Jump to content

sotirisss

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    229
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

133 Excellent

Σχετικά με το μέλος sotirisss

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    xt225 serow

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    can-am spyder
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

770 προβολές προφίλ
  1. φίλε αφού εισαι στην ωραία ναυπακτο ,θα πάς στο καλύτερο συνεργείο που υπάρχει εκεί ,δεν ξέρω αν ειναι λίγο πιο ακριβός απο τους αλλους , αλλά ΞΕΡΩ οτι θα γινει ΑΨΟΓΗ και ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ οπως εγινε και στην δική μου περίπτωση , αφοι παπαδόπουλοι λέγονται κ ειναι σχετικά κοντά στο lidl το τηλ. ειναι 26340 27444 καστρακίου 38 παλαιοπαναγιά ,αν δεν πάς σε αυτόν ΜΗΝ πάς σε εναν απατεώνα κ ασχετο μάστορα στη ναύπακτο ....το ονομα του αρχιζει απο ΛΟΥ ....και τελειώνει σε Σ
  2. θα αλλάξει δίσκους - θα αλλάξει τσιμουχακια βαλβιδων κ θα ρυθμισει κ θα τριψει τις βαλβιδες - κ θα αλλάξει ελατηρια πιστονιού κ καθαρισμα απο καρβουνιλα του πιστονιού , αυτά μόνο θα γινουν κ μιλάμε για μοτέρ μανίσιο xt250 ...σε 2-3 μαστορους που ρωτησα αθηνα μού ειπαν φερτο οποτε θέλεις...κανένα πρόβλημα
  3. ευχαριστώ για τις απαντησεις σας ,δυστυχως δεν μπορει να γινει σοβαρό service στην επαρχία ,ουτε σωστοί μαστοροι υπάρχουν κ απο τιμές κ απο γνωσεις...κ μπορει να θελει να χρειαστουν κ αντ/κα , ουτε μπορει να ερθει οδικώς η με μεταφορικη 350χλμ αποσταση απο αθηνα ,οποτε κατεβασμα μοτερ κ μεταφορά στην αθηνα ...η μόνη σωστή λύση ...φυσικά με φωτο πριν για συνδεσςεις καλωδιων βιδών κλπ
  4. δυστυχώς δεν εχω τις κατάλληλες τεχνικές γνωσεις για ανοιγμα εστω πάνω κεφαλής για τριψιμο βαλβιδων η αλλαγή σε τσιμουχάκια η ελατηρια πιστονιού , και φυσικά ουτε για αλλαγη δισκων μόνος μου η εστω με βοηθεια φιλων αλλά κ αυτοί εχουν λιγες τεχνικές γνωσεις ...οπότε η μόνη λύση ειναι οταν επιτέλους πάω στο χωριό καποια στιγμή λογω covid19 ...τωρα ειναι αρκετά δυσκολο ...κατεβασμα το μοτέρ κ το φερνω στην αθηνα μόνο του για καλό service ,παντως φιλος με KLE 250 anhelo , παρατημένο αρκετο καιρό ,αλλαζοντας τσιμουχακια - τριψιμο βαλβιδων - νεοι δισκοι στο σασμαν σε συνεργείο ,ειδε τεραστια διαφορά στο πριν κ στο μετά ...ουτε και ο ιδιος πιστευε οτι θα ειχε στα χερια του νεο κυριολεκτικά μηχανάκι...και δεν μιλάμε για τεραστιο ποσό σε κόστος γυρω στα 230 ευρω περίπου ολα μαζί ..εργασία κ ανταλ/κά
  5. ευχαριστώ για την απαντηση ,αν θελεις μου λές σε παρακαλώ σταματημένος εντελώς (κ οχι εν κινήσει) πως ελεγχουμε αν πατινάρει το μοτο ? βαζοντας π.χ. 2α η 3α ταχυτητα κ ξεκινωντας σβηνει αμεσως ειναι εντάξει οι δίσκοι ? - κ αν ξεκιναει εστω λίγο πατινάρει ? (δεν ξερω αν το εγραψα σωστά ) αν γνωρίζεις σε παρακαλώ ενημερωσέ μας ,οι τελειωμένοι δισκοι βεβαια φαινονται σε πορεία το μοτο αν πατιναρουν ανοιγοντας το γκαζι κ το μοτο σερνεται... ,αλλά αν εχει πτωση συμπιεσης το μοτέρ κ οι δισκοι πατιναρουν απλά πως το ελέγχουμε για να δουμε πιο απο τα 2 φταίει με σιγουριά ?
  6. μιά ερωτηση παρακαλώ ,για ριξιμο σταγονες με λαδι μοτέρ βγαζοντας το μπουζί ισχύει κ για πληρη ακινησία μετα απο 7-8 μηνες η μόνο για 2-3 χρονια οπως του φιλου ? τελικά φίλε λυθηκε το προβλημα κ πήρε μπροστά το μοτέρ κ αν ναι τι εφταιγε
  7. ευχαριστώ για την απάντηση - εννοούσα γράφοντας επίπονη ρύθμιση αν ηταν λάθος π.χ,. το υψος του φλοτέρ , και εκανε υπερχείλιση κ το εφερνες σιγά σιγά στο σωστό σημείο
  8. χρειάστηκαν πολλές κ επίπονες ρυθμίσεις εκ μέρους σου το κινέζικο καρ/τέρ η ταίριαξε αμέσως με το μοτέρ για να το φέρεις εκεί που ηθελες π.χ. ρελαντί κλπ ? το εκανες κούκλα το dr200 φιλε μπράβο σου ,βρίσκεις ευκολα ανταλ/κά καινούργια η μετ/να (απο ελλάδα ομως) για το dr200 ? εχω ακούσει για πολύ τσιμπημένες τιμές απο την επίσημη αντιπρ/πεία - ξαδελφάκι μου που ζεί μόνιμα αμερική μού εχει πεί οτι ειναι πολύ διαδεμομένο αυτό το μοντέλο χρόνια τώρα εκεί - στην εξοδο απο το φιλτροκούτι στην εισαγωγή του καρμ/τέρ εχεις βάλει κόλλα που φαίνεται στην foto ,ειναι συλικόνη η κάποια αλλη ειδική κόλλα ? καλά κ ασφαλή χλμ να εχεις φίλε
  9. μπράβο costicos που εδωσες ζωή σε ενα παρατημένο μηχανάκι ,το καρμπυρατέρ που πήρες ειναι κινέζικο μεν αλλά σαν το γνήσιο που φορά το dr200 ? απο aliexpress το πήρες κ αυτό οπως κ το πιστόνι την μπιέλα ? αν οχι γράψε αν θέλεις τo site που το αγόρασες - καλή χρονιά κ καλή συνέχεια με το dr200 για να το φθάσεις εκεί που θέλεις
  10. sotirisss

    Innova 125

    γνωρίζει κάποιος τά innova από ποιά χρονολογία κ μετά δέν ειχαν πρόβλημα μέ μπιέλα ?
  11. αυτό ακριβώς ρώτησα ,γιά νά ΜΗΝ ζεσταίνεται ακόμα περισσότερο λόγω ζέστης καλοκαιριού ο ανορθωτής πέρα από τήν εργασία πού κάνει δηλ. νά φορτίζει τήν μπαταρία πρέπει νά ειναι σβηστά η αναμμένα τά φώτα ? γιά νά μήν επιβαρύνεται μέ επιπλέον θερμοκρασία ο ανορθωτής λογικά κ θεωρητικά πρέπει νά ειναι σβηστά τά φώτα ,οπως σωστά τό εγραψες ,πήρα τηλ. κ στήν sxelectronics.gr κ μού ειπαν αυτό ακριβώς γιά νά μήν επιβαρύνεται μέ επιπλέον αυξησης θερμοκρασίας ο ανορθωτής πρέπει τά φώτα νά ειναι σβηστά.
  12. σέ yamaha serow πού από τό εργοστάσιο ειναι μέ σβηστά φώτα κ γιά νά ανάψουν χρησιμοποιείς τόν διακόπτη (δηλαδή δέν ειναι μόνιμα αναμμένα τά φώτα) οταν ανεβαίνουμε π.χ, βουνό μέ ταχύτητα πρώτη η τό πολύ δευτέρα κ γιά νά μήν ζεσταίνεται ο ανορθωτής (πού ειναι κάτω από τήν σέλα) εχουμε αναμμένα η σβηστά τά φώτα ? ας απαντήσει κάποιος πού γνωρίζει - ευχαριστώ
  13. οχι δέν αλλαξε τούς μεταλλικούς ,ηταν σέ αρίστη κατάσταση ειπε ο μάστορας οχι δέν εχω καταθέσει τήν πινακίδα γιά καταστροφή κ ολική διαγραφή ,απλώς 6 μήνες κάθεται αραγμένο κ κυκλοφορεί κανονικά από ιούνιο κ μετά ,ειναι μοντέλο 1992 κ χωρίς υπερβολή σίγουρα ειναι μέσα στά 10 καλύτερα διατηρημένα σέ ολη τήν ελλάδα yamaha serow κ από εμφάνιση κ από μηχανική κατάσταση.
×
×
  • Create New...