Jump to content
sotirisss

ΔΕΝ παιρνει ευκολα μπροστα

Recommended Posts

προκειται για χτ225 serow στην επαρχια σε  ΥΨΟΜΕΤΡΟ  1100 μετρα ,οταν ειναι ΚΡΥΟ το μοτερ ακομα και τωρα το  καλοκαιρι που εχει υψηλες θερμοκρασιες  ΔΕΝ παιρνει ΕΥΚΟΛΑ μπροστα ,θέλει 5-6 μανιβελιές ( ΔΕΝ εχει μίζα ) και ΠΑΝΤΑ με την βοηθεια του τσόκ , χωρις το τσοκ τραβηγμενο απλα ΔΕΝ παιρνει μπροστα ,οταν ζεσταθει το μοτερ αφου παω βολτα μετα παιρνει με την πρωτη η την 2η  μανιβελιά και  χωρις την ΒΟΗΘΕΙΑ του τσόκ ,στο ρελαντι ΔΟΥΛΕΥΕΙ πολυ σωστα  οταν ζεσταθεί  το μοτέρ χωρις να εχει προβλημα με διακοπές  αρρυθμίες κλπ ,το μπουζι ειναι καινουργιο και το διακενο ΣΩΣΤΟ  οπως  λεει η yamaha  στο manual , φιλτρο αερος  νέο  -  νεα λάδια 20w50 castrol  νεο φιλτρο λαδιού ,βαλβιδες  ρυθμισμενες απο φιλο που ασχολειται με μοτο και στα  σωστά διακενα που λεει η  yamaha ,η ΒΙΔΑ  ρυθμισης αερα μιγματος ειναι στις 2 στροφες απο τέλος οπως λεει το manual  μηπως θελει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ μίγμα ?  οπότε βιδωμα μισή στροφή η ΔΕΝ φταιει αυτό ? παρακαλώ τις γνώμες σας - απο που να ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ...ευχαριστώ 

Τροποποιήθηκε από τον sotirisss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) Μέτρα την συμπίεση του κυλίνδρου.

2) Αν είναι καλή, βίδωσε την βίδα του αέρα μισή στροφή.

3) Ελπίζω μανιβέλα να πατάς σωστά και όχι σαν πίθηκος.

4) Στο υψόμετρο που είσαι, δικαιολογείται η χρήση τσοκ ακόμα και το καλοκαίρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ σωστά οσα είπε από πάνω ο Γιώργος, αν το μηχανάκι αγοράστηκε από περιοχή με χαμηλότερο υψόμετρο τότε λογικά πρέπει να ρυθμιστεί εκ νέου για τα δικά σου δεδομένα, τα καρμπυρατέρ δυστυχώς δεν μπορούν να δουλέψουν σωστά σε μεγάλο ευρως υψομέτρων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποντάρω και εγω στο καρμπυρατέρ.

Στα 1100m όταν πηγαίνω βόλτες (Πήλιο, ύψος Αλυκόπετρας-Χάνια περίπου) ακόμα και το δικό μου με injection (παπί μεν) μια αδυναμία την εμφανίζει. Το υψόμετρο επηρεάζει όλους τους κινητήρες.

Απλά τα πιο μικρά μοτέρ και ειδικά αυτά με καρμπυρατέρ είναι λίγο πιο ευάλωτα.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με το υψόμετρο, ο αέρας γίνεται πιο αραιός, άρα όσο ανεβαίνουμε, τόσο λιγότερο χρειάζεται το τσοκ και όχι το αντίθετο.

 

Για να μην σου παίρνει εύκολα μπροστά, υποψιάζομαι απώλεια συμπίεσης. Μέτρα συμπίεση. Αν την βρεις χαμηλή, παίζει να φταίνε πολλά πράγματα, όπως φθορά πιστονιού-ελατηρίων-κυλίνδρου, λάθος χρονισμός, φθαρμένες βαλβίδες, λάθος διάκενα, φθαρμένη φλάντζα κεφαλής.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 10 ώρες, το μέλος sotirisss έγραψε:

 απο που να ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ...ευχαριστώ 

Λυσε τη βιδα που αδειαζει το λεκανακι του καρμπυρατερ, να αδειασει εντελως (θα περιεχει και υγρασιες/νερά).

Ενας βασικός λόγος, που (σωστά ρυθμισμενα μοτό) δεν εκκινουν ευκολα το πρωι.

Τα 1100μ. δεν ειναι τιποτα φοβερό, μια χαρα δουλευει το καρμπυρατερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η εισαγωγή / κολάρο του καρμπυρατέρ φαντάζομαι είναι λαστιχένια. Έλεγξε αν έχει κάποιο ρήγμα. Παίζει να υπάρχει κ να μη φαίνεται. Για πρόχειρο έλεγχο ντύσ' την καλά με (συνεχόμενη, μη διακοπτόμενη) μονωτική ταινία και δοκίμασε εκ νέου.

Το μηχανάκι φοράει κανονικό φίλτρο ή κάποια ελεύθερη φιλτροχοάνη? 

Γράφεις βέβαια για νέο φίλτρο αέρα, αλλά καλού κακού ρωτάω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και το XR που έχω ( λέμε τώρα…) ακόμα και με 35 βαθμούς Κελσίου το καλοκαίρι μόνο με τσοκ παίρνει μπρος, το μοτέρ είναι με 230 ώρες απο top end rebuild, δεν τίθεται ζήτημα συμπιεσης, βαλβίδων, χρονισμού κοκ, υπάρχει περίπτωση να φταίει τι ίδιο το καρμπυρατέρ? Όταν πάρει μπρος δουλεύει ρολόι από το ρελαντι και σε όλο το φάσμα των στροφών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 8 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Και το XR που έχω ( λέμε τώρα…) ακόμα και με 35 βαθμούς Κελσίου το καλοκαίρι μόνο με τσοκ παίρνει μπρος, το μοτέρ είναι με 230 ώρες απο top end rebuild, δεν τίθεται ζήτημα συμπιεσης, βαλβίδων, χρονισμού κοκ, υπάρχει περίπτωση να φταίει τι ίδιο το καρμπυρατέρ? Όταν πάρει μπρος δουλεύει ρολόι από το ρελαντι και σε όλο το φάσμα των στροφών.

Δεν βλέπω να φταίει κάτι. Μια χαρά δουλεύει όπως το περιγράφεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστώ απαντες για τις απαντησεις-γνωμες - συμβουλές σας 

θα δοκιμαστούν αμεσα και μία μία για  να δω τι ακριβώς εφταιγε 

πριν 11 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Η εισαγωγή / κολάρο του καρμπυρατέρ φαντάζομαι είναι λαστιχένια. Έλεγξε αν έχει κάποιο ρήγμα. Παίζει να υπάρχει κ να μη φαίνεται. Για πρόχειρο έλεγχο ντύσ' την καλά με (συνεχόμενη, μη διακοπτόμενη) μονωτική ταινία και δοκίμασε εκ νέου.

Το μηχανάκι φοράει κανονικό φίλτρο ή κάποια ελεύθερη φιλτροχοάνη? 

Γράφεις βέβαια για νέο φίλτρο αέρα, αλλά καλού κακού ρωτάω.

 φίλτρο αερα  εχει   καινούργιο το γνησιο  της yamaha 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Δεν βλέπω να φταίει κάτι. Μια χαρά δουλεύει όπως το περιγράφεις.

Ξεχασα να αναφερω το πιο σημαντικο, αν το αφησω 2-3 βδομαδες χωρις να το βαλω μπρος, για να παρει θελει πολυ κοπο, το μοτερ οντως δουλευει σωστα αφου παρει μπρος, το θεμα ειναι να παρει. Μηπως το μηχανακι θελει να ξεφορτωθει το μαμα καρμπ ωστε να μπει ενα pumper carb  και δεν εχει αλλο τροπο να μου το πει..? (mikuni TM36)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεκίνα με αυτό που λέει ο ksino1100.Να δεις μήπως έχεις ρωγμές στην εισαγωγη στα λάστιχα.
Πάρε ένα σπρεϊ καρμπυρατέρ,βάλε την μηχανή μπροστα και όπως είναι κρύα, ρίξε σπρεί προσεκτικά
γύρω-γύρω από το κολλάρο της εισαγωγής.
Αν έχει ρωγμή,θα ρουφήξει το σπρεϊ και θα ανεβεί το ρελαντί,οπότε θα το καταλάβεις .
Προσοχή με το σπρει ειναι εύφλεκτο...
Άν είσαι οκ με το κολάρο και δεν έχεις ρωγμές...
Πρίν ρυθμίσεις μείγμα,τσέκαρε αν είναι πολύ "σφιχτο" το γκάζι.
Πρέπει να έχεις 1-2 χιλιοστά τζόγο στην γκαζίερα όταν την γυρνάς.

Αν θέλεις να δοκιμάσεις να ρυθμίσεις το μείγμα αφόυ τα κάνεις αυτά,και να δείς πώς ανταποκρίνεται το καρμπυρατέρ στις αλλαγές :
Βάλε την μηχανή να δουλεύει στο ρελαντί.
Χωρίς τσοκ εννοείται.
Άστο να ζεσταθεί.
Νόμιζα ότι η βίδα ήταν 3 παρά στροφές,αλλα αφόυ το manual λέει 2 κάνω λάθος.
Δίπλα από το δοχείο του φλοτέρ,από κάτω ,νομίζω είναι η βίδα του μείγματος.
Μπορεί να είναι ταπωμένη με μιά μπρούτζινη τάπα,που έχει και μια τρυπούλα.
Εσύ μάλλον την έχεις βγάλει,η δέν είχε εξαρχής το δικό σου τάπα.
Όσο βιδώνεις, γίνεται πιό φτωχό το μείγμα.(κλείνεις την βενζίνη,η βίδα αυτή ρυθμίζει βενζίνη και όχι αέρα )
Σε άλλα καρμπυρατέρ βέβαια μπορεί να ρυθμίζει αέρα.
Βίδωσε την βίδα σιγά σιγά,μέχρι να αισθανθείς το ρελαντί να "πέφτει".
Ξεβίδωσε σιγά σιγά μέχρι να αισθανθείς το ρελαντί να αρχίσει να "σηκώνεται".
Στο σημείο αυτό κάνε μια παύση...
Συνέχισε να ξεβιδώνεις πολύ σιγά τώρα,το ρελαντί θα σηκώνεται κι άλλο,αλλά θα βρείς ένα σημείο πέρα από
το οποίο δεν θα επηρρεάζεται,και η μηχανή θα ακούγεται στρωτά και καλά.Αν περάσεις το σημείο,γύρνα πίσω.
Το σημείο αυτό είναι η ρύθμιση απο όπου θα ξεκινήσεις.
πέρα από το σημείο αυτό,δεν θα αυξάνεται το ρελαντί,αλλά θα αρχίσει να έχει ψιλοαρρυθμίες.Δέν το θές αυτό.
Ανοιξε το γκάζι και δες πώς ακούγεται,
άν κάνει βύθιση στις στροφές και πάει να σβήσει είναι φτωχό το μείγμα.
Αν ρετάρει και "σκάει" είναι πλόυσιο.
Προσπαθείς να βρείς το σημείο που η μηχανή θα έχει τις υψηλότερες στροφές στο ρελαντί,
και όταν ανοίγεις το γκάζι δεν θα "σβήνει" (φτωχό),ούτε θα "ρετάρει" και θα σκάει (πλούσιο).
Και το γκάζι θα ανταποκρίνεται γρήγορα,είτε γκαζώνεις έιτε αφήνεις,δεν θα έχει "υστέρηση".
Παίξε πάνω - κάτω από το σημείο αυτό με "τεταρτα" στροφής.
Ένα τέταρτο πάνω,ένα κάτω,ανάλογα με το τι ακούς όταν ανοίγεις το γκάζι.
Βιδώνεις γίνεται πιό φτωχό,ξεβιδώνεις γίνεται πιο πλουσιο.
Κάθε φορά άνοιγε το γκάζι να δείς πώς ακούγεται.
Άν η βίδα είναι 1-3 στροφές έξω,το καρμπυρατέρ είναι ο.κ
Αν όχι ,θέλει καθάρισμα.
Κάπου στις 2,5 στροφές, πρέπει να το βρείς.
Αν έχεις το ρελαντί ψηλά,ρίξτο λίγο με την βίδα του ρελαντί πρίν ρυθμίσεις, γιατί είναι πιό εύκολο να ακούσεις
τις αλλάγές στροφών όταν ρυθμίζεις μείγμα.
MHN ρίξεις σπρέι καρμπυρατέρ στήν εισαγώγή ,πολλοί το κάνουν,αλλά τις περισσότερες φορές πάνε
σκουπίδια από έξω προς τα μέσα και γίνεται χειρότερα.
Προτιμότερο είναι να το βγάλεις,να το ανοίξεις,να το λύσεις και να το καθαρίσεις.
Καλά μην περιμένεις να παίρνει και χωρίς τσοκ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 56 λεπτά, το μέλος arne έγραψε:

Ξεκίνα με αυτό που λέει ο ksino1100.Να δεις μήπως έχεις ρωγμές στην εισαγωγη στα λάστιχα.
Πάρε ένα σπρεϊ καρμπυρατέρ,βάλε την μηχανή μπροστα και όπως είναι κρύα, ρίξε σπρεί προσεκτικά
γύρω-γύρω από το κολλάρο της εισαγωγής.
Αν έχει ρωγμή,θα ρουφήξει το σπρεϊ και θα ανεβεί το ρελαντί,οπότε θα το καταλάβεις .
Προσοχή με το σπρει ειναι εύφλεκτο...
Άν είσαι οκ με το κολάρο και δεν έχεις ρωγμές...
Πρίν ρυθμίσεις μείγμα,τσέκαρε αν είναι πολύ "σφιχτο" το γκάζι.
Πρέπει να έχεις 1-2 χιλιοστά τζόγο στην γκαζίερα όταν την γυρνάς.

Αν θέλεις να δοκιμάσεις να ρυθμίσεις το μείγμα αφόυ τα κάνεις αυτά,και να δείς πώς ανταποκρίνεται το καρμπυρατέρ στις αλλαγές :
Βάλε την μηχανή να δουλεύει στο ρελαντί.
Χωρίς τσοκ εννοείται.
Άστο να ζεσταθεί.
Νόμιζα ότι η βίδα ήταν 3 παρά στροφές,αλλα αφόυ το manual λέει 2 κάνω λάθος.
Δίπλα από το δοχείο του φλοτέρ,από κάτω ,νομίζω είναι η βίδα του μείγματος.
Μπορεί να είναι ταπωμένη με μιά μπρούτζινη τάπα,που έχει και μια τρυπούλα.
Εσύ μάλλον την έχεις βγάλει,η δέν είχε εξαρχής το δικό σου τάπα.
Όσο βιδώνεις, γίνεται πιό φτωχό το μείγμα.(κλείνεις την βενζίνη,η βίδα αυτή ρυθμίζει βενζίνη και όχι αέρα )
Σε άλλα καρμπυρατέρ βέβαια μπορεί να ρυθμίζει αέρα.
Βίδωσε την βίδα σιγά σιγά,μέχρι να αισθανθείς το ρελαντί να "πέφτει".
Ξεβίδωσε σιγά σιγά μέχρι να αισθανθείς το ρελαντί να αρχίσει να "σηκώνεται".
Στο σημείο αυτό κάνε μια παύση...
Συνέχισε να ξεβιδώνεις πολύ σιγά τώρα,το ρελαντί θα σηκώνεται κι άλλο,αλλά θα βρείς ένα σημείο πέρα από
το οποίο δεν θα επηρρεάζεται,και η μηχανή θα ακούγεται στρωτά και καλά.Αν περάσεις το σημείο,γύρνα πίσω.
Το σημείο αυτό είναι η ρύθμιση απο όπου θα ξεκινήσεις.
πέρα από το σημείο αυτό,δεν θα αυξάνεται το ρελαντί,αλλά θα αρχίσει να έχει ψιλοαρρυθμίες.Δέν το θές αυτό.
Ανοιξε το γκάζι και δες πώς ακούγεται,
άν κάνει βύθιση στις στροφές και πάει να σβήσει είναι φτωχό το μείγμα.
Αν ρετάρει και "σκάει" είναι πλόυσιο.
Προσπαθείς να βρείς το σημείο που η μηχανή θα έχει τις υψηλότερες στροφές στο ρελαντί,
και όταν ανοίγεις το γκάζι δεν θα "σβήνει" (φτωχό),ούτε θα "ρετάρει" και θα σκάει (πλούσιο).
Και το γκάζι θα ανταποκρίνεται γρήγορα,είτε γκαζώνεις έιτε αφήνεις,δεν θα έχει "υστέρηση".
Παίξε πάνω - κάτω από το σημείο αυτό με "τεταρτα" στροφής.
Ένα τέταρτο πάνω,ένα κάτω,ανάλογα με το τι ακούς όταν ανοίγεις το γκάζι.
Βιδώνεις γίνεται πιό φτωχό,ξεβιδώνεις γίνεται πιο πλουσιο.
Κάθε φορά άνοιγε το γκάζι να δείς πώς ακούγεται.
Άν η βίδα είναι 1-3 στροφές έξω,το καρμπυρατέρ είναι ο.κ
Αν όχι ,θέλει καθάρισμα.
Κάπου στις 2,5 στροφές, πρέπει να το βρείς.
Αν έχεις το ρελαντί ψηλά,ρίξτο λίγο με την βίδα του ρελαντί πρίν ρυθμίσεις, γιατί είναι πιό εύκολο να ακούσεις
τις αλλάγές στροφών όταν ρυθμίζεις μείγμα.
MHN ρίξεις σπρέι καρμπυρατέρ στήν εισαγώγή ,πολλοί το κάνουν,αλλά τις περισσότερες φορές πάνε
σκουπίδια από έξω προς τα μέσα και γίνεται χειρότερα.
Προτιμότερο είναι να το βγάλεις,να το ανοίξεις,να το λύσεις και να το καθαρίσεις.
Καλά μην περιμένεις να παίρνει και χωρίς τσοκ...

πολλα πολλα ευχαριστώ για τις πολυτιμες συμβουλες σου/σας ,οταν ειναι ζεστό το μοτέρ ,ΠΑΝΤΑ  παιρνει ΕΥΚΟΛΑ μπροστα   ΧΩΡΙΣ ΤΣΟΚ  αλλά ΘΕΛΕΙ  αρκετό γκαζι τουλάχιστον το 1/3  με 2/3 περίπου   του συνολικου γκαζιού ,,δηλαδη χωρις να πειράξω  το γκαζι ΔΕΝ παιρνει  κ ας ειναι ζεστο το μοτέρ - σημερα πειραξα  την βιδα μιγματος απο 2 το πηγα 1.5 στροφη αλλά τιποτα ειναι κ σε πολυ δυσκολο σημείο  κ θελει ειδικο πλάγιο κατσαβίδι  που ΔΕΝ εχω  οποτε μόνο κρυο παιζω με την βιδα αυτη λόγω οτι ειναι η εξατμιση δίπλα  κ καιγεται το χερι  ,οπως κ ανοιξα την βιδα υπερχειλισης να τρεξει βενζινη  απο το καρμ/τερ  μπας και ειχε κανα σκουπιδακι ...αλλα τιποτα... τα ιδια...αυριο θα ασχοληθω με φιλτρο αερα καθαρισμα γυρω απο την περιοχή αυτη  ,καθως  και να ΚΛΕΙΣΩ ΤΕΛΕΙΩΣ την εισαγωγη του αερα να δω τι γινεται...

Τροποποιήθηκε από τον sotirisss

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καθαριστηκε ,παλι ο χωρος φιλτρου αερα κ παρατηρησα οτι ΜΥΡΙΖΕ βενζινη... ερωτηση ,υπαρχει ΤΡΟΠΟΣ αν  ΔΕΝ  εχουμε spray καρμπυρατερ  ,πως θα διαπιστωσουμε αν το  πλαστικό  κολάρο  εισοδου  απο φιλτροκουτι και εξοδου καρμπυρατερ  προς μοτέρ  (εχει  πραγματι λιγες εξωτερικες  ΡΩΓΜΕΣ )  ειναι και εσωτερικές και χανεται  αέρας ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορείς και με σπρέι εκκίνησης πετρελαιοκινητήρων, ή αν έχεις κανένα φλόγιστρο προπανίου ή και φλόγιστρο με απλή μποτίλια (γκαζάκι που λέμε και στο χωριό μου)

Χωρις να ανάψεις το φλόγιστρο εννοείται, μόνο το αέριο να βγαίνει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ειμαι στο χωριο τωρα ,πολυ μακρυα απο τον πολιτισμο  οπότε ΔΕΝ μπορουν να βρεθουν  τωρα spray φρενων κ καρμπυρατερ  ,κατι με σαπουναδα μου ειπαν αλλα ΔΕΝ ξερω πως γινεται...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μαστορα μην κανείς κανένα λάθος και ρίξεις σαπουνάδες και νερά και σου κάνει καμία υδραυλική συμπιεση γιατί θα τα πάρεις όλα στη μασχάλη, με νερά και σαπουνάδες κοιτάμε αν χάνουν αέρα τα λάστιχα, φουιτ που λέμε και μεις στο Παρίσι…

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...