
Konmacro
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
276 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
39 ExcellentΣχετικά με το μέλος Konmacro
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
- Γενέθλια 22/12/1992
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://https://www.youtube.com/channel/UCwwXqA0Z4g9I_wbhXwFOsVA
Άλλα Στοιχεία
-
Τόπος
Αίγιο
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
YZF-R125
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
BMW
-
dreamBike: Μοντέλο
S1000RR
-
dreamBike: Κυβισμός
1000
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
903 προβολές προφίλ
-
Ο σκοπος μου ειναι να το κανω στον μαμισιο εγκεφαλο.. επισης εχω ολοσωμη εξατμιση mivv. Και πιο πολυ για την χρηση πολης θελω την χαρτογραφηση για οικονομια, να κοβει δυναμη και να δινει οικονομια.. ποιος χρειαζεται 130 αλογα εντος πολης αλλωστε.. ετσι κ αλλιως δεν κανω και ιδιαιτερα ταξιδια εδω και πολυ καιρο.
-
Γενικως για 125 πανω απο 3/100 δεν αξιζει τον κοπο, χιλιες φορες να πας για ενα 250-300 που θα καιει 3,5-4/100 στη χειροτερη.
-
Αρκετα ψηλα, τοσο εκανα εγω με το 600 το τετρακυλινδρο με σχετικα επιθετικη οδηγηση μικτα μεσα-εξω μη σου πω πιο πολυ μεσα.
-
Καλησπερα, παει καιρος που να εχω ποσταρει οτιδηποτε, ειχα λοιπον μια απορια πανω σ'ενα θεμα για το οποιο δεν γνωριζω σχεδον τιποτα.. εβλεπα λοιπον τις προαλλες σε κατι αγγελιες ενα μηχανακι οπου ειχε ο ιδιοκτητης του προσθεσει επιπλεον 2 χαρτογραφησεις, ειχε δηλαδη συνολο 3 (την εργοστασιακη, μια για πολλη δυναμη και μια για πολλη οικονομια). Αυτο μπορει να γινει σε οποιοδηποτε μοντελο με εγκεφαλο? (Honda CBR 600RR '03) ας πουμε? Εγω θελω μια χαρτογραφηση ακομα να βαλω για οικονομια. Ειναι εφικτο? Ειναι πολυ ακριβο? Και μετα πως δουλευει πως εναλλασσεις απο τη μια στην αλλη?
-
Νομιζω καποια 150 τα οδηγας με Α1 γιατι εχουν 15 η λιγοτερα αλογα, οπως το Symphony/Agility 150/SH150i κτλ.
-
Αστυνομευση στην Αθηνα.(ομαδες δελτα/διας)
Ο Konmacro δημοσίευσε στο Θέμα του dim_gal
Σκόρπιες σκέψεις – προβληματισμοίΝαι και τοτε που υπηρχε αστυνομοκρατια δεν ειδα βελτιωση στις κλοπες, ακομα εκλεβαν μηχανακια, μονο για να κανουν πλατες στους πολιτικους και για την "προληψη επεισοδιων" υπηρχαν αρα 1000 φορες χωρις αστυνομια. σε πολλες περιοχες επαρχιας που δεν υπαρχουν μπατσοι σχεδον καθολου οι κλοπες ειναι λιγοτερες (απο ολες τις περιοχες αθροιστικα) σε συγκριση με την Αθηνα -
Αγιο ειχε ο ανθρωπος, επειδη ειμαι και κοντα, αμα αποφασισει να παρει ενα φλωγοβολο και να κανει παραναλωμα ολη τη "συνοικια" πες του οτι θα ερθω να βοηθησω (y)
-
Δε μπορω να καταλαβω γιατι ΚΤΜ με τοσο πολυ προβαδισμα, Aprilia δαγκωτο!
-
θες πολυ περισσοτερα φραγκα και δεν θα εχεις την ιδια αξιοπιστια ουτε θα κανεις αποσβεση ποτε. Ειδικα αν το δωσεις χανεις αξια μεταπωλησης. Ασε που ετσι καις περισσοτερα ενω με της yamaha λιγοτερα.
-
Και καλα εκανες που δεν το πειραξες, για πολυ λιγα μηχανακια υπαρχουν γνησια και αξιοπιστα κιτ κυβισμου (πχ για το δικο μου υπαρχει της Yamaha και αυτο εβαλα, δε θα εβαζα για κανενα λογο ξενα κιτ malossi/polini κτλ που υπαρχουν) επισης και γιατι δε βγαινει πια αυτο το μηχανακι και οταν ειναι εργοστασιακο και οχι πειραγμενο εχει αξια μεταπωλησης. Και το βλεπω ζωντανα ο κολλητος μου ποσο πασχιζει να δωσει το dynamik του που του εχει κοστισει 2500 ευρω και παρακαλαει να το δωσει 800 γιατι ειναι πειραγμενο καιει τον κωλο του κανει πολλη φασαρια βγαζει βλαβες κτλ. Ενω αν ηταν εργοστασιακο θα το ειχε ηδη δωσει πανω απο 1000-1200.
-
Πολλαπλασιαστη/πηνεια εχεις κοιταξει για το μπερδεμα? Γιατι πολλες φορες δεν ειναι μονο το καρμπ. Αν με ενα καθαρισμα και ρυθμισμα του καρμπ φτιαχνεται τοτε κλαιν. Επισης για την καπνα φταιει και το λαδι, αν βαζεις φθηνιαρικο θα σου πεταει πολυ ασπρο καπνο. Αν βαλεις ενα καλο motul/castrol φουλ συνθετικο δε θα σου πεταει καθολου. Βαζει ο πατερας μ Motul συνθετικο στο dt200 του και δεν πεταει καθολου. Αν καποια στιγμη αλλαξεις εξατμιση, η ιδανικη θα ηταν να βαλεις μια scarov (η οπως γραφεται) αν (μακαρι κιολλας) δεν εχεις κανει υπερκυβισμο.
-
Δεν ειναι περιπλοκο, συνηθως απλα την κανεις απ'τα δεξια ειδικα αν η πινακιδα σου δεν ειναι ιδιαιτερα ορατη λογω θεσης/λασπης η και των 2. Τωρα εγω μιλαω για οποιον ειναι τελειως ψειρας και θελει να καλυψει ακομα και αυτο το 0,01%
-
ψαξου και λιγο μονος σου στο car gr / ebay μπας και βρεις αυτα που θες μη σε κλεβουν με τα overpriced δηθεν "γνησια" και με πολλη εργασια. Επισης ενα διχρονο με βασικες γνωσης μηχανολογιας λυνεται και ξανα δενεται, λογω του απλου μοτερ που εχουν. Δεν εχει βαλβιδες δεν εχει ψεκασμο/εγκεφαλο κτλ για να τρεχεις σε εξειδικευμενους αναγκαστικα.
-
Μεταβιβαση 50cc θελει διπλωμα?
Ο Konmacro δημοσίευσε στο Θέμα του kostas1708
Ερωτήσεις / Γραφειοκρατία / ΚΤΕΟΑν εχεις αφμ μπορεις κανονικα, ανεξαρτητα με το αν εχεις διπλωμα η οχι. Εγω πριν βγαλω διπλωμα για οτιδηποτε αγορασα 600 κυβικα μηχανη μονος μου. -
Μα τα διοδια δεν ειναι πλεον δημοσια, πουθενα. Δε συντηρει τιποτα ουτε εισπρατει κανενα ιδιαιτερο κερδος.. προτιμησαν αντι να εισπρατουν μερικα εξτρα δις ανα χρονο να παρουν μια μιζα και να αφησουν τους μεγαλοεργολαβους να τα τσεπωνουν για παρτη τους.