Jump to content

leonardo3

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος leonardo3

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia
  • myBike: Μοντέλο
    leonardo

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

193 προβολές προφίλ
  1. leonardo3

    CB00X/F & MT03

    Καλησπέρα παιδιά, εν τέλει μετά απο πολύ σκέψη και ψάξιμο, εχω καταλήξει στο F. Αυτο που σκέφτομαι όμως τώρα, ειναι να μην πάω σε καινούριο, αλλα σε μεταχειρισμένο, ωστε να μην εχω τόσο μεγάλη απώλεια αξίας αν πχ σε 1 χρονο το βαρεθώ η δεν μου κάνει κλπ. Απ οτι βλέπω δεν υπάρχουν πολλά προς πώληση στο car. Οι τιμές που παιζουν αυτη τη στιγμή είναι 6770 '20 καινούριο, 6100 ΜΥ18 καινούριο, και απο κεί και περα μοντελα τυπου 18 με γυρω στα 5κ και 25κ χλμ. Ιδανικα θα ήθελα κάποιο μοντελο 13-15(για το οπτικό, δε ξερω αν εχουν σημαντικές ουσιαστικες διαφορες),με μαξ 30κ χλμ γυρω στα 4000+. Υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κατι τέτοιο σε αυτη την τιμη; και εσείς πως θα κινουσασταν σε αυτη την περίπτωση; Ευχαριστω ολους για τις απαντήσεις σας
  2. leonardo3

    CB00X/F & MT03

    Νέο σκούτερ δεν παίρνω σιγουρα, δεν θα εδινα τοσα λεφτα για κατι τετοιο, και επιπλεον οπως εχω πει και πιο πανω, για τα μαζεματα του το σκουτερ που εχω τωρα θελει χοντρικα 1 χιλιαρικο και για μενα δεν αξίζει. Στις αναγκες που παραθέτεις θα εβαζα μαλλον τις ανέσεις οδηγου συνοδηγου στο τέλος, αν αυτο αναφερεται σε πιασιμο σε ταξιδι η μακρινο δικαβαλο κλπ. Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζι σου, δεν είναι οι κύριοι τροποι που θα χρησιμοποιηθεί η μηχανη. Εν τελει λοιπον , η προταση σου είναι κάποιο απο τα naked;
  3. leonardo3

    CB00X/F & MT03

    Δέν έχω δεί κάτι σε scrambler που να μ΄αρεσει. Σχετικά με το MT, είναι αυξημένη η κατανάλωση σε σχεση με το cb,ας το επιβεβαιώσει φυσικά και αν το έχει καποιος απο εδω , χωρις κιολας να είναι και πιο γρηγορο, ενω το cb εχει μεγιστο φορτίο 185kg. Σε οτι και να πάρω σίγουρα υπάρχει το ενδεχόμενο να μπεί μπαγκαζιέρα, και στο MT οντως φαινεται πιο ασχημη απ ολα και πιο ακριβη απ οσο λες. Στο F που την έχω δει σε καποιες φωτο, δεν με ενοχλεί τόσο, αρκεί να μήν είναι πάνω στο μηχανάκι συνέχεια. Αυτο που μου φαίνεται ενοχλήτικο ομως είναι η σχαρα που θα μένει επάνω σε οποιο απο τα 2 naked. Δεν έχεις άδικο σε αυτο που λες, το θέμα μου είναι πιο απο τα 2 θα καλύψει περισσότερο την συμβίωση που έχω σκεφτεί με τη μηχανη. Αρχικα, επειδή δέν εχω οδηγήσει πότε naked μηχανη με πολλα χλμ, και το σκουτερ εχει αρκετη ανεμοκαλυψη, δεν εχω βιώσει την κατάσταση με το σφυροκόπημα του αέρα οπως διαβαζω γενικα. Ομως, η πρώτη περίπτωση που περιγράφεις, δλδ τα χωματινα, θα συμβαίνουν 5-10 μερες το χρόνο πιθανότατα στις διακοπες, ενω ακομα και εθνική max αποσταση που θα κάνει συχνα το μηχανακι ειναι 50χλμ και ουτε. Απο την άλλη, το naked ναι μεν ταιριάζει περισσότερο στο προφίλ εντός πόλης στο οποίο ως επι το πλείστον θα λειτουργώ, και ακόμα και σε αυτές τις στροφοδιαδρομές, αλλα εκει είναι το θεμα του οτι δέν μπορείς (αισθητικά ή και πρακτικα/εργονομικα) να βάλεις μια μπαγκαζιέρα ακομα και εντός πόλης αν θές για κάποιο λόγο να μεταφέρεις κάτι πέρα απο ταξίδι. Το F για τον πίσω τι υποχωρήσεις έχει; Γενικά, νομίζω οτι δυσκολεύομαι να αποτάξω και τις ευκολίες που παρείχε το σκούτερ απο πάνω μου και γι αυτό τα έχω λίγο μπερδεμένα.
  4. leonardo3

    CB00X/F & MT03

    Απ οτι μου είπε ο μηχανικός πράγματι θελει γυρω στα 3-4 κατοσταρικα, αλλα οπως μου το εξήγησε θα γίνει στην ουσία ρεκτιφιε στο μισο κινητήρα, και αργότερα επειδη θα δουλευουν ανομοιομορφα θα θελει αλλα τόσα για τον αλλο μισο, και οτι με 130.000 χλμ καλυτερα να εβρισκα ενα αλλο μοτερ. Σε κάθε περίπτωση αυτό είναι η αφορμή, ετσι κι αλλιώς σκόπευα να αλλάξω όχημα κάποια στιγμή, οποτε αντι να ρίξω λεφτά σε αυτό, ειπα να τα ρίξω στο καινούριο. Προσωπικά δεν θέλω να μπω σε αυτή τη διαδικασία να μετατρεψω και να ταιριαξω πραγματα στο μηχανακι αρχικα, και επιπλέον, οπτικά τουλάχιστον, γιατι οδηγικά προφανώς δεν ξερω, και γι αυτο ρωτάω εδω, δεν με τρελαίνει το πισω μερος του (σελα εξατμιση κλπ.). Τέλος όπως είπα και πιο πάνω το διπλωμά μου είναι Α2 όποτε δεν καλυπτει αυτη τη μηχανη, και δεν προβλεπεται να το αναβαθμισω συντομα.
  5. leonardo3

    CB00X/F & MT03

    Αυτο που δεν έχω καταλάβει ακριβώς, είναι σε τι βαθμό ισχύει αυτο το οχι φόρτωμα και πεζοδρόμια, στα naked. Ξεχασα να αναφέρω οτι το διπλωμα μου είναι Α2 οποτε κοιτάω σε αυτο το ευρος μηχανων. Αρα στο διλλημα των naked λες καλύτερα mt03? Σκεφτομαι οτι ίσως τα άλογα είναι λιγα μιας και ειμαι αρκετά βαρύς (1.80, 120κιλα). Αισθητικά μ αρέσει περισσότερο απο όλα, οπως και το μεγαλο του αδερφι το 650. Ομως νομίζω οτι τα λιγα του άλογα, συν τον 1 κυλινδρο, και κυρίως την εξωφρενικά αυξημένη τιμή του(6000) δεν με ικανοποιούν. Ο ορος φροντηστηριακο ειναι κυριως οπτικός και εννοεί οτι απευθυνεται σε look 35ρη πχ. (εγω 25), σε αντιθεση με τα naked. Τωρα αυτο που λεω προφανώς είναι τελείως υποκειμενικό φυσικά. Οπως είπα και παραπάνω, δεν είναι η πρωτη μου πρωτεραιότητα αυτο, αλλα το λαμβάνω μερικώς υπ' όψιν.
  6. leonardo3

    CB00X/F & MT03

    Καλησπέρα παιδιά, Μεχρι στιγμής κάτοχος ενος Χ-max 250 06' με 130.000χλμ στην πλατη του(Εγω το οδηγάω τα τελευταια 7 χρονια), το οποίο ήρθε η ωρα να "σβησει", αφου για κάθε 5 γεμισματα βενζίνης θέλει και 1 λιτρο λάδι, είμαι στην έρευνα για το επόμενο μηχανάκι, που αυτή τη φορά θα είναι μηχανή. Το use case είναι το εξής. Το μηχανάκι θα χρησιμοποιείται κυρίως εντός πόλης. Ταξίδι δεν σκοπεύω να κάνω, οχι τουλάχιστον μακρινό, και ακόμα και να τύχει, δεν θα επιλέξω μηχανή για 1 φορα στο τοσο. Θα ήθελα ωστοσο το καλοκαίρι, να μπορώ να φορτώσω καπως πάνω μια σκηνή και ενα σακίδιο, είτε αυτο περιλαμβάνει μπαγκαζιέρα(την οποια δεν σκοπευω να έχω μόνιμα απάνω, είτε οχι. Αντιστοιχα, θα ήθελα να μπορω να μπω σε ενα νησιωτικο χωματοδρομο που παει σε μια χ ψ αγνωστη παραλια. Επείδη εδω θα μου πείτε οτι τα μηχανάκια που σκεφτομαι δέν κάνουν για αυτη τη δουλειά, πράγμα κατανοητό, να εξηγήσω οτι δέν σκοπευω να κατεβω βραχια και νεροφαγωματα. Πχ το καλοκαίρι στους χωματόδρομους της Αναφης την έβγαλα και με το σκουτερ, αλλα ζορίστηκε προφανως και αυτό και εγω, αλλα φαντάζομαι οτι αν περασε απο εκεί το σκουτερ, περνανε και όλα αυτά τα μηχανάκια άνετα. Τέλος, θα προτιμούσα, και δέν ξερω τι ισχύει για το καθένα απο αυτά, να είναι κάπως ανεκτικό στις λακούβες. Όπως λεει και ο τίτλος, οι επιλογές ειναι CB500 F, X και MT03, και για όλα, συζητάμε για αγορά καινούριου. Προσωπικά, απο θέμα αισθητικής, μου αρέσουν εξ΄ισου και τα 3, με μια μικρη κλίση προς τα naked γιατι το cb500x μου φαινεται λίγο φροντιστηριακό. Το ΜΤ03, που προφανώς έχει λιγοτερα άλογα και κυβικά, μου φαίνεται όμως οτι "θέλει" να δουλεύει σε υψηλές στροφές, που εικάζω οτι θα σημαίνει και υψηλότερη καταναλωση και ισως θα είναι πιο κουραστικό στην κίνηση στην πόλη ας πουμε. Για το debate F η X, εχω ακούσει πάλι, οτι το F δυσκολευεται να ανεβει πεζοδρόμια βρισκει απο κάτω κλπ. Περιμένω τα φώτα σας. Ευχαριστω.
  7. Αρχικα το καρμπυρατερ το παλιο δεν το εχω πλεον. Ο λογος που δεν πηγαινω στην αντιπροσωπεια ειναι προφανης, και ειναι οτι το καρμπυρατερ αυτο,ειδικα καινουριο και στην αντιπροσωπεια, ειναι πολυ ακριβο, καπου 200 ευρω απ οσο θυμαμαι, γι αυτο και ψαχνω καποια εναλλακτικη.
  8. Καλησπερα παιδια, Ειμαι κατοχος ενος Aprilia leonardo 150, του 1998.Το μηχανακη βρισκοταν για χρονια σε ακινησια μεχρι πριν 2-3 χρονια που το εφτιαξα, λειτουργησε για λιγο καιρο, αλλα επειτα επειδη ειχε καποιο προβλημα σκαλιζοντας το καρμπυρατερ το χαλασα και τελικα παρατησα το μηχανακι. Τωρα ομως χρειαζεται να το φτιαξω, και επομενως σκεφτομαι να αγορασω ενα καρμπυρατερ. To μηχανακι φοραει ενα mikuni bs 26. Ενας μαστορας που το ειχα παει μου ειχε πει οτι ειναι δυσκολο να βρεθει καρμπυρατερ που να ταιριαζει γιατι εχει λεει αναποδη ντιζα αυτο και θα πρεπει να αλλαχτει και ολη η ντιζα κλπ κλπ. Ισχυει κατι τετοιο? Γενικα επειδη το μηχανακι θα χρειαστει διαφορα μαζεματα θα ηθελα να κρατησω το κοστος οσο πιο χαμηλα γινεται. Εχετε καποιο καρμπυρατερ να προτεινεται αντι του mikuni(το οποιο δε το βρισκω μεταχειρισμενο και καινουριο ειναι αρκετα ακριβο)?? Ευχαριστω εκ των προτερων. Γιαννης
  9. Ρε παιδια να ρωτησω κατι..Εγω εχω βγαλει το διπλωμα για το Α μικρο που λεμε με τα 33 αλογα, το νοεμβρη του 11, στα 18. Με το νεο νομο, και δεδομενου οτι ειμαι κατω των 20, τωρα το διπλωμα μου ειναι Α1 η Α2?? Ρωτησα το δασκαλο μου και μου πε οτι πηρε στο υπουργειο και ειμαι περασμενος οτι εχω το Α2, ισχυει αυτο η πρεπει να κλεισω τα 20 για να γινει. Επισης τωρα κυκλοφορω με το παλιο διπλωμα, αν με σταματησουν, κοιτανε με βαση αυτο, αρα αμα το χασω μετα μπορει να μη μπορω να οδηγαω το xmax μου αν το καινουριο βγει Α1??
  10. Καλησπερα παιδια, Μετα απο μερες ψαξιματος στο ιντερνετ, και παιδεμου πανω στο μηχανακι, αποφασισα να σας γραψω εδω περα μπας και βρεθει καποια λυση. Εχω ενα scooter leonardo aprilia 150 του 98'. το μηχανακι εχει να κινηθει απο το 2006. καταφερε βεβαια και πηρε μπρος αλλα με καποια προβληματα οπως το οτι με αποτομο ανοιγμα του γκαζιου εσβηνε. Ετσι ελυσα το καρμπυρατερ το καθαρισα ολο μεσα και το ξανα εβαλα πανω στο μηχανακι. Επιπλεον στο ντεποζιτο της βενζινης τα σωληνακια της τρομπας ειχαν λιωσει, και η βενζινη ειχε καραμελωσει απο δαυτα. τα αλλαξα και αυτα. ξερω οτι κανονικα το καρμπυρατερ επρεπε να εχει απανω βιδα ρυθμισης του μιγματος, αλλα εχει μονο του ρελαντι και του μιγματος του ρελαντι. το καρμπυρατερ ειναι το mikuni bs 26. δεν ξερω αν εχω κανει κατι λαθος σε ρυθμμισεις που γινονται οσο επανασυναρμολογεις το καρμπυρατερ. τελος τωρα, ο μονος τροπος για να παρει ειναι να βουλωσω με το χερι μου την εισοδο του αερα, το γκαζι δουλευει κανονικα πλεον. οποιος εχει καποια ιδεα...θα βγαλω και φωτογραφιες με την πρωτη ευκαιρια
×
×
  • Create New...