Jump to content

ger_zoym

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    441
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    3

ger_zoym last won the day on Απρίλιος 17 2015

ger_zoym had the most liked content!

Πόντοι

372 Excellent

Σχετικά με το μέλος ger_zoym

  • Κλάση
    παραpresident

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Καβαλα
  • Ενδιαφέροντα
    δεν προλαβαινω

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    TDM

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1420 προβολές προφίλ
  1. Γεια σας παιδια.πρεπει να μιλησω επειγοντως με καποιον διαχειριστη σχετικα με ενα θεμα που ειχα ανεβασει πριν 2 χρονια.Οποιος ξερει καποιον διαχειριστη η ειναι ο ιδιος διαχειριστης ας με στειλει ενα μνμ

    1. karellen

      karellen

      Πάτα forums πάνω αριστερά,μετά πήγαινε κάτω κάτω,πάτα Συντονιστική Ομάδα και στείλε πμ σε όποιο λεβέντη γουστάρεις.

  2. Ρε φιλε τι λες τωρα?Εμενα η μανα μου εχει αγροτικο στο ονομα της για καθαρα φορολογικους λογους και δεν εχει διπλωμα.Γιατι να συνδεετε ενα οχημα με εναν κατοχο διπλωματος οδηγησης?Αλλο η φορολογικη χρηση και αλλο η οδηγικη
  3. ειχα βαλει στο κοντερ και στα λαμπακια ενδειξεων led T10 (στο tdm850) λευκο φως. Aποτελεσμα το φως που βγαζαν τα led βαρουσε μονο μπροστα κατι που στα καδραν του tdm δεν βοηθαει και ετσι ειχα παρα πολυ χαμηλο φωτισμο.Στις ενδειξεις που εβαλα και εκει led ειχα επιπλοκες καθως το ρευμα που περισσευε (καθως το led καιει λιγοτερο) πηγαινε απο δω και απο εκει.Πατουσα φρενο και αναβε το λαμπακι της νεκρας και το φως πορειας.Τα εβγαλα ολα και εβαλα λαμπες πυρακτοσεως ασπρες (μπλε γυαλι).
  4. Ωραιος.Παντως βαση εμπειριας οσοι εβαψαν πλαστικα απο enduro -motocross αργα η γρηγορα ειδαν οτι το χρωμα θα σκασει,ειτε γιατι ειναι ευκαμπτα τα πλαστικα ειτε απο τους κραδασμους κτλ.Καλη μαγκια το αυτοκολητο
  5. ger_zoym

    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ENDURO ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ 5-6-7/06/2015

    To Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro έρχεται στις Σέρρες! Ο μεγάλος αγώνας που τόσο περιμέναμε επιστρέφει στο μέρος που γινόταν επί πολλά έτη! Το Αθλητικό σωματείο Auto – Moto Club of Serres (ΛΑΜΣ), υπό την αιγίδα της Αθλητικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΑΜΟΤΟΕ) έχει καταβάλει τεράστιες προσπάθειες για μια άψογη διοργάνωση. Φέτος τα paddocks θα είναι στην περιοχή της Κοιλάδας, μέσα σε κεντρικό σημείο της πόλης με έντονη ζωή και αθλητικέ δραστηριότητες, και βασικά δίπλα στο βουνό! Έδρα θα είναι το ξενοδοχείο Elpida Resor t& Spa με το Park Ferme και την εκκίνηση να γίνονται στον κεντρικό δρόμο της κοιλάδας! Έτσι η διαδρομή θα περιλαμβάνει πολύ μεγαλύτερα ποσοστά off road, ενώ οι 4 κύκλοι του αγώνα δίνουν την ευκαιρία στους θεατές να απολαύσουν συχνά περάσματα από τις 12 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα (3 διαφορετικές, Enduro, Motocross και Extreme που επαναλαμβάνονται 4 φορές) που θα λάβουν χώρα στην περιοχή του Αη Γιώργη και του Ελαιώνα. Ο 4ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro που φέτος συγκεντρώνει ήδη πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από τις μεγάλες εργοστασιακές ομάδες, θα γίνει στην μοναδική πόλη της Μακεδονίας το τριήμερο 5 – 7 Ιουνίου. Παράλληλα όμως, οι Έλληνες αναβάτες θα έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν περισσότερο από ποτέ έναν αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro, αφού θα μπορούν να συμμετέχουν σε ειδική κατηγορία Ελλήνων αναβατών, με τις ίδιες διαδρομές και στον ίδιο αγώνα. Περισσότεροι από 100 αθλητές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro θα κατακλύσουν τις όμορφες Σέρρες. Μαζί με τις μεγάλες ομάδες τους, τις εκατοντάδες των ανθρώπων της διοργάνωσης και τους πολυάριθμους θεατές, σε συνδυασμό με την παράλληλη διοργάνωση Ελληνικού αγώνα η περιοχή αναμένεται να γεμίσει με περισσότερους από 6.000 επισκέπτες. Την Παρασκευή το απόγευμα στις 17:00 στην περιοχή του Αγ. Γεωργίου θα διεξαχθεί το SuperTest ενώ το Σαββατοκύριακο η Ειδική διαδρομή Extreme και Enduro καθώς και ενδιάμεσος σταθμός της διαδρομής θα είναι στο ίδιο ακριβώς σημείο. Επίσης το Σαββατοκύριακο στο 3o km του δρόμου προς την Μονή του Αγ. Προδρόμου θα διεξαχθεί η ειδική διαδρομή Motocross. Σας περιμένουμε όλους στο μεγαλύτερο μοτοσυκλετιστικό γεγονός της χρονιάς που γίνεται στη χώρα μας! Στην διοργάνωση μπορούν να συμμετάσχουν κι εθελοντές από όλη την Ελλάδα που επιθυμούν να βοηθήσουν και να ζήσουν από κοντά μια μεγαλειώδη διοργάνωση. Εκ μέρους της οργάνωσης, Auto – Moto club of Serres Email: ewcserres2015@yahoo.gr, grammateialams@yahoo.gr Web: http://www.lams.gr, http://serresewc.lams.gr/ Fb: https://www.facebook.com/pages/Serres-E ... ts&fref=ts
  6. Για βοηθησε με λιγο να καταλαβω.Τα number plate και τα φτερα μπροστα ψυγειου ροδας ειναι βαμενα?
  7. (Μακης)...Κοιτα,ισως ειναι και θεμα αγωνιστικο.Στην πιστα (ασφαλτινη) σε αγωνιστικους ρυθμους ο κινητηρας ετρωγε πολυ ζορι.Επειδη τρεχαμε εναν αγωνα και στον επομενο επρεπε να υπηρχε η σιγουρια οτι δεν θα προδωσει ο κινητηρας,επεφτε λυσιμο και δεσιμο ξανα.Μεσα στον κινητηρα φαινοταν η πραγματικη ζημια που εκαναν οι συνθηκες τις ασφαλτου και η διαφορετικη λειτουργια ενος χωματινου κινητηρα σε ασφαλτινες συνθηκες.Τελος παντων οι συνθηκες πολης με συνθηκες πιστας ασφαλτινης ειναι λιγο διαφορετικες οποτε για αυτο πιθανον να ειχες και ΜΗ αρνητικα αποτελεσματα Παρεπιπτοντως τωρα που ειδα το βαψιμο του σκελετου με θυμησε του φιλου μου.Ιδιο χρωμα ακριβως,απλως αυτος το εβαψε σε εργοστασιο που παραγει αλουμινια κτλ με ηλεκτροστατικη
  8. Αν ηταν μαμα crf450 μετατροπη σε sm θα σου ελεγα τις εμπειριες που εζησα με το crf φιλου αγωνιζομενου σε supermotard και το ζορι που τρωγαν τα μετατροπιασμενα μοτοκρος στην ασφαλτο...αλλα το δικο σου project ειναι αλλη φαση.Περιμενω και γω φωτο και βιντεο
  9. ger_zoym

    TTάρα 600 sm!

    ωραιο.πολυ ωραιο.εχε το νου σου αν παρεις μασκα να ναι επωνυμη διοτι εγω που πηρα μια που εμοιαζε με επωνυμη,η θερμοκρασια που ανεπτυξαν τα ''σποτακια'' του φαναριου ελιωσαν το πλαστικο (εφοσων θα βαλεις number plate με φωτισμο)
  10. Εχουμε κατι απο προγραμμα,συγκροτηματα κτλ?
  11. Θα διαφωνησω μαζι στο γεγονος οτι η μετατροπη ενος cafe race δεν εχει δικη της προσωπικοτητα.Ειμαι φανατικος αυτου του ειδους (οπτικα τουλαχιστον καθως δεν ετυχε να φτιαξω ποτε) και για καλη μου τυχη εχω ''καλωδιακη'' tv και για ακομη καλυτερη τυχη εβλεπα εκπομπες με μετατροπες μοτοσυκλετων σε cafe race.Οι μορφες ειναι παρα πολλες που μπορεις να δωσεις σε ενα τετοιου ειδους μοτοσυκλετας και μπορεις να παιξεις με παρα πολλες μετατροπες.Ο καθενας βαζει την προσωπικη του αισθητικη πανω σε μια τετοια μετατροπη.Αλλωστε ο λογος υπαρξης των cafe race ηταν η μετατροπη μιας καθημερινης μοτοσυκλετας ακομα και ενος νεου μοντελου σε μοτοσυκλετα που θα μπει σε πιστα.Δεν ειναι θεμα να ειναι παλιο μοντελο.Μεχρι και kawasaki z1000 το μετετρεψαν σε cafe race.Το θεμα ειναι εσυ πως νιωθεις για να το μετατρεψεις οπως γουσταρεις. Στο εξωτερικο εχει συνεργεια που ασχολουνται μονο με μετατροπες cafe race.
×
×
  • Create New...