Jump to content

babisbabou

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    80
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος babisbabou

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    5-ELH
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    ZX7-R

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    AGV GP Pro

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

580 προβολές προφίλ
  1. babisbabou

    AGV GP-PRO MS medium-small μέγεθος

    AGV GP-PRO είναι η κορυφαία σειρά της AGV η σειρά GP όπως τώρα η GP PISTA αλλά παλαιότερο μοντέλο. Το βλέπετε στις φωτογραφίες είναι σε πολύ καλή κατάσταση και το εσωτερικό πεντακάθαρο μιας έχει φορεθεί λίγο το κράνος. Η ζελατίνα του δεν θολώνει γιατί έχει ειδική αντιθαμβωτική επίστρωση, τα στρογγυλά μαύρα είναι για raceuse και μπαίνει extra ζελατίνα μιας χρήσης που την πετάς όταν γεμίσει μυγάκια !!! Είναι μέγεθος MS(medium-small) που σημαίνει σφιχτό σε medium κεφάλι και κανονικό σε small κεφάλι. Ανταλλάσσεται και με κράνος Medium. έχει και τα γνήσια tear off (ζελατίνα μπροστά από την ζελατίνα 1ας χρήσης που την πετάς όταν γεμίσει μυγάκια) https://www.car.gr/parts/view/24077416/
  2. Ήθελα να κρατήσω αυτόν τον κύλινδρο φίλε μου γιατί είναι aftermarket και εδώ και πολλά χιλιόμετρα αποδείχτηκε σωστός! @ΓιώργοςΚΤΜ Πολύ σωστά τα λες αλλά τι να κάνω εκτός από το να το δέσω ενώ του έχω πει ήδη ότι είναι σφιχτό ΕΠΙΤΟΠΟΥ και με διαβεβαιώνει ότι έτσι είναι μην αγχώνεσαι?? Φυσικά και μετά από 4 κολλήματα άρχισε να κάνει ηχητικό σκαμπίλισμα και ναι πήρε πολύ δύσκολα εμπρός. Το ποιο πιθανό είναι ο κύλινδρος να είναι οβαλ, το πιστόνι να έπεσε και να στράβωσε, γιατί τίποτα δεν είναι ομοιόμορφο...Δυστυχώς δεν έχω εργαλεία μηχανουργείου ούτε μπορούσα να μετρήσω τον κύλινδρο και μου λείπει μικρόμετρο για το πιστόνι. Αλουμινένιες ψύκτρες έχει και μαντέμι μέσα. @noodles καλά τα λες απλά είπα να κάνω την δοκιμή για κάτι καλύτερο ποιοτικά και ιδού το αποτέλεσμα... @tammy μπροστά του με διαβεβαίωσε ότι ΟΛΑ καλά μην ανησυχώ.... Να πω ρε παιδιά ότι πήρα ένα πιστόνι, το πέταξα στον κύλινδρο και έγινε αυτό να πω ναι είμαι άσχετος έκανα ΛΑΘΟΣ και την έπαθα, αλλά όταν πάω με πιστόνι και κύλινδρο στο χέρι και του λέω ΤΙ να κάνει, τι παραπάνω? Μετά μένει να μπω μέσα να κάνω εγώ την δουλειά...
  3. Καλησπέρα παίδες, ίσως δεν το αποσαφήνισα ορθά στο πρώτο post μου όλες τις εργασίες τις έκανα εγώ ο ίδιος, στο Δράκο πήγα τον κύλινδρο για ρεκτιφιέ και να αγοράσω πιστόνι! Σωστά τα λετε Δ Εθνική και κάτωωωωωω Όσο για τις αποδείξεις ναι υπάρχουν όλα !!! Το μόνο που δεν έγινε γραπτός ήταν αυτό που έγινε και άμεσα, δηλαδή κατεβαίνω κάτω με το πιστόνι στο χέρι και τον κύλινδρο και του λέω ΜΕΤΡΑ ανοχές, αλλά η αναπηρία τους δεν περιγράφεται απλά...
  4. Καλησπέρα στο forum, παρότι δεν γράφω συχνά είμαι μέλος εδώ και χρόνια και παρακολουθώ το forum. Παρ' αύτα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τους υπόλοιπους 2τροχους φίλους την ΚΑΚΗ εμπειρία μου. Την περασμένη εβδομάδα έκανα ανακατασκευή στο Modenas Kriss που έχω για καθημερινή μου μετακίνηση μιας και ήταν η ώρα του! Το μοτέρ λύθηκε όλο έγινε βίδες πλύθηκε καθαρίστηκε και πήγα στο Δράκο για αλλαγή μπιέλας-πίρου ρουλεμάν στροφάλου πιστόνι και άνοιγμα του κυλίνδρου αλλαγή σε όλα τα ρουλεμάν του μοτέρ καμπάνα δισκάκια κοινώς έγινε πραγματικά καινούργιο. Όλα ωραία και καλά το δένω και κατά την παραλαβή βλέπω ότι μου έχει βάλει κινέζικο πιστόνι μάρκας Shark (που τα φτιάχνουν από λιωμένα κουτάκια αναψυκτικού...) Τέλος πάντων του λέω ότι θέλω ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ και όχι κινέζικο και το αλλάζουμε με ένα JMP made in Japan. Οπότε πάω και δίνω το νέο πιστόνι μαζί με τον κύλινδρο να γίνει έλεγχος γιατί κάθε πιστόνι είναι διαφορετικό και πρέπει να μετρηθούν οι ανοχές. Το παραλαμβάνω και τονίζω ότι το πιστόνι μπαίνει με δυσκολία μέσα ανευ ελατηρίων και μου λέει ότι είναι μετρημένο και ΟΛΑ καλά.... ΕΔΩ αρχίζει η ιστορία.... Δένω όλο το μοτέρ και μετά από 100χιλιόμετρα το λύνω να κάνω οπτικό έλεγχο γιατί τόσα χρόνια εμπειρίας δεν με άφηναν να κοιμηθώ ήσυχος και τι βλέπω το πιστόνι κώλος: Πιστόνι κώλος, κύλινδρος με σημάδια, οπότε και του το πήγα σήμερα να γίνουν τα απαραίτητα δηλαδή να δει το λάθος του, να αλλάξει το πιστόνι και να φτιάξει τον κύλινδρο, η απάντηση του ήταν ότι δεν φταίει αυτός και το λάθος δεν είναι δικό του και ήρθαν εξωγήινοι και κάτι τέτοια... Έτσι και είπα να το μοιραστώ μαζί σας μιας και τέτοια μαγαζιά που κοροϊδεύουν τον κόσμο δεν αξίζει να τους δίνουμε τα χρήματα μας γιατί είναι ακατάλληλοι για εργασίες. Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
  5. Επικό θέμα ΠΟΛΥ γέλιο!!! Πλάκα έχει και αυτός με το αμάξι που γράφει το σκούτερ ηχείο που και αυτός έχει καρναβαλικές τάσεις με περίεργο τιμόνι οργανάκια καθρέφτες περίεργους χαχαχαχαχαχαχαχα
  6. babisbabou

    Ανακατασκευή Modenas Kriss 111

    Καλησπέρα στο forum, έχω το παπάκι αυτό και έχει αρχίσει και κάνει γρρρρ γρρρρ γρρρρ Οπότε υποθέτω ότι πάω για ρουλεμάν στροφάλου, άρα κάτω όλο το μοτέρ για επισκευή και θα ήθελα να πάρω συμβουλές όσο αφορά την επισκευή του, πχ αν υπάρχουν καλύτερα ρουλεμάν στροφάλου και θα ήθελα να το ανεβάσω και στα 125 κυβικά μιας και βλέποντας ότι το νεότερο έχει την ίδια διαδρομή με το δικό μου να του άλλαζα και ένα πιστόνι, αλλά αν γίνει αυτό θέλω και άλλο σώμα τροφοδοσίας ή όχι? Ρίχτε ιδέες καθότι νέος στον χόρο των παπιών, 1 μήνα το έχω και έχω κάνει 1200km.
  7. Ευχαριστώ για την βόλτα, ήταν καταπληκτικό το ταξίδι!!! Τι ωραία που είναι η χώρα μας!!!
  8. http://gopro.com/cameras/hd-hero-960-camera/ αυτήν έχεις ALX?
  9. babisbabou

    Klx 250 vs sh300

    Η άποψη σου και καλώς την παράθεσες. Ανάλογα τις απαιτήσεις που έχει ο καθένας μας, για εμένα, το τονίζω πάλι ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ το abs είτε σε 2 τροχούς ή σε 4 είναι μη επιθυμητό, άχρηστο και περιττό. Με μεγάλη ρόδα μπροστά θέλει ειδική προσπάθεια να μπλοκάρεις και αφού μπλοκάρεις αν την κρατήσεις τόσο ώστε και να πέσεις κάτω!!!
  10. babisbabou

    Klx 250 vs sh300

    Αν και δεν έχουν επαφή λόγο διαφοράς κατηγορίας θα σου πω μιας και τα έχω βολτάρει και τα 2. Το SH είναι ένα μέτριο scooter. Το KLX, συγκεκριμένα το D-tracker που έχω αρκετή εμπειρία είναι ένα ολοκληρωμένο μηχάνημα που το μόνο που του λείπει είναι δύναμη και αν είχε θα μπορούσε να την διαχειριστεί άψογα. Στρίβει με απόλυτη ακρίβεια είναι ότι πρέπει για μέσα στην πόλη για γρήγορες βόλτες στο βουνό και τα πάντα όλα!!! Η διαφορές με το KLX είναι τα λάστιχα και μερικές ακόμα μικρές λεπτομέρειες φυσικά, αλλά σου έγραψα τα παραπάνω ώστε να πάρεις μια ιδέα για το εργαλείο αυτό. Από εμένα +748 για το KLX μιας και παίρνις ολοκληρωμένη μηχανή αλλά με λιγότερη δύναμη.
  11. Καταπάτηση άρθρου του συντάγματος. Μάλιστα, για να δούμε αν θα επέλθει δικαίωση. Και αν ναι θα καταργηθούν για του χρόνου σωστά?
  12. Σήμερα 27 και δεν μου έχει έρθει η ειδοποίηση... Προφανώς έχει έρθει στον παλιό ιδιοκτήτη? Γιατί να με ξέχασαν δεν υπάρχει περίπτωση... Τι γίνετε τώρα μόνο στην αφορία μπορώ να πάω και να κάτσω στην ουρά ένα χρόνο?
×
×
  • Create New...