
sotirisss
Μέλη-
Δημοσιεύσεις
234 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
133 ExcellentΣχετικά με το μέλος sotirisss
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Yamaha
-
myBike: Μοντέλο
xt225 serow
-
myBike: Κυβισμός
225
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
Αλλος
-
dreamBike: Μοντέλο
can-am spyder
-
dreamBike: Κυβισμός
1000
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
ειμαι στο χωριο τωρα ,πολυ μακρυα απο τον πολιτισμο οπότε ΔΕΝ μπορουν να βρεθουν τωρα spray φρενων κ καρμπυρατερ ,κατι με σαπουναδα μου ειπαν αλλα ΔΕΝ ξερω πως γινεται...
-
καθαριστηκε ,παλι ο χωρος φιλτρου αερα κ παρατηρησα οτι ΜΥΡΙΖΕ βενζινη... ερωτηση ,υπαρχει ΤΡΟΠΟΣ αν ΔΕΝ εχουμε spray καρμπυρατερ ,πως θα διαπιστωσουμε αν το πλαστικό κολάρο εισοδου απο φιλτροκουτι και εξοδου καρμπυρατερ προς μοτέρ (εχει πραγματι λιγες εξωτερικες ΡΩΓΜΕΣ ) ειναι και εσωτερικές και χανεται αέρας ?
-
πολλα πολλα ευχαριστώ για τις πολυτιμες συμβουλες σου/σας ,οταν ειναι ζεστό το μοτέρ ,ΠΑΝΤΑ παιρνει ΕΥΚΟΛΑ μπροστα ΧΩΡΙΣ ΤΣΟΚ αλλά ΘΕΛΕΙ αρκετό γκαζι τουλάχιστον το 1/3 με 2/3 περίπου του συνολικου γκαζιού ,,δηλαδη χωρις να πειράξω το γκαζι ΔΕΝ παιρνει κ ας ειναι ζεστο το μοτέρ - σημερα πειραξα την βιδα μιγματος απο 2 το πηγα 1.5 στροφη αλλά τιποτα ειναι κ σε πολυ δυσκολο σημείο κ θελει ειδικο πλάγιο κατσαβίδι που ΔΕΝ εχω οποτε μόνο κρυο παιζω με την βιδα αυτη λόγω οτι ειναι η εξατμιση δίπλα κ καιγεται το χερι ,οπως κ ανοιξα την βιδα υπερχειλισης να τρεξει βενζινη απο το καρμ/τερ μπας και ειχε κανα σκουπιδακι ...αλλα τιποτα... τα ιδια...αυριο θα ασχοληθω με φιλτρο αερα καθαρισμα γυρω απο την περιοχή αυτη ,καθως και να ΚΛΕΙΣΩ ΤΕΛΕΙΩΣ την εισαγωγη του αερα να δω τι γινεται...
-
ευχαριστώ απαντες για τις απαντησεις-γνωμες - συμβουλές σας θα δοκιμαστούν αμεσα και μία μία για να δω τι ακριβώς εφταιγε φίλτρο αερα εχει καινούργιο το γνησιο της yamaha
-
-
προκειται για χτ225 serow στην επαρχια σε ΥΨΟΜΕΤΡΟ 1100 μετρα ,οταν ειναι ΚΡΥΟ το μοτερ ακομα και τωρα το καλοκαιρι που εχει υψηλες θερμοκρασιες ΔΕΝ παιρνει ΕΥΚΟΛΑ μπροστα ,θέλει 5-6 μανιβελιές ( ΔΕΝ εχει μίζα ) και ΠΑΝΤΑ με την βοηθεια του τσόκ , χωρις το τσοκ τραβηγμενο απλα ΔΕΝ παιρνει μπροστα ,οταν ζεσταθει το μοτερ αφου παω βολτα μετα παιρνει με την πρωτη η την 2η μανιβελιά και χωρις την ΒΟΗΘΕΙΑ του τσόκ ,στο ρελαντι ΔΟΥΛΕΥΕΙ πολυ σωστα οταν ζεσταθεί το μοτέρ χωρις να εχει προβλημα με διακοπές αρρυθμίες κλπ ,το μπουζι ειναι καινουργιο και το διακενο ΣΩΣΤΟ οπως λεει η yamaha στο manual , φιλτρο αερος νέο - νεα λάδια 20w50 castrol νεο φιλτρο λαδιού ,βαλβιδες ρυθμισμενες απο φιλο που ασχολειται με μοτο και στα σωστά διακενα που λεει η yamaha ,η ΒΙΔΑ ρυθμισης αερα μιγματος ειναι στις 2 στροφες απο τέλος οπως λεει το manual μηπως θελει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ μίγμα ? οπότε βιδωμα μισή στροφή η ΔΕΝ φταιει αυτό ? παρακαλώ τις γνώμες σας - απο που να ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ...ευχαριστώ
-
φίλε αφού εισαι στην ωραία ναυπακτο ,θα πάς στο καλύτερο συνεργείο που υπάρχει εκεί ,δεν ξέρω αν ειναι λίγο πιο ακριβός απο τους αλλους , αλλά ΞΕΡΩ οτι θα γινει ΑΨΟΓΗ και ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ οπως εγινε και στην δική μου περίπτωση , αφοι παπαδόπουλοι λέγονται κ ειναι σχετικά κοντά στο lidl το τηλ. ειναι 26340 27444 καστρακίου 38 παλαιοπαναγιά ,αν δεν πάς σε αυτόν ΜΗΝ πάς σε εναν απατεώνα κ ασχετο μάστορα στη ναύπακτο ....το ονομα του αρχιζει απο ΛΟΥ ....και τελειώνει σε Σ
-
θα αλλάξει δίσκους - θα αλλάξει τσιμουχακια βαλβιδων κ θα ρυθμισει κ θα τριψει τις βαλβιδες - κ θα αλλάξει ελατηρια πιστονιού κ καθαρισμα απο καρβουνιλα του πιστονιού , αυτά μόνο θα γινουν κ μιλάμε για μοτέρ μανίσιο xt250 ...σε 2-3 μαστορους που ρωτησα αθηνα μού ειπαν φερτο οποτε θέλεις...κανένα πρόβλημα
-
ευχαριστώ για τις απαντησεις σας ,δυστυχως δεν μπορει να γινει σοβαρό service στην επαρχία ,ουτε σωστοί μαστοροι υπάρχουν κ απο τιμές κ απο γνωσεις...κ μπορει να θελει να χρειαστουν κ αντ/κα , ουτε μπορει να ερθει οδικώς η με μεταφορικη 350χλμ αποσταση απο αθηνα ,οποτε κατεβασμα μοτερ κ μεταφορά στην αθηνα ...η μόνη σωστή λύση ...φυσικά με φωτο πριν για συνδεσςεις καλωδιων βιδών κλπ
-
δυστυχώς δεν εχω τις κατάλληλες τεχνικές γνωσεις για ανοιγμα εστω πάνω κεφαλής για τριψιμο βαλβιδων η αλλαγή σε τσιμουχάκια η ελατηρια πιστονιού , και φυσικά ουτε για αλλαγη δισκων μόνος μου η εστω με βοηθεια φιλων αλλά κ αυτοί εχουν λιγες τεχνικές γνωσεις ...οπότε η μόνη λύση ειναι οταν επιτέλους πάω στο χωριό καποια στιγμή λογω covid19 ...τωρα ειναι αρκετά δυσκολο ...κατεβασμα το μοτέρ κ το φερνω στην αθηνα μόνο του για καλό service ,παντως φιλος με KLE 250 anhelo , παρατημένο αρκετο καιρό ,αλλαζοντας τσιμουχακια - τριψιμο βαλβιδων - νεοι δισκοι στο σασμαν σε συνεργείο ,ειδε τεραστια διαφορά στο πριν κ στο μετά ...ουτε και ο ιδιος πιστευε οτι θα ειχε στα χερια του νεο κυριολεκτικά μηχανάκι...και δεν μιλάμε για τεραστιο ποσό σε κόστος γυρω στα 230 ευρω περίπου ολα μαζί ..εργασία κ ανταλ/κά
-
-
ευχαριστώ για την απαντηση ,αν θελεις μου λές σε παρακαλώ σταματημένος εντελώς (κ οχι εν κινήσει) πως ελεγχουμε αν πατινάρει το μοτο ? βαζοντας π.χ. 2α η 3α ταχυτητα κ ξεκινωντας σβηνει αμεσως ειναι εντάξει οι δίσκοι ? - κ αν ξεκιναει εστω λίγο πατινάρει ? (δεν ξερω αν το εγραψα σωστά ) αν γνωρίζεις σε παρακαλώ ενημερωσέ μας ,οι τελειωμένοι δισκοι βεβαια φαινονται σε πορεία το μοτο αν πατιναρουν ανοιγοντας το γκαζι κ το μοτο σερνεται... ,αλλά αν εχει πτωση συμπιεσης το μοτέρ κ οι δισκοι πατιναρουν απλά πως το ελέγχουμε για να δουμε πιο απο τα 2 φταίει με σιγουριά ?
-
μιά ερωτηση παρακαλώ ,για ριξιμο σταγονες με λαδι μοτέρ βγαζοντας το μπουζί ισχύει κ για πληρη ακινησία μετα απο 7-8 μηνες η μόνο για 2-3 χρονια οπως του φιλου ? τελικά φίλε λυθηκε το προβλημα κ πήρε μπροστά το μοτέρ κ αν ναι τι εφταιγε
-
Φρεσκαρισμα DR200S
Ο sotirisss δημοσίευσε στο Θέμα του costikos
Αναπαλαιώσεις / Ανακατασκευές / Restore / Rebuild / Caferacer projectsευχαριστώ για την απάντηση - εννοούσα γράφοντας επίπονη ρύθμιση αν ηταν λάθος π.χ,. το υψος του φλοτέρ , και εκανε υπερχείλιση κ το εφερνες σιγά σιγά στο σωστό σημείο- 71 replies
-
- DR 200 S
- Suzuki DR 200 S
-
(και %d ακόμα)
Tagged with:
-
Φρεσκαρισμα DR200S
Ο sotirisss δημοσίευσε στο Θέμα του costikos
Αναπαλαιώσεις / Ανακατασκευές / Restore / Rebuild / Caferacer projectsχρειάστηκαν πολλές κ επίπονες ρυθμίσεις εκ μέρους σου το κινέζικο καρ/τέρ η ταίριαξε αμέσως με το μοτέρ για να το φέρεις εκεί που ηθελες π.χ. ρελαντί κλπ ? το εκανες κούκλα το dr200 φιλε μπράβο σου ,βρίσκεις ευκολα ανταλ/κά καινούργια η μετ/να (απο ελλάδα ομως) για το dr200 ? εχω ακούσει για πολύ τσιμπημένες τιμές απο την επίσημη αντιπρ/πεία - ξαδελφάκι μου που ζεί μόνιμα αμερική μού εχει πεί οτι ειναι πολύ διαδεμομένο αυτό το μοντέλο χρόνια τώρα εκεί - στην εξοδο απο το φιλτροκούτι στην εισαγωγή του καρμ/τέρ εχεις βάλει κόλλα που φαίνεται στην foto ,ειναι συλικόνη η κάποια αλλη ειδική κόλλα ? καλά κ ασφαλή χλμ να εχεις φίλε- 71 replies
-
- DR 200 S
- Suzuki DR 200 S
-
(και %d ακόμα)
Tagged with:
-
Φρεσκαρισμα DR200S
Ο sotirisss δημοσίευσε στο Θέμα του costikos
Αναπαλαιώσεις / Ανακατασκευές / Restore / Rebuild / Caferacer projectsμπράβο costicos που εδωσες ζωή σε ενα παρατημένο μηχανάκι ,το καρμπυρατέρ που πήρες ειναι κινέζικο μεν αλλά σαν το γνήσιο που φορά το dr200 ? απο aliexpress το πήρες κ αυτό οπως κ το πιστόνι την μπιέλα ? αν οχι γράψε αν θέλεις τo site που το αγόρασες - καλή χρονιά κ καλή συνέχεια με το dr200 για να το φθάσεις εκεί που θέλεις- 71 replies
-
- DR 200 S
- Suzuki DR 200 S
-
(και %d ακόμα)
Tagged with: