Jump to content

PasDer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    18
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

3 Neutral

Σχετικά με το μέλος PasDer

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική
  • Γενέθλια 19/06/1997

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    ΑΘΗΝΑ
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    cbf
  • myBike: Κυβισμός
    125

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • dreamBike: Μοντέλο
    Tiger
  • dreamBike: Κυβισμός
    1050

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. Προσωπικα επειδη σκεφτομαι για αναβαθμιση απο το cbfακι υστερα απο 2 χρονια και κοιταζα κι εγω για καινουργιο καθοτι ειχα τον ιδιο καλο που λες εσυ,παραυτα μετα απο συζητησεις με πιο παλιους και εμπειρους στο χωρο κατεληξα στο οτι δεν αξιζει και θεωρω παρα πολλα τα λεφτα που ζητανε για μηχανες Α2. Να δωσεις γυρω στα 7000 για κατι που υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να το αλλαξεις σε 2~3 χρονια..ετσι θα προτεινα να δεις και τα σχετικα μεταχειρισμενα αυτης της κατηγοριας που και φθηνα τα βρισκεις και δε θα χασεις πολυ στη μεταπωληση αργοτερα και κανουν ολα οσα ζητας εξισου καλα με τα καινουργια που κοιτας. Εαν απο την αλλη δε θελεις πραγματικα να το σκεφτεις καθολου για μεταχειρισμενο,τοτε το cb με κλειστα ματια,οι φωτο το αδικουνε,απο κοντα ειναι το πιο ομορφο απο τα 3 και πιστευω καλυτερο λογω παραπανω κυβικων.
  2. PasDer

    Αγορά οικονομικής On-Off

    Καλησπέρα φίλε και καλώς ήρθες στο φόρουμ! Επειδή κι εγώ βρίσκομαι σε παρόμοια φάση με εσένα (έχω cbf και ψάχνομαι να αλλάξω εντός Α2) σκέφτομαι ακριβώς τα ίδια μοντέλα για την ίδια χρήση. Το cb πολύ καλό σε όλα οσα προσφέρει για μία μηχανη του Α2 αλλά αρκετά ακριβό κι όπως είπες δεν κυκλοφορούν μεταχειρισμένα κάτω των 5χιλ. Το versys το θεωρώ ίσως την πιο ολοκληρωμένη απάντηση στα θέλω σου,αλλά προσωπικα το βρίσκω κακάσχημο συν οτι θα πρέπει να μπλέξεις με ανανέωση άμεσα. Οσο για KLE 500 και bmw 650 είναι παρόμοια εργαλεία σε καλή τιμούλα μεταχειρισμένα και θα σε καλύψουν με το παραπάνω σε αυτά που ζητάς.Τα ίδια μοντέλα ακριβώς ζαχαρώνω κι έγω αν και στην εξίσωση έχω βαλει και το aprilia pegaso strada/trail/factory 650 από το 2005 και μετά.Πολύ πιο όμορφο και ξεχωριστό από τα άλλα 2 κατα την γνώμη μου και είναι εντος Α2.
  3. PasDer

    Honda CB500X

    Σωστα..το σκεφτηκα κι εγω να περιμενω τους καινουργιος χρωματισμους για το 2018..σε οτι αφορα νεο μοντελο,αυτο το οποιο φημολογειται να αντικαταστησει το X μου φαινεται προσωπικα κακασχημο..ειδωμεν Παντως το Χ στο ασημι ειναι τοσο ομορφο αλλα η κακογουστια εκει στη Χοντα εχει χτυπησει κοκκινο τελευταια..δεν του παει καθολου αυτη η κιτρινη βαφη+αυτοκολλητα..για να μην σχολιασω τον κακομοιρο πορτοκαλι πινακα οργανων επι 4 χρονια..
  4. PasDer

    Honda CB500X

    Καλησπερα και παλι σε ολους,γνωριζει κανεις αν ειναι δυνατο και κατα ποσο ειναι ευκολο να αφαιρεθουν τα αυτοκολλητα απο τα μοντελα του 16-17; Επειδη μαλλον θα καταληξω στο cb οπως ολα δειχνουν (ζητημα μηνων) και εχω αρχισει να σκεφτομαι για χρωματακι..ειμαι αναμεσα στο μαυρο ματ και το ασημι,θα προτιμουσα το ασημι αλλα αυτο το κιτρινο αυτοκολλητο μου καιει τα ματια.
  5. PasDer

    Benelli TRK 502

    Σαφεστατα και θα γινει test ride και των 2 καποια στιγμη και για ελεγχο ποιοτητας κατασκευης αλλα και για να δω σε ποιο απο τα 2 κουμπωνω καλυτερα προσωπικα. Επισης εχω ακομη μερικους μηνες μεχρι να γινει η αγορα..ισως το μεταθεσω ακομη παραπανω προς Ανοιξη με σκοπο να δω τι παιδικες ασθαινιες μπορει να βγαλει το benelli σε αυτο το διαστημα,καθως και τα διαφορα owner's reviews που θα προκυψουν με την παροδο του χρονου ειτε εδω ειτε απο εξωτερικο.Προτιμω μια σφαιρικη αποψη στο οτιδηποτε αγοραζω παρα να ακουσω απλως το Χ,Υ MCN για διαφορους λογους. Πολυ ενδιαφερον η πληροφορια για το περιοδικο,θα ρηξω μια ματια σιγουρα,σε ευχαριστω! Οσο για την καταναλωση που δινει η Benelli,νομιζω την ιδια δινει και η Honda στο cb επομενως θα κινουνται στα ιδια επιπεδα,αναλογως και τη χρηση.
  6. PasDer

    Benelli TRK 502

    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια! Η αληθεια ειναι πως με λιγοτερα λεφτα στο trk παιρνεις ενα πολυ πιο ολοκληρωμενο εργαλειο..οσο για την ομορφια ειναι υποκειμενικο,προσωπικα μου αρεσουν και τα 2 εμφανισιακα.. Το θεμα μου οπως ειπες εσυ ειναι οτι δεν μπορω να βρω πουθενα πληροφοριες για την καταναλωση και οπως ανεφερε ο φιλςο απο πανω,δεν ξερω ποσο προβλημα μπορει να αποδειχθουν τα 230κατι κιλα με εναν τετοιο κινητηρα. Στο cb κακα τα ψεματα τα 7χιλιαρικα πονανε..η Χονδα απλως παταει πανω στην Χ αξιοπιστια που μπορει να φερει το ονομα της..αν και την σημερον ημερα ακομη και οι γιαπωνεζοι μας κανουν νερα.. Ειναι μια δυσκολη αποφαση που πρεπει να παρω μεταξυ των 2..
  7. PasDer

    Honda CB500X

    Σας ευχαριστω πολυ και τους 2 για τις γνωμες σας! Η αληθεια ειναι πως για το cb εχω διαβασει και τις 100 σελιδες του θεματος,αρα γνωριζω τα θεματακια που εχει αλλα και τα πολλα καλα! Το μονο που με απασχολει πραγματικα ειναι το μεγεθος,που για το δικο μου 1.90 μου φαινεται καπως μαζεμενο σε συγκριση με το benelli. Υποθετω πως θα πρεπει να τα δοκιμασω και τα 2 και να παρω μια αποφαση επειτα.
  8. PasDer

    Honda CB500X

    Φιλε σε ευχαριστω για την απαντηση σου και καταλαβαινω απολυτα τι λες διοτι αυτο ειναι που με προβληματιζει. Η αληθεια ειναι πως στο cbfακι και μια ωρα να οδηγησω,που ειναι σαφεστατα πιο μικρο,δεν αντιμετοπιζω καποιο προβλημα ουτε σε πιασιμο ουτε απο τον αερα,εχω αρκετη ανοχη δηλαδη.Δεν ξερω βεβαια πως αυτα θα με επιρεαζαν σε ενα πολυωρο ταξιδι με ταχυτητες 120~130 χαω και δεν πιστευω οτι μπορω να το διαπιστωσω σε ενα test ride,γι αυτο και μπηκα να ζητησω γνωμες απο χρηστες που εχουν γραψει αρκετα χιλιομετρα με τη μηχανη αυτη και εχουν μια καλη αποψη στο πως συμπεριφερεται σε διαφορες καταστασεις. Ειμαι αναμεσα στο cb και στο benneli trk 502 τελευταια,το οποιο φαινεται πιο ογκωδες και σωστο για τα δικα μου "κυβικα" αλλα δεν ξερω καταποσο το μοτερ του μπορει να υποστηριξει αυτο τον ογκο.
  9. PasDer

    Benelli TRK 502

    Καλησπερα σας,ειμαι στην αναζητηση μηχανης για A2 και ψαχνομαι μονο για καινουργιο καθως εχει ηδη γινει καποια αποταμιευση και οτι παρω θα το παρω να το κρατησω για αρκετα χρονια,δεν εχω σκοπο να αλλαξω συντομα σε κατι μεγαλυτερο ακομη και οταν φτασω στο Α και ξερω τι χρειαζομαι απο το διτροχο μου κι ας ειμαι μολις 20. Με νοιαζει περισσοτερο η οικονομια παρα οι επιδοσεις και ψαχνω για μηχανη η οποια θα κανει τα παντα μετρια προς καλα,απο μετακινηση στην πολη μεχρι και ταξιδακια με 120-140 χαω δικαβαλος+φορτομενος με σχετικη ανεση χωρις να χρειαζεται μια περιουσια στη συντηρηση της. Το πρωτο που ειχα στο μυαλο μου ηταν το cb500x αλλα μου φαινεται καπως μικροκαμωμενο για το υψος μου (1.90) αν και για να ειμαι ειλικρινης δεν αντιμετοπιζω προβλημα στο cbf125 που ειναι σαφεστατα μικροτερο. Επειτα επεσα πανω σε αυτο το θεμα για το benelli που ειναι μια πολυ δελεαστικη προταση τουλαχιστον στα χαρτια σε συγκριση με το cb..παραυτα δεν εχω καταφερει να βρω αρκετες πληροφοριες μιας και στο Ελλαδισταν,οτι δεν ειναι Χοντα/BMW θαυεται πολυ γρηγορα. Εαν καποιος γνωριζει και θα μπορουσε να μου πει 2 λογια για το εν λογω μηχανακι και κατα ποσο καλυπτει αυτα που ψαχνω. Αποψεις του στυλ "Πηγαινε παρε ενα μουλτι ή gs στα 22 με 1200 κυβικα να κανεις τη δουλεια σου σωστα" θα τις αγνοησω για απλουστατους λογους οπως οτι δεν συμβαδιζουν με αυτο που ψαχνω,ενα καλουτσικο all-rounder δηλαδη.
  10. PasDer

    Honda CB500X

    Καλησπερα σε ολους,με λενε Πασχαλη και ειμαι 20 χρονων,οδηγικη εμπειρια σχεδον 2 χρονια σε ενα cbf125. Προ ολιγων ημερων ανοιξα ενα θεμα που αφορουσε τα μοντελα με περιοριστη για Α2,αλλα υστερα απο αρκετο ψαξιμο και καποιες απαντησεις συνειδητοποιησα οτι ειναι μεγαλο μπλεξιμο η υποθεση του να εισαι νομιμος αργοτερα με μια τετοια μηχανη. Εξ αρχης σκεφτομουν το cb500x και εκει καταληγω ξανα και ξανα οπως εχουν τα πραγματα στο Α2. Να ενημερωσω πως η χρηση της μηχανης προοριζεται κυριως για χρηση εντος Αθηνων αλλα και δικαβαλες εξορμησεις/ταξιδακια κατα καιρους.Σκεφτομαι μονο για καινουργιο καθως ηδη εχω μαζεψει ενα μεγαλο μερος του ποσου στην ακρη και μενουν κατι λιγες οικονομιες,ακομη εχω υψος 1.90 και 85 κιλα. Θα ηθελα λοιπον να ακουσω γνωμες των κατοχων σε οτι αφορα αξιοποιστια,ευχρησια,οικονομια της μηχανης και αν καποιος βρισκεται στα δικα μου "κυβικα" θα ηθελα να ακουσω τη γνωμη του σε οτι αφορα την ανεση.Να σημειωθει οτι δεν ειμαι ο 20χρονος με τα μυαλα στα καγκελα που θελει και ταξιδι να κανει αλλα και να κανει το 0-300 σε 3 σεκοντ.Αυτα που ζηταω απο το cb τα ανεφερα ηδη,δε με νοιαζει η τελικη του,με νοιαζει να κανει αυτα που θελω μετρια προς καλα.
  11. PasDer

    (new) Versys 650 A2

    Φιλε μου νομιζω πως με επεισες για το περιορισμενο Versys,μου λυθηκαν αρκετες αποριες. Τωρα μενει μονο να επικοινωνησω με καποια αντιπροσωπεια της καβα οταν θα εχω την ευκαιρια,για να μαθω τις τιμες (ποσο κοστιζει το περιορισμενο μοντελο και πιο ειναι το κοστος αφαιρεσης του περιοριστη). Με σκοπο να κρινω αν αξιζει να διαθεσω το Χ ποσο για να το αποκτησω 2 χρονια νωριτερα και να εχω το κεφαλι μου ησυχο μη μπλεκοντας ξανα με αλλο μεταχειρισμενο. Θεωρω παντως οτι λειπει πληροφορηση σε οτι αφορα τα περιορισμενα μοντελα των εταιριων στην Ελλαδα και θα μπορουσαν να λυσουν τα χερια πολυ κοσμου.
  12. PasDer

    (new) Versys 650 A2

    Φιλε Χ,δε θα σου κρυψω οτι το cb500x ηταν απο τα πρωτα που μου τραβηξαν το ενδιαφερον αλλα ηδη εκανα την καρδια μου πετρα και πηγα σε μεταχειρισμενο στο cbf-ακι μια φορα,δοξα το θεο δεν εχει κανει ουτε κιχ,αλλα εχω τη δυνατοτητα να παω για καινουργιο σιγουρα μεσω δανειου και για ντουκου παιζεται και θα το προτιμουσα ειναι η αληθεια. Καταλαβαινεις οτι θα ηθελα να βιωσω την καινουργιλα στη ζωη μου μια φορα και να ξερω απο τα 0 χλμ τι μεταχειριση εχει αυτο που οδηγω. Επισης ετυχε να κατσω (αλλα οχι να οδηγησω) το cb και μου φανηκε πολυ μαζεμενο για τις διαστασεις μου (1.91 και 85 κιλα οπως προανεφερα),το ιδιο και με το καινουργιο versys στο οποιο με το που εκατσα πανω του ενιωσα πολυ ανετα,σαν το σπιτι μου.Εχω την εντυπωση οτι το cb ειναι αρκετα μικροκαμωμενο και δικαβαλο,φορτομενο θα ζοριζεται καπως και δε θα με βολεψει αλλα αυτη την απορια μπορει να μου την λυσει καποιος κατοχος.Σαφεστατα υστερει και σε ποιοτητα συγκριτικα με το versys οχι πως ειναι κακο,ειναι παρα πολυ καλο μηχανημα,αλλα σιγουρα χανει σε καποια κομματια με το πιο μεγαλο,νεο και λιγο πιο ακριβο versys. Συν οτι δινοντας ενα ποσο το οποιο θα ξεπερασει τα 5κ (τοσο παιζουν τα μεταχειρο cb απο οτι εχω δει) θα ηθελα να παρω κατι το οποιο θα με καλυψει για αρκετα χρονια απο το Α2 μεχρι το απεριοριστο και κατι τετοιο πιστευω μπορει να γινει μονο με τις περιορισμενες εκδοσεις. Αν βρω ακρη με το τι παιζει με τις περιορισμενες εκδοσεις,το versys ειναι μονοδρομος χωρις να το σκεφτω καν και θα το κρατησω οσο αντεξει,βγαζοντας τον περιορισμο οποτ νιωσω ετοιμος,γιατι ειναι ενα εργαλειο που τα κανει ολα αρκετα καλα και συμφερει,δεν κυνηγαω ουτε επιδοσεις ουτε κοντρες ουτε καγκουριλικια κι ας ειμαι μονο 20,κυνηγαω την ανεση,την ευχρησια και την οικονομια (ξερω οτι με αυτο το σκεπτικο πας για NC DCT αλλα το θεωρω απαισιο σχεδιαστηκα). Η χρηση που θα κανω ειναι κυριως μεσα στην Αθηνα και απο εκει και περα να μπορω να κανω τις εξορμισουλες μου ευχαριστα,καθως και το Αθηνα - Αλεξανδρουπολη οποτε χρειαστει καθως σπουδαζω στην Αθηνα και καταγομαι απο Αλεξανδρουπολη αρα ανεβω-κατεβαινω (το ταξιδι οδικως ειναι κοντα στα 900χλμ) συχνα-πυκνα καθως και να κανω τα καλοκαιρια ταξιδακια φορτομενος και δικαβαλος και οχι με τελικες,αλλα με λογικες ταχυτητες ταξιδιου μεχρι 140 ας πουμε. Συγνωμη αν κουρασα με το μπλαμπλα και ευχαριστω για το χρονο σας.
  13. PasDer

    (new) Versys 650 A2

    Σε ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σου,ησουν κατατοπιστικοτατος. Φανταζομαι οτι η τιμη και να αλλαζει δεν θα αλλαζει δραματικα,σε σημειο που δε συμφερει καθολου η αγορα της,αλλα για ακριβες τιμες θα μαθω οταν με το καλω επισκεφτω την αντιπροσωπεια. Να σου πω την αληθεια,στο τεχνικο κομματι του περιοριστη καταλαβα τα μισα,καθως δεν ειμαι τοσο εμπειρος μηχανικα..Αρα η αφαιρεση ειναι δυνατον να γινει,πολυ θετικο αυτο. Τωρα η αφαιρεση γινεται απο την ιδια την αντιπροσωπεια οποτε θελεις ή το πας καπου αλλου,γνωριζουμε; Επισης εαν καταλαβα σωστα στην αδεια θα αναγραφεται η ισχυς με το περιορισμο..κατι το οποιο με συμφερει στη μεταπωληση,αλλα υπαρχει περιπτωση να προκυψουν τυχων προβληματα με την ασφαλεια/διπλωμα σε τυχων ατυχημα/ελεγχο; Εννοω αν αφαιρεθει ο περιοριστης πριν την αποκτηση του Α για παραδειγμα.
  14. PasDer

    (new) Versys 650 A2

    Γεια σου φιλε,καλως σας βρηκα. Εχεις ενα δικιο σε οτι αφορα την κατηγορια,οι εταιριες τα κατατασουν στα adventure,βεβαια κανενα απο τα 2 δε μου φαινεται κοντα στο 50/50 (μιλαμε για μαμα εργαλειο παντα) Για να μην μπλεξουμε με κατηγοριες διοτι οντως δεν τις γνωριζω τοσο καλα,θελω μια μηχανη που να τα κανει ολα τουλαχιστον μετρια,απο το να πας σχολη/δουλεια μεχρι ταξιδακια μονος/διπλος εντος Ελλαδας χωρις να δινω ενα νεφρο στη συντηρηση,να αντεξει αρκετα χρονια και να το ευχαριστηθω. Νομιζω πως κοιτωντας προς τα Versys/Tracer κλπ της μεσαιας κατηγοριας ειμαι στο σωστο δρομο για τα θελω μου. Βεβαια με υψος 1.91 και 85 κιλα,τεινω προς το versys που ειναι το πιο ψηλο και το θεωρω το πιο ολοκληρωμενο εμφανησιακα δεν ειμαι σιγουρος ποιοτικα με τα υπολοιπα στη κατηγορια. Εχεις απολυτο δικιο στο οτι θα ηταν σωστο να παω σε μια αντιπροσωπεια,αλλα τη συγκεκριμενη στιγμη και για τις επομενες 25 μερες θα βρισκομαι εκτος Αθηνων κι εδω που ειμαι δεν παιζει αντιπροσωπεια κοντα. Απλως ετυχε να εχω μια κουβεντα με εναν γνωστο που αναφερθηκε στα κιτ περιορισμου που εχουν καποια μοντελα μαμα για Α2 κι ετσι αρχισα το ψαξιμο χωρις να βρω απαντησεις σε αυτα που ρωταω. Ετσι λοιπον υστερα απο αρκετες ωρες ψαξιμο,βρηκα οτι το verys 650 οντως πωλειται και με κιτ περιορισμου Α2 (αναφερεται τελικα στη σελιδα της καβα) βεβαια δεν βρηκα απαντησεις στα αλλα 2 ερωτηματα,γι αυτο και ρωτησα εδω,μηπως καποιος εχει ηδη βρεθει στη θεση μου,καθως τα νεα διπλωματα ταλαιπωρουν κοσμο εδω και μια 4ετια ηδη,ελπιζοντας οτι θα μπορουσα να μαθω καποια πραγματα μεχρι αν εχω την ευκαιρια να ρωτησω ο ιδιος σε καποια αντιπροσωπεια.
  15. PasDer

    (new) Versys 650 A2

    Γεια σας,ονομαζομαι Πασχαλης και ειμαι 20 χρονων,εδω και 1.5 χρονο οδηγω ενα cbf125 Λοιπον,επειδη το στυλ μηχανης που θελω να ακολουθησω ειναι κατι σε στυλ versys/tracer (sport tourer) θα ηθελα να κανω μερικες ερωτησεις σε οτι αφορα τις εκδοσεις για Α2 αυτων των μοντελων. 1.Στη νεα σελιδα της καβα,δεν παρατηρησα καπου το σηματακι για την εκδοση Α2,ετσι αναρωτιεμαι εαν ακομη υπαρχουν στη παραγωγη 2.Η τιμη της Α2 εκδοσης ειναι ιδια με αυτη του κανονικου; 3.Ειναι δυνατον στα 22 με το απεριοριστο να αφαιρεθει ο περιορισμος του Α2 ειτε απο την αντιπροσωπεια ειτε με καποιο αλλο τροπο; Αν ναι ποιο ειναι το κοστος; Εαν καποιος γνωριζει και μπορει να απαντησει θα με βοηθουσε πολυ,ευχαριστω για το χρονο σας!
×
×
  • Create New...