Jump to content

Angelosathan

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    26
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Angelosathan last won the day on Αύγουστος 19 2016

Angelosathan had the most liked content!

Πόντοι

28 Excellent

Σχετικά με το μέλος Angelosathan

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    CBR1000rr 2004
  • myBike: Κυβισμός
    998cc

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    Panigale R

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

582 προβολές προφίλ
  1. Angelosathan

    Kawasaki joy 125r , δεν παει βημα.

    Εχω το παραπανω παπακι 2 χρονια , τον τελευταιο καιρο παρατηρω οτι εχει πεσει κατακορυφα η αποδοση του μοτερ , δηλαδη πανω απο 80-90 δεν παει με τιποτα... Καμια ιδεα?
  2. Φιλε Σαββα θα συμφωνησω , δεν ειμαστε εξυπνοτεροι απο την εταιρια που οριζει τις προδιαγραφες και δεν θα "παιξω" με το μοτερ του πελατη που κοστιζει 100000 ευρω , οχι , θα βαλω το λαδι που προτεινεται στο manual η καποιο αντιστοιχο του και θα κοιμαμαι ησυχος το βραδυ. Θεωρω ομως οτι αν παρουμε 2 multigrade λαδια απο 2 διαφορετικες εταιριες και τα αναλυσουμε η συσταση τους θα ειναι ομοια κατα 95% ισως και 100% σε μερικες περιπτωσεις. Απλα καποιοι πατανε στην ανησυχια μας και πουλανε το ταδε Motorcycle Oil 15-20 ευρω το λιτρο και μετα ερχεται η ιδια εταιρια και σου πουλαει το ιδιο λαδι με marine χαρακτηρισμο 90 ευρω ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ. Καταλαβαινετε που το παω ετσι;
  3. Καλημερα φιλε , ναι ετσι ειναι αλλα το οτι χρησιμοποιειται στη θαλασσα δεν σημαινει αυτοματως οτι θα εχει μεσα αυτα τα προσθετα , εχει να κανει με το που θα βαλεις το λαδι. Ενα gear-case λαδι δεν θα ειχε τετοια προσθετα , θα ειχε ομως ενα λαδι που βαζουμε στο stern-tube γιατι εκει κατοικει ο αξονας της προπελας και μερικες διαρροες θα τις εχεις.
  4. Καλημερα! Το κοστος ,αν δεν κανω λαθος, και για τις 2 μερες πιστα ειναι 130 ευρω!
  5. Λοιπον , οπως και στα μηχανακια μας ετσι και στους κινητηρες θαλασης υψηλων επιδοσεων υπαρχουν και "υγροι" συμπλεκτες , αυτο συμβαινει σε in-board και out-board κινητηρες αλλα το πιο συνηθισμενο ειναι σε in-board . Η χρηση ενος πολυδισκου συμπλεκτη σε σκαφος θα σημαινε πως εχεις gearbox, "μειωτηρα" (πειτε το οπως θελετε το ιδιο ειναι εδω) με μεταβλητη μειωση που θα πιανει απο 1.5:1 μεχρι και 6:1 , θα εχει λοιπον δυο , τρεις ακομα και τεσσερις "ταχυτητες" μειωσης μεσα σε αυτο το ευρος , εννοειται οτι τα προηγουμενα εχουν να κανουν και με τον τυπο της προπελας που ειναι αλλη κουβεντα. Επισης ενα τετοιο συστημα συμπλεξης αποροφα ξαφνικες αυξομειωσεις στις δυναμεις που ασκουνται στο gearbox και χαριζει μεγαλυτερη αξιοπιστια ειδικα σε συνθηκες που "εισαι και δεν εισαι" μεσα στο νερο :) Σε μια κοινη εξωλεμβιο σαν την παραπανω δεν χρειαζεται υδραυλικο συστημα συμπλεκτη , εχεις τη δυναμη να το κανεις με το χερι και δεν υπαρχει συστημα μεταβαλομενου "ratio" γιατι δεν χρειαζεται , αντε να βρεις καμια με 3 ταχυτητες συμπεριλαμβανομενης και της οπισθεν αλλα μου φαινεται υπερβολη. Σε αυτα "συνηθως" χρησιμοποιουμε λαδι παρομοιο με την βαλβολινη , ακριβως οπως στα αυτοκινητα οπως ειπατε , υπαρχουν ομως κινητηρες που χρησιμοποιουν το ιδιο λαδι με το "κιβωτιο" (μειωτηρα-συμπλεκτη) τους. Ολο το συστημα λειτουργει με ενα τυπο λαδιου ακριβως οπως και στα περισσοτερα μηχανακια. Αν λοιπον παρω ενα λαδι π.χ. 15-50 και το βαλω στη μηχανη μου γιατι να μην δουλεψει? Αυτη ηταν η απορια και στη αρχη.Κατανοω τις ,οχι και τοσο διαφορετικες, συνθηκες που λειτουργουν τα λαδια αυτα αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια ΟΧΙ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ-ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ . Το μονο που ισως να συμβαινει ,και το ειπατε και εσεις, ειναι να πατιναρουν οι δισκοι στο μηχανακι , γιατι ομως να πατιναρουν ? Ιδιο ιξωδες εχουμε , ιδια θερμοκρασια και ας θεωρησουμε οτι τα διασκακια ειναι σε καλη κατασταση. Ακομα δεν μπορω να πειστω οτι δεν κανει ... Hayabusas ελπιζω να σε καλυψα , υπαρχει πληθωρα συστηματων μεταδοσης κινησης στη θαλασσα , συστηματα που ανταγωνιζονται σε περιπλοκοτητα και τεχνολογια ακομα και αεροσκαφη , αρα ενα "ταπεινο" συστημα υγρου συμπλεκτη δεν ειναι και τιποτα. Θα χαρω πολυ να το αναλυσουμε αυτο οσο παει σε ενα διαφορετικο post :) Οριστε ενα gearbox προδιαγραφων... F1 ... της θαλασσας.... :) Με υγρο-πολυδισκο συμπλεκτη και μειωτηρα μεταβλητου ratio.
  6. Χαιρομαι που δημιουργησα απορια. Θα σου απαντησω εις βαθος το βραδακι γιατι θα με σκοτωσει η γυναικα.
  7. Ευχαριστω για τον χρονο σας φιλοι. Γνωριζω οτι το λαδι χρησιμοποιειται για να λιπανει τα παντα στη μοτοσυκλετα , το ιδιο συμβαινει και στις εξωλεμβιους που εχουν μεταδοση με γραναζι/δισκο για αυτο μπηκα σε σκεψεις. Δεν αξιζει να ρισκαρω προφανως. Ουτως η αλλως πριν λιγο γυρισα με τα καινουρια μου λαδια εμεινα στο spectro 15/50. Θα συνεχισω ομως την ερευνα για τις διαφορες που εχουν τα λιπαντικα αναλογικα με τη χρηση τους.
  8. Angelosathan

    Λιπαντικα ....προτασεις.

    Καλημερα καβαλαρηδες , εφτασε παλι ο καιρος για αλλαγη λαδιων. Αυτη τη φορα σκεφτομαι να χρησιμοποιησω διαφορετικο λαδι , τωρα εχω spectro platinum συνθετικο δεν εχω κανενα προβλημα αλλα εχω την εντυπωση οτι οι τιμες ειναι αρκετα τσιμπημενες. Στο επαγγελμα μου ασχολουμαστε παρα πολυ με λαδια και μπορω να βρω λαδια εξαιρετικης ποιοτητας σε καλη τιμη Κολαω ομως στο εξης , ποσο διαφορετικη ειναι η συσταση του οποιουδηποτε λιπαντικου για μοτοσυκλετα σε σχεση με ενα λιπαντικο που ειναι για κινητηρες θαλασσης ας πουμε....? Η βασικη συσταση ειναι σχεδον ομοια , το υξωδες ομοιο και οι θερμοκρασιες που ανεχονται ιδιες και αυτες. Τι κανει λοιπον το λαδι μου να κοστιζει 12+ ευρω το λιτρο οταν μπορω να βρω ομοιο ΕΠΩΝΥΜΟ λιπαντικο αλλα χωρις τον χαρακτηρισμο για μοτοσυκλετες? Τι να προσεξω? Τι δεν εχω καταλαβει? Θα χαρω να ακουσω γνωμες και προτασεις.
  9. Καλημερα φιλε , πιστευω πως δεν θα εχεις καποιο προβλημα αν το εχεις "βρει" , ισως παρατηρησεις ομως οτι σε μερικες αλλαγες, απο υψηλες στροφες ειδικα , τη στιγμη που κλεινεις το γκαζι θα εχεις κουνημα στο τιμονι. Το φαινομενο αυτο ενισχυεται ακομα περισσοτερο αν κλεινεις πολυ το γκαζι και αρκετα αποτομα. Αν κανεις ισα-ισα οτι πας να το κλεισεις η αλλαγη θα γινει πιο ομαλα.
  10. Angelosathan

    ΣΕΡΡΕΣ trackday 24-25 Σεπτεμβριου

    Βγηκαν οι ημερομηνιες και για Σεπτεμβριο . Περισσοτερες πληροφοριες εδω: http://www.track-day.gr/mainpage/ Δεν περνανε οι μερες :)
  11. Μανωλαδα - Κυλληνη καραδοκουν τρακτερ που μπαινουν στο δρομο οπως να ναι... Οσο για το βιντεο , ειναι 2 ωρες και ανεβαινει με ρυθμους χελωνας , απο εδω και περα θα τραβαω σε 720ρ .
  12. Χαλια ειναι σαν δρομος και επικινδυνος. Εκτος απο μικρα κομματια . Θα τελειωσει ποτε?
  13. Η εξατμιση αυτη http://www.oppracing.com/image_display.php?image=5968&id=3137 λεει οτι σου δινει 13.4 αλογα ... το θεωρω απιθανο χωρις χαρτογραφηση. Επισης , δεν μπορω να τη βρω καπου με ενα γρηγορο check , ισως να υπαρχει στο e-bay πιο ευκολα.
  14. Καλησπερα , μου ηταν δυσκολο να συμμετεχω πιο ενεργα στην κουβεντα καθως ειχα μονο κινητο μαζι μου , τωρα που εχω την πολυτελεια ενος πληκτρολογιου βεβαια θα ειναι πιο ευκολο.... Το μηχανακι εβγαζε138 αλογα πριν , τωρα 143 αλογα . Εχω τα χαρτια μπροστα μου οτι θελετε ρωτηστε . Καλησπερα φιλε νομιζω σε εμενα αναφερεσαι οποτε θα απαντησω , οταν εκανα την μετατροπη στην εξατμιση σκεφτηκα το ποσο στραγγαλιζει το μοτερ με ολη αυτη τη μακρια σωληνωση , τον καταλυτη και το πνιγμενο τελικο με τις 2 "τρυπιτσες" , περα απο το οτι ο καταλυτης ζυγιζει το λιγοτερο 6 κιλα οποτε ειναι υπολογισιμο βαρος , αφαιρεσαμε και το το κλαπετο της εξατμισης το οποιο καποια λειτουργεια περα απο τη μειωση του θορυβου δεν εχει. Ολα αυτα ειναι λεπτομερειες και δεν ειναι καποια σημαντικη βελτιωση αλλα δεν πιστευω οτι τα πραγματα γιναν χειροτερα οπως λες. Η ολοσωμη εξταμιση ειναι κατι που το σκεφτομαι . Εχεις ομως δικιο στο τελος , δυστυχως δεν εκανα το μηχανακι dyno με την εργοστασιακη εξατμιση και εργοστασιακα φιλτρα οποτε δεν μπορω να ξερω την βελτιωση . Καλησπερα , θα απαντησω και εγω αριθμημενα : 1. Ωραια , δεν κανει , αλλα γιατι? Σε σχεση με την stock ειναι πολυ καλυτερη στην ροη , εγω δεν την εφτιαξα για να περναει πιστοποιησεις την εξατμιση , ουτε θα με ελεγξει το κρατος για θορυβο οπως θα γινοταν με τη Honda που πρεπει να υπακουει σε στανταρντς ρυπανσης και θορυβου . Αυτοι οι κανονισμοι κανουν τις εργοστασιακες εξατμισεις βαριες και αποπνυκτικες για τον ογκο των αεριων που προσπαθουν να περασουν και ειδικα σε υψηλες στροφες. Με αυτο στο μυαλο μου εκανα τη μετατροπη. 2.Μπορεις να μου εξηγησεις πιο τεχνικα το λογο που το 5 υστερει απο το 3? Οι διαφορες ειναι πολυ μικρες στον τροπο λειτουργιας τους , τα θεωρω το ιδιο πραγμα αν τα εχεις μονα τους χωρις περιφερειακα. 3.Αυτο το εχω καταλαβει αλλα και παλι δεν ξερω αν αυτη η διαφορα αξιζει 2000 ευρω. 4.Δεν θελω πειραγμα εγκεφαλο για αυτο και πηγα στη dynojet. Και για το τελευταιο , το μηχανακι το "τρεξαμε" 9 φορες σε διαστημα 3 ημερων για τις ρυθμισεις πιστευω αν το καναμε αυτο για 2 εβδομαδες θα αγγιζα το κοστος εκκεντροφορων που θα ειχε και μεγαλυτερη διαφορα. Εχεις δυνατα νουμερα αυτο ειναι αληθεια , αλλα φταιει τοσο η εξατμιση ? Το μηχανακι σου εχει καποιες λεπτομερειες παραπανω οπως μεγαλυτερη συμπιεση , ισως εκεινη την χρονια να "βρηκαν" μερικα αλογα παραπανω με καποιο "εξυπνο" software , δεν το θεωρω απιθανο. Φιλικα παντα , συζητηση κανουμε. Γενικα , εριξα μια ματια στους συνδεσμους που παραθεσατε και εμαθα πολλα για τα δυναμομετρα και για τους χειριστες τους. Αν εισαι παρων στη διαδικασια νιωθεις μεγαλυτερη σιγουρια για τη δουλεια αλλα και παλι θα μπορουσε η "μαστορια" να γινεται και με καποιο software που "πειραζει" δεδομενα και παλι να σε κοροιδευει.
×
×
  • Create New...