατευθείαν στο περιβάλλον. Η ελάχιστη μείωση της πίεσης που είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του κινητήρα, γίνεται περνώντας τα αέρια από ένα διάτρητο σωλήνα που περικλείεται από ηχομο-νωτικό υλικό. Γι' αυτό και οι απώλειες ροής είναι οι μικρότερες δυνατές. Ποιός ο λόγος να βάλω εξάτμιση από ανθρακονήματα; Είναι όμορφη! Πέρα από αυτό, είναι και πολύ ελαφριά. Οχι τόσο πολύ όμως, ώστε να μην προτιμήσει κάποιος την αλουμινένια...Το μειονέκτημα που έχουν οι εξατμίσεις από ανθρακονήματα είναι ότι είναι ευάλωτες σε τυχόν πτώση. Σπάνε εύκολα και είναι ακριβές! Τωρα φαντάζομαστε την επόμενη ερώτηση ..... Τί άλλο να προσέξω όταν αγοράζω μια εξάτμιση; Δυστυχώς, όσο και να "σκίζει τα ιμάτια του" ο πωλητής για την αποτελεσματικότητα της εξάτμισης που πουλάει, η βελτίωση της απόδοσης πιστοποιείται μόνο επάνω στο δυναμόμετρο ή έστω στο δρόμο, δηλαδή όταν είναι πια πολύ αργά, αφού θα έχει ήδη αγοραστεί... Αυτό που είναι όμως ελέγξιμο είναι η ποιότητα κατασκευής. Ατρόχιστες ή οξειδωμένες κολλήσεις στις ενώσεις των σωληνώσεων δεν δείχνουν ιδιαίτερα φροντισμένη κατασκευή. Επίσης, κακοφινιρισμένες ή φτωχοβαμμένες επιφάνειες φωνάζουν "μακριά"! Αν αγοράσετε και χταπόδι, ρίξτε μια ματιά στο εσωτερικό, στο σημείο που ενώνονται οι σωλήνες. Ανωμαλίες λόγω κόλλησης σε εκείνο το σημείο υπόσχονται πολλούς στροβιλισμούς και χαμηλή απόδοση. Αν η διάμετρος των σωλήνων του χταποδιού είναι μικρότερη από αυτήν των εργοστασιακών που έχει ήδη η μοτοσικλέτα σας, δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να το αγοράσετε. Ειδικά το χταπόδι, είναι εκτεθειμένο στις πέτρες που εκτοξεύονται από τον εμπρός τροχό. Φροντίστε να δείχνει η βαφή του ότι θα αντέξει σε τέτοιες κακουχίες. θα χρειαστώ ανταλλακτικά για την καινούργια μου εξάτμιση; Φυσικά! Εκτός από το περίβλημα του τελικού, το οποίο σε πιθανή πτώση μπορεί να χρειαστεί αλλαγή, το ίδιο ακριβώς μπορούν να πάθουν και όλα τα υπόλοιπα τμήματα. Επίσης, τα ζουάν -οι μικροί στεγανοποιητικοί δακτύλιοι που τοποθετούνται στις ενώσεις- είναι κατασκευασμένα από αμίαντο και χαλάνε εύκολα. Αντικατάσταση μπορεί να χρειαστεί και το ηχομονωτικό υλικό που βρίσκεται εντός του σιγαστήρα, το οποίο καίγεται από τα υπέρθερμα καυσαέρια. Φροντίστε ώστε το κατάστημα από το οποίο θα αγοράσετε την εξάτμιση να προσφέρει υποστήριξη σε ανταλλακτικά. Πρέπει να αλλάξω και χταπόδι μαζί με το τελικό; Η αλλαγή ολόκληρης της εξάτμισης,μαζί με το χταπόδι, είναι η ιδανική λύ*ση, όσον αφορά τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα. Οι σχεδιαστές εξατμίσεων μελετούν τις εξατμίσεις τους έτσι, ώστε τελικό και χταπόδι να συνεργάζονται μεταξύ τους. Συνήθως τα after market χταπόδια είναι πολύ πιο φροντισμένα από τα αντίστοιχα εργοστασιακά. Ειδικά αν έχετε racing διαθέσεις, η αλλαγή ολόκληρης της εξάτμισης επιβάλλεται. Η αλήθεια είναι ότι αλλάζοντας και το χταπόδι, το κόστος αυξάνεται κατακόρυφα αφού κοστίζει μόνο του παραπάνω από το τελικό, οπότε πρέπει κάποιος πρέπει να σταθμίσει τις ανάγκες του πρίν προχωρήσει σε μια τέτοια αγορά . Ερωτήσεις ολίγον... ψαγμένες Πώς ακριβώς λειτουργεί μια εξάτμιση; Η εξάτμιση είναι ο τελικός αγωγός των καυσαερίων προς το περιβάλλον. Η βασική της αποστολή είναι η μείωση του θορύβου που δημιουργείται λόγω της εξαγωγής των αερίων με υψηλή πίεση. Αυτό το επιτυγχάνει αυξάνοντας τις απώλειες ροής που εμφανίζονται κατά την κίνηση των αερίων, αλλά αυτές οι απώλειες μειώνουν ταυτόχρονα και την απόδοση του κινητήρα. Ετσι, πρέπει να επιτευχθεί η χρυσή τομή. Η ιδανική εξάτμιση θα ήταν ένας απλός σωλήνας με πολύ μεγάλο μήκος, αλλά η τοποθέτηση του σε όχημα και μάλιστα μοτοσικλέτα είναι απλώς αδύνατη. Ετσι, λοιπόν, το μήκος της εξάτμισης αυξάνεται κατασκευάζοντας ένα λαβύρινθο εντός του τελικού.Αυτός ο λαβύρινθος έχει τη μορφή αγωγών και διαφραγμάτων που ανακλούν τα αέρια, αλλάζοντας τους κατεύθυνση και μειώνοντας ταυτόχρονα την πίεση. Επειδή τα καυσαέρια κινούνται παλμικά, η σχεδίαση της εξάτμισης πρέπει να είναι τέτοια, ώστε η ανάκλαση τους να μην αντιτίθεται σε αυτήν την κίνηση, αλλά να τη βοηθά. Χρειάζεται ρύθμιση το καρμπιρατέρ της μοτοσικλέτας μου; Αλλάζοντας την εργοστασιακή εξάτμιση με μία πιο ελεύθερη, βελτιώνεται η ροή των αερίων σε ολόκληρο το σύστημα "αναπνοής" του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένης και της εισαγωγής. Η δυνατότητα παροχής βενζίνης ενός καρμπιρατέρ είναι δεδομένη, και η μέγιστη είναι αυτή που επιτρέπει το κεντρικό ζιγκλέρ. Αν η ροή αυξηθεί σημαντικά με κάποια αρκετά ελεύθερη εξάτμιση, το καρμπιρατέρ δεν μπορεί να αυξήσει άλλο την παροχή σε βενζίνη, με αποτέλεσμα να αυξάνεται μόνο η ροή του αέρα και το καύσιμο μείγμα να γίνεται φτωχό. Εδώ απαιτείται αλλαγή του κύριου ζιγκλέρ με κάποιο μεγαλύτερο. Η σωστή ρύθμιση βρίσκεται μόνο μετά από δοκιμές. Η διαδικασία είναι αρκετά... επίπονη και καλό είναι να γίνεται στο δυναμόμετρο. Πάντως, αλλάζοντας μόνο το τελικό με κάποιο "νόμιμο", συνήθως δεν απαιτείται αλλαγή των ζιγκλέρ. Τί ακριβώς κάνουν οι ενώσεις στους λαιμούς; Αυτό συναντάται σε ορισμένα χταπόδια τετρακύλινδρων. Η εξαγωγή δεν γίνεται ταυτόχρονα και στους τέσσερις κυλίνδρους, αλλά σε έναν κάθε φορά. Ενώνοντας τους λαιμούς εξαγωγής ανά δύο μεταξύ τους ή ακόμη και τους τέσσερις, τα καυσαέρια του κυλίνδρου που βρίσκεται στη φάση της εξαγωγής βρίσκουν διέξοδο και προς τους λαιμούς των υπολοίπων κυλίνδρων που εκείνη τη στιγμή δεν βρίσκονται σε λειτουργία. Αν μιλάμε για ένωση και των τεσσάρων λαιμών, είναι σαν να τετραπλασιάζεται η διατομή του αγωγού εξαγωγής κάθε κυλίνδρου. Τί ακριβώς χρειάζονται τα εναλλασσόμενα δισκάκια; Είναι διάταξη που χρησιμοποιείται στις εξατμίσεις της Supertrapp και της FMF. Η εξαγωγή των αερίων στο περιβάλλον γίνεται μέσα από το διάκενο που αφήνουν τα δισκάκια μεταξύ τους. Αυξάνοντας ή μειώνοντας τον αριθμό των δίσκων, αυξάνεται και μειώνεται αντίστοιχα η συνολική διατομη που είναι διαθέσιμη για την εξαγωγή των καυσαερίων. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί ρύθμιση για περισσότερη ροπή χαμηλά ή μεγαλύτερη ιπποδύναμη ψηλά. Αντίστοιχα αυξάνεται όμως και ο πονοκέφαλος της ρύθμισης... 24 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DOMINATOR 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 Τα είπες όλα... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 ..Κατατοπιστικοτατος! :D :_thumbsup: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 Ωραιος !!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ArhoN 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30 , 2008 (τροποποιήθηκε) ^tasoulis^.. Kαλο ειναι, οταν κανουμε copy-paste, να αναφερουμε και την ΠΗΓΗ! ;) :) Τροποποιήθηκε Μάρτιος 30 , 2008 από τον black_hawk 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
argi6argi 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
retriver 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Εξοχη αναληση ;) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
^tasoulis^ 152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 (τροποποιήθηκε) ^tasoulis^.. Kαλο ειναι, οταν κανουμε copy-paste, να αναφερουμε και την ΠΗΓΗ! ;) :) Εγω παντος το πηρα απο αλλο φορουμ ασχετο με μοτοσυκλετες...οποτε τις μυνησεις στο κυριο στo ellinadiko :P Ασε που και αυτος στην πηγη που λες παιζει να ειναι επισης copy paste B) Αμεσως εσυ... <_< :P Ουυυυ ρε αχαριστε Δεν σας ξαναενημερωνω αμα ειναι να ψαχνετε τις πηγες απο που προηλθαν..κτλ Το θεμα ειναι το τι μαθαινουμε και οχι απο που προηλθε,εκτος αν ηταν κατι με πνευματικα δικαιωματα τοτε ενταξει.. Τροποποιήθηκε Μάρτιος 31 , 2008 από τον ^tasoulis^ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Το θεμα ειναι το τι μαθαινουμε και οχι απο που προηλθε,εκτος αν ηταν κατι με πνευματικα δικαιωματα τοτε ενταξει.. Kαλο ειναι να αναφερονται οι "πηγες".. ;) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
^tasoulis^ 152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Kαλο ειναι να αναφερονται οι "πηγες".. ;) Ωχου καλα αντε θα το σκευτω στην επομενη φορα :P Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nasos79 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Κάπου δεν πρέπει να αναφερθεί και η περιβαλλοντική επιβάρυνση και η ηχητική όχληση που προκαλούν οι after market ανοιχτές εξατμίσεις; Είναι κρίμα να λέμε παντού και πάντα ότι οι μοτοσικλετιστές έχουν αυξημένο το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης, της προστασίας του περιβάλλοντος κτλ, και παρόλα αυτά να δράττονται κάθε ευκαιρίας που τους δίνεται, για να ενοχλούν όλο και περισσότερο... Σιγά δηλαδή τώρα, αν δεν έχω 117 άλογα στις 12.000 στροφές και έχω 121, κάτι τρέχει στα γύφτικα... Λες και αυτά τα 4 άλογα ψηλά μου λείπουν για να τσαγιάσω τον Rossi να πούμε, και πρέπει να τα έχω!!! Νισάφι πια με τις καγκουροβελτιώσεις!!! 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
themata 2.569 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 για τις καινουργιες μοτοσυκλέτες που πλεον εχουν ολες καταλυτη, θαπρεπει να αναφερθεί ότι η αν αντικατασταθούν οι γνήσιες (που περιεχουν καταλυτη) με after market (χωρις καταλύτη) όλες οι καρκινογόνες ουσίες που διασπούσε ο καταλυτης, ελευθερώνονται στην ατμοσφαιρα και τις εισπνεουν όλοι (κυριως ο οδηγος) μην τσιμπατε με τα τρικ μαρκετινγκ περι αποδοσης, διότι το κακό που συντελειται στην υγεία είναι πολλαπλασιο!!! διαβαστε ενα ενδιαφερον παλαιότερο τοπικ http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=5237 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BLOODY64 522 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 ωραιος τασουλη, Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KARAFLODAIMON 96 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Πολύ καλογραμμένο το πόστ σου Τάσε!!!!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
^tasoulis^ 152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 ωραιος τασουλη, Πολύ καλογραμμένο το πόστ σου Τάσε!!!!!! Απλα ενημερωτικο ειναι.. δεν ειναι δικο μου...ουτε ξερω και ποιανου ειναι αλλα ωραια τα ειπε ο τυπος. ;) Να τα λεμε για να μην τους πειραζει μερικους Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Ε,αφου αρεσε σε ολους :P Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
^tasoulis^ 152 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Ε,αφου αρεσε σε ολους :P Eμ πεστα ντε... ^_^ Αχαριστοι ανθρωποι <_< Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 573 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 , 2008 Eμ πεστα ντε... ^_^ Αχαριστοι ανθρωποι <_< ..Παρεξηγησιαρικο μου εσυ!.. :P :D Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
belafonte 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Κάπου δεν πρέπει να αναφερθεί και η περιβαλλοντική επιβάρυνση και η ηχητική όχληση που προκαλούν οι after market ανοιχτές εξατμίσεις; Είναι κρίμα να λέμε παντού και πάντα ότι οι μοτοσικλετιστές έχουν αυξημένο το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης, της προστασίας του περιβάλλοντος κτλ, και παρόλα αυτά να δράττονται κάθε ευκαιρίας που τους δίνεται, για να ενοχλούν όλο και περισσότερο... Σιγά δηλαδή τώρα, αν δεν έχω 117 άλογα στις 12.000 στροφές και έχω 121, κάτι τρέχει στα γύφτικα... Λες και αυτά τα 4 άλογα ψηλά μου λείπουν για να τσαγιάσω τον Rossi να πούμε, και πρέπει να τα έχω!!! Νισάφι πια με τις καγκουροβελτιώσεις!!! +1000 για τις καινουργιες μοτοσυκλέτες που πλεον εχουν ολες καταλυτη, θαπρεπει να αναφερθεί ότι η αν αντικατασταθούν οι γνήσιες (που περιεχουν καταλυτη) με after market (χωρις καταλύτη) όλες οι καρκινογόνες ουσίες που διασπούσε ο καταλυτης, ελευθερώνονται στην ατμοσφαιρα και τις εισπνεουν όλοι (κυριως ο οδηγος) μην τσιμπατε με τα τρικ μαρκετινγκ περι αποδοσης, διότι το κακό που συντελειται στην υγεία είναι πολλαπλασιο!!! διαβαστε ενα ενδιαφερον παλαιότερο τοπικ http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=5237 +1000 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
okourkoulos 286 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Γιατί να δώσω 1000 Ευρώ (1 μισθός) να βάλω Akrapovic που θα τρελάνω το κόσμο κι εμένα μαζί με τον επιπλέον θόρυβο? Γιατί να καίω πιο πολύ? Για να έχω πιο ελαφριά εξάτμιση? Για να βάλω λίγους ίππους παραπάνω? Ποτέ μη σώσω! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DrDoom 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2009 Κατά 99% αν θυμάμαι καλά, το άρθρο αυτό το έχω διαβάσει παλιότερα στο περιοδικό moto... ;) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
belafonte 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2009 Τα Καγκουρά στην Αυστραλία ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
goulias 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2009 (τροποποιήθηκε) ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ... ΑΓΟΡΑΣΑ 1 SM 610 HUSKY ΤΟΥ 2008 INGECTION!!!ΚΑΛΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΛΙΓΟ ΑΚΟYΓΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ JAPAN ALLA TI ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟ ΝΑ ΒΡΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΟΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ. Ι AKRAPOVIC K I ARROW LENE ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΓΙ ΑΦΤΟ ΤΟΜΟΝΤΕΛΟ!!!!!!!!!!!!!!1 ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ????? THANKS STAVROS :D Τροποποιήθηκε Ιούνιος 24 , 2009 από τον goulias Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Smias 2.706 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2009 (τροποποιήθηκε) Μεγια κατ'αρχην και καλος ηρθες ! Για δες ΕΔΩ και ΕΔΩ . Τροποποιήθηκε Ιούνιος 24 , 2009 από τον Smias Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες